Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Λεωφορείο των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έπεσε σε χαντάκι


Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανείς από τους 20 επιβαίνοντες - Μετ' εμποδίων η κίνηση στην εθνική οδο Αναστάτωση επικρατεί στην εθνική οδό στο ύψος του Μώλου Φθιώτιδας. Λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης με 20 επιβάτες εξετράπη της πορείας του και ανετράπη. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπάρχουν τραυματισμένοι επιβάτες, οι οποίοι κατάφεραν και βγήκαν από το όχημα. Τραυματισμένος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Λαμίας ο οδηγός του λεωφορείου. Στο σημείο έχουν σπέυσει δυνάμεις της αστυνομίας, του ΕΚΑΒ, της ΕΜΑΚ και της Πυροσβεστικής.
Η κυκλοφορία στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη διεξάγεται από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας

Δεσμεύουν 144 συρμούς, εκμισθώνοντας 60!


Σοβαρά ερωτήματα για υποβάθμιση του οφέλους του δημοσίου από τον διαγωνισμό που διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σχετικά με την εκμίσθωση για διαφήμιση των συρμών Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ εγείρονται από τους όρους που περιλαμβάνονται στο σχετικό τεύχος διαγωνισμού. Την προσεχή Δευτέρα λήγει η προθεσμία υποβολής των προσφορών για την εκμετάλλευση προς διαφήμιση των συρμών της ΣΤΑΣΥ, με τη σχετική μάλιστα διαδικασία να έχει ήδη αναβληθεί τρεις φορές. Σύμφωνα με το τεύχος του διαγωνισμού, οι συρμοί που τίθενται προς διάθεση ανέρχονται στους 60 για 4 χρόνια, θέτοντας ως ελάχιστο τίμημα τα 6.465.187,50 ευρώ, ήτοι ετήσιο τίμημα 1.616.297. Ωστόσο, όπως προκύπτει από το τεύχος του διαγωνισμού, ο ανάδοχος διαθέτει το προνόμιο αποκλειστικής δέσμευσης πολύ περισσότερων διαθέσιμων συρμών του στόλου του Μετρό, του Ηλεκτρικού και του Τραμ, που στο κείμενο του διαγωνισμού προσδιορίζονται στους 123.

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ταξιτζήδων έξω από το Υπουργείο Μεταφορών


Ζητούν να κλείσουν οι ιδιωτικές εταιρείες

​Έξω από το Υπουργείο Μεταφορών στη Μεσογείων, πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί, αυτή την ώρα.
Οι ταξιτζήδες αντιδρούν στην απελευθέρωση του επαγγέλματος τους, που τους «κόβει το μεροκάματο», ενώ ζητούν να «κλείσουν» οι ιδιωτικές εταιρείες.

Τη διαμαρτυρία διοργάνωσαν οι επιτροπές αγώνα ταξί της ΠΑΣΕΒΕ.

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Τι απαντά ο ΟΣΕ για την επαναλειτουργία του τρένου προς Ναύπλιο



Με μία αόριστη έκθεση ιδεών που μάλλον απευθύνεται σε κουτούς απάντησε ο ΟΣΕστην ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, σχετικά με την επανεκκίνηση των προαστιακών δρομολογίων στο τμήμα Κόρινθος - Ναύπλιο.

Μαθαίνουμε πως αντιμετωπίζεται θετικά από τον οργανισμό το θέμα της επαναλειτουργίας του τρένου, όπως επίσης και τα ποσά που απαιτούνται για την συντήρηση και επισκευή της γραμμής (3,5 εκατομμύρια ευρώ ισχυρίζονται πως κοστίζει η αποκατάσταση των ΑΣΙΔ), ωστόσο είναι παντελής η απουσία δεσμεύσεων και χρονοδιαγραμμάτων.

Φυσικά η ερώτηση απευθυνόταν και στον αρμόδιο υπουργό Γιώργο Σταθάκη, του οποίου η απάντηση αναμένεται.

Όπως αναφέρεται στην σχετική απάντηση του ΟΣΕ:

Σε online δημοπρασία, στο e-Bay, πουλήθηκε το αυτοκίνητο της ταινίας «The Love Bug».


 Η τιμή του θρυλικού «Herbie» έφτασε τα 32.100 δολάρια, με το «πακέτο» να περιλαμβάνει επίσης μοναδικές φωτογραφίες και αποκλειστικό υλικό σχετικά με την ιστορία του.

ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗ (twitter.com/vassilikigew)

Το Volkswagen Beetle του 1963, ήταν ένα από τα 23 αυτοκίνητα που χρησιμοποιήθηκαν στην ταινία “Herbie Goes Bananas” του 1980 και το ένα από τα δύο ειδικά διαμορφωμένα οχήματα που δημιουργήθηκαν για «παίξουν» σε μία συγκεκριμένη σκηνή της ταινίας. Η Disney κατασκεύασε δύο αυτοκίνητα, καθώς το άλλο καταστράφηκε. Σ΄ αυτήν, ο Herbie έπρεπε να πλεύσει κατά μήκος της διώρυγας του Παναμά.Σύμφωνα με τον πωλητή του, το 1963, είχε αφαιρεθεί ο κινητήρας του, το κιβώτιο ταχυτήτων του και η μπροστινή του ανάρτηση, ενώ ταυτόχρονα προστέθηκαν ζάντες από fiberglass. Με τον τρόπο αυτό, ήταν πιο εύκολο να επιπλεύσει. Μετά το πέρας της ταινίας πωλήθηκε σαν ένα απλό αυτοκίνητο χωρίς τίτλο. Ύστερα, κατέληξε να κάθεται παρατημένο σε μια κατεστραμμένη αυλή στην Καλιφόρνια όπου παρέμεινε για αρκετά χρόνια. Ο τελευταίος πωλητής του προσέθεσε ένα σύστημα μετάδοσης με κινητήρα 1.6 lt.

Η αξιοποίηση των 450 εκ € της Αττικό Μετρό, η εναλλακτική λύση της ρευστότητας.



Σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες πέριξ του ΥΠΟΙΚ η Κυβέρνηση μελετά ως εναλλακτική λύση στο πρόβλημα της έλλειψης ρευστότητας που αντιμετωπίζει, την αξιοποίηση των ταμιακών διαθεσίμων της Αττικό Μετρό τα οποία ούτε λίγο ούτε πολύ υπολογίζονται στα 450 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα και πάντα κατά τις ίδιες πηγές, από την στιγμή που η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου με τη μορφή ανώνυμης εταιρείας και με μοναδικό μέτοχο της εταιρείας το Ελληνικό Δημόσιο, μια τέτοια απόφαση είναι απλό να παρθεί και αποτελεί θέμα του δ/σ της εταιρείας.
Βέβαια με τον τρόπο αυτό η Αττικό Μετρό ξεμένει από μετρητά για ένα χρονικό διάστημα μέχρι να επιστραφούν τα «δανεικά», ωστόσο το ζήτημα που θα προκύψει είναι κυρίως επικοινωνιακό μια και καταδεικνύει την αδυναμία του οικονομικού επιτελείου να καλύψει τα κενά ρευστότητας.
Συντάκτης: Α.Τάντουλος

Η.Π.Α: Στο νέο World Trade Center, ο πιο ακριβός σιδηροδρομικός σταθμός του κόσμου!


Το νέο έργο του Καλατράβα στη Νέα Υόρκη: αχρείαστη σπατάλη ή σταθμός-μνημείο;
Λίγο πριν ανοίξει ο «πιο ακριβός σταθμός του κόσμου» στο νέο World Trade Center, οι επικριτές και οι υποστηρικτές του αρχιτέκτονα εκφράζουν τις απόψεις τους.
«Μεγαλειώδης, αχρείαστη σπατάλη» είναι ο τίτλος ενός άρθρου στο New Yorker σχετικά με την κατασκευή του τερματικού σταθμού στο καινούριο World Trade Center του Μανχάταν. Το έργο κατασκευάζεται εδώ και δέκα χρόνια και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2015. Από τα πρώτα του στάδια οι διαμαρτυρίες σχετικά με την αύξηση του κόστους, τα επίπεδα της ασφάλειας και της αισθητικής ήταν έντονες. Παράλληλα η κατασκευή προχώρησε αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα. Το 2012 το εργοτάξιο πλημμύρισε με τον τυφώνα Σάντι και εκατομμύρια κυβικά νερού έπρεπε να αντληθούν μέσα σε λίγες μέρες. Άλλα ευρήματα ήταν πιο απρόβλεπτα ακόμα, όπως η ανακάλυψη των λειψάνων ενός πλοίου του 18ου αιώνα. Ο Steve Plate, διευθυντής της κατασκευής του World Trade Center, λέει «Ο σταθμός είναι το πιο σύνθετο έργο στον κόσμο, λόγω της πολυπλοκότητας του. Για παράδειγμα, η διατήρηση της λειτουργίας της γραμμής μετρό 1 ενώ το έργο συνεχίζεται κάτω από τη γραμμή, οι εκτεταμένη αποκατάσταση και επισκευές που ακολούθησαν μετά την καταστροφή του τυφώνα Σάντι, και η παράλληλη κατασκευή του μνημείου και του μουσείου για τα γεγονότα της 9/11.»

Συνάντηση ζητά ο κ. Μπουτάρης με τον κ. Σταθάκη, για το Μετρό Θεσσαλονίκης.



Συνάντηση με τον υπουργό Οικονομίας και Υποδομών, Γιώργο Σταθάκη, θα ζητήσει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, με αφορμή το θέμα τα μεγάλα έργα του μετρό, μετά από έγγραφο της Αττικό Μετρό, το οποίο παρουσίασε ο υπουργός και σύμφωνα με το οποίο ο Δήμος είχε την ευθύνη για τις καθυστερήσεις και το σχεδιασμό του έργου.
Την ερώτηση έκαναν οι βουλευτές του ΚΚΕ, Σάκης Βαρδαλής και Ελένη Γερασιμίδου, και στην απάντηση της η Αττικό Μετρό αποδίδει ευθύνες στο Δήμο Θεσσαλονίκης, για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί με την κατασκευή του έργου και τις μισές υποδομές.

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Ήθελαν το Τραμ στο Πειραιά και τώρα ζητάν να φύγει!


Το θέατρο του παραλόγου σ' όλο του το μεγαλείο έζησαν την περασμένη Δευτέρα όσοι βρέθηκαν στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Πειραιά. Ακούστηκαν απίστευτα πράγματα, ψέματα, ατάκες αλλά το σπουδαιότερο ήταν πως έγινε μια συζήτηση 5,5 ωρών, που στο σύνολό της ήταν… εκτός θέματος! Αυτό δεν ήταν το μόνο παράλογο που είδαμε στη συγκεκριμένη συνεδρίαση. Γιατί ακολούθησαν κι άλλα ακόμα πιο… εντυπωσιακά!

Ένα τρένο διασχίζει μια χαράδρα; Και όμως εκεί σήμερα πληρώνεις διόδια.

Πώς γράφτηκε η ιστορία του πιο μεγάλου τεχνικού έργου της Ελλάδας. Ανδρέας Συγγρός, διώρυγα της Κορίνθου, Ισθμός της Κορίνθου, Ιωάννης Καποδίστριας, Περίανδρος, Περίανδρος ο Κορίνθιος Εντυπωσιακή είναι η φωτογραφία που απεικονίζει ένα μικρό τρένο να διασχίζει μια χαράδρα. Γύρω από το τρένο, υπάρχουν εργάτες που σκάβουν τη γη, αλλά και διάφορα οικοδομικά υλικά. Ίσως, να φαίνεται απίστευτο σήμερα, αλλά έτσι ήταν η περιοχή του Ισθμού της Κορίνθου, όταν ξεκίνησαν οι εργασίες για τη διάνοιξη της διώρυγας, τον Απρίλιο του 1882. Αποτέλεσε ένα δύσκολο και πολύπαθο εγχείρημα. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι προσπάθειες για την ολοκλήρωση της διώρυγας που ενώνει τον Σαρωνικό με τον Κορινθιακό κόλπο, διήρκεσαν 2.300 χρόνια! Η διώρυγα της Κορίνθου, έχει μήκος 6,4 χιλιόμετρα, πλάτος στην επιφάνεια της θάλασσας 24,6 μέτρα, ενώ το βάθος της κυμαίνεται από 7,5 έως 8 μέτρα.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Λ. Κηφισίας σήμερα και αύριο


Προσωρινή και τμηματική διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στη Λεωφόρο Κηφισίας έχει προγραμματιστεί για σήμερα Δευτέρα και αύριο Τρίτη, 16 και 17 Μαρτίου, από τις 10 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα, λόγω εργασιών καθαρισμού φρεατίων.

Η τμηματική διακοπή της κυκλοφορίας θα γίνει από τη συμβολή της με τη Λ. Αλεξάνδρας έως την οδό Πανόρμου, ανά οικοδομικό τετράγωνο, εναλλάξ και στα δύο ρεύματα.

Η Τροχαία ζητά από τους οδηγούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Συμφωνία σύναψε η Eurotunnel, με την κοινοπραξία δοκιμών Railenium.


Συμφωνία υπέγραψε η Eurotunnel με την ερευνητική κοινοπραξία Railenium, για τη χρήση των υποδομών της, με σκοπό την δοκιμή καινοτομιών που αναπτύχθηκαν, στις ερευνητικές εγκαταστάσεις.  Η 50 χλμ σήραγγα της Μάγχης χρησιμοποιήθηκε από περίπου 120.000 τρένα το 2004 ή κατά μέσο ώρα 320 τρένα την ημέρα, περιλαμβάνοντας επιβατικά τρένα μήκους 800 μέτρων, τρένα με φορτηγά που μπορεί να ζυγίζουν έως 2400 τόνους, τρένα υψηλών ταχυτήτων της Eurostar και εμπορικά τρένα. Στις ώρες αιχμής, τρένα περνάνε μέσω της σήραγγας κάθε 3 λεπτά, κάνοντάς την μία από τις πιο πολυχρησιμοποιημένες σιδηροδρομικές διαδρομές στο κόσμο.

Η συνεργασία με την Railenium, η οποία θα ξεκινήσει αυτό το χρόνο, θα δώσει την δυνατότητα να διασφαλιστεί η πιστοποίηση των καινοτομιών που αναπτύχθηκαν πιο γρήγορα, αφού η δοκιμές θα μπορούν να ολοκληρωθούν 5 φορές ταχύτερα σε σχέση με τα συμβατά δίκτυα.
Κατά την διάρκεια των δοκιμών, θα υπάρξουν μετρήσεις της συμπεριφοράς των οχημάτων όταν θα τοποθετηθεί έρμα και σκυρόδεμα. Επίσης θα μετρηθούν οι αντοχές των οχημάτων και του εξοπλισμού. Ακόμα θα δοθεί η ευκαιρία, να γίνουν δοκιμές διαφορετικών φορτίων σε διάφορες ταχύτητες και επιλογές προληπτικής συντήρηση και αυτόματων διαδικασιών επισκευής.

WHBC-GR: Θέλεις Ελληνικό αυτοκίνητο;...πήγαινε στην Κατερίν...

WHBC-GR: Θέλεις Ελληνικό αυτοκίνητο;...πήγαινε στην Κατερίν...: Θέλεις.. Ελληνικό αυτοκίνητο;...πήγαινε στην Κατερίνη Πιερίας.! Είναι αλήθεια πως στην Ελλάδα κατασκευάζονται αυτοκίνητα και μάλιστα...

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Οι αρμοδιότητες του αναπληρωτή υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη



Αναμένεται να ορκιστεί στις 20 Μαρτίου με τη ψήφιση σχετικής νομοθετικής ρύθμισης
Προκλήσεις και «καυτές πατάτες» περιμένουν τον κ. Σπίρτζη [Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ]

Στις 20 Μαρτίου αναμένεται να ορκιστεί ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, κ. Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος, δύο σχεδόν μήνες μετά τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, παραμένει εκτός κυβερνητικού σχήματος, λόγω νομοθετικού κενού.

Σύμφωνα με πηγές του πρώην υπουργείου Υποδομών, μέχρι την επόμενη Παρασκευή αναμένεται να έχει ψηφιστεί και να έχει δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η νομοθετική ρύθμιση που αυξάνει τον αριθμό των αναπληρωτών υπουργών και δίνει το «πράσινο φως» στον πρόεδρο του ΤΕΕ να αναλάβει κι επίσημα την κυβερνητική θέση.

Για ποιο λόγο βιάστηκε η διοίκηση του ΟΑΣΑ να υπογράψει τη στιγμή που κατατέθηκαν ασφαλιστικά μέτρα;


Ερώτηση Χ. Καφαντάρη: Δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για ΣΔΙΤ του έργου Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου...ΕΡΩΤΗΣΗ Προς τον κ.Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Θέμα: «Δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για ΣΔΙΤ του έργου Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου»



Συγκοινωνίες: Ημερίδα για το Ηλεκτρονικό Εισιτήριο από τον ΣΑΣΘ


Ημερίδα, με θέμα το «Ηλεκτρονικό Εισιτήριο και την αναγκαιότητα ένταξής του στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης» διοργανώνει το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), στο πλαίσιο του «Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας για τη Μητροπολιτική Περιοχή Θεσσαλονίκης».


Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο «Nikopolis» (Ασκληπιού 16-18 Πυλαία Θεσσαλονίκης), την Τρίτη 17 Μαρτίου 2015 και θα αρχίσει στις 9.00’ το πρωί.

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Δωρεάν θα μετακινούνται στην Αθήνα οι μακροχρόνια άνεργοι


 

Τη δωρεάν μετακίνηση μακροχρόνια ανέργων στην πόλη θα περιλαμβάνει νομοσχέδιο που καλείται να ψηφίσει η Βουλή, για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, σύμφωνα με παρέμβαση του γενικού γραμματέα του υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού κ. Μάνου Μανουσάκη, η οποία έγινε στο πλαίσιο του Συμβουλίου Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ στις Βρυξέλλες.

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ



ΕΘΝΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ-ΚΑΘΕ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΣ-ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΜΑΚΕΛΕΙΟ
Δρόμοι που χαρακτηρίζονται «σκοτώστρες» υπάρχουν εκατοντάδες σε όλη την Ελλάδα. Δεν περιμένουμε να φτιαχτούν αύριο το πρωί όλοι οι δρόμοι που οδηγούν σε κάθε χωριό. Αλλά κομμάτια Εθνικών οδών, μεγάλοι οδικοί άξονες που εξυπηρετούν λιμάνια ή μεγάλες πόλεις πρέπει να είναι ασφαλείς. Δεν είναι δυνατόν να πρέπει να κάνουμε το σταυρό μας, δυό ευχέλαια και να παίζουμε Λόττο για να φτάσουμε σώοι από την Πάτρα στον Πύργο! Ή από την Τρίπολη στη Σπάρτη. Πολύ καλός ο δρόμος της Τρίπολης, αλλά από εκεί και κάτω δεν μένουν άνθρωποι? Δεν μετακινούνται τρόφιμα και αντικείμενα? Και φυσικά δεν είναι μόνο η Πελοπόννησος. Στη Ήπειρο ο Δρόμος Άρτας – Ιωαννίνων και Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας υπάρχουν σε δεκάδες άρθρα απελπισμένων πολιτών που κάνουν έκκληση να μην χαθούν κι άλλοι άνθρωποι άδικα. Το 2014 750 άνθρωποι σκοτώθηκαν στους δρόμους και 900 τραυματίστηκαν σοβαρά. Από αυτούς δεν ξέρουμε πόσοι τελικά κατέληξαν και πόσοι έχουν μόνιμες αναπηρίες γιατί τα θύματα δεν παρακολουθούνται σε βάθος χρόνου.

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Λιμενικός αφαίρεσε την άδεια οδηγού ταξί... επειδή κάπνιζε!



Αυτό που συνέβη προχθές από μεριάς του Λιμενικού Πειραιά ήταν κάτι παραπάνω από προκλητικό, ιδίως εν μέσω οικονομικής κρίσης...
Ένστολος του λιμενικού σώματος, αφού εξάντλησε όλη του την αυστηρότητα σε οδηγό ταξί και τον επίπληξε επειδή κάπνιζε, του αφαίρεσε την άδεια του οχήματος!
Συνέπεια αυτού, από προχθές ο οδηγός ταξί να μην μπορεί να εργαστεί και άρα να χάνει μεροκάματα για μέρες!
Άραγε ο κύριος του Λιμενικού Σώματος, που μήνας μπει μήνας βγει θα βρίσκει τα το μισθό του στην Τράπεζα χωρίς άγχος (δεν εξετάζουμε αν είναι πολλά ή λίγα-το επάγγελμα που ακολουθεί ο καθένας είναι επιλογή του, ιδίως όταν μιλάμε για ένστολους), αναλογίστηκε έστω και μια στιγμή αν ο συγκεκριμένος οδηγός έχει οικογένεια, υποχρεώσεις που τρέχουν και πως με την αφαίρεση της άδειας για αυτόν τον αστείο λόγο, οδηγεί τον επαγγελματία οδηγό σε οικονομική ασφυξία;

Καλό θα ήταν λοιπόν η ηγεσία του Λιμενικού Σώματος στον Πειραιά να ''μαζέψει'' λίγο τους λίγους καουμπόιδες που χαλούν τη φήμη του. Γιατί εμείς γνωρίζουμε καλά ότι οι περισσότεροι ένστολοι του Λιμενικού και μορφωμένοι είναι και ευαισθησίες έχουν και σωστοί επαγγελματίες είναι.

Πηγη: piraeuspress.gr

Διακοπές στα δρομολόγια του ΗΣΑΠ



Την τμηματική διακοπή των δρομολογίων του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου τις επόμενες δύο Παρασκευές και τα επόμενα δύο Σάββατα του Μαρτίου, ανακοίνωσε ο ΗΣΑΠ...

Συγκεκριμένα, οι διακοπές των δρομολογίων θα σημειωθούν στο τμήμα Ν. Φάληρο - Πειραιάς, τις Παρασκευές 13 και 20 Μαρτίου και τα Σάββατα 14 και 21 Μαρτίου, από τις 19.00 έως και τη λήξη της βάρδιας, λόγω προγραμματισμένων τεχνικών έργων στην επιδομή του εν λόγω τμήματος.

Κατά τη διάρκεια των διακοπών, οι επιβάτες στο τμήμα Πειραιάς-Ν. Φάληρο και Ν. Φάληρο-Πειραιάς, θα εξυπηρετούνται -με το ίδιο εισιτήριο- από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές και την ειδική λεωφορειακή γραμμή της ΟΣΥ Χ1 Πειραιάς - Σταθμός Φάληρο.