Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

H νέα εποχή στις συγκοινωνίες: Έρχεται το «ΑΤΗ.ΕΝΑ TICKET» και η «ATH.ENA CARD»


Η νέα εποχή στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας είναι «προ των πυλών». Η ολοκλήρωση του «Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου» (ΑΣΣΚ), σε συνδυασμό με την τηλεματική, επιφέρει θεαματικές αλλαγές, με γνώμονα τη βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου.





  Το metaforespress.gr παρουσιάζει τους δύο τύπους κομίστρου, υπό τη μορφή ηλεκτρονικών «έξυπνων καρτών», που υποστηρίζει το ΑΣΣΚ.

Ωστόσο, αλλαγές θα επέλθουν και στο σημερινό χάρτινο εισιτήριο, παρά το γεγονός ότι, πολύ σύντομα, πρόκειται να αποτελέσει παρελθόν. Το νέο χάρτινο εισιτήριο θα έχει, ουσιαστικά, «ιστορική» αξία.

Η «Πολλαπλή» και η «Έξυπνη» κάρτα

Το ΑΣΣΚ υποστηρίζει δύο τύπους κομίστρου, υπό τη μορφή ηλεκτρονικών «έξυπνων καρτών» και συγκεκριμένα:

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Εκτός προγραμματισμού το ηλεκτρονικό εισιτήριο και στο «περίμενε» η ήδη προ-πληρωμένη DJ



Στο ράφι μέχρι… νεωτέρας παραμένουν οι μουσικές επιλογές της επιμελήτριας, Βέρθας Ευθυμιάδου, αφού η διοίκηση του ΟΑΣΑ δίνει προτεραιότητα στα φλέγοντα ζητήματα που έχει -παρά τον αρχικό σχεδιασμό που ήθελε τα τραγούδια να ηχούν από τον Ιανουάριο.

Η πτυχιούχος μουσικός και στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ είχε προσληφθεί με τρίμηνη σύμβαση (1η Οκτωβρίου - τέλος του έτους) και με το πλέον πιστωμένο στο λογαριασμό της ποσό των 3.900 ευρώ.

Οι αρμοδιότητές της πέρα από τη μουσική επιμέλεια ήταν ο σχεδιασμός και η προετοιμασία προγραμμάτων και μουσικών εκδηλώσεων στους χώρους του μετρό - δρώμενα δηλαδή που θα παρακολουθήσει το επιβατικό κοινό, μετά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ηλεκτρονικό εισιτήριο

Εκτός χρονικών περιθωρίων βγαίνει και πάλι ο ΟΑΣΑ, με το ηλεκτρονικό εισιτήριο να εκτιμάται πως θα εφαρμοστεί προς τον Απρίλιο.

Η διοίκηση του ΟΑΣΑ, πέρα από τα τεχνικά ζητήματα που αντιμετωπίζει, περιμένει και την απόφαση από την Αρχή Προσωπικών Δεδομένων, για να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο.

Επί της ουσίας, οι μηνιαίες - τριμηνιαίες και ετήσιες κάρτες, αφού θα είναι προσωποποιημένες και θα φέρουν τελικά και φωτογραφία, έχουν περισσότερες διαδικαστικές λεπτομέρειες, παρατάσσοντας συνεχώς την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Να υπενθυμίσουμε πως οι κάρτες θα είναι προγραμματισμένες να πιστώνονται με χρήματα από τα ειδικά γκισέ των σταθμών ή μέσω πιστωτικής κάρτας ή μέσω τραπέζης και κάθε φορά που θα περνάνε από τα ακυρωτικά μηχανήματα, θα αφαιρείται αυτόματα το ανάλογο αντίτιμο.

Ηρωικοί επιβάτες Θεσσαλονίκης



Οι παγωμένες αλατιέρες του Γιάννη Μπουτάρη σκέπασαν, στον πρόσφατο χιονιά που έπληξε τη Θεσσαλονίκη, το μεγάλο σκάνδαλο -όχι με την οικονομική διάσταση του όρου- με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Τι συνέβη;

Mε πέντε πόντους χιόνι τα λεωφορεία της δημόσιας συγκοινωνίας καθηλώθηκαν, στην πλειονότητά τους, στα αμαξοστάσια.
Σε κάποια πάγωσαν τα υδροηλεκτρικά συστήματα που ανοιγοκλείνουν τις πόρτες, άλλα δεν έπαιρναν μπρος από το κρύο και άλλα δεν είχαν αλυσίδες.

Από τα 500 και πλέον λεωφορεία που εκτελούν καθημερινά δρομολόγια βγήκαν, στις δύσκολες εκείνες ώρες, γύρω στα 150, ενώ με το ξεκίνημα της κακοκαιρίας έτοιμα ήταν μόνο εξήντα.

Δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες το επιβατικό κοινό και η κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα της Θεσσαλονίκης πέφτουν θύμα των αστικών συγκοινωνιών, οι οποίες υπάρχουν προς εξυπηρέτησή τους στην πόλη.

Οι Ιταλοί της FS, διατηρούν επεκτατικές βλέψεις σε ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ



Οι Ιταλοί, πέρα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διατηρούν «επεκτατικές βλέψεις», όχι μόνο για την ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός), αλλά και την ΟΣΥ (λεωφορεία, τρόλλεϋ) και τον ΟΑΣΘ.

Αυτό, διότι οι προοπτικές επιβατών / εσόδων είναι τεράστιες στο ενδοαστικό κομμάτι και όχι στο υπεραστικό, όπως στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

ΠΗΓΗ: metaforespress.gr

Πιτσιόρλας: Εντός του 2017 επενδυτικά προγράμματα άνω των 3 δισ. ευρώ


ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΘ
Αξιοποίηση των λιμανιών, των οδικών και σιδηροδρομικών δικτύων.
Μέσα στο 2017 θα αρχίσει η υλοποίηση επενδυτικών προγραμμάτων που υπερβαίνουν τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ σύμφωνα με τον υφυπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στέργιο Πιτσιόρλα.

Σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ ο κ. Πιτσιόρλας σημειώνει ότι αυτό θα δημιουργήσει ένα πολύ διαφορετικό κλίμα στην οικονομία και αυτό το κλίμα με τη σειρά του θα τροφοδοτήσει την τάση για νέες επενδύσεις.

Όπως επισήμανε ο υφυπουργός, υπάρχει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για τη χώρα μας ωστόσο συμπλήρωσε ότι «για να αξιοποιηθεί αυτό το ενδιαφέρον θα πρέπει εμείς να αλλάξουμε τον τρόπο που δουλεύουμε».

Ο ίδιος συνέχισε ότι τους επόμενους μήνες θα προωθηθούν, και με πρωτοβουλία του υπουργείου Οικονομίας, σημαντικές παρεμβάσεις προς την κατεύθυνση διαμόρφωσης νέας αναπτυξιακής στρατηγικής και διαφορετικού τύπου αντιμετώπισης των προβλημάτων που σχετίζονται με τις επενδύσεις και την ανάπτυξη και γνωστοποίησε ότι, προετοιμάζονται αλλαγές στην νομοθεσία για τις στρατηγικές επενδύσεις και για τις συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα.

Για το καθεστώς της "χρυσής βίζας" σημείωσε ότι «το τελευταίο διάστημα διαφαίνεται μια νέα τάση που, εάν αξιοποιηθεί, θα έχει θεαματικά αποτελέσματα για την οικονομία μας. Πρόκειται για το ενδιαφέρον απόκτησης κατοικίας στην Ελλάδα από πολίτες που προέρχονται από την ταραγμένη και ασταθή ευρύτερη γειτονιά μας και δεν μιλάω για τουριστική κατοικία».

Σχετικά με το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ την εκτίμησή του ότι θα υπάρξουν δεσμευτικές προσφορές για το Λιμάνι Θεσσαλονίκης εντός του Μαρτίου και για τη έναρξη των εργασιών στο Ελληνικό εκτιμά ότι είναι απολύτως εφικτό να εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα και να ξεκινήσει η αδειοδότηση των έργων υποδομής, εντός του έτους.

Οπως είπε «για το Λιμάνι Θεσσαλονίκης από όσο γνωρίζω θα έχουμε δεσμευτικές προσφορές εντός του Μαρτίου. Πρόκειται για μια στρατηγικής σημασίας εξέλιξη.

Και έχετε δίκιο που μιλάτε γενικότερα για τον βόρειο άξονα της χώρας. Η Βόρεια Ελλάδα αποτελεί το σημείο επαφής μας με τη Βαλκανική και με τις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Η αξιοποίηση των λιμανιών, των οδικών και σιδηροδρομικών δικτύων, αλλά και των ποταμών θα ανοίξει τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης. Το ίδιο τεράστιες δυνατότητες θα δημιουργήσει η αξιοποίηση των μεγάλων γεωθερμικών πεδίων που βρίσκονται στη Βόρεια Ελλάδα αλλά και πολύτιμων κοιτασμάτων ορυκτού πλούτου.»

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

Λεωφορείο σκόρπισε τον τρόμο στο κέντρο των Σερρών


Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε γύρω στις 09:30 σήμερα το πρωί, στο κέντρο της πόλης των Σερρών και συγκεκριμένα στην πλατεία Εμπορείου, όταν ένα λεωφορείο «εισέβαλε» σε κατάστημα.




Αστικό λεωφορείο εισέβαλε σε κατάστημα των Σερρών, το πρωί του Σαββάτου (21/01).

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Ξεκινούν οι μελέτες για την επέκταση του Τραμ προς Κερατσίνι και Πέραμα – Το 2023 η ολοκλήρωση



Η ώρα των επόμενων επεκτάσεων του Τραμ της Αθήνας έφτασε. Σήμερα η Αττικό Μετρό προκήρυξε το διαγωνισμό για τις τοπογραφικές μελέτες των επεκτάσεων του Τραμ προς Κερατσίνι και Πέραμα. Πρόκειται για την επέκταση που θα ενώσει το λιμάνι του Πειραιά με το Κερατσίνι και το Πέραμα. Προβλέπεται η κατασκευή διπλής γραμμής μήκους 8,9 χλμ, μερικώς υπογειοποιημένης, καθώς και 17 στάσεων (8 διπλής κατεύθυνσης, 8 μονής και ένας τερματικός σταθμός).

Η διαδρομή της επέκτασης του Τραμ προς Κερατσίνι και Πέραμα προβλέπεται σε γενικές γραμμές να ακολουθήσει την προϋπάρχουσα χάραξη του παλιού τροχιοδρόμου Περάματος, την τελευταία δηλαδή από τις παλιές γραμμές του Τραμ που καταργήθηκε το 1977. Τα οχήματα θα κινούνται σε αποκλειστικό διάδρομο, ενώ στην περιοχή του Κερατσινίου προβλέπεται υπογειοποίηση, αφήνοντας ελεύθερο χώρο για ανάπλαση στην επιφάνεια. Η γραμμή αυτή δηλαδή θα είναι η πρώτη (μερικώς) υπογειοποιημένη γραμμή Τραμ στην Αθήνα.

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Κλειστοί τέσσερις σταθμοί του Μετρό το Σαββατοκύριακο




Κλειστοί θα παραμείνουν το Σάββατο 14 Ιανουαρίου και την Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017 τέσσερις σταθμοί του Μετρό προκειμένου να πραγματοποιηθούν τεχνικές εργασίες για την εγκατάσταση του εξοπλισμού του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Κλειστοί θα παραμείνουν οι σταθμοί Σεπόλια και Μεταξουργείο της γραμμής 2 και Ευαγγελισμός και Κατεχάκη της γραμμής 3. Οι επιβάτες θα πρέπει να εξυπηρετηθούν από τις λεωφορειακές γραμμές που διέρχονται από τους σταθμούς αφού ΟΑΣΑ και ΣΤΑΣΥ δεν έχουν προβλέψει τη δρομολόγηση έκτακτων λεωφορειακών γραμμών.

Κάθε σταθμός του Μετρό (πλην των σταθμών Σύνταγμα, Ομόνοια και Μοναστηράκι) θα χρειαστεί να παραμείνει κλειστός για ένα Σαββατοκύριακο προκειμένου να εγκατασταθούν οι πύλες εισόδου και εξόδου που θα χρησιμοποιηθούν μέσα στους επόμενους μήνες παράλληλα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε αποσύνθεση: Καταργεί τα περισσότερα δρομολόγια αφού αδυνατεί να τα πραγματοποιήσει


Σε ακυρώσεις των περισσότερων δρομολογίων στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη για σήμερα και αύριο προχωράει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφού τις τελευταίες μέρες τα τρένα αποδεικνύονται επικίνδυνα για τους επιβάτες τους με εκτροχιασμούς και βλάβες να βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη.

Μόλις σήμερα Τετάρτη δύο αμαξοστοιχίες υπέστησαν βλάβη «λόγω ψύχους» με τους επιβάτες να αποκλείονται στη μέση του πουθενά. Πρόκειται για την αμαξοστοιχία 53 και την αμαξοστοιχία 55 που εκτελούσαν το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Αθήνα.

Όπως αναφέρει ο ΣΚΑΙ,

Το τρένο (αμαξοστοιχία 53) ακινητοποιήθηκε για περίπου τρεις ώρες στις Θέρμες, κοντά στο Δομοκό, όταν η μηχανή βραχυκύκλωσε λόγω του ψύχους, ενώ λόγω ελλιπούς συντήρησης του δικτύου υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση στις άλλες δύο μηχανές που εστάλησαν από το Παλαιοφάρσαλο προκειμένου να απεγκλωβίσουν την αμαξοστοιχία.

Από τις δύο μηχανές που έφθασαν στο σημείο, με μεγάλη καθυστέρηση, οι κινητήρες της πρώτης βραχυκύκλωσαν επίσης, ενώ προβλήματα υπάρχουν και με τον κινητήρα της δεύτερης, με αποτέλεσμα το τρένο να έχει ακινητοποιηθεί εκ νέου κοντά την Καλλιπεύκη, περίπου 40 χιλιόμετρα από το Λιανοκλάδι.

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Μετά τα χειρόφρενα και τα λεωφορεία που «φεύγουν» μόνα τους, πρόβλημα με τις πόρτες…


Εδώ και δυο μέρες παρουσιάζονται σοβαρότατα προβλήματα στην εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στις περιοχές όπου το έργο εκτελείται με λεωφορεία του αμαξοστασίου των Άνω Λιοσίων.
Και τις δυο μέρες οι πόρτες των λεωφορείων τύπου citelis iveco είτε δεν έκλειναν καθόλου, είτε (ακόμα χειρότερα) ενώ ήταν κλειστές, άνοιγαν ξαφνικά από μόνες τους ενώ το λεωφορεία ήταν εν κινήσει, προκαλώντας απότομη επιβράδυνση, με ότι κίνδυνο συνεπάγεται για το επιβατικό κοινό και οδική ασφάλεια συνολικά.


Το παραπάνω πρόβλημα εμφανίστηκε επί δυο μέρες σε περισσότερα από 70 λεωφορεία. Το αποτέλεσμα ήταν οι λιγοστοί οδηγοί των οποίων τα οχήματα δεν αντιμετώπισαν τεχνικό πρόβλημα και εκτέλεσαν δρομολόγια, να γίνουν αποδέκτες της οργής των επιβατών, οι οποίοι περίμεναν ατέλειωτες ώρες στις στάσεις, σε θερμοκρασίες υπό του μηδέν. Για μια ακόμα φορά, οι οδηγοί έγιναν σάκος του μποξ για την αμέλεια και ανικανότητα τρίτων.

Όπως ενημερωθήκαμε το πρόβλημα με τις πόρτες των οχημάτων είναι κατασκευαστικό και «πυροδοτείται» με τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

Δεν είναι πρώτη φορά που τα οχήματα εισαγωγής και προμήθειας συμφερόντων Κοντέλλη παρουσιάζουν προβλήματα με την αξιοπιστία τους.

Η Διοίκηση της ΟΣΥ πρέπει να σταματήσει να τηρεί παθητική στάση απέναντι σε «παλιές αμαρτίες» με προμηθευτές και εργολάβους που «σκάνε» επί των ημερών της. Οφείλει να προβεί σε όλους τους τεχνικούς ελέγχους και σε όλες τις παρεμβάσεις που απαιτούνται για την ασφάλεια των οδηγών και του επιβατικού κοινού αλλά και να κινηθεί νομικά ενάντια στην κατασκευάστρια εταιρία και τους τότε προμηθευτές της ΟΣΥ. Τα λεωφορεία παραγγέλθηκαν για την Ελλάδα και όχι για κάποιο τροπικό νησί στο οποίο οι θερμοκρασίες δεν πέφτουν ποτέ κάτω από το μηδέν.

Η διοίκηση της ΟΣΥ οφείλει να τοποθετηθεί δημόσια και αποδώσει τις ευθύνες εκεί που ανήκουν, προστατεύοντας τους οδηγούς (που έχουν γίνει σάκος του μποξ εισπράττοντας την οργή των επιβατών για όλα τα κακώς κείμενα στην ΟΣΥ) και τους τεχνικούς (που επίσης είναι συχνά τα εξιλαστήρια θύματα).

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας σε τρένα και Προαστιακό από τις 10 Ιανουαρίου



Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας στον Προαστιακό και τα τρένα σε όλη την Ελλάδα έχει προκηρύξει η ΠΕΠ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του σωματείου, οι στάσεις εργασίας θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 10 Ιανουαρίου, την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου, την Πέμπτη 12 Ιανουαρίου και την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017, και κατά τις ώρες 05:00 – 08:00, 13:00 – 16:00 και 21:00 – 24:00 καθημερινά.

Προς το παρόν, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει ανακοινώσει την αναστολή δρομολογίων λόγω των στάσεων εργασίας και έτσι είναι άγνωστο το αν τελικά θα πραγματοποιηθούν. Η ΠΕΠ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει πολλές φορές στο παρελθόν ανακοινώσει απεργίες οι οποίες αναστέλλονται την τελευταία στιγμή.

Το σωματείο διαμαρτύρεται για θέματα υγιεινής και ασφάλειας και προειδοποιεί ότι οι στάσεις εργασίας θα συνεχιστούν αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Το Ηλεκτρονικό εισιτήριο η Έξυπνη κάρτα το Πολλαπλό και η είσοδος από την μπροστινή πόρτα !!




Το ηλεκτρονικό εισιτήριο το οποίο θα εφαρμοστεί στα ΜΜΜ της Αθήνας εντός του 2017 θα αλλάξει τα όσα ξέραμε μέχρι σήμερα όσον αφορά τον τρόπο πληρωμής εισιτηρίων.

Με την έναρξη του νέου ΑΣΣΚ ( Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου ) θα διατίθενται τα νέα Μέσα Κομίστρου, η << Έξυπνη Κάρτα >> και το << Πολλαπλό >>.


Τα νέα μέσα κομίστρου θα χαρακτηρίζονται από την υψηλού επιπέδου ασφάλεια δεδομένων και μέσω της χαρτογράφησής τους, θα μπορούν να υποστηρίζουν διαφορετικά κόμιστρα πχ. χρονικής διάρκειας, αποθηκευμένης αξίας κτλ. καθώς και εφαρμογή συστήματος ζωνικού ή απόστασης.

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Άλλη μία απογοητευτική χρονιά για τις συγκοινωνίες της Αθήνας. Οι ελπίδες για το 2017


Η απογοητευτική πορεία που ξεκίνησε το 2015 για τις συγκοινωνίες της Αθήνας συνεχίστηκε και το 2016, με τη μιζέρια και την απογοήτευση να κυριαρχούν. Οι υποσχέσεις των συγκοινωνιακών φορέων και της κυβέρνησης ήταν και είναι πολλές, αλλά στην πραγματικότητα δεν αφήνουν πολλά περιθώρια αισιοδοξίας.

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Athens Transport για τις συγκοινωνίες της Αθήνας, το 39,6% των ερωτώμενων πιστεύει πως μέσα στο 2016 η κατάσταση στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας άλλαξε προς το χειρότερο, ενώ το ποσοστό των αισιόδοξων είναι ελάχιστα αυξημένο σε σχέση με πέρυσι.

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

Έρχεται «κόκκινο κουμπί πανικού» στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς...


Η πρόταση περιελάμβανε την τοποθέτηση του συγκεκριμένου μπουτόν στην θέση του οδηγού, ο οποίος μετά από μία εκτίμηση κινδύνου για το επιβατικό κοινό, θα το πατά.



«Κόκκινο κουμπί»
-πανικού, συναγερμού μέσα σε λεωφορεία, τρόλεϊ, συρμούς ΗΣΑΠ και Μετρό, που θα ειδοποιεί άμεσα το κέντρο επιχειρήσεων της Ελληνικής Αστυνομίας, σε τυχόν επιθέσεις ή έκνομες ενέργειες μέσα σε μέσα μαζικής μεταφοράς, ήταν μία από τις προτάσεις του διευθύνοντα συμβούλου του ΟΑΣΑ, Γιάννη Σκουμπούρη, στο πλαίσιο σύσκεψης στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής, με αφορμή τις τελευταίες επιθέσεις σε τρόλεϊ στην οδό Πατησίων.

Η πρόταση περιελάμβανε την τοποθέτηση του συγκεκριμένου μπουτόν στην θέση του οδηγού, ο οποίος μετά από μία εκτίμηση κινδύνου για το επιβατικό κοινό, θα το πατά, και το σήμα θα διαβιβάζεται στο κέντρο επιχειρήσεων, προκειμένου να υπάρχει έγκαιρη κινητοποίηση και άμεση παρέμβαση στην επίλυση του περιστατικού.

Εικόνα κατάρρευσης στις συγκοινωνίες με ελλείμματα και ακινητοποιημένα οχήματα




Ανάλογη του επιπέδου συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης είναι η εικόνα των οικονομικών των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών, οι οποίες αδυνατούν να νοικοκυρέψουν τα ταμεία τους. 

Η έλλειψη ρευστότητας και τα διογκούμενα ελλείμματα, τα οποία συνοδεύονται από μηδενισμό της κρατικής επιδότησης μετατρέπουν την οικονομική διαχείριση των εταιρειών σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες. 

Τα αποτελέσματα του ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών), που αποτελεί μητρική εταιρεία και επί του πρακτέου επιτελεί μόνο διοικητικό έργο χωρίς σημαντικά έξοδα λειτουργίας, είναι ενδεικτικά της κατάρρευσης του συστήματος των συγκοινωνιακών εταιρειών της πρωτεύουσας. 

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

Νέα δωρεάν λεωφορειακή σύνδεση Δραπετσώνας - Αμφιάλης



Ξεκίνησε από σήμερα να λειτουργεί η νέα συγκοινωνιακή γραμμή της Δημοτικής Συγκοινωνίας, η οποία ενώνει την Αμφιάλη με την Δραπετσώνα. 
Έτσι, οι πολίτες θα έχουν δωρεάν πρόσβαση με συγκοινωνιακή γραμμή στο ΙΚΑ Δραπετσώνας, στην Ε’ Εφορία, στο Αστυνομικό Τμήμα και οι μαθητές στο ΕΠΑΛ και το ειδικό σχολείο. Παράλληλα, συνδέονται οι εμπορικοί δρόμοι της πόλης: Φύσσα - Βενιζέλου - Εθνικής Αντιστάσεως.

Άνω των 10 εκατ. η ζημιά στον ΟΑΣΑ από τα πλαστά εισιτήρια



Σε περισσότερα από 10 εκατομμύρια ευρώ εκτιμάται το κόστος της ζημιάς για τον ΟΑΣΑ από το εκτεταμένο κύκλωμα που διοχέτευε πλαστά και παραχαραγμένα εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών, σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ.

Το κύκλωμα εξαρθρώθηκε στις 18 Νοεμβρίου, μετά από έφοδο που πραγματοποίησε η Διεύθυνση Ασφάλειας Αττικής σε τυπογραφική μονάδα στο Μενίδι, παρουσία στελεχών του ΟΑΣΑ. Στο τυπογραφείο βρέθηκαν, μεταξύ άλλων, 60.000 πλαστά και ένα εκατομμύριο εισιτήρια η γνησιότητα των οποίων ερευνάται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ


Μόνιμη αστυνόμευση στην περιοχή του Πολυτεχνείου, αστυνομικοί στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, αλλά κι ένα κουμπί κινδύνου στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, το οποίο θα μπορεί να πατά ο οδηγός στην περίπτωση ανάγκης, είναι τα τρία βασικά μέτρα ασφαλείας που συζητήθηκαν στην κοινή σύσκεψη των διοικήσεων των συγκοινωνιακών φορέων με τους αρμόδιους του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.


Σχέδιο έκτακτης ανάγκης κατά των βανδάλων

Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στον απόηχο των πρόσφατων επιθέσεων που καταδεικνύουν ότι τα μέσα μαζικής μεταφοράς έχουν γίνει στόχος ομάδων του αντιεξουσιαστικού χώρου και μόλις λίγες ημέρες μετά την πυρπόληση των τριών τρόλεϊ στην περιοχή του Πολυτεχνείου που αποτέλεσε τη συνέχεια αλλεπάλληλων βανδαλισμών σε σταθμούς μετρό και ακυρωτικά μηχανήματα, αλλά και την επίθεση που είχε δεχτεί το σπίτι του προέδρου του ΟΑΣΑ, Τάσου Ταστάνη.

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Τέλος στον... μονόδρομο του ΟΑΣΘ !!!


Συντάκτης : Απόστολος Λυκεσάς
Τεκτονικές αλλαγές στον συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης ετοιμάζονται από το υπουργείο Μεταφορών και πολύ σύντομα πρόκειται να λάβουν χαρακτήρα νομοθετήματος, βάζοντας τέλος από τη μία στην κυριαρχία του ΟΑΣΘ και οργανώνοντας από την άλλη το σύνολο των συγκοινωνιακών μέσων της πόλης.
Σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ στη Θεσσαλονίκη παρουσιάστηκαν οι βασικές αρχές για τη δημιουργία ενός νέου δημόσιου φορέα ο οποίος θα συντονίζει και θα είναι υπεύθυνος για τις συγκοινωνίες της πόλης, δηλαδή τις λεωφορειακές γραμμές, το μετρό, τη θαλάσσια συγκοινωνία, πιθανόν και τις γραμμές τραμ.

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Πληρώθηκαν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, κανονικά τα δρομολόγια


Κανονικά θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν στους δρόμους του νομού Θεσσαλονίκης τα αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ, αφού οι εργαζόμενοι πληρώθηκαν τα δεδουλευμένα για τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο.


«Το καυτό θέμα τώρα είναι τι θα γίνει με την ομαλή λειτουργία του οργανισμού, τώρα, αλλά και μελλοντικά. Πρέπει να δοθεί μόνιμη και οριστική λύση. Εμείς είμαστε έτοιμοι για έναν γόνιμο διάλογο με τους αρμόδιους», δήλωσε στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος του συνδικάτου τους, Δημήτρης Τσερμενίδης.

Υπενθυμίζεται ότι σε χθεσινή τους συνεδρίαση οι 2.300 εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ είχαν αποφασίσει να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας, στην περίπτωση που τα δεδουλευμένα τους δεν καταβάλλονταν ούτε σήμερα.