Εδώ και δυο μέρες παρουσιάζονται σοβαρότατα προβλήματα στην εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στις περιοχές όπου το έργο εκτελείται με λεωφορεία του αμαξοστασίου των Άνω Λιοσίων.
Και τις δυο μέρες οι πόρτες των λεωφορείων τύπου citelis iveco είτε δεν έκλειναν καθόλου, είτε (ακόμα χειρότερα) ενώ ήταν κλειστές, άνοιγαν ξαφνικά από μόνες τους ενώ το λεωφορεία ήταν εν κινήσει, προκαλώντας απότομη επιβράδυνση, με ότι κίνδυνο συνεπάγεται για το επιβατικό κοινό και οδική ασφάλεια συνολικά.
Το παραπάνω πρόβλημα εμφανίστηκε επί δυο μέρες σε περισσότερα από 70 λεωφορεία. Το αποτέλεσμα ήταν οι λιγοστοί οδηγοί των οποίων τα οχήματα δεν αντιμετώπισαν τεχνικό πρόβλημα και εκτέλεσαν δρομολόγια, να γίνουν αποδέκτες της οργής των επιβατών, οι οποίοι περίμεναν ατέλειωτες ώρες στις στάσεις, σε θερμοκρασίες υπό του μηδέν. Για μια ακόμα φορά, οι οδηγοί έγιναν σάκος του μποξ για την αμέλεια και ανικανότητα τρίτων.
Όπως ενημερωθήκαμε το πρόβλημα με τις πόρτες των οχημάτων είναι κατασκευαστικό και «πυροδοτείται» με τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.
Δεν είναι πρώτη φορά που τα οχήματα εισαγωγής και προμήθειας συμφερόντων Κοντέλλη παρουσιάζουν προβλήματα με την αξιοπιστία τους.
Η Διοίκηση της ΟΣΥ πρέπει να σταματήσει να τηρεί παθητική στάση απέναντι σε «παλιές αμαρτίες» με προμηθευτές και εργολάβους που «σκάνε» επί των ημερών της. Οφείλει να προβεί σε όλους τους τεχνικούς ελέγχους και σε όλες τις παρεμβάσεις που απαιτούνται για την ασφάλεια των οδηγών και του επιβατικού κοινού αλλά και να κινηθεί νομικά ενάντια στην κατασκευάστρια εταιρία και τους τότε προμηθευτές της ΟΣΥ. Τα λεωφορεία παραγγέλθηκαν για την Ελλάδα και όχι για κάποιο τροπικό νησί στο οποίο οι θερμοκρασίες δεν πέφτουν ποτέ κάτω από το μηδέν.
Η διοίκηση της ΟΣΥ οφείλει να τοποθετηθεί δημόσια και αποδώσει τις ευθύνες εκεί που ανήκουν, προστατεύοντας τους οδηγούς (που έχουν γίνει σάκος του μποξ εισπράττοντας την οργή των επιβατών για όλα τα κακώς κείμενα στην ΟΣΥ) και τους τεχνικούς (που επίσης είναι συχνά τα εξιλαστήρια θύματα).