Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Αποζημίωση 1.300 ευρώ από κατοίκους, ζητά το Αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας!



Πρωτοφανή τα όσα διαδραματίζονται από το βράδυ της Πέμπτης στην περιοχή των Δεμενίκων, μετά την επίθεση με πέτρες που δέχθηκε Αστικό λεωφορείο από αγνώστους, που του έσπασαν 5 πλαινά τζάμια, αξίας 1.300. ευρώ.
Ο ιδιοκτήτης του λεωφορείο ζητά από την περιοχή και τον εκπολιτιστικό σύλλογο την αποζημίωση για τη ζημιά που υπέστη!!!
Την ίδια ώρα το Αστικό ΚΤΕΛ, ανακοίνωσε στους κατοίκους, ότι από το μεσημέρι και μετά τους σταματά τα δρομολόγια, με μία ολόκληρη περιοχή, να αποκόβεται από την υπόλοιπη Πάτρα και να «τιμωρείται», για την παραβατικότητα μιας ομάδας νεαρών, που παραμένει ασύλληπτη.

Aν είχαμε 1.300 ευρώ θα τα δίναμε σε οικογένειες που έχουν ανάγκη και όχι για να πληρώσουμε μία ζημιά, που δεν την προκαλέσαμε εμείς, αλλά κάποιοι που οφείλει η αστυνομία να εντοπίσει και να συλλάβει, σχολίασε ο πρόεδρος του εκπολιτιστικού συλλόγου Δεμενίκων, Αντώνης Γκόλφης.

ΠΗΓΗ

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Το πρώτο αυτοκίνητο ελληνικής κατασκευής




Το ξέρατε ότι το 1918 ο Νίκος Θεολόγος συναρμολόγησε το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας μηχανή μοτοσυκλέτας;

Ο Νικόλαος Θεολόγος εργάστηκε στην αμερικανική βιομηχανία αυτοκινήτων και επέστρεψε στην Ελλάδα το 1914. Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’20 ασχολήθηκε επιτυχώς με αμάξια κι αμαξώματα.

Γιατί μπορεί και να ακυρωθεί το σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος-Ρίο.


Απάντηση σε ερώτηση του βουλευτή των ΑΝΕΛ κο Νικολόπουλο σχετικά με το διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ Ψαθόπυργος-Ρίο έδωσε ο αν.Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης με την οποία θέτει εν αμφιβόλω το διαγωνισμό Ψαθόπυργος-Ρίο και μάλιστα θέτει θέμα παραπομπής διοικητικών παραγόντων της ΕΡΓΟΣΕ εφόσον θεωρηθεί ότι συντρέχουν οι συνθήκες.Όπως ανέφερε στην απάντηση του «η νέα διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ μετά από τις προβλεπόμενες διαδικασίες από το Κοινοβούλιο θα εξετάσει εάν θα προχωρήσει ο διαγωνισμός με αριθμό 716 (μιλά για το δημοπρατημένο έργο Ψαθόπυργος-Ρίο), εάν τηρήθηκαν οι νόμιμες διαδικασίες ή εάν θα ακυρωθεί. Το ίδιο ισχύει και για τους διοικητικούς παράγοντες, εφόσον επιβεβαιωθούν οι καταγγελίες σας μετά την έρευνα που έχουμε διατάξει.»

Σχετικά με το γενικότερο πλαίσιο των διαγωνισμών της ΕΡΓΟΣΕ είπε πως «Θα έπρεπε ως κράτος να είχαμε ένα άλλο πραγματικό σύγχρονο σύστημα τιμολόγησης τεχνικών εργασιών και υλικών και επομένως σοβαρούς πραγματικούς προϋπολογισμούς. Αντ’ αυτού έχουμε ένα απαρχαιωμένο σύστημα με άλλες τιμές πολύ μεγαλύτερες από τις πραγματικές και άλλες πολύ μικρότερες. Συνεπώς, έχουμε πολύ μεγάλα προβλήματα στον προγραμματισμό νέων έργων αλλά και στους ελέγχους και στις αξιολογήσεις. Εάν είχαμε ένα ορθό σύστημα τιμολόγησης θα έπρεπε να έχουμε πολύ μικρές εκπτώσεις.»
Και συνεχίζοντας είπε «Σήμερα γίνεται αυτό που γνωρίζουμε όλοι. Σήμερα με το στρεβλό σύστημα τιμολόγησης ανάλογα το έργο, την κατηγορία, τις εργασίες, τα υλικά, μπορεί να υπάρχουν μικρότερες ή μεγαλύτερες εκπτώσεις. Για τα όσα καταγγέλλετε, ότι δηλαδή διοικητικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες της ΕΡΓΟΣΕ φούσκωσαν τους προϋπολογισμούς των έργων, θα το διερευνήσουμε. Ήδη δόθηκε εντολή στο Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων.»
Στη δευτερολογία του ο Χρήστος Σπίρτζης ολοκληρώνοντας την απάντηση είπε πως κατατέθηκε το αντίστοιχο έγγραφο για εντολή διερεύνησης από το Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων, που ανήκει στο Υπουργείο, για την ΕΡΓΟΣΕ.


Πηγή: thebest.gr

10 Most Dangerous Roads in the World

Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Προσλήψεις στις συγκοινωνίες και... δρομολόγια από τους Δήμους


Αυτά ανακοίνωσε τη Δευτέρα από τη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών κ. Χρήστος Σπίρτζης... Ο κ. Σπίρτζης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Α' Αθηνών της ΝΔ κ. Νικήτα Κακλαμάνη σχετικά με τη λήψη μέτρων αντιμετώπισης των προβλημάτων συντήρησης των λεωφορείων του ΟΣΥ, τόνισε ότι μετά την ολοκλήρωση της διαπραγμάτευσης και τον ορισμό νέων διοικήσεων στις αστικές συγκοινωνίες, το υπουργείο θα προχωρήσει σε αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης του ΟΑΣΘ με στόχο την «εξοικονόμηση πόρων από την τροποποίηση του νόμου για τη σκανδαλώδη επιδότηση του ΟΑΣΘ, όπου έχουμε πενταπλάσια επιδότηση από τον ΟΑΣΑ».

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Το Πεκίνο θέλει τώρα να χρηματοδοτήσει συνολικά το ευρωπαϊκό «πακέτο Γιουνκέρ».



Τα λιμάνια και οι σιδηρόδρομοι τα έργα ελληνικού ενδιαφέροντος.
Κινεζική «προίκα», ύψους ενδεχομένως δεκάδων δισεκατομμυρίων ευρώ, στο Ευρωπαϊκό Ταμείο για τις Στρατηγικές Επενδύσεις αναμένεται να προσφερθεί σε λίγες ημέρες. Στόχος είναι τα έργα κοινού ενδιαφέροντος Ευρώπης - Πεκίνου, στα οποία εντάσσονται και έργα ελληνικού ενδιαφέροντος και ειδικότερα υποδομές, όπως λιμάνια και σιδηρόδρομοι.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ύστατη προσπάθεια σύγκλησης, έρχονται ανακοινώσεις για την τύχη του έργου.




Ολοκληρώθηκαν οι 3 συναντήσεις της "τριμερούς" που διαπραγματεύονται την επανέναρξη του παγωμένου έργου στο Μετρό Θεσσαλονίκης.
Από τις 3 συναντήσεις δεν βγήκε ουσιαστικό αποτέλεσμα όμως υπήρξε μία χαραμάδα αισιοδοξίας ότι θα υπάρξει τελικά μία δίκαιη συμφωνία.

Εικόνα διάλυσης στα εργοτάξια σε ολόκληρη την Ελλάδα.




Με άδειες άνευ αποδοχών και απολύσεις απαντούν οι εργολάβοι στις μεγάλες καθυστερήσεις πληρωμών από το δημόσιο. Κίνδυνος για κοινοτικά κονδύλια εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Ποια μεγάλα οδικά και σιδηροδρομικά έργα είναι στον «αέρα».
Οι περίπου 150 εργαζόμενοι σε εργολαβία κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού(Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή) που έμαθαν την Παρασκευή πως απολύονται είναι μόνο ένας μικρός αριθμός από τα εκατοντάδες θύματα της στάσης πληρωμών που έχει κηρύξει το δημόσιο στα εργοτάξια ολόκληρης της χώρας.

Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Η πρώτη δοκιμαστική διαδρομή της ΔΚ 8.001, από τα Καλάβρυτα στην Κερπινή!!! Δείτε το βίντεο!!!

Το πρώτο φως της ημέρας χτυπά τον σταθμό των ιστορικών Καλαβρύτων. Ησυχία παντού...σιγά σιγά η αποβάθρα γεμίζει με σιδηροδρομικούς έτοιμους να δώσουν "ζωή" στη γηραιά κυρία των Καλαβρύτων

Η πόρτα του μηχανοστασίου ανοίγει κι η μικρή ατμομηχανή - που την πλάτη της βαραίνουν 124 χρόνια - είναι έτοιμη να ζεσταθεί. Ο μάστορας ανάβει την εστία και μέσα σε 4 περίπου ώρες η ατμομηχανή είναι έτοιμη να κινηθεί. Ο μαγευτικός και γραφικός ήχος του ατμού κατακλύζει τον σταθμό ενώ δεκάδες επισκέπτες συρρέουν για να την φωτογραφήσουν. Όλα είναι έτοιμα κι αφού οι υδατοδεξαμενές γεμίσουν με νερό ο μουσειακός συρμός με επικεφαλής την ΔΚ 8.001 και την Ε/Α Βφκπτ 131, που μόλις πριν μία εβδομάδα έφτασε στα Καλάβρυτα, ξεκινά για την πρώτη δοκιμή πορείας μετά από 8 χρόνια ακινησίας. Έπειτα από δύο βόλτες στην μικρή αλλά πανέμορφη διαδρομή μεταξύ Καλαβρύτων και Κερπινής (5 χλμ μήκος) η ατμομηχανή έτοιμη πλέον να προσφέρει τις υπηρεσίες της ως τουριστικό αξιοθέατο μπαίνει κάτω από την προστασία του "ζεστού" μηχανοστασίου που για χρόνια της κρατούσε συντροφιά. Μια νέα αρχή για τον μουσειακό σιδηρόδρομο στην Ελλάδα και μια νέα αρχή για τη διαδρομή του Οδοντωτού σιδηροδρόμου.



Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

HACKATHON #transport / Πληροφορίες για τον διαγωνισμό


Στις 4 και 5 Ιουλίου 2015 οι Συγκοινωνίες Αθηνών (Όμιλος ΟΑΣΑ), η εταιρία καινοτομίας Crowdpolicy και ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολις του Δήμου Αθηναίων – INNOVATHENS οργανώνουν διήμερο hackathon με θέμα την υλοποίηση εφαρμογών που αξιοποιούν ανοικτά δεδομένα (Open Data). Η δράση αποτελεί την έναρξη της πρωτοβουλίας “CROWDHACKATHON | INNOVATING WITH OPENDATA” που θα εφαρμοστεί σταδιακά σε τομείς της Οικονομίας και της Κοινωνίας!

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Έπεσε η κρατική επιχορήγηση, «γύρισαν» σε ζημιές 45,08 εκατ. οι Οδικές Συγκοινωνίες



Αύξηση του κύκλου εργασιών, με σημαντικές όμως ζημιές για τις Οδικές Συγκοινωνίες (λεωφορεία, τρόλεϊ) το 2014.

Η εταιρεία ΟΣΥ παρουσίασε έσοδα 117,7 εκατ. (δεν συμπεριλαμβάνεται η ετήσια κρατική επιδότηση, τα έσοδα αναφέρονται, κυρίως, στην πώληση εισιτηρίων και καρτών), έναντι 109 εκατ. το 2013. Ωστόσο, από καθαρά κέρδη 1,1 εκατ. το 2013, πέρασε σε καθαρές ζημιές 45,08 εκατ. το 2014.

Που οφείλονται οι ζημιές; Στο «κούρεμα» της ετήσιας κρατικής επιδότησης για την κάλυψη του συγκοινωνιακού έργου, η οποία από 143,2 εκατ. το 2013, έπεσε στα 100,3 εκατ. το 2014.

Η κατάσταση για την ΟΣΥ δύναται να είναι χειρότερη εφέτος, αφού η ετήσια κρατική επιδότηση θαμειωθεί στα 85 εκατ. ευρώ.

Άξιο αναφοράς είναι ότι τα ταμεία της εταιρείας, στα τέλη του 2014, είχαν «στραγγαλιστεί», αφού τα ταμειακά διαθέσιμα ήταν 3,2 εκατ., έναντι 17,1 εκατ. το 2013.

Φ. Φωτεινός

Πάτρα: Οργισμένοι οι κάτοικοι της Αρόης, για το πετσόκομμα των δρομολογίων, από το Αστικό ΚΤΕΛ


Προ μιας εξαιρετικά δυσάρεστης έκπληξης βρέθηκαν, στις αρχές της εβδομάδες, οι δεκάδες συμπολίτες από την Αρόη της Πάτρας οι οποίοι χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους τα λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ. Εντελώς ξαφνικά και χωρίς καμία ουσιαστική προειδοποίηση το ΚΤΕΛ αποφάσισε να «πετσοκόψει» τα δρομολόγιά του προς την περιοχή προκειμένου, προφανώς, να μειώσει τα έξοδά του.

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Γιώργος Ανωμερίτης: Θα αποτύχει η… θατσερική πώληση του ΟΛΠ



«Μύδρους» κατά της κυβέρνησης και του ΤΑΙΠΕΔ εξαπολύει, σε επιστολή του προς τα μέλη του δ.σ. του ΟΛΠ, ο παραιτηθείς πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Γιώργος Ανωμερίτης.
Σε αυτήν εξηγεί τους λόγους παραίτησης, κατακρίνοντας την αλλαγή της στάσης της κυβέρνησης, αναφορικά με τη μέθοδο αξιοποίησης του ΟΛΠ, τονίζοντας ότι «ο τρόπος πώλησης που ακολουθεί το ΤΑΙΠΕΔ είναι λανθασμένος και ποτέ δεν πρόκειται να ευοδωθεί».

Mάλιστα, ο κ. Ανωμερίτης καλεί την Ειδική Επιτροπή για τα Μνημόνια να διερευνήσει, ώστε "να αποκαλυφθεί ποιοι πρότειναν την πώληση του 67% των μετοχών του ΟΛΠ Α.Ε. και ΟΛΘ Α.Ε., όταν η ίδια η Τρόϊκα, αλλά και οι Σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ διατύπωναν διαφορετικές προτάσεις".

Τα κύρια σημεία της επιστολής του Γ. Ανωμερίτη

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Τρένο αντί Αεροπλάνου!



Όταν οι ταχύτητες αγγίζουν «κόκκινο» φτάνοντας τα 300 χλμ. την ώρα, θα μπορούσε κανείς να πει ότι δεν ταξιδεύει με τρένο, αλλά πετάει… Για όσους «τρέμουν» το αεροπλάνο, οι Ευρωπαϊκοί σιδηρόδρομοι είναι η ιδανική λύση. Για εκείνους που δεν οδηγούν αλλά δεν επιθυμούν και τις λύσεις των οργανωμένων οδικών εκδρομών, προτιμώντας ανεξαρτησία, είναι το πλέον ενδεικτικό μέσο. Παράλληλα, μια εποχή που οι κλιματικές αλλαγές και ο προβληματισμός γύρω από το περιβάλλον απασχολούν όλο τον πλανήτη, οι συνειδητοποιημένοι ταξιδιώτες αναζητούν νέους, εναλλακτικούς τρόπους μετακινήσεων, και σίγουρα τα τρένα είναι ένας από αυτούς.

Τα ταξίδια με τρένα - βολίδες είναι πλέον ένας trendy, άνετος, ασφαλής και πολυτελής τρόπος μετακίνησης στην Ευρώπη, όπου υπερσύχρονες αμαξοστοιχίες υψηλών ταχυτήτων ανταγωνίζονται επάξια τις αεροπορικές εταιρίες και τις αναγκάζουν να διακόψουν δρομολόγια που αποδεικνύονται ασύμφορα. Παρά την οικονομική ύφεση, οι Ευρωπαϊκοί σιδηρόδρομοι προσβλέπουν σε μια σημαντική αύξηση και ανάπτυξη τα επόμενα 15 με 20 χρόνια, καθώς ηπεριβαλλοντική εγρήγορση, το ολοένα αυξανόμενο ενεργειακό κόστος και ηκυκλοφοριακή συμφόρηση οδηγούν στην προτίμηση των επιβατών, τόσο για επαγγελματικά ταξίδια όσο και για ταξίδια αναψυχής, προς τις σιδηροδρομικές μετακινήσεις.
Τα στοιχεία είναι ενδεικτικά. Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό της σιδηροδρομικής συμμαχίας Railteam, προβλέπεται ότι μέχρι το 2020 ο αριθμός των διεθνών σιδηροδρομικών ταξιδιών με υπερταχείες θα έχει αυξηθεί κατά τουλάχιστον 50%, με 68 εκ. ταξίδια σε διασυνοριακές διαδρομές να πραγματοποιούνται ανά έτος, σε σύγκριση με τα 45 εκ. ταξιδιών που κατεγράφησαν το 2007. Αν σκεφτεί κανείς ότι επιλέγοντας το τρένο αντί του αεροπλάνου ή του αυτοκινήτου, μειώνει το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα σε εκπομπές CO2 κατά 90%,η παραπάνω αύξηση θα είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση περισσότερων από 170 εκ. τόνων εκπομπών CO2. Ας ρίξουμε όμως μια αναλυτικότερη ματιά στις συγκρίσεις τιμών και χρόνου, κάνοντας ένα crash test μεταξύ τρένων ταχείας και αεροπορικών εταιριών.
• Αγγλία: Ήδη το Eurostar έχει απορροφήσει το 70% της επιβατικής κίνηση στη διαδρομή Παρίσι- Λονδίνο, αναπτύσσοντας ταχύτητες 300 χλμ./ώρα. Με τις προσφορές του από το Λονδίνο, το Παρίσι και οι Βρυξέλλες απέχουν μόλις 2 ώρες 22’ και περίπου 74€ (€90 με Air France το πρώτο δρομολόγιο, €100 το δεύτερο με United και ίδιο χρόνο διαδρομής), καθιστώντας το τρένο την πλέον ενδεδειγμένη επιλογή για city break που συνδυάζει δύο πόλεις! Η Virgin Trains και Eurostar προσφέρουν το εισιτήριο Birmingham – Παρίσι από £83/ €94,5 όταν η χαμηλή κόστους αεροπορική εταιρία flybaboo χρεώνει €78.
• Γαλλία: Το TGV «πετάει» από Γενεύη προς Παρίσι σε 3,34’ με μόλις 56€, ενώ συνδέει πάνω από 150 πόλεις Γαλλίας, Βελγίου και Ελβετίας με ταχύτητες ως και 190-180 χλμ./ ώρα.Τo TGV V150 κυνηγά τα παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας τρένων, καταρρίπτοντας το ρεκόρ των 574,8 χλμ./ ώρα τον Απρίλιο του 2007, με κινητήρα ισχύος 25.000 ίππων. Σύντομα θα εμφανιστεί ο διάδοχός του, το AGV, συρμός ψηλής ταχύτητας, που με μέση ταχύτητα 360 χλμ/ ώρα θα διανύει διαδρομές 1000 χλμ. σε περίπου 3 ώρες, άμεσα ανταγωνιστικά των αεροσκαφών.
• Βέλγιο: Παρίσι – Βρυξέλλες με κόστος μόλις €44 (αντίστοιχα το εισιτήριο κοστίζει €199 με KLM) υπόσχεται το Thalys και 82’ απολαυστικής διαδρομής, αναγκάζοντας την Air France να καταργήσει την πτήση της σε αυτό το δρομολόγιο. Το Thalys έγινε ακόμη ταχύτερο από πέρσι το Δεκέμβριο, μειώνοντας κατά μία ώρα τη διαδρομή Βρυξέλλες- Κολονία σε 1 ώρα 47‘ και τιμές από €29 (αντίστοιχα το εισιτήριο κοστίζει €220 με KLM). Πλέον, με το άνοιγμα της γραμμής Αμβέρσας- Άμστερνταμ στο Βέλγιο και την Ολλανδία, το Παρίσι- Άμστερνταμ μειώνεται σε 3 ώρες και 18’ και το Βρυξέλλες- Άμστερνταμ σε 1 ώρα 53‘ (το εισιτήριο ξεκινά από €38 σε σύγκριση με την αεροπορική μετάβαση στα 170€ περίπου με KLM), δημιουργώντας ιδανικές συνθήκες για μια σύντομη απόδραση! Και κυρίως, με κάθε άνεση, δωρεάν σνακ, υπηρεσίες ίντερνετ και ευχάριστο περιβάλλον. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τιμές μειώνονται ακόμη και στα 2/3 με προκράτηση 15- 30 ημερών!
• Σουηδία: Από τα κορυφαία τρένα του κόσμου, το X2000 αγγίζει μέχρι τα 200 χλμ./ ώρα- σύντομα θα φτάσει τα 300 χλμ/ ώρα- και αποτελεί την ενδεικτικότερη λύση για μετακινήσεις προς Σκανδιναβία και όλη τη Σουηδία. Το Στοκχόλμη- Κοπεγχάγη εκτελείται σε 5 ώρες 12’ προς 87€, όταν το κόστος αεροπορικού εισιτηρίου με SAS είναι 120 €! Βέβαια, αντί τις 1 ώρας 15’ το ταξίδι γίνεται πεντάωρο, αλλά αξίζει η διαδρομή και τα τοπία που συναντά κανείς, όταν δεν έχει πίεση χρόνου. Η εταιρία φροντίζει με πρωτότυπες τακτικές marketing ώστε τα τρένα να μην είναι ποτέ άδεια, δημοπρατώντας εισιτήρια με τιμή εκκίνησης το 1SEK, Η δημοπρασία ξεκινά 48 ώρες πριν την αναχώρηση και κλείνει 6 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.
• Τσεχία: Στην Τσεχία, το Pendolino φτάνει ταχύτητα 230 χλμ./ ώρα και προσφέρει ζεστό μπουφέ στο τρένο. Μπορεί κανείς να ταξιδέψει άνετα από Πράγα προς Βιέννη ή από Πράγα προς Μπρατισλάβα με μόλις €22 Β’ Θέση ή €28 Α’ θέση. Συγκριτικά, το Πράγα- Βιέννη, απλή διαδρομή με Austrian στοιχίζει από 393€ και η διάρκεια πτήσης είναι 1 ώρα 10‘ .
• Ισπανία: Τα ισπανικά Altaria, με μέγιστες ταχύτητες 200 χλμ./ ώρα, συνδέουν Μαδρίτη- Βαλένθια σε 3 ώρες 30‘, προς €40,70. Η σιδηροδρομική σύνδεση Μαδρίτης- Βαρκελώνης πραγματοποιείται με 17 υπερταχείες αμαξοστοιχίες που αγγίζουν τα 300 χλμ/ ώρα, διασχίζουν την απόσταση των 659 χλμ. μεταξύ των δύο πόλεων σε μόλις 2 ώρες 38‘, αντί των τεσσάρων ωρών με συμβατικό τρένο. Μόνο τον πρώτο χρόνο διακινήθηκαν 6 εκ. επιβάτες! Μια αεροπορική επιλογή για το Mαδρίτη- Βαρκελώνη, θα ήταν η χαμηλού κόστους vueling, προς €69 για 1 ώρα πτήσης.
• Ελβετία: Ένα άλλο παράδειγμα είναι το ταξίδι 3 ½ ωρών Γενεύη- Μιλάνο με 30CHF, ή €20, απλή διαδρομή με τα ελβετικά τρένα (www.sbb.ch/). Αεροπορικώς η χαμηλού κόστους ελβετική αεροπορική flybaboo πουλά για Φεβρουάριο προς 82 CHF ή 56 € για πτήση διάρκειας 50’.
• Γερμανία: Από το 1991 οι γερμανικοί σιδηρόδρομοι ICE διατρέχουν τη Γερμανία με ταχύτητες 175 χλμ/ ώρα, καλύπτοντας 32 προορισμούς εντός χώρας και συνδέσεις με Ελβετία, Αυστρία, Βέλγιο, Ολλανδία κα Γαλλία. Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες απολαμβάνουν εξαιρετικό μενού στο εστιατόριο- μπιστρό, πρωινό από €7, γεύμα με μπύρα από €28, βιντεο- οθόνες σε κάθε κάθισμα της πρώτης θέσης, ακόμη και μηχανή φαξ ή τηλέφωνο. Αθόρυβα, άνετα, χωρίς πρόβλημα πίεσης στα αυτιά, λόγω ταχύτητας, κάνουν το ταξίδι απόλαυση. Οι δε προσφορές με ειδικές κάρτες δεν έχουν τελειωμό. Από 175€, για 3 μέρες, μπορείτε να γυρίσετε όλη τη Γερμανία, ή τουλάχιστον μεγάλο μέρος της, ή 258€ το ζευγάρι, ταξιδεύοντας στη β’ θέση. Η 10ήμερη κάρτα κοστίζει €460 για ένα ζευγάρι, στη β’ θέση.
Οι εξελίξεις στα τρένα, τα δρομολόγια, τις ανέσεις, τους χρόνους, αλλά και οι ειδικές προσφορές που υπάρχουν, σε αντιπαραβολή με τις χρονοβόρες ουρές των αεροδρομίων, τις καθυστερήσεις στους ελέγχους αποσκευών, τις επιπλέον «κρυφές» χρεώσεις με επίναυλους καυσίμων ή κόστος αποσκευών (π.χ. η χαμηλού κόστους Easyjet χρεώνει επιπλέον €22 ανά αποσκευή!), τα πράγματα άρχισαν να φαίνονται πιο ενθαρρυντικά. Αν και η εποχή των μαγνητικά αιωρούμενων τρένων στην Ευρώπη δεν έχει έρθει – το πρώτο Maglev παροπλίστηκε το 1995- και η προτεινόμενη σύνδεση Βερολίνου- Αμβούργου με μαγνητικά αιρούμενο τρένο βρίσκεται ακόμη στις καλένδες, ωστόσο οι ταχύτητες είναι εκπληκτικές, σε συνδυασμό πάντα με το κόστος.

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Ο Θ.Δρίτσας υπέρ ενός «άλλου τραμ».


 Υπέρ ενός «άλλου τραμ» τάχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και υποψήφιος Δήμαρχος Πειραιά κ. Θεόδωρος Δρίτσας κατά την συνάντηση του με εκπροσώπους της Επιτροπής Φορέων &Κατοίκων Κατά της Διέλευσης του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ από το Κέντρο του Πειραιά.Ο υπουργός διευκρίνισε ότι έχει ταχθεί υπέρ της δρομολόγησης ενός ελαφρού και ευέλικτου οχήματος σταθερής τροχιάς που θα απορροφήσει το κυκλοφοριακό της πόλης και όχι υπέρ του σημερινού υπεραστικού και βαρέως ΤΡΑΙΝΟΥ που πρόκειται να εισβάλει στον Πειραιά. Οι εκπρόσωποι ενημέρωσαν λεπτομερώς τον υπουργό για την ζημιά που έχει ήδη προκαλέσει στην πόλη η δρομολόγηση των έργων. Μέσα από σχετικές φωτογραφίες και σχέδια απέδειξαν ότι το ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟ όχι μόνο δεν πληροί τις απαραίτητες προδιαγραφές για να περάσει μέσα από την πόλη αλλά και ότι η έλευση του θα προκαλέσει κυκλοφοριακό κομφούζιο και ανυπολόγιστη καταστροφή στον αρχαιολογικό χώρο των Αρχαίων Πυλών του Πειραιά.

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

Αντιδράσεις για τη μετακίνηση εργαζομένων σταθ.συγκοινωνιών σε νησιά που υποδέχονται μετανάστες


Τεράστιες ελλείψεις στα νησιά από διασώστες του ΕΚΑΒ
Αντιδράσεις για τη μετακίνηση εργαζομένων σταθ.συγκοινωνιών σε νησιά που υποδέχονται μετανά
​Μηχανοδηγοί σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ, σταθμάρχες και υπάλληλοι των σταθερών συγκοινωνιών καλούνται σύμφωνα με πρόσφατη προκήρυξη να μετακινηθούν εθελοντικά στα νησιά που υποδέχονται μετανάστες. Στο άκουσμα και μόνο μιας τέτοιας είδησης ενόψει μάλιστα καλοκαιριού, οι εργαζόμενοι αντιδρούν έντονα, αφού όπως λένε το προσωπικό δεν επαρκεί για να καλυφθούν οι ήδη υπάρχουσες βάρδιες!

Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Σε καθεστώς ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ βρίσκονται οι δημόσιες συγκοινωνίες!


Καταρρέουν οι αστικές συγκοινωνίες  Η έλλειψη ρευστότητας έχει «απογυμνώσει» τις εταιρείες (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ, ΟΑΣΘ και ΟΣΕ) από ανταλλακτικά αλλά και τεχνικό προσωπικό, θέτοντας σε κίνδυνο ακόμα και την ασφαλή μεταφορά των επιβατών...Λεωφορεία και τρένα «σαπίζουν» στα αμαξοστάσια, ενώ οχήματα πιάνουν φωτιά γεμάτα επιβάτες! Την ίδια στιγμή, ο κόσμος «στοιβάζεται» στις στάσεις περιμένοντας ακόμα και 50 λεπτά να φανεί ένα λεωφορείο.
Η εικόνα διάλυσης αναμένεται να ενταθεί ακόμα περισσότερο καθώς πολλά οχήματα «γδύνονται» στην κυριολεξία από το ελάχιστο τεχνικό προσωπικό για να μπουν σε κυκλοφορία άλλα που έχουν λιγότερα προβλήματa

Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα λεωφορεία:

Τέλος το τρένο στο Ναύπλιο;


Άραγε βρισκόμαστε μπροστά σε ένα ακόμα έγκλημα κατά του Σιδηροδρόμου; Άραγε θα δώσει κανείς εξηγήσεις; Το υπουργείο τι έχει να πει; Ο ΟΣΕ έχει γνώση του θέματος; Με την ασφαλτόστρωση της διασταύρωσης στο ύψος της νομαρχίας ολοκληρώθηκε το έγκλημα κατά του σιδηροδρόμου στην Αργολίδα και απέμεινε ένα ενεργό κατά τ' άλλα δίκτυο, μπαζωμένο και παρατημένο...Τίτλοι τέλους για τον σιδηρόδρομο στην Αργολίδα αφού τώρα μπαζώνουν και τις γραμμές για να μπορούν να διέρχονται ανενόχλητα τα αυτοκίνητα. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες η διασταύρωση της Παραλιακής οδού Ναυπλίου – Νέας Κίου στο ύψος της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας, έχει καλυφθεί με άσφαλτο!

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

ΟΑΣΘ: Λειτουργία Εκδοτηρίων


Ανακοινώνεται από τον Ο.Α.Σ.Θ. προς το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης ότι θα λειτουργήσουν τα κάτωθι εκδοτήρια στις συγκεκριμένες ημέρες για την καλύτερη εξυπηρέτησή του: Α. ΣΑΒΒΑΤΟ 30/05/2015 Εκδοτήριο ΠΛ. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ από 08:35 έως 16:15 Εκδοτήριο                                                       ΙΚΕΑ από 09:05 έως 16:45 Εκδοτήριο ΠΛ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ από 08:05 έως 15:45 Εκδοτήριο                                                     ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ από 08:05 έως 15:45 Β. ΔΕΥΤΕΡΑ 01/06/2015
Εκδοτήριο ΠΛ. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ από 09:20 έως 17:00

Εκδοτήριο ΠΛ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ από 09:20 έως 17:00
Εκδοτήριο ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ από 08:05 έως 15:45
Εκδοτήριο ΙΚΕΑ από 09:35 έως 17:15


Υπάρχει ακόμα φιλότιμο! Οδηγός ταξί βρήκε 700 ευρώ και τα παρέδωσε στην Αστυνομία



Ένα πορτοφόλι με 700 ευρώ βρήκε πεταμένο στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου του, ένας οδηγός ταξί.
Το περιστατικό συνέβη τα ξημερώματα της Τρίτης (26/05) στην πόλη της Ξάνθης, όταν ο οδηγός του ταξί, καθαρίζοντας το αυτοκίνητό του, βρήκε ένα πορτοφόλι που περιείχε 700 ευρώ.
Χωρίς να το ξανασκεφτεί ενημέρωσε άμεσα για την ύπαρξη του πορτοφολιού και λίγη ώρα αργότερα εμφανίστηκε μια γυναίκα, η οποία είχε χρησιμοποιήσει το ταξί το προηγούμενο βράδυ αλλά δεν είχε αντιληφθεί ότι βγαίνοντας από αυτό, είχε χάσει το πορτοφόλι της.
Η γυναίκα, που δυσκολευόταν να πιστέψει ότι βρήκε το πορτοφόλι της και τα χρήματά της ανέπαφα, προσφέρθηκε να καταβάλλει ένα ποσό που αντιστοιχεί στα εύρετρα αλλά ο οδηγός αρνήθηκε να πάρει οποιοδήποτε ποσό.

ΠΗΓΗ