Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Συνάντηση του ΟΑΣΑ, με τη Μητροπολιτική Επιτροπή Μεταφορών & Συγκοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής




Ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης συναντήθηκε στα γραφεία του Οργανισμού με τον Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά Γιώργο Γαβρίλη και μέλη της Μητροπολιτικής Επιτροπής Μεταφορών και Συγκοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής. 
Ειδικότερα στη συνάντηση παραβρέθηκαν οι Περιφερειακές Σύμβουλοι Αγγελική Λεβέντη και Μαρία Νερούτσου και ο συνεργάτης του Αντιπεριφερειάρχη Κωνσταντίνος Βασιλείου, ενώ από πλευράς ΟΑΣΑ ο Διευθυντής Συγκοινωνιακού Έργου Δημήτρης Αποστολίδης.

Κατά τη συνάντηση έγινε εκτενής παρουσίαση από τον πρόεδρο του ΟΑΣΑ της λειτουργίας των δύο μεγάλων έργων του Οργανισμού, αυτό της τηλεματικής στα λεωφορεία και τρόλλεϋ που εφαρμόζεται με επιτυχία από τον Απρίλιο και αυτό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που βρίσκεται στην τελική ευθεία και η εφαρμογή του θα ξεκινήσει σταδιακά από την 1η Ιανουαρίου 2017. 

Όπως τόνισε ο Τ. Ταστάνης τα δύο αυτά πρωτοποριακά έργα εκσυγχρονισμού θα αλλάξουν την εικόνα των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και θα παρέχουν πολλές διευκολύνσεις στο επιβατικό κοινό.

Από την πλευρά τους ο Αντιπεριφερειάρχης Γ. Γαβρίλης και οι άλλοι εκπρόσωποι της περιφέρειας εκδήλωσαν την πρόθεσή τους για στενότερη συνεργασία της Μητροπολιτικής Επιτροπής Μεταφορών και Συγκοινωνιών και των άλλων στελεχών της Περιφέρειας Αττικής με τον ΟΑΣΑ για την αντιμετώπιση των συγκοινωνιακών θεμάτων του Λεκανοπεδίου.

Τέλος, εκφράστηκε η βούληση και από τις δύο πλευρές για κοινή δράση, ώστε να επιτευχθεί η αναβάθμιση των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών και να εξευρεθούν, το συντομότερο δυνατό, οι βέλτιστες λύσεις στα προβλήματα που αφορούν τις μετακινήσεις των πολιτών της πρωτεύουσας με αυτές. 


Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Αποκαλυπτική συνέντευξη Υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Χρήστου Σπίρτζη «Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης», για τον ΟΑΣΘ


«Η ιστορία αυτή που λέγεται Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ταλαιπωρεί τη χώρα 60 χρόνια και εκβιάζεται η Θεσσαλονίκη άλλα 60», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης», όπου και αναφέρθηκε εκτενώς, σε όλες τις στρεβλώσεις του Οργανισμού και αποτελούν κυρίαρχα χαρακτηριστικά της λειτουργίας του.




Ο υπουργός τόνισε χαρακτηριστικά, ότι «Ήρθε η ώρα να μπει ένα οριστικό τέλος και στον εκβιασμό, και σε αυτές τις άθλιες κατά τη γνώμη μου συμβάσεις, που δεν υπηρετούν ούτε το δημόσιο συμφέρον, αλλά ούτε και τον αντικειμενικό σκοπό τους, ο οποίος είναι οι αστικές συγκοινωνίες της πόλης του μητροπολιτικού κέντρου».

Ολόκληρη η συνέντευξη έχει ως εξής:

Κ. Χατζηδάκης: Στον «αυτόματο πιλότο» οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας


Τη μεγάλη μείωση των εσόδων και τη διεύρυνση των ελλειμμάτων στις αστικές συγκοινωνίες επισημαίνει ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ, Βουλευτής Β’ Αθηνών, Κωστής Χατζηδάκης σε ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστο Σπίρτζη.
Ο Κωστής Χατζηδάκης υπογραμμίζει ότι τα έσοδα του Ομίλου ΟΑΣΑ έχουν σχεδόν καταρρεύσει και παρουσιάζουν μείωση που υπερβαίνει το 35% μέσα σε ενάμιση χρόνο. Επίσης το έλλειμμα μόνο σε ένα χρόνο, το 2015, αυξήθηκε κατά 27%. 



Παρόλα αυτά η κυβέρνηση έχει θέσει τις εταιρείες των αστικών συγκοινωνιών στον «αυτόματο πιλότο» και έχει εναποθέσει τις ελπίδες της για την αντιμετώπιση του προβλήματος των εσόδων στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που με τόση λύσσα είχε πολεμήσει το κυβερνών κόμμα όταν ήταν στην αντιπολίτευση.

Αναλυτικότερα, ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ, στην ερώτησή του σημειώνει τα ακόλουθα:

Το «χαμένο» πόρισμα για τον ΟΑΣΘ - Όλοι ήξεραν το όργιο... (έγγραφο)





Την ώρα που τα λεωφορεία βγαίνουν ξανά τους δρόμους της Θεσσαλονίκης μετά από 12 ημέρες, μια έκθεση ελέγχου του ΣΕΕΥΜΕ (Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών) στον ΟΑΣΘ καταδεικνύει τι συμβαίνει μέσα στον Οργανισμό όλα αυτά τα χρόνια. Πρόκειται για έκθεση που αφορά στο έτος 2010, ενώ μέχρι τα Χριστούγεννα υπολογίζεται πως θα έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος και για τα επόμενα χρόνια.

Απίστευτα επιδόματα, απευθείας αναθέσεις, περίεργες μισθώσεις είναι μόλις μερικά από τα ευρήματα του Σώματος Ελεγκτών, η έκθεση του οποίου αναμένεται στις επόμενες ημέρες να σταλεί στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου από τη Γενική Επιθεωρήτρια Δημόσιας Διοίκησης, Μαρία Παπασπύρου.

Διόλου ευκαταφρόνητη εμφανίζεται η οικονομική ενίσχυση του Δημοσίου, καθώς σύμφωνα με την έκθεση, στον ισολογισμό του ΟΑΣΘ για το 2010 εμφανίζονται 128.571.213,55 εκ ευρώ ως «οικονομική βοήθεια» του κράτους στον Οργανισμό δια της λεγόμενης αντισταθμιστικής καταβολής.

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Σπίρτζης: Χρεωμένες ΔΕΚΟ θα αγόραζε μόνο ο Ιησούς Χριστός.



Τι είπε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Υποδομών
Η κυβέρνηση προσπαθεί να "χρυσώσει" το χάπι στη Βουλή κατά τη διάρκεια της συζήτησης του πολυνομοσχεδίου, καθώς εντάσει στις αποκρατικοποιήσεις άλλες έξι ΔΕΚΟ.
Μάλιστα ο υπουργός Υποδομών και Δικτύων στην προσπάθειά του να πείσει τόσο τους φορείς όσο και την αντιπολίτευση ότι δεν πρόκειται να ιδιωτικοποιηθούν επικαλέστηκε τα χρέη των ΔΕΚΟ.


Αμέσως μετά ο υφυπουργός Εργασίας Τάσος Πετρόπουλος υπογράμμιζε ότι δεν υπάρχει αλλαγή στη βάση υπολογισμού των εισφορών για τους ελεύθερους επαγγελματίες και αγρότες ενώ επεσήμανε ότι «το μόνο που άλλαξε είναι η εισφορά για την υγεία. Πρόκειται για 11 ευρώ παραπάνω εισφορά και φτάνει στα 30 ευρώ».

Βουλευτής ΝΔ Σάββας Αναστασιάδης: Για την σύμβαση μεταξύ του Δημοσίου και του ΟΑΣΘ - Σάββας κερνάει, Σάββας πίνει



Σάββας κερνάει, Σάββας πίνει και σε αυτή την περίπτωση ο θυμόσοφος λαός μάλλον έχει δίκιο.

Ο βουλευτής της Β’ Θεσσαλονίκης, που σύμφωνα με πρόσφατο πόθεν έσχες, είναι κάτοχος μετοχών του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης αλλά και κάτοχος λεωφορείου του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, «φροντίζει» για τα συμφέροντά του, δηλώνοντας σήμερα στο δημοτικό ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης fm 100: 

«Από την ενημέρωση που μας έκαναν ο Πρόεδρος και κάποια μέλη του Δ.Σ., διαπιστώθηκε ότι υπάρχει μία άρνηση του Υπουργείου και κυρίως του κ. Σπίρτζη να συζητήσει με την διοίκηση του ΟΑΣΘ»

«Διότι με έναν κατάλογο περίπου 12 εγγράφων που μας παρουσίασε ο Πρόεδρος, από τον Φεβρουάριο του 2015, αιτείται συνάντηση με τον Υπουργό, ο οποίος δεν του απάντησε και δεν τον δέχτηκε ποτέ, παρά μόνο μία φορά προς τα τέλη Αυγούστου για πολύ λίγο.

Η διοίκηση και οι εργαζόμενοι ήθελαν να συζητήσουν τα θέματα και τα προβλήματα και να προλάβουν όλα αυτά τα δυσάρεστα που ζει εδώ και μία εβδομάδα η πόλη της Θεσσαλονίκης, αλλά υπάρχει μία άρνηση από την κυβέρνηση», τόνισε ο κ. Αναστασιάδης.

Ο Μπουτάρης για ΟΑΣΘ: Αν δεν πληρωθούν οι εργαζόμενοι, όποιον πάρει ο χάρος



Μήνυμα προς τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη για το ζήτημα του ΟΑΣΘ έστειλε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης.

Ο κ. Μπουτάρης ζήτησε να υπάρξει έκδοση ψηφίσματος από το δημοτικό συμβούλιο το οποίο να καλεί τον υπουργό να τηρήσει τα συμφωνημένα, να δώσει την μισθοδοσία δύο μηνών προς τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ για να κυκλοφορήσουν ξανά τα λεωφορεία.

«Η πρώτη προτεραιότητα για τον δήμο είναι η εξυπηρέτηση του πολιτη. Τίποτα δεν μετράει παραπάνω. Έχει διαλύσει την πόλη η ανυπαρξία του ΟΑΣΘ. Η ευθύνη του υπουργείου είναι τεράστια» ανέφερε στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

«Το κράτος δεν τηρεί την συμφωνία. Υποχρέωση άμεση του υπουργού να δώσει τα λεφτά που έχει συμφωνήσει να τα δώσει» συμπλήρωσε.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ενημέρωσε πως υπήρξε συμφωνία με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απ. Τζιτζικώστα να εξεταστεί το νομικό περιθώριο για προσφυγή στη Δικαιοσύνη κατά του υπουργού ακόμα και για απιστία. «Επειδή οι υπουργοί δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους και ταλαιπωρείται 1,5 εκατομμύριο κόσμος» εξήγησε ο Γ. Μπουτάρης.

«Δεν μπορεί να γράφει στα παλιά του τα παπούτσια ο υπουργός 1 εκατομμύριο κόσμο. Να βγάλουμε ψήφισμα. Υποχρέωση υπουργέ να δώσεις τα 6 εκ ευρώ. Έχουμε και το νομικό όπλο. Αν δεν τα καταβάλει, όποιον πάρει ο χάρος» κατέληξε ο Γ. Μπουτάρης. 

ΠΗΓΗ: enikos.gr

Θεσ/κη: Oύτε μετρό, ούτε λεωφορεία μόνο ταλαιπωρία...


Στις 27 Αυγούστου 1957 εκτελείται το τελευταίο δρομολόγιο του τραμ της γραμμής Ντεπώ - Χαριλάου - Εγνατία - Πλατεία Βαρδαρίου.                                                                    Επί κυβέρνησης Κ. Καραμανλή οι γραμμές ξηλώνονται και προωθείται μεταξύ άλλων βάσει και πολιτικών κίνητρων σκανδαλωδώς η μονοπωλιακή διαχείριση των συγκοινωνιών από τα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ., χωρίς να δρομολογηθούν τα τρόλεϊ στη θέση των τραμ, όπως έγινε στην Αθήνα.


Του Νίκου Μηλαπίδη*
60 σχεδόν χρόνια μετά, η Θεσσαλονίκη δεν έχει ούτε μετρό, ούτε τράμ, ούτε θαλάσσια συγκοινωνία και εσχάτως ούτε λεωφορεία! Μέσα στον Αύγουστο αρκετές μέρες και την τελευταία εβδομάδα που διανύουμε μια πόλη 1,2 περίπου εκατομμυρίου πολιτών δεν έχει μέσο μαζικής μεταφοράς. Σκεφθείτε το Μιλάνο ή την Βαρκελώνη να έχουν μόνο ταξί.

Το τραμ καταστρέφει τον Πειραιά...




         Το έτος 1934 και συγκεκριμένα στις 15 Σεπτεμβρίου άρχισε η σταδιακή αφαίρεση των γραμμών του ΤΡΑΜ από τους δρόμους της Αθήνας και στη θέση τους δρομολογήθηκαν Λεωφορεία.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε το 1977 με την κατάργηση και της τελευταίας γραμμής του ΤΡΑΜ Πειραιάς Πέραμα.

Σήμερα, έπειτα από 80 χρόνια, οι κάθε είδους «οικονομισάριοι» μετατρέπονται σε νεκροθάφτες του Πειραιά, αφού εγκαθιστούν στην πόλη μας το ΤΡΑΜ ΤΡΑΙΝΟ, την διαμελίζουν και την καταστρέφουν για πάντα.

Μια βαριά κατάρα έπεσε σαν λαίλαπα στην πόλη μας και η καταστροφή είναι πλέον γεγονός, ιδιαίτερα στο Κέντρο της Πόλης και ας ψάξουμε όλοι τι θα απομείνει από την Εμπορική και οικονομική ζωή του Πειραιά μας και του Λιμανιού!;;:

Αν έμενε η Αθήνα χωρίς λεωφορεία…


 
Γράφει ο Κώστας Γιαννακίδης
Η Θεσσαλονίκη είναι εδώ και δέκα μέρες χωρίς λεωφορεία. Και όμως, πολιτικά, δεν έχει ανοίξει μύτη. Η κυβέρνηση καθυστερεί να πάρει πρωτοβουλίες. Ισως επειδή καταλαβαίνει ότι το πρόβλημα είναι πιο δύσκολο από όσο δείχνει…
Η Θεσσαλονίκη είναι εδώ και δέκα μέρες χωρίς λεωφορεία. Αν σηκώσεις ένα drone πάνω από την Αριστοτέλους θα δεις πολλές γραμμές πεζών ανθρώπων να καταλήγουν στο κέντρο, όπως οι σταγόνες στη βάση του νεροχύτη. Χιλιάδες άνθρωποι ταλαιπωρούνται. Ακόμα και αν δεν σέρνουν τα πόδια τους για χιλιόμετρα, υφίστανται το μποτιλιάρισμα. Τα κεντρικά media της Αθήνας βρήκαν χαριτωμένο το «κίνημα του οτοστόπ».


Η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, εκεί που ζει το 10% του εθνικού πληθυσμού, έχει ένα δυσλειτουργικό δίκτυο αστικής συγκοινωνίας. Ο ΟΑΣΘ δεν πληρώνει τους εργαζόμενους (κάποιοι εξ αυτών τυγχάνουν και μέτοχοι), αφού, όπως ισχυρίζεται, το κράτος είναι ασυνεπές προς την καταβολή της επιδότησης. Τα συνολικά χρέη του Οργανισμού προσεγγίζουν τα 100 εκατ. ευρώ.

Απουσία συνολικού σχεδιασμού για την επαναφορά του Σιδηρόδρομου ως κυρίαρχου μέσου μεταφοράς.



Τρεις μήνες πριν να τελειώσει το 2016 η κατάσταση στο Σιδηρόδρομο παραμένει σε "αναμονή". Τα έργα έχουν δρόμο ακόμα μπροστά τους, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλει μήνες μέχρι να οριστικοποιηθεί η επόμενη μέρα και όπως φαίνεται μία διάχυτη "αμηχανία" επικρατεί σε σχέση με το αύριο.

Τα έργα που κατασκευάζονται εδώ και χρόνια θα αρχίσουν όπως λένε ασφαλείς πηγές του ypodomes.com να παραδίδονται σταδιακά από το 2017. Αυτό είναι ένα καλό νέο αν σκεφτεί κανείς ότι το τελευταίο σιδηροδρομικό αναβαθμισμένο τμήμα που δόθηκε προς χρήση ήταν πριν από μία δεκαετία με την ολοκλήρωση των έργων στο τμήμα μέχρι το Κιάτο. Έκτοτε τα έργα είναι συνεχή αλλά δεν έχουν καταφέρει το αποτέλεσμα που όλοι περιμένουν και δεν είναι άλλο από την απόδοση τους στην κυκλοφορία.

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν θα εξαφανίσει την εισιτηριοδιαφυγή


Η φράση «το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής» επαναλαμβάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια από τους υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών καθώς και τους επικεφαλής των συγκοινωνιακών οργανισμών. Όλοι τους παρουσιάζουν τη σημαντική αυτή εξέλιξη που θα έρθει μέσα στους επόμενους μήνες ως πανάκεια, που από τη μία μέρα στην άλλη θα μετατρέψει της συγκοινωνίες της Αθήνας σε εφάμιλλες με αυτές των περισσότερων μεγάλων Ευρωπαϊκών πόλεων.

Αν και κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει ότι το νέο σύστημα θα έχει σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι του σημερινού, ανάμεσα στα οποία περιλαμβάνεται και η πιθανότητα μείωσης της εισιτηριοδιαφυγής, είναι παραπλανητικό να ανακοινώνεται πως ξαφνικά η εισιτηριοδιαφυγή θα γίνει παρελθόν.

ΟΑΣΘ: Αύριο οι οριστικές αποφάσεις για τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης



Με τη σημερινή συνάντηση να διακόπτεται εξαιτίας των κινητοποιήσεων των υπαλλήλων στον οργανισμό, οι μεγάλες αποφάσεις, για το θέμα της συνεχιζόμενης επίσχεσης εργασίας των υπαλλήλων, μεταφέρονται για αύριο στη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ της διοίκησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) και των νομικών συμβούλων του οργανισμού.

«Έχω την αίσθηση ότι βρισκόμαστε πολύ κοντά στην εξεύρεση της χρυσής τομής», είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, παρά το γεγονός ότι μέχρι στιγμής δεν υπήρξε επικοινωνία με το γραφείο του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη, μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ.

Βεβαίως, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ έκανε αναφορά για εκ νέου προσφυγή της διοίκησης του οργανισμού στη Δικαιοσύνη, καταθέτοντας, αυτή τη φορά, ασφαλιστικά μέτρα, ή ακόμα και αγωγή, κατά άλλων προσώπων. 

Στροφή στη Δικαιοσύνη και από τον Τζιτζικώστα 

Αχ Πειραιά μου!!!



του Γιάννη Σπυράκη
τ. Αντιδημάρχου Πειραιά
ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ.

Το έτος 1934 και συγκεκριμένα στις 15 Σεπτεμβρίου άρχισε η σταδιακή αφαίρεση των γραμμών του ΤΡΑΜ από τους δρόμους της Αθήνας και στη θέση τους δρομολογήθηκαν Λεωφορεία. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε το 1977 με την κατάργηση και της τελευταίας γραμμής του ΤΡΑΜ Πειραιάς Πέραμα.

Σήμερα, έπειτα από 80 χρόνια, οι κάθε είδους «οικονομισάριοι» μετατρέπονται σε νεκροθάφτες του Πειραιά, αφού εγκαθιστούν στην πόλη μας το ΤΡΑΜ ΤΡΑΙΝΟ, την διαμελίζουν και την καταστρέφουν για πάντα. Μια βαριά κατάρα έπεσε σαν λαίλαπα στην πόλη μας και η καταστροφή είναι πλέον γεγονός, ιδιαίτερα στο Κέντρο της Πόλης και ας ψάξουμε όλοι τι θα απομείνει από την Εμπορική και οικονομική ζωή του Πειραιά μας και του Λιμανιού !;;

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Περιληπτικά, τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το ηλεκτρονικό εισιτήριο



Περιληπτικά, τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το ηλεκτρονικό εισιτήριο για τις συγκοινωνίες της Αθήνας που θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται μέσα στους επόμενους μήνες:
Όπως ειπώθηκε στη ΔΕΘ, το ηλεκτρονικό εισιτήριο, που θα αντικαταστήσει τα σημερινά χάρτινα εισιτήρια και κάρτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τις αρχές του 2017, αν και το χρονοδιάγραμμα μιλούσε για σταδιακή εφαρμογή από τους τελευταίους μήνες του 2016.
Ανακοινώθηκε πως η εφαρμογή του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2017 για τα Λεωφορεία, τα Τρόλεϊ και το Τραμ, ενώ στη συνέχεια, μάλλον το καλοκαίρι του 2017, θα εφαρμοστεί και στο Μετρό. Η αρχή μάλλον θα γίνει με τη γραμμή του ΗΣΑΠ όπου η εγκατάσταση του απαραίτητου εξοπλισμού είναι πιο εύκολη. Το πότε θα εφαρμοστεί και στον Προαστιακό δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Θα εξαρτηθεί σίγουρα και από τη νέα διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα αναλάβει προς το τέλος του 2016.

Τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις συγκοινωνίες της Αθήνας



Περιληπτικά, τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το ηλεκτρονικό εισιτήριο για τις συγκοινωνίες της Αθήνας που θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται μέσα στους επόμενους μήνες:
Όπως ειπώθηκε στη ΔΕΘ, το ηλεκτρονικό εισιτήριο, που θα αντικαταστήσει τα σημερινά χάρτινα εισιτήρια και κάρτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τις αρχές του 2017, αν και το χρονοδιάγραμμα μιλούσε για σταδιακή εφαρμογή από τους τελευταίους μήνες του 2016.
Ανακοινώθηκε πως η εφαρμογή του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2017 για τα Λεωφορεία, τα Τρόλεϊ και το Τραμ, ενώ στη συνέχεια, μάλλον το καλοκαίρι του 2017, θα εφαρμοστεί και στο Μετρό. Η αρχή μάλλον θα γίνει με τη γραμμή του ΗΣΑΠ όπου η εγκατάσταση του απαραίτητου εξοπλισμού είναι πιο εύκολη. Το πότε θα εφαρμοστεί και στον Προαστιακό δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Θα εξαρτηθεί σίγουρα και από τη νέα διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα αναλάβει προς το τέλος του 2016.

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

"Παραμάγαζο" σε Αττικό Μετρό και ΣΤΑΣΥ "τίναξε" στον αέρα, δουλειά 1,5 δισ. ευρώ στο Ισραήλ


Τέσσερα διευθυντικά στελέχη της ΣΤΑΣΥ και ένα διευθυντικό στέλεχος με μια υπάλληλος της Αττικό Μετρό, τίναξαν στον αέρα την συμμετοχή των δύο κρατικών εταιρειών σε διαγωνισμό ύψους 1, 5 δισ. ευρώ στο Ισραήλ.                                       Aφορμή ήταν η αποκάλυψη ότι δούλευαν για το Ισραηλινό κράτος! Την πρωτοφανή ιστορία που ακύρωσε την πρώτη προσπάθεια για την ανάληψη μεγάλου έργου στο εξωτερικό, ξεσκέπασαν οι Ισραηλινές αρχές.

Εκδήλωση με θέμα «Όμιλος ΟΑΣΑ: Συγκοινωνίες Αθηνών - Νέες προκλήσεις» Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου στην 81η ΔΕΘ



Ο Όμιλος ΟΑΣΑ - Συγκοινωνίες Αθηνών στο πλαίσιο της παρουσίας του στην 81η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης πραγματοποιεί ειδική εκδήλωση με τίτλο «Όμιλος ΟΑΣΑ: Συγκοινωνίες Αθηνών - Νέες προκλήσεις». Στην εκδήλωση που θα γίνει το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016 στο Περίπτερο 15 της ΔΕΘ, θα παρουσιαστούν τα δύο μεγάλα έργα της Τηλεματικής και του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου που χαράζουν μια νέα εποχή στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης είναι το εξής:
12.30΄ - 12.40΄: Χαιρετισμoί του Προέδρου του ΟΑΣΑ κ. Τάσου Ταστάνη και του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΑ κ. Ιωάννη Σκουμπούρη.
12.40΄: Παρουσίαση με θέμα «Τηλεματική: Ολοκληρωμένο σύστημα πληροφόρησης επιβατών και διαχείρισης οχημάτων σε πραγματικό χρόνο» από τον Υπεύθυνο του Έργου κ. Αριστοτέλη Πολυδωρόπουλο.
13.00΄: Παρουσίαση με θέμα «Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου: Μια έξυπνη κάρτα που θα αλλάξει τον τρόπο μετακίνησης των Αθηναίων» από την Υπεύθυνη του Έργου κα Μαρία Μαυρουδή.

ΠΗΓΗ

ΕΡΕΥΝΑ – Μπήκαν στα λεωφορεία μηχανήματα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο-ΕΤΣΙ θα λειτουργούν


Είναι όλα έτοιμα για τις αλλαγές στα ΜΜΜ- Κάποιοι από τους επιβάτες αντιδρούν στις αλλαγές Μάλιστα, ήδη τα ειδικά ακυρωτικά μηχανήματα έχουν τοποθετηθεί στα λεωφορεία του ΟΑΣΑ, στην προσπάθεια του Οργανισμού οι αλλαγές να μπουν στην καθημερινότητα του επιβατικού κοινού όσο πιο ομαλά γίνεται!



Πως θα λειτουργεί το ηλεκτρονικό εισητήριο

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Συγκοινωνίες Αθήνας: Στη ΔΕΘ πανηγυρισμοί, στην Αθήνα κατάρρευση



Στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης οι υπεύθυνοι του ΟΑΣΑ πανηγυρίζουν για τεχνολογικές εξελίξεις όπως το ηλεκτρονικό εισιτήριο που θα εφαρμοστεί σταδιακά και εν μέρει από το 2017 (με καθυστέρηση μηνών) και την τηλεματική των Λεωφορείων η οποία λειτουργεί με πολλά προβλήματα (περισσότερα για αυτό το θέμα αύριο).

Την ίδια στιγμή στην Αθήνα η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Τα χειμερινά δρομολόγια των Λεωφορείων που τέθηκαν σε ισχύ από σήμερα είναι σύμφωνα με τους εργαζόμενους, σε μεγάλο βαθμό εικονικά καθώς οι ελλείψεις σε ανταλλακτικά λεωφορείων και προσωπικό οδηγούν σε ακυρώσεις πολλών δρομολογίων καθημερινά.