«Εισιτήρια του 1.40 τέλος εδώ και αρκετές ημέρες», είναι η απάντηση που δίνουν οι υπάλληλοι στο κοινό που ζητά το πιο κοινό εισιτήριο για να πάει στη δουλειά του και στο σπίτι του. Και τις περισσότερες φορές ο κόσμος δεν δέχεται και τόσο ευχάριστα αυτή την απάντηση με αποτέλεσμα τα παρατράγουδα, για τα οποία σας έχουμε ενημερώσει, να αυξάνονται. Γκρίνια, εντάσεις, επεισόδια είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο στους σταθμούς του Προαστιακού, με τους υπαλλήλους να μην έχουν απαντήσεις και το κοινό αγανακτισμένο από την ταλαιπωρία να ψάχνει άδικα το δίκιο του…
Τη συνεργασία μεταξύ ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ προκειμένου να μην επιβαρύνεται το κέντρο της Αθήνας από την είσοδο τόσο των μέσων μαζικής μεταφοράς όσο και όλων των υπεραστικών λεωφορείων προτείνει μελέτη του υπουργείου Υποδομών.
Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του υπουργείου και του ΟΑΣΑ δίνει τις βασικές αρχές που πρέπει να υλοποιηθούν από τον Οργανισμό αλλά και από την νέα Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών (ΡΑΕΜ) που συστήθηκε σε σώμα ώστε να μπει τάξη στο κέντρο της Αθήνας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες αναμένεται τέσσερις ή πέντε μεγάλοι σταθμοί, του μετρό, οι οποίοι θα έχουν χώρους στάθμευσης και άνετη προσέλευση των επιβατών, να μετατραπούν σε «κυκλοφοριακούς κόμβους» και να αλλάζουν τα σημερινά δεδομένα στις δημόσιες συγκοινωνίες.