Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Στο ΦΕΚ η δωρεάν μετακίνηση των πολιτών με τα ΜΜΜ



Στην παροχή δωρεάν υπηρεσιών από τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής έως τις 6 Ιουλίου 2015 και στην διαγραφή των προστίμων που έχει επιβληθεί σε ανέργους στα μέσα μεταφοράς, με ταυτόχρονη απαλλαγή της καταβολής του κομίστρου, προχώρησε η κυβέρνηση, σύμφωνα με αποφάσεις που δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Ιωάννινα: Λεωφορείο του αστικού ΚΤΕΛ, έπεσε σε φούρνο


Αστικό λεωφορείο έπεσε σε αρτοποιείο, στη συμβολή της Λεωφόρου Γράμμου με την οδό Τσιάρα, Φίλιου, Τάτση!Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ο οδηγός του λεωφορείου έχασε τον έλεγχο του οχήματος, αρχικά προσέκρουσε σε ένα αυτοκίνητο και στη συνέχεια κατέληξε στην είσοδο του φούρνου και ευτυχώς, σταμάτησε επάνω σε μια κολόνα. Ευτυχώς από τη σύγκρουση δεν έχει τραυματιστεί κανείς, μιας και στο λεωφορείο δε υπήρχαν επιβάτες. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες,ο οδηγός του οχήματος ένιωσε μια αδιαθεσία...
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και δύναμη της τροχαίας.


Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Σε ακρόαση στην βουλή, οι νέες διοικήσεις ΕΡΓΟΣΕ και ΕΥΔΑΠ.



Ακρόαση από τη Βουλή για τον διορισμό του στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΥΔΑΠ πρόκειται να περάσει την προσεχή Τρίτη (ή τουλάχιστον έτσι ήταν προγραμματισμένο) ο Γιάννης Μπενίσης.
Η δημοσίευση της πρόσκλησης ακρόασης στον ιστότοπο της Βουλής την Παρασκευή -και με δεδομένη τη συγκυρία- προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις, με δεδομένο ότι ο κ. Μπενίσης τυγχάνει σύντροφος της περιφερειάρχη Αττικής Ρένας Δούρου. Ο κ. Μπενίσης είχε και προ μηνών βρεθεί στο επίκεντρο, όταν δημοσιεύματα τον έφεραν να έχει τοποθετηθεί σε θέση στην Περιφέρεια, γεγονός όμως που τελικά δεν ίσχυε.

Δωρεάν οι αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα μέχρι 6 Ιουλίου


Δωρεάν θα γίνονται οι μετακινήσεις με τις αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα 6 Ιουλίου, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης. Η σχετική απόφαση θα βγει εντός της ημέρας προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες, λόγω των μέτρων περιορισμού, και θα αφορά το Μετρό, τα αστικά λεωφορεία, τον ΗΣΑΠ και τα τρόλει, αλλά όχι τον Προαστιακό και τα ΚΤΕΛ.


«Έχουμε πάρει μια απόφαση χθες, όσο είναι σε αργία οι τράπεζες να διευκολύνουμε όσο μπορούμε περισσότερο τους πολίτες. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο θα ληφθούν πάρα πολλά μέτρα. Ένα από αυτά θα είναι μετά τη νομοθετική ρύθμιση αυτού του θέματος εάν προλάβουμε σήμερα ή αύριο και λόγω των διαδικασιών, να υπάρχουν δωρεάν συγκοινωνίες από τις δημόσιες συγκοινωνίες που έχουμε στην Αθήνα» τόνισε ο υπουργός, μιλώντας στο Mega.

Πρόσθεσε ότι η απόφαση θα ισχύει «μέσα στη μέρα ή το αργότερο αύριο» και σημείωσε ότι το κόστος της υπολογίζεται περίπου στα 4 εκατ. ευρώ.

Η απόφαση δεν θα αφορά τη Θεσσαλονίκη και τις άλλες επαρχιακές πόλεις, όπου οι συγκοινωνίες εκτελούνται από ιδιωτικούς φορείς.

Το δημόσιο «πληγώνει» τον ΟΣΕ: Απώλεια ενοικίων τροχαίου υλικού και μείωση επιδότησης



Το ελληνικό δημόσιο «πληγώνει» τις επιδόσεις του ΟΣΕ. Ο οργανισμός αντιμετωπίζει πλέον δυο προβλήματα: Απώλεσε τα έσοδα από τα ενοίκια τροχαίου υλικού, τα οποία αποτελούν έσοδο του ελληνικού δημοσίου, αλλά και τη μειωμένη κρατική επιχορήγηση.
Ειδικότερα, η κρατική επιχορήγηση έφτασε πέρσι τα 53 εκατ., έναντι 77,5 εκατ., με αποτέλεσμα τα λοιπά έσοδα εκμετάλλευσης να διαμορφωθούν στα 109 εκατ., έναντι 144,4 εκατ. το 2013.
Αντίθετα, ο κύκλος εργασιών (δεν περιλαμβάνονται τα λοιπά έσοδα εκμετάλλευσης, όπως η κρατική επιδότηση, κ.α.) παρέμεινε σταθερός, φτάνοντας τα 39,6 εκατ., έναντι 39,5 εκατ. τη χρήση του 2013.

Λογιστικά, ο ΟΣΕ αξιώνει 757 εκατ. από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η ΕΕ αποφασίζει για το "σβήσιμό" τους



Ο νόμος εξυγίανσης (;) του ομίλου ΟΣΕ (3891/2010) επέφερε - κυρίως - αρνητικές συνέπειες στη καθημερινή λειτουργία των σιδηροδρομικών εταιρειών και στη λογιστική τους απεικόνιση.
Στο τελευταίο πεδίο, το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο αποτελεί η αξίωση των 757 εκατ. του ΟΣΕ προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η διαγραφή των απαιτήσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, στο πλαίσιο απόσχισης των λειτουργιών των δυο εταιρειών και «απελευθέρωσης βαρών» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μπορεί να αποτελεί νόμο του κράτους, ωστόσο απομένει η τελική έγκριση της ΕΕ.


Τι αναφέρει στον ισολογισμό του ο ΟΣΕ

Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Ξεκινούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια των λεωφορείων χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα


Την ερχόμενη Τρίτη εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμαστικές διαδρομές των λεωφορείων, χωρίς οδηγό, στα Τρίκαλα.

Τα δύο πρώτα υπερσύγχρονα τεχνολογικώς οχήματα χωρίς οδηγό, όπως αναφέρει ο Δήμος Τρικκαίων, θα καταφτάσουν στα Τρίκαλα, προκειμένου, μαζί με την έλευση των ξένων επιστημόνων, να αρχίσει μια νέα διαδικασία.

Αυτή, όπως διευκρινίζεται, της προστατευόμενης κυκλοφορίας των οχημάτων για αποτύπωση της διαδρομής, μαζί με τεχνικές παρεμβάσεις που θα πρέπει να γίνουν. Δηλαδή, τα λεωφορεία θα «αποθηκεύουν» στη μνήμη των υπολογιστών τους τα όσα θα «βλέπουν» στη διαδρομή, από τη Τετάρτη 1 Ιουλίου μέχρι και την Κυριακή 12 Ιουλίου.

Σε όλο αυτό το διάστημα, η πορεία των λεωφορείων θα γνωστοποιείται, προκειμένου να γνωρίζουν οι οδηγοί, οι πεζοί, οι ποδηλάτες και οι κάτοικοι της πόλης, πώς θα κινούνται.

Θα υπάρχει, έτσι, επισημαίνεται, μια πρόγευση για τον τρόπο με τον οποίο θα αλλάξει η ζωή των τρικαλινών και πώς τα Τρίκαλα αποκτούν από τον Σεπτέμβριο του 2015 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2016, την παγκόσμια πρωτιά κίνησης των λεωφορείων, χωρίς οδηγό σε αστικό περιβάλλον.

Σήμερα, ολοκληρώνονται και οι εργασίες ασφαλτόστρωσης νέου τάπητα σε σημεία της διαδρομής, από την οποία θα διέρχονται τα λεωφορεία χωρίς οδηγό.


Ένα οδυνηρό άλμα, από την αποβάθρα του τρένου!!! Δείτε το βίντεο!!!


Αυτός ο άντρας είναι θαρραλέος ή απλά ανόητος; Σίγουρα, πάντως, πονάει πολύ μετά από αυτό το πήδημα...
Ο νεαρός άντρας άφησε άφωνους τους επιβάτες αυτής της αποβάθρας του μετρό. Το βίντεο κατέγραψε τη στιγμή που ο νεαρός εμφανίστηκε από το πουθενά και προσπάθησε να πηδήξει από τη μία πλευρά της αποβάθρας στην άλλη.
Όπως βλέπουμε στο βίντεο, στην αρχή περπατάει στην πλατφόρμα, πάει στην άκρη και επιχειρεί το άλμα και στη συνέχεια βρίσκεται στον αέρα.
Και εκεί που φαίνεται ότι θα τα καταφέρει, δυστυχώς για τον ίδιο, δεν προσγειώνεται πάνω στην πλατφόρμα, αλλά πέφτει στο πλάι, με έναν τρόπο που προκαλεί γέλιο σε όσους τον βλέπουν και σίγουρα πολύ πόνο στον ίδιο.

Επανέρχεται το βραδινό δρομολόγιο του Προαστιακού Θεσσαλονίκης - Λάρισας



Επανέρχεται από σήμερα Σάββατο, οριστικά, το τελευταίο βραδινό δρομολόγιο του Προαστιακού από τη Θεσσαλονίκη προς Λάρισας με ώρα αναχώρησης στις 21.47 και άφιξη στη Λάρισα, στις 23.22. Οπότε καταργείται το δρομολόγιο των 20.00 από Θεσσαλονίκη προς Λάρισα. 

Οι αλλεπάλληλες αλλαγές ώρας στο τελευταίο βραδινό δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη προς Λάρισα, των τελευταίων μηνών είχαν προκληθεί, λόγω των έργων κατασκευής γεφυρών στην κοιλάδα των Τεμπών, πάνω από τα ηλεκτρικά καλώδια της σιδηροδρομικής γραμμής. 

Είχαν προαναγγελθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι συχνές αλλαγές των βραδινών δρομολογίων, με την προσθήκη, ότι τα δρομολόγια θα επανέλθουν κανονικά μέχρι τέλη Ιουνίου. 

Το έργο, που αφορούσε το τμήμα με τις σιδηροδρομικές γραμμές, από πλευράς κατασκευαστικής εταιρείας της ΠΑΘΕ, ολοκληρώθηκε. 


Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Διαψεύδουν τα ΚΤΕΛ Αρκαδίας τα περί εισιτηρίων σε δραχμές



Έντονη είναι η αντίδραση των υπευθύνων του ΚΤΕΛ Αρκαδίας, μετά τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για έκδοση εισιτηρίων σε δραχμές.

Αποζημίωση 1.300 ευρώ από κατοίκους, ζητά το Αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας!



Πρωτοφανή τα όσα διαδραματίζονται από το βράδυ της Πέμπτης στην περιοχή των Δεμενίκων, μετά την επίθεση με πέτρες που δέχθηκε Αστικό λεωφορείο από αγνώστους, που του έσπασαν 5 πλαινά τζάμια, αξίας 1.300. ευρώ.
Ο ιδιοκτήτης του λεωφορείο ζητά από την περιοχή και τον εκπολιτιστικό σύλλογο την αποζημίωση για τη ζημιά που υπέστη!!!
Την ίδια ώρα το Αστικό ΚΤΕΛ, ανακοίνωσε στους κατοίκους, ότι από το μεσημέρι και μετά τους σταματά τα δρομολόγια, με μία ολόκληρη περιοχή, να αποκόβεται από την υπόλοιπη Πάτρα και να «τιμωρείται», για την παραβατικότητα μιας ομάδας νεαρών, που παραμένει ασύλληπτη.

Aν είχαμε 1.300 ευρώ θα τα δίναμε σε οικογένειες που έχουν ανάγκη και όχι για να πληρώσουμε μία ζημιά, που δεν την προκαλέσαμε εμείς, αλλά κάποιοι που οφείλει η αστυνομία να εντοπίσει και να συλλάβει, σχολίασε ο πρόεδρος του εκπολιτιστικού συλλόγου Δεμενίκων, Αντώνης Γκόλφης.

ΠΗΓΗ

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Το πρώτο αυτοκίνητο ελληνικής κατασκευής




Το ξέρατε ότι το 1918 ο Νίκος Θεολόγος συναρμολόγησε το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας μηχανή μοτοσυκλέτας;

Ο Νικόλαος Θεολόγος εργάστηκε στην αμερικανική βιομηχανία αυτοκινήτων και επέστρεψε στην Ελλάδα το 1914. Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’20 ασχολήθηκε επιτυχώς με αμάξια κι αμαξώματα.

Γιατί μπορεί και να ακυρωθεί το σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος-Ρίο.


Απάντηση σε ερώτηση του βουλευτή των ΑΝΕΛ κο Νικολόπουλο σχετικά με το διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ Ψαθόπυργος-Ρίο έδωσε ο αν.Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης με την οποία θέτει εν αμφιβόλω το διαγωνισμό Ψαθόπυργος-Ρίο και μάλιστα θέτει θέμα παραπομπής διοικητικών παραγόντων της ΕΡΓΟΣΕ εφόσον θεωρηθεί ότι συντρέχουν οι συνθήκες.Όπως ανέφερε στην απάντηση του «η νέα διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ μετά από τις προβλεπόμενες διαδικασίες από το Κοινοβούλιο θα εξετάσει εάν θα προχωρήσει ο διαγωνισμός με αριθμό 716 (μιλά για το δημοπρατημένο έργο Ψαθόπυργος-Ρίο), εάν τηρήθηκαν οι νόμιμες διαδικασίες ή εάν θα ακυρωθεί. Το ίδιο ισχύει και για τους διοικητικούς παράγοντες, εφόσον επιβεβαιωθούν οι καταγγελίες σας μετά την έρευνα που έχουμε διατάξει.»

Σχετικά με το γενικότερο πλαίσιο των διαγωνισμών της ΕΡΓΟΣΕ είπε πως «Θα έπρεπε ως κράτος να είχαμε ένα άλλο πραγματικό σύγχρονο σύστημα τιμολόγησης τεχνικών εργασιών και υλικών και επομένως σοβαρούς πραγματικούς προϋπολογισμούς. Αντ’ αυτού έχουμε ένα απαρχαιωμένο σύστημα με άλλες τιμές πολύ μεγαλύτερες από τις πραγματικές και άλλες πολύ μικρότερες. Συνεπώς, έχουμε πολύ μεγάλα προβλήματα στον προγραμματισμό νέων έργων αλλά και στους ελέγχους και στις αξιολογήσεις. Εάν είχαμε ένα ορθό σύστημα τιμολόγησης θα έπρεπε να έχουμε πολύ μικρές εκπτώσεις.»
Και συνεχίζοντας είπε «Σήμερα γίνεται αυτό που γνωρίζουμε όλοι. Σήμερα με το στρεβλό σύστημα τιμολόγησης ανάλογα το έργο, την κατηγορία, τις εργασίες, τα υλικά, μπορεί να υπάρχουν μικρότερες ή μεγαλύτερες εκπτώσεις. Για τα όσα καταγγέλλετε, ότι δηλαδή διοικητικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες της ΕΡΓΟΣΕ φούσκωσαν τους προϋπολογισμούς των έργων, θα το διερευνήσουμε. Ήδη δόθηκε εντολή στο Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων.»
Στη δευτερολογία του ο Χρήστος Σπίρτζης ολοκληρώνοντας την απάντηση είπε πως κατατέθηκε το αντίστοιχο έγγραφο για εντολή διερεύνησης από το Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων, που ανήκει στο Υπουργείο, για την ΕΡΓΟΣΕ.


Πηγή: thebest.gr

10 Most Dangerous Roads in the World

Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Προσλήψεις στις συγκοινωνίες και... δρομολόγια από τους Δήμους


Αυτά ανακοίνωσε τη Δευτέρα από τη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών κ. Χρήστος Σπίρτζης... Ο κ. Σπίρτζης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Α' Αθηνών της ΝΔ κ. Νικήτα Κακλαμάνη σχετικά με τη λήψη μέτρων αντιμετώπισης των προβλημάτων συντήρησης των λεωφορείων του ΟΣΥ, τόνισε ότι μετά την ολοκλήρωση της διαπραγμάτευσης και τον ορισμό νέων διοικήσεων στις αστικές συγκοινωνίες, το υπουργείο θα προχωρήσει σε αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης του ΟΑΣΘ με στόχο την «εξοικονόμηση πόρων από την τροποποίηση του νόμου για τη σκανδαλώδη επιδότηση του ΟΑΣΘ, όπου έχουμε πενταπλάσια επιδότηση από τον ΟΑΣΑ».

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Το Πεκίνο θέλει τώρα να χρηματοδοτήσει συνολικά το ευρωπαϊκό «πακέτο Γιουνκέρ».



Τα λιμάνια και οι σιδηρόδρομοι τα έργα ελληνικού ενδιαφέροντος.
Κινεζική «προίκα», ύψους ενδεχομένως δεκάδων δισεκατομμυρίων ευρώ, στο Ευρωπαϊκό Ταμείο για τις Στρατηγικές Επενδύσεις αναμένεται να προσφερθεί σε λίγες ημέρες. Στόχος είναι τα έργα κοινού ενδιαφέροντος Ευρώπης - Πεκίνου, στα οποία εντάσσονται και έργα ελληνικού ενδιαφέροντος και ειδικότερα υποδομές, όπως λιμάνια και σιδηρόδρομοι.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ύστατη προσπάθεια σύγκλησης, έρχονται ανακοινώσεις για την τύχη του έργου.




Ολοκληρώθηκαν οι 3 συναντήσεις της "τριμερούς" που διαπραγματεύονται την επανέναρξη του παγωμένου έργου στο Μετρό Θεσσαλονίκης.
Από τις 3 συναντήσεις δεν βγήκε ουσιαστικό αποτέλεσμα όμως υπήρξε μία χαραμάδα αισιοδοξίας ότι θα υπάρξει τελικά μία δίκαιη συμφωνία.

Εικόνα διάλυσης στα εργοτάξια σε ολόκληρη την Ελλάδα.




Με άδειες άνευ αποδοχών και απολύσεις απαντούν οι εργολάβοι στις μεγάλες καθυστερήσεις πληρωμών από το δημόσιο. Κίνδυνος για κοινοτικά κονδύλια εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Ποια μεγάλα οδικά και σιδηροδρομικά έργα είναι στον «αέρα».
Οι περίπου 150 εργαζόμενοι σε εργολαβία κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού(Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή) που έμαθαν την Παρασκευή πως απολύονται είναι μόνο ένας μικρός αριθμός από τα εκατοντάδες θύματα της στάσης πληρωμών που έχει κηρύξει το δημόσιο στα εργοτάξια ολόκληρης της χώρας.

Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Η πρώτη δοκιμαστική διαδρομή της ΔΚ 8.001, από τα Καλάβρυτα στην Κερπινή!!! Δείτε το βίντεο!!!

Το πρώτο φως της ημέρας χτυπά τον σταθμό των ιστορικών Καλαβρύτων. Ησυχία παντού...σιγά σιγά η αποβάθρα γεμίζει με σιδηροδρομικούς έτοιμους να δώσουν "ζωή" στη γηραιά κυρία των Καλαβρύτων

Η πόρτα του μηχανοστασίου ανοίγει κι η μικρή ατμομηχανή - που την πλάτη της βαραίνουν 124 χρόνια - είναι έτοιμη να ζεσταθεί. Ο μάστορας ανάβει την εστία και μέσα σε 4 περίπου ώρες η ατμομηχανή είναι έτοιμη να κινηθεί. Ο μαγευτικός και γραφικός ήχος του ατμού κατακλύζει τον σταθμό ενώ δεκάδες επισκέπτες συρρέουν για να την φωτογραφήσουν. Όλα είναι έτοιμα κι αφού οι υδατοδεξαμενές γεμίσουν με νερό ο μουσειακός συρμός με επικεφαλής την ΔΚ 8.001 και την Ε/Α Βφκπτ 131, που μόλις πριν μία εβδομάδα έφτασε στα Καλάβρυτα, ξεκινά για την πρώτη δοκιμή πορείας μετά από 8 χρόνια ακινησίας. Έπειτα από δύο βόλτες στην μικρή αλλά πανέμορφη διαδρομή μεταξύ Καλαβρύτων και Κερπινής (5 χλμ μήκος) η ατμομηχανή έτοιμη πλέον να προσφέρει τις υπηρεσίες της ως τουριστικό αξιοθέατο μπαίνει κάτω από την προστασία του "ζεστού" μηχανοστασίου που για χρόνια της κρατούσε συντροφιά. Μια νέα αρχή για τον μουσειακό σιδηρόδρομο στην Ελλάδα και μια νέα αρχή για τη διαδρομή του Οδοντωτού σιδηροδρόμου.



Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

HACKATHON #transport / Πληροφορίες για τον διαγωνισμό


Στις 4 και 5 Ιουλίου 2015 οι Συγκοινωνίες Αθηνών (Όμιλος ΟΑΣΑ), η εταιρία καινοτομίας Crowdpolicy και ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολις του Δήμου Αθηναίων – INNOVATHENS οργανώνουν διήμερο hackathon με θέμα την υλοποίηση εφαρμογών που αξιοποιούν ανοικτά δεδομένα (Open Data). Η δράση αποτελεί την έναρξη της πρωτοβουλίας “CROWDHACKATHON | INNOVATING WITH OPENDATA” που θα εφαρμοστεί σταδιακά σε τομείς της Οικονομίας και της Κοινωνίας!