Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΑΣΘ: Αύριο οι οριστικές αποφάσεις για τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης



Με τη σημερινή συνάντηση να διακόπτεται εξαιτίας των κινητοποιήσεων των υπαλλήλων στον οργανισμό, οι μεγάλες αποφάσεις, για το θέμα της συνεχιζόμενης επίσχεσης εργασίας των υπαλλήλων, μεταφέρονται για αύριο στη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ της διοίκησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) και των νομικών συμβούλων του οργανισμού.

«Έχω την αίσθηση ότι βρισκόμαστε πολύ κοντά στην εξεύρεση της χρυσής τομής», είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, παρά το γεγονός ότι μέχρι στιγμής δεν υπήρξε επικοινωνία με το γραφείο του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη, μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ.

Βεβαίως, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ έκανε αναφορά για εκ νέου προσφυγή της διοίκησης του οργανισμού στη Δικαιοσύνη, καταθέτοντας, αυτή τη φορά, ασφαλιστικά μέτρα, ή ακόμα και αγωγή, κατά άλλων προσώπων. 

Στροφή στη Δικαιοσύνη και από τον Τζιτζικώστα 

Αχ Πειραιά μου!!!



του Γιάννη Σπυράκη
τ. Αντιδημάρχου Πειραιά
ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ.

Το έτος 1934 και συγκεκριμένα στις 15 Σεπτεμβρίου άρχισε η σταδιακή αφαίρεση των γραμμών του ΤΡΑΜ από τους δρόμους της Αθήνας και στη θέση τους δρομολογήθηκαν Λεωφορεία. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε το 1977 με την κατάργηση και της τελευταίας γραμμής του ΤΡΑΜ Πειραιάς Πέραμα.

Σήμερα, έπειτα από 80 χρόνια, οι κάθε είδους «οικονομισάριοι» μετατρέπονται σε νεκροθάφτες του Πειραιά, αφού εγκαθιστούν στην πόλη μας το ΤΡΑΜ ΤΡΑΙΝΟ, την διαμελίζουν και την καταστρέφουν για πάντα. Μια βαριά κατάρα έπεσε σαν λαίλαπα στην πόλη μας και η καταστροφή είναι πλέον γεγονός, ιδιαίτερα στο Κέντρο της Πόλης και ας ψάξουμε όλοι τι θα απομείνει από την Εμπορική και οικονομική ζωή του Πειραιά μας και του Λιμανιού !;;

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Περιληπτικά, τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το ηλεκτρονικό εισιτήριο



Περιληπτικά, τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το ηλεκτρονικό εισιτήριο για τις συγκοινωνίες της Αθήνας που θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται μέσα στους επόμενους μήνες:
Όπως ειπώθηκε στη ΔΕΘ, το ηλεκτρονικό εισιτήριο, που θα αντικαταστήσει τα σημερινά χάρτινα εισιτήρια και κάρτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τις αρχές του 2017, αν και το χρονοδιάγραμμα μιλούσε για σταδιακή εφαρμογή από τους τελευταίους μήνες του 2016.
Ανακοινώθηκε πως η εφαρμογή του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2017 για τα Λεωφορεία, τα Τρόλεϊ και το Τραμ, ενώ στη συνέχεια, μάλλον το καλοκαίρι του 2017, θα εφαρμοστεί και στο Μετρό. Η αρχή μάλλον θα γίνει με τη γραμμή του ΗΣΑΠ όπου η εγκατάσταση του απαραίτητου εξοπλισμού είναι πιο εύκολη. Το πότε θα εφαρμοστεί και στον Προαστιακό δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Θα εξαρτηθεί σίγουρα και από τη νέα διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα αναλάβει προς το τέλος του 2016.

Τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις συγκοινωνίες της Αθήνας



Περιληπτικά, τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το ηλεκτρονικό εισιτήριο για τις συγκοινωνίες της Αθήνας που θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται μέσα στους επόμενους μήνες:
Όπως ειπώθηκε στη ΔΕΘ, το ηλεκτρονικό εισιτήριο, που θα αντικαταστήσει τα σημερινά χάρτινα εισιτήρια και κάρτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τις αρχές του 2017, αν και το χρονοδιάγραμμα μιλούσε για σταδιακή εφαρμογή από τους τελευταίους μήνες του 2016.
Ανακοινώθηκε πως η εφαρμογή του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2017 για τα Λεωφορεία, τα Τρόλεϊ και το Τραμ, ενώ στη συνέχεια, μάλλον το καλοκαίρι του 2017, θα εφαρμοστεί και στο Μετρό. Η αρχή μάλλον θα γίνει με τη γραμμή του ΗΣΑΠ όπου η εγκατάσταση του απαραίτητου εξοπλισμού είναι πιο εύκολη. Το πότε θα εφαρμοστεί και στον Προαστιακό δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Θα εξαρτηθεί σίγουρα και από τη νέα διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα αναλάβει προς το τέλος του 2016.

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

"Παραμάγαζο" σε Αττικό Μετρό και ΣΤΑΣΥ "τίναξε" στον αέρα, δουλειά 1,5 δισ. ευρώ στο Ισραήλ


Τέσσερα διευθυντικά στελέχη της ΣΤΑΣΥ και ένα διευθυντικό στέλεχος με μια υπάλληλος της Αττικό Μετρό, τίναξαν στον αέρα την συμμετοχή των δύο κρατικών εταιρειών σε διαγωνισμό ύψους 1, 5 δισ. ευρώ στο Ισραήλ.                                       Aφορμή ήταν η αποκάλυψη ότι δούλευαν για το Ισραηλινό κράτος! Την πρωτοφανή ιστορία που ακύρωσε την πρώτη προσπάθεια για την ανάληψη μεγάλου έργου στο εξωτερικό, ξεσκέπασαν οι Ισραηλινές αρχές.

Εκδήλωση με θέμα «Όμιλος ΟΑΣΑ: Συγκοινωνίες Αθηνών - Νέες προκλήσεις» Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου στην 81η ΔΕΘ



Ο Όμιλος ΟΑΣΑ - Συγκοινωνίες Αθηνών στο πλαίσιο της παρουσίας του στην 81η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης πραγματοποιεί ειδική εκδήλωση με τίτλο «Όμιλος ΟΑΣΑ: Συγκοινωνίες Αθηνών - Νέες προκλήσεις». Στην εκδήλωση που θα γίνει το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016 στο Περίπτερο 15 της ΔΕΘ, θα παρουσιαστούν τα δύο μεγάλα έργα της Τηλεματικής και του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου που χαράζουν μια νέα εποχή στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης είναι το εξής:
12.30΄ - 12.40΄: Χαιρετισμoί του Προέδρου του ΟΑΣΑ κ. Τάσου Ταστάνη και του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΑ κ. Ιωάννη Σκουμπούρη.
12.40΄: Παρουσίαση με θέμα «Τηλεματική: Ολοκληρωμένο σύστημα πληροφόρησης επιβατών και διαχείρισης οχημάτων σε πραγματικό χρόνο» από τον Υπεύθυνο του Έργου κ. Αριστοτέλη Πολυδωρόπουλο.
13.00΄: Παρουσίαση με θέμα «Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου: Μια έξυπνη κάρτα που θα αλλάξει τον τρόπο μετακίνησης των Αθηναίων» από την Υπεύθυνη του Έργου κα Μαρία Μαυρουδή.

ΠΗΓΗ

ΕΡΕΥΝΑ – Μπήκαν στα λεωφορεία μηχανήματα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο-ΕΤΣΙ θα λειτουργούν


Είναι όλα έτοιμα για τις αλλαγές στα ΜΜΜ- Κάποιοι από τους επιβάτες αντιδρούν στις αλλαγές Μάλιστα, ήδη τα ειδικά ακυρωτικά μηχανήματα έχουν τοποθετηθεί στα λεωφορεία του ΟΑΣΑ, στην προσπάθεια του Οργανισμού οι αλλαγές να μπουν στην καθημερινότητα του επιβατικού κοινού όσο πιο ομαλά γίνεται!



Πως θα λειτουργεί το ηλεκτρονικό εισητήριο

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Συγκοινωνίες Αθήνας: Στη ΔΕΘ πανηγυρισμοί, στην Αθήνα κατάρρευση



Στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης οι υπεύθυνοι του ΟΑΣΑ πανηγυρίζουν για τεχνολογικές εξελίξεις όπως το ηλεκτρονικό εισιτήριο που θα εφαρμοστεί σταδιακά και εν μέρει από το 2017 (με καθυστέρηση μηνών) και την τηλεματική των Λεωφορείων η οποία λειτουργεί με πολλά προβλήματα (περισσότερα για αυτό το θέμα αύριο).

Την ίδια στιγμή στην Αθήνα η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Τα χειμερινά δρομολόγια των Λεωφορείων που τέθηκαν σε ισχύ από σήμερα είναι σύμφωνα με τους εργαζόμενους, σε μεγάλο βαθμό εικονικά καθώς οι ελλείψεις σε ανταλλακτικά λεωφορείων και προσωπικό οδηγούν σε ακυρώσεις πολλών δρομολογίων καθημερινά.

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

Στο μικροσκόπιο επιχορηγήσεις σε τρένα, αεροπλάνα, πλοία και ΜΜΜ


Στο Ελληνικό Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ) ανατίθεται η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών προς το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (ΥΠΥΜΕΔΙ) για την αποτίμηση των κρατικών επιχορηγήσεων προς όλα τα μέσα μεταφοράς. Σύμφωνα με την απόφαση που αναρτήθηκε στη Δι@ύγεια, το ΙΜΕΤ μειοδότησε στον σχετικό διαγωνισμό με προσφορά συνολικής δαπάνης 24.180 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).



Συγκεκριμένα, θα παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στο ΥΠΥΜΕΔΙ για την εκτέλεση του έργου: «Αποτίμηση κρατικών επιχορηγήσεων και πολιτικών παροχής δημόσιων υπηρεσιών επιβατικών Μεταφορών με όλα τα μέσα. Αξιολόγηση αποτελεσμάτων περιόδου 2013 - 2016 και υποστήριξη προγραμματισμού για τα έτη 2016 - 2020», με ορίζοντα υλοποίησης τους πέντε μήνες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.

Όπως αναφέρεται όμως στην ίδια απόφαση το εν λόγω έργο «αποτελεί υποχρέωση και δέσμευση της χώρας μας προς τους θεσμούς ως τα τέλη Δεκεμβρίου 2016».

Τι είπε ο πρωθυπουργός στην ομιλία του στην ΔΕΘ για τον σιδηρόδρομο.


Αναφορές στα μείζονα ζητήματα που απασχολούν τη Θεσσαλονίκη έκανε ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στην τελετή εγκαινίων της 81ης ΔΕΘ, στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο.                                   Αναφερόμενος στα έργα υποδομών ο Πρωθυπουργός αναφέρθηκε και στον σιδηρόδρομο λέγοντας:

" Στο τέλος του 2018, θα έχει ολοκληρωθεί μετά από 20 και πλέον χρόνια, ο σιδηροδρομικός ΠΑΘΕ, γραμμή υψηλής ταχύτητας, πλήρως ηλεκτροκινούμενη, από Πάτρα έως Ευζώνους, με πλήρως διασφαλισμένη χρηματοδότηση. Ένα έργο που ξεκίνησε το 1997 και έπειτα αφέθηκε στη μοίρα του. Έτσι το ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη θα διαρκεί μόλις τρεις ώρες και ένα τέταρτο από πεντέμιση σήμερα."

Με αφορμή τη συμμετοχή της στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης

Με αφορμή τη συμμετοχή της στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, και στο παρά πέντε της ιδιωτικοποίησης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε σχέδιο δημιουργίας «έξυπνου» εισιτηρίου, τη δυνατότητα χρήσης πιστωτικών καρτών στα φυσικά σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς και τη δημιουργία προγράμματος επιβράβευσης συχνών επιβατών, παρόμοια με αυτό αεροπορικών εταιριών (καθώς και σύγχρονων σιδηροδρομικών εταιριών).
Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:

Με αφορμή τη συμμετοχή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην 81η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης σας ενημερώνουμε για τις ειδικές προσφορές και τις νέες παρεχόμενες υπηρεσίες που σχεδιάζονται προς τους επιβάτες, εντός των σταθμών αλλά και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υλοποιεί σχέδιο δημιουργίας νέου “έξυπνου” εισιτηρίου, το οποίο θα διαθέτει πολλαπλές δικλίδες ασφαλείας, θα εκδίδεται άμεσα και θα είναι ονομαστικό.

Επίσης το επόμενο διάστημα στα φυσικά σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα, οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια με τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών μέσω τερματικών POS.

Ακόμη δημιουργούμε το club των φίλων μας, προσφέροντας πρόσβαση στις εκπτωτικές προσφορές μας και σύντομα εισάγουμε πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών MILES & BONUS αντίστοιχο με αυτό των αεροπορικών εταιριών.

Ενδεικτικά ορισμένες υπηρεσίες και ειδικές προσφορές προς τους επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι οι εξής:
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΒΑΤΗ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο, πιστωτικές κάρτες και πρόγραμμα μιλίων

Με αφορμή τη συμμετοχή της στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, και στο παρά πέντε της ιδιωτικοποίησης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε σχέδιο δημιουργίας «έξυπνου» εισιτηρίου, τη δυνατότητα χρήσης πιστωτικών καρτών στα φυσικά σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς και τη δημιουργία προγράμματος επιβράβευσης συχνών επιβατών, παρόμοια με αυτό αεροπορικών εταιριών (καθώς και σύγχρονων σιδηροδρομικών εταιριών).
Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:

Με αφορμή τη συμμετοχή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην 81η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης σας ενημερώνουμε για τις ειδικές προσφορές και τις νέες παρεχόμενες υπηρεσίες που σχεδιάζονται προς τους επιβάτες, εντός των σταθμών αλλά και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υλοποιεί σχέδιο δημιουργίας νέου “έξυπνου” εισιτηρίου, το οποίο θα διαθέτει πολλαπλές δικλίδες ασφαλείας, θα εκδίδεται άμεσα και θα είναι ονομαστικό.

Επίσης το επόμενο διάστημα στα φυσικά σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα, οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια με τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών μέσω τερματικών POS.

Ακόμη δημιουργούμε το club των φίλων μας, προσφέροντας πρόσβαση στις εκπτωτικές προσφορές μας και σύντομα εισάγουμε πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών MILES & BONUS αντίστοιχο με αυτό των αεροπορικών εταιριών.

Ενδεικτικά ορισμένες υπηρεσίες και ειδικές προσφορές προς τους επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι οι εξής:
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΒΑΤΗ

Συνάντηση της Έλενας Κουντουρά με τις διοικήσεις του ΟΣΕ –ΤΡΑΙΝΟΣΕ.






Συνάντηση, με την ευκαιρία των εγκαινίων των περιπτέρων του Ομίλου του ΟΣΕ που συμμετέχουν στην 81η ΔΕΘ, είχε η υπουργός Τουρισμού κ. Έλενα Κουντουρά με τις διοικήσεις του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπου σύμφωνα με πληροφορίες έγινε ανταλλαγεί σκέψεων για την αξιοποίηση του τροχαίου Μουσειακού υλικού σε γραμμή της Πελοποννήσου για τουριστικούς σκοπούς.
Σε ερώτηση των «Σ.Ν.» αν υπάρχουν σχέδια για αξιοποίηση του Μουσιακού τροχαίου υλικού η κ. Κουντουρά ανέφερε ότι υπάρχουν κάποιες σκέψεις αλλά δεν είναι κάτι μπορούμε να ανακοινώσουμε τώρα. «Να είστε βέβαιος ότι αν έχουμε κάτι συγκεκριμένο θα σας το ανακοινώσουμε» μας απάντησε η κ. Υπουργός Τουρισμού.


Φωτογραφικό στιγμιότυπο του φωτογράφου Δημήτρη Καλοδημίδη.

Ο Χρήστος Σπίρτζης στο περίπτερο της ΟΣΥ -Οδικές Συγκοινωνίες.


Ο κ. Σπίρτζης με το εισιτήριο στο χέρι διήλθε τα συστήματα ελέγχουν για να διαπιστώσει την λειτουργικότητα τους. Πριν την αναχώρηση του υπέγραψε στο βιβλίο επισκεπτών αφήνοντας το δικό του μήνυμα.




Το περίπτερο της ΟΣΥ, που συμμετέχει στην 81η ΔΕΘ, επισκέφτηκε ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης ο οποίος ενημερώθηκε από τους υπευθύνους της εταιρίας για το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου το οποίο θα τεθεί σταδιακά σε εφαρμογή στα ΜΜΜ στο τέλος του μήνα.


Φωτογραφικά στιγμιότυπα που πήραν τα «Σ.Ν.»

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 5 εκατ. ευρώ θα στοιχίσει ο αποκλεισμός στην Ειδομένη.


Στο Ελεγκτικό Συνέδριο βρίσκεται ο φάκελος της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ                                   Περισσότερα από 5 εκατ. ευρώ θα στοιχίσει, σύμφωνα με τις οικονομικές εκτιμήσεις, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο παρατεταμένος αποκλεισμός της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη από μετανάστες.

Πέρα από το άμεσο κόστος τού αποκλεισμού, το οποίο υπολογίζεται σε 2 εκατ. ευρώ, η εταιρεία θα κληθεί να "σηκώσει" το κόστος των σταλιών για τα βαγόνια της εταιρείας, που παρέμειναν διάσπαρτα σε όλο το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο, ακόμη και στη Φιλανδία (οκτώ βαγόνια), αδυνατώντας να φτάσουν στον προορισμό τους. Τα παραπάνω διευκρίνισαν στελέχη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που βρίσκονται στο περίπτερο της εταιρείας στην 81η ΔΕΘ. Διευκρίνισαν ωστόσο ότι προς το παρόν δεν έχει γίνει ο πλήρης υπολογισμός των οικονομικών επιπτώσεων, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί σταδιακά στο επόμενο διάστημα.
Στο Ελεγκτικό Συνέδριο βρίσκεται ο φάκελος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΣΥ προς οδηγούς Λεωφορείων: Να αποφεύγετε την περιοχή των Εξαρχείων



Υπηρεσιακό σημείωμα με το οποίο οι οδηγοί των Λεωφορείων καλούνται να μην διέρχονται μέσα από την περιοχή των Εξαρχείων κατά τις κενές διαδρομές εξέδωσε η ΟΣΥ.

Το υπηρεσιακό σημείωμα, το οποίο υπογράφεται από τον Τομεάρχη Εκτέλεσης Συγκοινωνιακού Έργου καθώς και από το Διευθυντή Παραγωγής Συγκοινωνιακού Έργου της ΟΣΥ και έχει ως αποδέκτες όλες τις περιφερειακές διευθύνσεις των αμαξοστασίων Λεωφορείων και Τρόλεϊ της Αθήνας, καλεί τους διευθυντές να ενημερώσουν το προσωπικό κίνησης ώστε τα Λεωφορεία να μην διέρχονται μέσα από την περιοχή των Εξαρχείων κατά τις κενές διαδρομές (από το αμαξοστάσιο προς τις αφετηρίες και από τα τέρματα προς το αμαξοστάσιο).

Η οδηγία της ΟΣΥ έχει ισχύ «για όλες τις ώρες και τις ημέρες της εβδομάδας». Η περιοχή στην οποία η κίνηση κενών οχημάτων πρέπει να αποφεύγεται είναι η περιοχή των Εξαρχείων καθώς και οι οδοί 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) από Αλεξάνδρας έως Χαλκοκονδύλη και Σόλωνος από Ιπποκράτους μέχρι 3ης Σεπτεμβρίου. Όσων αφορά την κίνηση των Τρόλεϊ, σύμφωνα με το σημείωμα, θα δίνονται καθημερινά εντολές από τον Επόπτη Υπηρεσίας.

Υπέρογκο Κόστος Λειτουργίας Του ΟΑΣΘ Διαπιστώνουν Οι Ελεγκτές Του ΥΜΕ (Video)



Τα πρώτα στοιχεία για τον διαχειριστικό έλεγχο στον ΟΑΣΘ που διενεργεί το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών του υπουργείου Μεταφορών, την περίοδο 2010-2014, είδαν το φως της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα σε ενημερωτική ιστοσελίδα, στον έλεγχο των επιθεωρητών που ολοκληρώθηκε για το έτος 2010, διαπιστώθηκανπαθογένειες σε προμήθειες, μισθώματα, μισθούς, συμβάσεις και μερίσματα.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΠΙΤΣΙΑΚΙΔΗΣ

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Τρολάρει η Αττικό Μετρό: Με βαγόνι του Μετρό της Αθήνας στη ΔΕΘ


Λεφτά για θεάματα σαφώς και υπάρχουν.
Έτσι, το το περίπτερο της Αττικό Μετρό για το Μετρό Θεσσαλονίκης στη φετινή διοργάνωση της Διεθνής Έκθεσης Θεσσαλονίκης, θα επιφυλάσσει μία έκπληξη για τους επισκέπτες: ένα βαγόνι από το Μετρό της Αθήνας!
Πρόκειται για ένα ιθυντήριο όχημα ενός από τους 17 συρμούς τρίτης γενιάς του Μετρό της Αθήνας, που λογικά δεν έχει ακόμα συναρμολογηθεί (ελπίζουμε να μην αποσυναρμολόγησαν το βαγόνι από εν λειτουργία συρμό ειδικά για να το μεταφέρουν στη Θεσσαλονίκη).
Τι κι αν οι συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης θα έχουν εντελώς διαφορετικές προδιαγραφές, με μήκος 51 μέτρα και 4 οχήματα έναντι 106 μέτρα και 6 οχήματα στην Αθήνα, ενώ θα κατασκευαστούν από την Ιταλική AnsaldoBreda, όταν το βαγόνι της ΔΕΘ κατασκευάστηκε από την Κορεατική κοινοπραξία Hyundai Rotem Hanwha; Λίγη σημασία έχουν αυτά.

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

5+1 προκλήσεις του φετινού χειμώνα για τις συγκοινωνίες της Αθήνας


Με το καλοκαίρι σιγά σιγά να πλησιάζει προς το τέλος του, η καθημερινή ζωή στην Αθήνα και οι συγκοινωνίες της πόλης (και αυτές σιγά σιγά) επιστρέφουν και πάλι στους κανονικούς τους ρυθμούς.
Μετά από τη σχετική ηρεμία των τελευταίων μηνών ο φετινός χειμώνας αναμένεται να αποδειχθεί ιδιαίτερα απαιτητικός για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας. Οι αλλαγές που θα έρθουν, θα επηρεάσουν άμεσα τον τρόπο με τον οποίο οι Αθηναίοι χρησιμοποιούν τις συγκοινωνίες και θα ανοίξουν τον δρόμο και για νέες μελλοντικές εξελίξεις.
Δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι ο φετινός χειμώνας θα είναι ο πιο σημαντικός των τελευταίων ετών, με την πολιτική ηγεσία, τις διοικήσεις των συγκοινωνιών και τους εργαζόμενους σε αυτές να έχουν την σπάνια ευκαιρία να πραγματοποιήσουν μία «επανεκκίνηση» του τρόπου με τον οποίο τα ΜΜΜ λειτουργούν και εξυπηρετούν εκατομμύρια Αθηναίους. Μένει να δούμε αν αυτή η ευκαιρία αξιοποιηθεί προς όφελος όλων μας ή αν η λογική του «δεν αλλάζει τίποτα» επικρατήσει οδηγώντας σε μία ακόμα απογοήτευση.

Διαλέξαμε 5+1 αλλαγές-προκλήσεις που πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι συγκοινωνίες τον φετινό χειμώνα:

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Επιστρέφουν στο τιμόνι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ



Λύνουν το χειρόφρενο οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, οι οποίοι σε έκτακτη συνεδρίασή τους, μετά τον ορισμό για την τριμερή την Πέμπτη, αποφάσισαν να προχωρήσουν σε άρση της επίσχεσης εργασίας.
Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του σωματείου των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ τόνισε πάντως:
«Δηλώνουμε έτοιμοι να συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις μας εάν διαπιστώσουμε ότι μας εμπαίζουν».

Διευκρινίζοντας τον λόγο για την απόφασή τους, ο Δημήτρης Τσερμενίδης, ανέφερε:

«Είχαμε πει ότι αυτό που ζητάμε είναι επιτέλους να καθίσουμε στο τραπέζι των συζητήσεων. Αφού αυτό ορίστηκε για την Πέμπτη στις 12 το μεσημέρι στο υπουργείο Εργασίας, στο γραφείο του γενικού γραμματέα Ανδρέα Νεφελούδη και με τη συμμετοχή της γενικής γραμματέως του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Θεοπίστη Πέρκα. Εμείς δεν θα μπορούσαμε να αθετήσουμε τα λεγόμενά μας».

Ωστόσο, όπως είπε, το πρωί της Τρίτης «θα πάμε κανονικά στα δικαστήρια και εκεί θα αποφασίσουμε εάν τελικά προχωρήσουμε στις αγωγές, που είχαμε αποφασίσει να καταθέσουμε το πρωί, ως απάντηση στην νομική κίνηση του διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ».

Στόχος της σύσκεψης την προσεχή Πέμπτη είναι να δοθεί ένα πρόγραμμα από την πλευρά της διοίκησης του ΟΑΣΘ για την πληρωμή των δεδουλευμένων των 2.300 εργαζομένων, στους οποίους οφείλονται συνολικά 6,3 εκατ. ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τριμερής συνάντηση για τον ΟΑΣΘ μετά τις αγωγές
Κακοδιαχείριση και σπατάλες έριξαν έξω τον ΟΑΣΘ