Έτσι, το το περίπτερο της Αττικό Μετρό για το Μετρό Θεσσαλονίκης στη φετινή διοργάνωση της Διεθνής Έκθεσης Θεσσαλονίκης, θα επιφυλάσσει μία έκπληξη για τους επισκέπτες: ένα βαγόνι από το Μετρό της Αθήνας!
Πρόκειται για ένα ιθυντήριο όχημα ενός από τους 17 συρμούς τρίτης γενιάς του Μετρό της Αθήνας, που λογικά δεν έχει ακόμα συναρμολογηθεί (ελπίζουμε να μην αποσυναρμολόγησαν το βαγόνι από εν λειτουργία συρμό ειδικά για να το μεταφέρουν στη Θεσσαλονίκη).
Τι κι αν οι συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης θα έχουν εντελώς διαφορετικές προδιαγραφές, με μήκος 51 μέτρα και 4 οχήματα έναντι 106 μέτρα και 6 οχήματα στην Αθήνα, ενώ θα κατασκευαστούν από την Ιταλική AnsaldoBreda, όταν το βαγόνι της ΔΕΘ κατασκευάστηκε από την Κορεατική κοινοπραξία Hyundai Rotem Hanwha; Λίγη σημασία έχουν αυτά.

Εν τω μεταξύ, οι πιο παραδοσιακοί τρενόφιλοι επισκέπτες της ΔΕΘ δεν θα μείνουν παραπονεμένοι, καθώς στο περίπτερο της ΕΡΓΟΣΕ θα εκτεθεί η μηχανή από το τρενάκι του Πηλείου, το γνωστό «Μουτζούρη». (Ποιος αντέγραψε ποιον;)
Και ο ΟΑΣΑ όμως δεν πάει πίσω (αλήθεια, είναι όλοι οι δημόσιοι φορείς αναγκασμένοι να ξοδεύουν χιλιάδες ευρώ κάθε χρόνο για να στήνουν περίπτερα στη ΔΕΘ;), καθώς στο δικό του περίπτερο θα εκτεθεί το Λεωφορείο των Αστέγων ή αλλιώς «Φροντίδα Εν Κινήσει», το ειδικά μετασκευασμένο Λεωφορείο του ΟΑΣΑ το οποίο το οποίο, μεταξύ άλλων, διαθέτει χημικές τουαλέτες και ντουζιέρες. Μπορεί να μην το έχουμε δει ακόμα στους δρόμους της Αθήνας αλλά τουλάχιστον το κρατούσαν καθαρό για τη ΔΕΘ.