Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

"ΒΙΝΤΕΟ" Δύο τραυματίες από σύγκρουση λεωφορείου με τρόλεϊ στην πλατεία Κολιάτσου


Λεωφορείο συγκρούστηκε με τρόλεϊ στην περιοχή της πλατείας Κολιάτσου, το απόγευμα της Τετάρτης, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν ελαφρά δύο άτομα.

Η σύγκρουση έγινε υπό αδιευκρίνιστες, προς το παρόν, συνθήκες στις 4:25 το απόγευμα μεταξύ ενός αρθρωτού λεωφορείου και ενός τρόλεϊ.

Οι δύο τραυματίες, μητέρα και η 15χρονη κόρη της από τη Βουλγαρία, ήταν επιβάτες του τρόλεϊ και μεταφέρθηκαν προληπτικά στον Ερυθρό Σταυρό.

Δίωρη στάση εργασίας την Πέμπτη σε Μετρό, ηλεκτρικό και τραμ


Στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι, θα πραγματοποιήσουν αύριο οι εργαζόμενοι σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση των σωματείων τους, για τις συγκεκριμένες ώρες έχει προγραμματισθεί γενική συνέλευση, με θέμα την υπογραφή της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθηνών – Λαμίας από Τετάρτη έως Παρασκευή


Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πραγματοποιηθούν στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας από την Τετάρτη (29/10/2014) έως την Παρασκευή (31/10/2014).
Οι ρυθμίσεις περιλαμβάνουν την προσωρινή και πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην αριστερή λωρίδα της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας και συγκεκριμένα στο τμήμα της από το 22,9 έως το 23,4 χιλιόμετρο, στο ρεύμα προς Λαμία, στο ύψος της Κηφισιάς.

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Ράβδους χρυσού δίνει το Ντουμπάι σε όσους παίρνουν το λεωφορείο...


Ράβδους χρυσού κι άλλα δώρα θα κληρώσουν οι Αρχές στο Ντουμπάι για όσους αποφασίσουν, την 1η Νοεμβρίου να αφήσουν τα οχήματα τους και να πάρουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Στο Ντουμπάι, τη μεγαλύτερη πόλη των Εμιράτων, αντιστοιχούν 2,3 αυτοκίνητα ανά οικογένεια.
Όπως αναφέρει το perierga.gr, ο αρμόδιος υπουργός, τόνισε τα δώρα θα δοθούν με κλήρωση στους πολίτες που θα χρησιμοποιήσουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: 4 κιλά σε ράβδους χρυσού και πολλά ακόμα δώρα συνολικής αξίας 272 χιλιάδων δολαρίων.

Θα γίνει επίσης και ένας αγώνας μπάσκετ με καλεσμένο το άλλοτε αστέρι του ΝΒΑ, Καρίμ Αμπντούλ Τζαμπάρ.

Ωστόσο, όπως γράφει η εφημερίδα Gulf News, για να πάρει κάποιος μέρος στην κλήρωση θα πρέπει να είναι κάτοχος μηνιαίας κάρτας μετακίνησης με τα Μέσα Μεταφοράς.

Aυτή είναι η dream team του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών


Έπειτα από… διαβουλεύσεις και αξιολογήσεις , το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε στην τοποθέτηση προϊσταμένων διευθύνσεων.

«Με την έναρξη ισχύος του νέου οργανισμού του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, αναδιαρθρώνεται πλήρως το υπουργείο και οι ασκούμενες αρμοδιότητες με το υφιστάμενο οργανωτικό σχήμα επαναπροσδιορίζονται και ανακατανέμονται, σε ένα συνεκτικότερο σχήμα, με μείωση των οργανικών μονάδων και θέσεων ευθύνης επιπέδου διεύθυνσης αντίστοιχα», αναφέρει, στην σχετική απόφαση, ο υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Οι… εκλεκτοί του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έλαβαν τα ακόλουθα χαρτοφυλάκια:

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Τι αλλάζει στα δρομολόγια λεωφορείων το Νοέμβριο


Αλλαγές επέρχονται, μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου, σε λεωφορειακές γραμμές που συνδέουν τα νότια προάστια με το κέντρο, είτε διά της συγχώνευσης δρομολογίων είτε δια της μεταφοράς των αφετηριών στους πλησιέστερους σταθμούς μετρό, με στόχο τα συχνότερα δρομολόγια και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο επανασχεδιασμού του δικτύου λεωφορείων και τρόλεϊ που έχει εξαγγείλει ο ΟΑΣΑ, δημοσιεύθηκαν στη «Διαύγεια» οι παρακάτω αλλαγές:

ΟΑΣΑ: Λειτουργία ΜΜΜ στις 28-10-2014 λόγω των μαθητικών παρελάσεων

Λόγω των εκδηλώσεων εορτασμού της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου την Τρίτη 28/10/2014 κατά την διάρκεια των μαθητικών παρελάσεων και με στόχο την ασφαλή κυκλοφορία των ΜΜΜ και του επιβατικού κοινού, ο ΟΑΣΑ θα προβεί σε προσωρινές τροποποιήσεις της διαδρομής λεωφορειακών γραμμών, γραμμών τρόλεϊ και τραμ σε όλους τους Δήμους του Λεκανοπεδίου, ανάλογα με τις υποδείξεις και τα μέτρα της Τροχαίας και έως πέρατος των εκδηλώσεων.

Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στο πληροφοριακό κέντρο ΟΑΣΑ τηλ. 11 185.


Σκάνδαλο μαμούθ με επικίνδυνα ελαστικά λεωφορείων και τρόλεϊ


ΜΕΓΑΛΗ απάτη με πλαστά έγγραφα που προκάλεσαν ζημία 2.350.000 ευρώ στις Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε. την ώρα που λεωφορεία και τρόλεϊ «φορούσαν» επικίνδυνα ελαστικά αποκάλυψε η Οικονομική Αστυνομία! Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., η επιχείρηση που προμήθευε με ελαστικά τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ πλαστογραφούσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους προκειμένου να είναι παρόμοια με τα στάνταρ που είχε θέσει η εταιρία του Δημοσίου. Ολα αυτά τα χρόνια, ο 59χρονος εισαγωγέας ελαστικών έδινε προσφορές στους ανοιχτούς διαγωνισμούς που πραγματοποιούσε η ΟΣΥ Α.Ε. με τις πιο συμφέρουσες τιμές, για ελαστικά όμως που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις που είχε θέσει ο οργανισμός.

ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΤΩΝ ΠΕΖΩΝ

Στο υπουργείο Υποδομών εξετάζουν την πιθανότητα εγκατάστασης...αντίστροφης μέτρησης στα φανάρια των πεζών αλλά και το σενάριο επέκτασης της χρήσης συστημάτων LED και στους φωτεινούς σηματοδότες της χώρας, με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, η μονάδα αντίστροφης μέτρησης για πεζούς είναι μια ηλεκτρονική συσκευή οπτικού σήματος η οποία συνδέεται με τον φωτεινό σηματοδότη πεζών και απεικονίζει με φωτεινά αριθμητικά ψηφία το εκάστοτε υπολειπόμενο χρονικό διάστημα πριν από την εκπνοή της διάρκειας κάθε χρωματικής ένδειξης του σηματοδότη.

Γνωρίστε το απίστευτο μετρό του Ντουμπάι και στο τέλος θα μάθετε το πιο σημαντικό, το κόστος του εισιτηρίου!

Ντουμπάι, η πρωτεύουσα των ΗΑΕ, είναι ένα ξεχωριστό μέρος. Χάρη στον πλούτο που... παράγεται από το πετρέλαιο της χώρας, οι δρόμοι της είναι γεμάτοι από πολυτελή αυτοκίνητα.
Για να επιλύσει αυτό το ζήτημα, ο Σεΐχης Mohammed bin Rashid Al Maktoum διέταξε την κατασκευή ενός σιδηροδρομικού δικτύου με πέντε γραμμές που διασχίζουν την πόλη.
Το δίκτυο έχει τις ιδιαιτερότητές του: είναι ένα από τα πιο σύγχρονα στον κόσμο, λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια είναι πλήρως αυτόματο και δεν απαιτεί οδηγούς για να λειτουργούν τα τρένα.
Μέχρι στιγμής έχουν κατασκευάσει δύο γραμμές, τα πράσινα και τα κόκκινα, με 10 σταθμούς, αλλά θα αναπτυχθούν και άλλες τρεις. Οι σταθμοί του μετρό του Ντουμπάι είναι υπόγειοι και όλοι είναι εξοπλισμένοι με κλιματισμό, όπως τα τρένα.


Δείτε τις φωτογραφίες:

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Ο ΟΑΣΘ αρνείται να εφαρμόσει την ΚΥΑ για δωρεάν μετακίνηση των μαθητών


Το ζήτημα της μεταφοράς μαθητών τέθηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης μετά από ερώτηση που κατέθεσε η Ριζοσπαστική Αριστερή Ενότητα σχετικά με την μη εφαρμογή της ΚΥΑ για τη δωρεάν μεταφορά μαθητών. Σύμφωνα με την ερώτηση το ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών ταλαιπωρεί εδώ χρόνια γονείς και μαθητές με τις απαραίτητες συμβάσεις να μην υπογράφονται ποτέ στην ώρα τους και τους λεωφορειούχους να εκβιάζουν και να αποσύρουν τις προσφορές τους από τους διαγωνισμούς με τον ισχυρισμό ότι τα μαθητικά δρομολόγια είναι ασύμφορα για τους ίδιους.

Η Αθήνα μπορεί να επωφεληθεί από τη διείσδυση βιοντίζελ στα αστικά λεωφορεία

Τα εκπεμπόμενα αέρια του θερμοκηπίου από τις οδικές μεταφορές  τα οποία αποδίδονται κυρίως στην καύση ορυκτών καυσίμων καθώς και στην εκπομπή ρύπων κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής αυτών, επιβάλλουν την προώθηση και χρήση εναλλακτικών καυσίμων (βιοκαύσιμα, φυσικό αέριο και ηλεκτροκίνηση) σε μεγάλα αστικά κέντρα. Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής πολιτικής για την προώθηση των εναλλακτικών και ανανεώσιμων καυσίμων στις οδικές μεταφορές, η ΕΕ έχει θέσει ήδη τον στόχο της υποκατάστασης του 20% των συμβατικών καυσίμων που χρησιμοποιούνται στις μεταφορές με εναλλακτικά καύσιμα μέχρι το 2020. Για τον σκοπό αυτό η Ε.Ε έχει ήδη προβεί σε έκδοση Οδηγιών, αποφάσεων και προτάσεις οδηγιών για την προώθηση της αγοράς των εναλλακτικών καυσίμων στα κράτη-μέλη.

Μετρό Αθήνας: Μέχρι το 2030 η ολοκλήρωση για τη νέα Γραμμή4



Η ανάπτυξη της 4ης γραμμής Μετρό στην Αθήνα δεν είναι σημερινή είδηση. Πριν από περίπου 9 χρόνια με απόφαση του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ (νυν ΥΠΟΜΕΔΙ) και της Αττικό Μετρό δύο κλάδοι των γραμμών 2 και 3 μαζί με ένα ενδιάμεσο τμήμα στα Ανατολικά Προάστια αποτέλεσαν τον κύριο κορμό της γραμμής.

Στα επόμενα χρόνια υπήρξαν αρκετές εξαγγελίες για την κατασκευή της γραμμής αλλά καμία δεν ήταν συγκεκριμένη. Από το 2010 και μετά η γραμμή 4 μεγάλωσε από το αρχικό σχήμα U μετατράπηκε σε Υ. Στα δυτικά έφτασε μέχρι το σταθμό ΠΕΡΙΣΣΟ, στα νότια μέχρι την ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και στα βόρεια μέχρι την Λυκόβρυση στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας.

ΟΑΣΑ: «Κόβονται» και τροποποιούνται γραμμές τρόλλεϋ (3, 13, 14)


                                                                                      Σύμφωνα με απόφαση του ΟΑΣΑ, που δημοσιεύθηκε στην «Διαύγεια», έρνται σχοημαντικές αλλαγές σε γραμμές τρόλλεϋ.  Πιο συγκεκριμένα:                                   Αναστέλλεται η λειτουργία της γραμμής τρόλλεϋ 13 και γίνεται επέκταση της διαδρομής των γραμμών τρόλλεϋ 3 & 14.                                                                                     Η γραμμή 3 θα πηγαίνει Ψυχικό, αντί για Γηροκομείο και η γραμμή 14, αντί να τερματίζει Παπαδιαμάντη, θα πηγαίνει Λαμπρινή.

Δείτε το έγγραφο του ΟΑΣΑ:

Θεσσαλονίκη: Οι ιδιοκτήτες λεωφορείων διακόπτουν από την Τετάρτη τη μεταφορά μαθητών

Τη διακοπή της μεταφοράς των μαθητών από τις 29 Οκτωβρίου και μέχρι την οριστική εξόφληση των δεδουλευμένων τους, αποφάσισαν οι μεταφορείς-μέλη του Συνδέσμου Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας-Θράκης, μετά από συνεδρίαση τους.

Σε ανακοίνωση του ο Σύνδεσμος κάνει λόγο για νέο εμπαιγμό των αρμοδίων “που υποσχέθηκαν στους μεταφορείς την άμεση εξόφληση των δεδουλευμένων τους για τα σχολικά έτη 2012-2013 και 2013-2014 με διάταξη σε τροπολογία που θα ψηφιζόταν στη Βουλή, η οποία τελικά αποσύρθηκε”


Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Αθωώθηκαν οι 255 ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ που δικάζονταν για την απεργία του 2011

Oι 255 ιδιοκτήτες ταξί που βρέθηκαν χτες στο εδώλιο του κατηγορουμένου για την απεργία που πραγματοποίησε ο κλάδος το 2011 ενάντια στην απελευθέρωση του επαγγέλματος κρίθηκαν τελικά αθώοι. 

Ανάμεσα στις κατηγορίες, ήταν η παρακώλυση συγκοινωνιών και η κατάληψη οδοστρώματος.


Τραγωδία στον Φλοίσβο -Συρμός του τραμ παρέσυρε και σκότωσε γυναίκα...


Τραγωδία το πρωί στον Φλοίσβο, όταν συρμός του τραμ παρέσυρε, διαμέλισε και σκότωσε γυναίκα που προσπάθησε να διασχύσει τις γραμμές. Σύμφωνα με πληροφορίες, το τραγικό δυστύχημα συνέβη λίγο πριν από τις 8 το πρωί και ενώ έβρεχε καταρρακτωδώς. Η γυναίκα προσπάθησε να διασχίσει τις γραμμές του τραμ, χωρίς προφανώς να αντιληφθεί ότι εκείνη την ώρα πλησίαζε συρμός, με αποτέλεσμα να παρασυρθεί. Ο οδηγός προσπάθησε να αντιδράσει και να σταματήσει το τραμ, ωστόσο ο συρμός δεν ακινητοποιείται αμέσως. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η γυναίκα έχει διαμελισθεί, ενώ αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση για τον απεγκλωβισμό της. Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα είναι 70 με 75 ετών και αρμενικής καταγωγής.

Από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας διερευνήθηκε υπόθεση απάτης και πλαστογραφίας σε βάρος της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.

       Από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας διερευνήθηκε υπόθεση απάτης και πλαστογραφίας σε βάρος της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.

Όλες οι αλλαγές στα λεωφορεία των νοτίων προαστίων

Από τα νότια προάστια θα ξεκινήσει η εφαρμογή του προγράμματος αναδιάρθρωσης των λεωφορειακών γραμμών και των γραμμών τρόλεϊ της Αθήνας. Στα πλαίσια του προγράμματος, από τις επόμενες ημέρες αναμένονται καταργήσεις και συγχωνεύσεις γραμμών ενώ άλλες γραμμές θα αλλάξουν την διαδρομή τους. Αναλυτικά οι αλλαγές στα νότια προάστια:          Αναστέλλεται η λειτουργία των παρακάτω λεωφορειακών γραμμών:
  • 114 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΚΑΒΟΥΡΙ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
  • 125 ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΠΑΙΑΝΙΑ – ΒΑΡΚΙΖΑ
  • 149 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΗ – ΒΑΡΚΙΖΑ
  • 163 ΒΟΥΛΑ – ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ
  • 170 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΚΙΖΑ – ΒΑΡΗ
  • 207 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΤΕΡΨΙΘΕΑ
  • 232 ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΥΜΗΤΤΟΣ – ΒΥΡΩΝΑΣ
  • Β3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΓΛΥΦΑΔΑ (ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ) (μέσω ΒΟΥΛ.)
Μεταβάλλεται η διαδρομή των παρακάτω λεωφορειακών γραμμών ως εξής:

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Διαλύεται η υποδομή του Προαστιακού, οργή των επιβατών

Εξοργιστική έχει καταντήσει το τελευταίο διάστημα η κατάσταση με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της γραμμής Κιάτο - Λιόσια - Αεροδρόμιο. Οι καθυστερήσεις των συρμών, σε ένα μέσο συγκοινωνίας που μέχρι πρότινος ήταν ακριβέστατο, φτάνουν τα δεκαπέντε, είκοσι ή και είκοσι πέντε λεπτά, προκαλώντας την οργή των δύστυχων επιβατών του. Μαθητές που πηγαίνουν σε φροντιστήρια, κόσμος που πηγαίνει στη δουλειά του, ταξιδιώτες που πηγαίνουν στο αεροδρόμιο, βλαστημούν την ώρα και τη στιγμή που επέλεξαν αυτό το μέσον! Τρία δρομολόγια την ώρα έχει όλα κι όλα ο Προαστιακός, τα δύο προερχόμενα από τα Ανω Λιόσια και το ένα από το Κιάτο. Ειδικά το δρομολόγιο από το Κιάτο είναι πλέον τραγικό. Προχτές, για παράδειγμα, είχε καθυστέρηση... 25 λεπτών! Πενήντα (!!!) ολόκληρα λεπτά είχαν μεσολαβήσει ανάμεσα σε δύο τρένα το απόγευμα. Μηχανοδηγοί μάς εξήγησαν τι συμβαίνει. Από τότε που άρχισε να λειτουργεί ο Προαστιακός, εδώ και δέκα ακριβώς χρόνια (το καλοκαίρι του 2004, λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας), δεν έχει γίνει κανένα σοβαρό έργο συντήρησης του δικτύου του. Η υποδομή ήταν άριστης ποιότητας από τεχνική σκοπιά. Φτιαγμένη για να κινούνται οι συρμοί με ταχύτητα ως και 160 χιλιόμετρα την ώρα -και πραγματικά με την ταχύτητα αυτή κινούνταν μέχρι πρόσφατα.