Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΜΑΡΚΕΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ;


μαρκες αυτοκινητων
Κάποια πράγματα τα βλέπουμε και τα ακούμε καθημερινά, αλλά ποτέ δεν έχουμε αναρωτηθεί πως μπορεί να έχουν συμβεί… Δείτε παρακάτω λοιπόν πως προκύπτει το όνομα κάθε μάρκας αυτοκινήτου…
ALFA ROMEO Το 1910 μία ομάδα Μιλανέζων επιχειρηματιών ίδρυσε την εταιρεία A.L.F.A. (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili) (σ.μ. Ανώνυμη Αυτοκινητοβιομηχανία της Λομβαρδίας). Το 1920 ο, επίσης, Μιλανέζος επιχειρηματίας και χρηματοδότης Niccola Romeo αγόρασε μεγάλο μέρος της εταιρείας προσθέτοντας το όνομά του σε αυτήν.
ASTON MARTIN Το 1914 οι Lionel Martin and Robert Bamford ίδρυσαν μία μικρή εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων. Τον επόμενο χρόνο είχαν ήδη ετοιμάσει το πρώτο τους προϊόν που ονόμασαν Aston, και από το όνομα του σχεδιαστή του, Martin.
AUDI Ονομάστηκε από τον ιδρυτή της August Horsch με βάση το λατινικό “Audi” (σ.μ. το επώνυμό του στα λατινικά).
AUSTIN Η εταιρία ιδρύθηκε το 1905 στην Αγγλία από τον Herbert Austin. Το 1950 ήταν η τρίτη μεγαλύτερη της Ευρώπης, παράγοντας 3.000 οχήματα την εβδομάδα ενώ είχε εργατικό δυναμικό της τάξης των 20.000 ατόμων.
BENTLEY Η Bentley Motors Ltd ιδρύθηκε το 1919 από τον W.O Bentley. Βέβαια ο Bentley μαζί με τον αδερφό του, είχαν ιδρύσει από το 1912 την Bentley & Bentley που έκανε βελτιώσεις αυτοκινήτων. Μάλιστα, νομίζω ότι η Bentley & Bentley είναι και η πρώτη εταιρία που έφτιαξε αλουμινένιο πιστόνι. Οι κινητήρες της Bentley & Bentley ήταν οι καλύτεροι που τοποθετήθηκαν σε πολεμικά αεροσκάφη του 1ου Παγκοσμίου πολέμου..
BENZ Το όνομά της προέρχεται από τον ιδρυτή της Karl Benz (1844-1929).
BMW Αρχικά των λέξεων Bayerische Motoren Werke (σ.μ. Βιομηχανία Κινητήρων της Βαυαρίας) που επισημοποιήθηκαν στις 20 Ιουλίου του 1917. Μέχρι τότε η εταιρεία αποκαλείτο Rapp-Motorenwerke από το όνομα του ιδρυτή της Karl Rapp. Το σήμα της είναι εμπνευσμένο από την κίνηση μίας προπέλας κινητήρα.
BUGATTI Εταιρία με περίεργη ιστορία. Ιδρύθηκε από τον Ιταλό Ettore Bugatti στην Γερμανική τότε (1909), περιοχή της Αλσατίας. Και μάλιστα με χρηματοδότηση από την τράπεζα Darmstaedter. Όλοι έχουν την εντύπωση ότι η Bugatti είναι Γαλλική, αλλά αυτό δεν είναι αληθές. Απλά, το 1919, μετά τον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο, η περιοχή πέρασε σε Γαλλική κυριαρχία και ο ιδρυτής παρέμεινε σε εκείνα τα μέρη…
BUICK Επώνυμο του Σκοτσέζου μετανάστη David Dumbar Buick, ιδρυτή της Buick Manufacturing Company η οποία είναι και ο πρόγονος της General Motors.
CADILLAC Έχει πάρει το όνομά της από τον Γάλλο εξερευνητή Antoine de la Mothe, Sieur de Cadillac που ανακάλυψε το Ντιτρόιτ. Νονός της ο ιδρυτής της Henry Martyn Leland.
CATERHAM H εταιρεία Caterham Cars Ltd. ιδρύθηκε με έδρα την πόλη Caterham στο Surrey της Αγγλίας.
CHEVROLET Το 1910 ο William Durant ένας επιτυχημένος αμερικάνος κατασκευαστής ζήτησε από τον Louis Chevrolet, οδηγό αγώνων, να τον βοηθήσει στην κατασκευή και προώθηση ενός νέου αυτοκινήτου. Στις 3 Νοεμβρίου του 1911 η Chevrolet Motor Car Company πήρε σάρκα και οστά. Αν και στηριζόταν κυρίως στον William Durant ο τελευταίος επέλεξε το όνομα του Chevrolet γιατί αφενός μεν του άρεσε και αφετέρου ήθελε να εκμεταλλευτεί την διασημότητα και αναγνωρισιμότητά του.
CHRYSLER Έχει πάρει το όνομά της από τον μηχανικό Walter P. Chrysler.
CITROEN Το επώνυμο του ιδρυτή της Andre Citroen, ενός επιτυχημένου βιομήχανου που ασχολείτο με τους στρατιωτικούς εξοπλισμούς και αμέσως μετά το τέλος του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου ξεκίνησε την παραγωγή αυτοκινήτων.
DAEWOO Την εταιρία ίδρυσε το 1967 ο Kim Woo-jung με την ονομασία Daewoo Industrial. Daewoo σημαινει μεγάλο σύμπαν στα κορεάτικα.. Η εταιρία είχε 20 διαφορετικά τμήματα, αλλά δεν είχε κανένα οχημάτων.. Από το 1937 βέβαια, υπήρχε στην Κορέα η National Motor, η οποία μετονομάστηκε σε Saenara Motor το 1962 και εξαγοράστηκε το 1965 Shinjin Industrial, μετονομάστηκε σε Shinjin Motor κατά την συνεργασία με την Toyota, σε General Motors Korea το 1972 και ξανά σε Saehan Motor το 1976. Τελικά μετά την εξαγορά του 1982 μετονομάστηκε σε Daewoo Motor. To 2002, πέρασε ξανά στην κατοχή της GM.
DAIHATSU Το 1951 ή εταιρεία Hatsudoki Seizo Co. Ltd που είχαν ιδρύσει οι καθηγητές Yoshinki και Turumi από το Πανεπιστήμιο της Οζάκα μετονομάστηκε σε Daihatsu Kogyo Co. Ltd (σ.μ. Κατασκευάστρια Γεννητριών της Οζάκα). Το 1974 άλλαξε το όνομά της σε Daihatsu Motor Company Ltd.
DAIMLER Έχει πάρει το όνομά της από τον Gottlieb Daimler (1834-1900).
DATSUN Το 1912 ένας νεαρός Ιάπωνας, ο Masujiro Hashimoto, ίδρυσε την εταιρεία Kwaishinsha Motor Car Company, και παρήγαγε ένα μοντέλο που ονόμασε DAT. Κάθε γράμμα της λέξης DAT ήταν αρχικό ενός από τους συγγενείς του. Το “D” ήταν για τον Kenjoro Den, το “A” για τον Rokuro Aoyama, και το “T” για τον Meitaro Takeuchi. Ο Hashimoto ήθελε με αυτό τον τρόπο να τιμήσει τους συγγενείς του που εκτός των άλλων είχαν χρηματοδοτήσει και το εγχείρημά του. Το 1926 η εταιρεία συγχωνεύθηκε με την Jidosha Seizo. Η νέα εταιρεία ονομάστηκε DAT Jidosha Seizo Company Limited. Το 1930 αποφασίσθηκε να μετονομασθεί σε DATSON (σ.μ. ο γιός του DAT). Αργότερα το όνομα άλλαξε σε DATSUN.
DELOREAN Το επίθετο του ιδρυτή της επιχειρηματία και μηχανικού John Zachary Delorean.
DODGE Το επώνυμο των αδελφών John και Horace Dodge ιδρυτών της εταιρείας.
FERRARI Το επίθετο του ιδρυτή της Enzo Ferrari (1898-1988).
FIAT Fabbrica Italiana Automobili Torino (σ.μ. Ιταλική Αυτοκινητοβιομηχανία του Τορίνο).
FORD Ο Henry Ford (1863-1947), στην αρχή ίρδυσε την Henry Ford Company το 1901, και αργότερα το 1903 την Ford Motor Company.
JAGUAR Πήρε το όνομά της από το ζώο Τζάγκουαρ θέλοντας να τονίσει την ταχύτητα και τη χάρη της.
JEEP Ο όρος Jeep προέρχεται από την στρατιωτική ορολογία. Κατά την διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου οι μηχανικοί του στρατού αποκαλούσαν έτσι κάθε νέο όχημα που τους ερχόταν για δοκιμή. Το ίδιο γινόταν και στην δεκαετία του ’30 όταν χρησιμοποιείτο ο όρος GP (General Purpose) (σ.μ. Γενικής Χρήσης) ομόηχος με το Jeep. Το όνομα αυτό εμφανίσθηκε την ίδια εποχή και στην σειρά κόμικς του Ποπάι με τον χαρακτήρα Eugene the Jeep που το μόνο που μπορούσε να ξεστομίσει ήταν Jeep – Jeep. Όπως και νάχει όμως καθιερώθηκε στην συνείδηση του κόσμου στην διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου όταν το όχημα πολλαπλών χρήσεων Willys Quarter-Ton Jeep χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον από την αμερικάνικη πολεμική μηχανή.
HONDA Ο Soichiro Honda (1906-1991) ήταν μηχανικός και ίδρυσε την Honda το 1948. Στην αρχή η εταιρεία παρήγαγε μόνο μοτοσυκλέτες για να περάσει το 1964 και στον χώρο των αυτοκινήτων.
ΗUMMER Η κατασκευάστρια εταιρία AMGeneral, έχει ρίζες μέσω της Standard Wheel Company, της Overland Automotive Division του John North Willys, και της Willys-Overland Motors από το 1903. Αυτό που σίγουρα δεν γνωρίζετε όλοι σας είναι ότι η Willys-Overland Motors μετονομάστηκε σε Willys Motors και μετά σε Kaiser Jeep Corporation.Παρακλάδι της Kaiser Jeep Corporation είναι μόνο για στρατιωτικά προγράμματα η εταιρία AMGeneral από το 1967 και μετά.Το 1979, η AMGeneral σχεδίασε για τον αμερικανικό στρατό το όχημα High Mobility Multi-purpose Wheeled Vehicle, γνωστό ως HMMWV το οποίο προφέρεται σαν Humvee (χαμβί) Από το 1988 ο Σβαρτζενέγκερ ήθελε ένα τέτοιο όχημα για πολιτική χρήση. Μάζεψε και 2.000 άλλους επώνυμους, έδωσαν παραγγελία, και έτσι το 1992 βγήκε στην αγορά το πρώτο πολιτικό HMMWV με την ονομασία HUMMER..
Το 2001, η GM αγόρασε την εμπορική ονομασία HUMMER από την AMGeneral, και αυτομάτως, προστέθηκε στα HUMMER το H1..Απλά και μόνο επειδή από το 2002, ξεκίνησε η παραγωγή (με σχέδια της GM πλέον) αλλά από το εργατικό δυναμικό της AMGeneral του οχήματος HUMMER H2..Σήμερα κυκλοφορεί και το HUMMER H3 το οποίο κατασκευάζεται με τον ίδιο τρόπο. Αποκλειστική ευθύνη για πωλήσεις και σέρβις, έχει όμως η GM.. GMC Το 1901, ο Max Grabowsky ίδρυσε την εταιρία Rapid Motor Vehicle Company, με σκοπό την κατασκευή φορτηγών. Η Rapid Motor Vehicle Company μετά την εξαγορά της από την GM το 1909 μετονομάστηκε σε General Motors Truck Company, η οποία περιλάμβανεi και την Reliance Motor Car Company στα πλαίσια συγχώνευσης των 2 εταιριών. Το GMC Truck είναι το πρώτο προϊόν που παρουσιάστηκε το 1912.
HYUNDAI Η χιουντάι, ξεκίνησε τον απρίλιο του 1946 απο τον Ju-Yung Chung. Αυτός πρώτος ίδρυσε την Hyundai Auto Service στην σεούλ, σε ηλικία 31 ετώνΤο όνομα σημαινει Μοντέρνο.. Το σηματάκι συμβολίζει 2 υπάρξεις που κάνουν χειραψία η εταιρία και ο καταναλωτής.Η γνωστή σήμερα Hyundai Motor Company ιδρύθηκε απο τον Ju-Yung Chung και τον αδερφό του Se-Yung Chung τον Δεκέμβριο του 1967.
KIA Η KIA ιδρύθηκε το 1944 ως Hyungsung Precision Industry και κατασκεύαζε σωλήνες και τμήματα ποδηλάτων. Το 1952 κατασκεύασε το πρώτο της ποδήλατο και μετονομάστηκε σε KIA Industrial Company. Kia σημαινει «ανατέλλων από την Ασία» από το ΚΙ-ανατέλλω και το Α=Ασία..
LADA Lada σε ελεύθερη μετάφραση, στα ρωσικά, σημαίνει “όμορφο, μικρό, αγαπητό”.
LAMBORGHINI Πήρε το 1963 το όνομα του ιδρυτή της εταιρείας Ferrucio Lamborghini.
LANCIA Ο Vincenzo Lancia σε συνεργασία με τον Claudio Fogolin ίδρυσε την εταιρεία το 1906. Αν και 25 μόλις χρονών ο Lancia ήταν αρκετά έμπειρος καθώς δούλευε για αρκετό καιρό στην FIAT με την οποία μάλιστα είχε λάβει μέρος και σε αγώνες.
LEXUS Ο πολυτελής κλάδος της Toyota έχει πάρει το όνομά του από την ένωση δύο λέξεων που σύμφωνα με τους ιδρυτές του συμβολίζουν την φιλοσοφία της μάρκας: Luxury (σ.μ. Πολυτέλεια) και Elegance (σ.μ. Κομψότητα).
LIGIER Χρωστάει το όνομά της στον Γάλλο οδηγό της Formula 1 Guy Ligier.
LINCOLN Ονομάστηκε έτσι προς τιμή του δολοφονημένου προέδρου των ΗΠΑ, Abraham Lincoln.
MASERATI Οι τέσσερις αδελφοί Alfieri, Ettore, Ernesto και Bindo Maserati, ίδρυσαν την εταιρεία το 1914.
LOTUS Η δεύτερη μάρκα με … περιβαλλοντικές ανησυχίες μετά την Jaguar. Ονομάστηκε έτσι από το όνομα του γνωστού φυτού.
MAZDA Όσοι γνωρίζουν από Ζωροαστρισμό δεν θα έχουν απορίες για την προέλευση του ονόματος της εταιρείας. Ο Ahura Mazda, είναι ο Θεός της Σοφίας και σύμφωνα με την παράδοση κατόρθωσε να ενώσει τους ανθρώπους δίνοντάς τους το χάρισμα της Λογικής. Το όνομα μοιάζει, επίσης, με αυτό του ιδρυτή της εταιρείας Jujiro Matsuda.
MERCEDES Ο Emil Jellinek επιχειρηματίας και ακόλουθος της Αυστροουγγαρίας στην Γαλλία ο οποίος είχε και τα αποκλειστικά δικαιώματα διάθεσης αυτοκινήτων Daimler στην Αυστρία, την Ουγγαρία, την Γαλλία και τις ΗΠΑ τα μετονόμασε σε Mercedes (το όνομα της κόρης του).
MITSUBISHI Γιαπωνέζικη λέξη που σημαίνει “τρία διαμάντια” τα οποία άλλωστε είναι και το σήμα της Mitsubishi. Ο ιδρυτής της Yataro Iwasaki ξεκίνησε την επιχειρηματική του δραστηριότητα εκμεταλλευόμενος τρία ατμόπλοια το 1870. Έκτοτε ο αριθμός “τρία” κυριαρχεί στην εταιρεία είτε πρόκειται για στόχους, είτε για στρατηγική, είτε για πολιτικές.
MORRIS O William Richard Morris (1877-1963), ξεκίνησε την καριέρα του σαν επισκευαστής ποδηλάτων για να περάσει στις μηχανές το 1901 και στα αυτοκίνητα το 1913. Η εταιρεία MG έχει πάρει το όνομά της από τα αρχικά των λέξεων Morris Garage.
NISSAN Το 1931 η DATSUN αγοράσθηκε από την THE TOBATA IMONO COMPANY και έγινε μέρος της. Δύο χρόνια αργότερα αποσχίσθηκε από την μητέρα εταιρεία, μετέφερε την έδρα της στη Γιοκοχάμα και έγινε η ανεξάρτητη αυτοκινητοβιομηχανία Jidosha Seizo Kabushiki Kaisha. Η χρηματοδότηση της προήλθε από την επενδυτική εταιρεία Nihon Sagyo την οποία διηύθυνε ο Yoshisuke Ayukawa ιδιοκτήτης της TOBATA IMONO. Αυτή η επενδυτική εταιρεία ήταν ήδη γνωστή σε όλη την Ιαπωνία από την σοβαρή της πορεία στο Χρηματιστήριο. Όλοι την γνώριζαν μάλιστα σαν Ni-San από την συντομογραφία της που εμφανίζονταν στον πίνακα των αγοραπωλησιών του Χρηματιστηρίου. Το 1934 η Jidosha Seizo Kabushiki Kaisha μετονομάστηκε σε NISSAN MOTOR COMPANY LIMITED.
OLDSMOBILE Πήρε το όνομά της από τον ιδρυτή της Ransom Eli Olds (1864-1950). Ο ίδιος έχει δώσει το όνομα του και σε άλλη εταιρεία: τη REO.
OPEL Το επίθετο του ιδρυτή της Adam Opel που το 1862 μετέτρεψε την βιοτεχνία του σε αυτοκινητοβιομηχανία.
PEUGEOT Πήρε το όνομά της από τον Jean Jaques Peugeot (1699-1741) και πρόγονός της είναι η εταιρεία με τον πολύ … κομψό τίτλο Les Fils des Peugeot Freres (σ.μ. Οι γιοί των Αδελφών Πεζό) που ξεκίνησε τις εργασίες της το 1890 με αντικείμενο την παραγωγή γεωργικών εργαλείων. Ο Armand Peugeot κατόρθωσε να αγοράσει ένα νέο πετρελαιοκινητήρα από τον Panhard χάρη στον οποίο εξελίχθηκε στον δεύτερο κατασκευαστή της Γαλλίας.
PONTIAC Ιδρύθηκε το 1893 από τον Edward M. Murphy ως Pontiac Buggy Company στην πόλη Pontiac, του Michigan. Η εταιρία κατασκεύαζε άμαξες για άλογα, και μετά το 1907 με την επωνυμία Oakland Motor Car Company ιδρύθηκε μια θυγατρική της, με σκοπό την παραγωγή αυτοκίνητων.Το 1909, η General Motors εξαγόρασε τις μισές της μετοχές.Ο ιδρυτής της GM άλλωστε (William Durant), ήταν φίλος με τον Murphy. Όμως λόγω των προβλημάτων του Durant να κρατήσει την ίδια την GM, η Pontiac δεν παρουσίασε αυτοκίνητο παρά μόνο το 1926.
PORSCHE Ο Ferdinand Porsche ήταν ένας πολύ γνωστός σχεδιαστής που αν και ξεκίνησε νωρίς την δημιουργική του προσπάθεια έπρεπε να περιμένει 15 περίπου χρόνια για να δει τα σχέδια του να παίρνουν την μορφή ενός αυτοκινήτου παραγωγής.
RENAULT Ο Louis Renault (1877-1944) με τα αδέλφια του Marcel και Fernand, ίδρυσαν την γαλλική οικογενειακή εταιρεία Renault Freres (σ.μ. Αδελφοί Ρενό) που έμελε να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους ευρωπαίους κατασκευαστές.
ROLLS-ROYCE Ο Βρετανός μηχανικός Henry Royce φημολογείται πως απογοητευμένος από ένα καινούργιο αυτοκίνητο που είχε αγοράσει αποφάσισε να φτιάξει ένα δικό του. Δημιούργησε την εταιρεία Royce Ltd που προσέλκυσε το ενδιαφέρον του επιχειρηματία C.S.Rolls. Οι δύο εταιρείες συγχωνεύθηκαν το 1906 στην Rolls Royce Ltd..
ROVER Το όνομα προέρχεται από το ποδήλατο “Rover Safety Cycle” του 1884 που μοιάζει πολύ με τα σημερινά ποδήλατα και ονομάστηκε έτσι γιατί ήταν πρωτοποριακό για την εποχή του στο θέμα της ασφάλειας. Καλές είναι οι γκραβούρες αλλά για σκεφτείτε όλους αυτούς τους ανθρώπους που ανέβαιναν στα τόσο επικίνδυνα εκείνα πρώτα ποδήλατα με τις άνισες ρόδες και το μεγάλο ύψος. Το σίγουρο και σταθερό αυτό ποδήλατο ήταν δημιούργημα των Starley και Sutton που αφενός τους έκανε πλούσιους αφετέρου τους έδωσε την ώθηση να περάσουν στην κατασκευή μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων.
SAAB Η Svenska Aeroplane AB (Aktiebolaget)(Swedish Airplane, Limited) (σ.μ. Σουηδικά Αεροπλάνα ΕΠΕ) ιδρύθηκε το 1937. Κατ’ αρχήν όπως φανερώνει το όνομά της κατασκεύαζε κινητήρες για αεροπλάνα για να περάσει το 1944 στην παραγωγή και αυτοκινήτων.
SEAT Στις 9 Μαίου του 1950 ιδρύθηκε η Sociedad Espanola de Automoviles de Turismo, S.A. (SEAT). Σε ελεύθερη απόδοση το όνομά της σημαίνει ότι και η δική μας ΕΛΠΑ (Ελληνική Λέσχη Περιήγησης και Αυτοκινήτου).
SIMCA Τι πιο απλό?? Societι Industrielle de Mιcanique et Carrosserie Automobile. Γαλλική εταιρία με ίδρυση το 1935 από τον εμπορικό αντιπρόσωπο της Φίατ στην Γαλλία, κύριο H.T. Pigozzi.
SUBARU Ένα όνομα με ελληνικό ενδιαφέρον. Στα γιαπωνέζικα Subaru σημαίνει Ένωση. Αποδίδει, όμως, και τον αστερισμό των Πλειάδων, έξι αστεριών στα οποία μεταμορφώθηκαν, σύμφωνα με την μυθολογία, οι κόρες του Άτλαντα. Ο αστερισμός αυτός εμφανίζεται και στο λογότυπο της συγκεκριμένης εταιρείας.
TATRA Το όνομα προέρχεται από τα γνωστά Τσέχικα βουνά Τάτρα. Ιδρύθηκε το 1850 ως Nesselsdorfer Wagenbau-Fabriksgesellschaft και μετονομάστηκε το 1919 σε Τατρα.
TOYOTA Πήρε το όνομά της από τον ιδρυτή της Sakichi Toyoda (1894-1952). Στην αρχή λεγόταν Toyoda Automatic Loom Works Ltd. και είχε σαν κύριο αντικείμενο την υφαντουργία και στη συνέχεια (το 1937) Toyota Motor Company.
VAUXHALL Πήρε το όνομά της από την περιοχή στην οποία έδρευε: το Vauxhall Gardens του Λονδίνου.
VECTOR Η εταιρία ιδρύθηκε από τον Jerry Wiegert το 1971 ως Vehicle Design Force αλλά* το 1972 μετονομάστηκε σαν Vector Aeromotive Corporation.Η πρώτη προσπάθεια για να κατασκευάσει η Αμερική σούπερκαρ, αντάξιο των ευρωπαϊκών.
VOLKSWAGEN Σημαίνει στα γερμανικά “αυτοκίνητο του λαού” και πρόκειται για σύνθεση των λέξεων Volks (σ.μ. Λαός) και Wagen (σ.μ. Όχημα). Το πρώτο όχημα της εταιρείας ήταν ο “Σκαραβαίος” και προήλθε από την επιμονή και εμμονή του Αδόλφου Χίτλερ να αποκτήσουν όλοι οι Γερμανοί στην δεκαετία του ’30 ένα ραδιόφωνο να ακούν τα διαγγέλματά του και ένα αυτοκίνητο να μετακινούνται.
VOLVO Στα Λατινικά σημαίνει “Κυλάω” και αυτό το όνομα επέλεξαν οι ιδρυτές της Gustaf Larson και Assar Gabrielsson το 1925.
WOLFSBURG Αυτό είναι περίεργο θέμα. Βιομηχανικό χωρίο, που ιδρύθηκε το 1938 από τους Γερμανούς, με σκοπό να διαμένουν εκεί οι εργαζόμενοι της εταιρίας VW. Εκεί κατασκευαζόταν το περίφημο KDF-Wagen γνωστό μετά σε όλους σαν σκαραβαίος..
ZASTAVA Το πλήρες όνομά της είναι Zavodi Crvena Zastava (σ.μ. Το Εργοστάσιο της Κόκκινης Σημαίας).

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Το πιο ακριβό τετράτροχο στον κόσμο

Το πιο ακριβό τετράτροχο στον κόσμο
Η Βασίλισσα Ελισάβετ, έχει στην κατοχή της ορισμένα από τα καλύτερα και πιο πολυτελή αυτοκίνητα στον κόσμο, με αυτά της Rolls-Royce να είναι πρώτα στις προτιμήσεις της.

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Αττικές Διαδρομές Α.Ε: Έλαβε πιστοποίηση ISO 39001:2012 από την TÜV HELLAS

Η εταιρία λειτουργίας της Αττικής Οδού, «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», έλαβε διαπιστευμένη πιστοποίηση σύμφωνα με το πρότυπο ISO 39001:2012, για το Σύστημα Διαχείρισης Οδικής Ασφάλειάς της, μετά τη διενέργεια των απαιτούμενων επιθεωρήσεων.

Την απονομή της πιστοποίησης έκανε η TÜVHELLAS, η οποία αποτελεί το μοναδικό φορέα Πιστοποίησης στην Ελλάδα με την απαιτούμενη τεχνογνωσία σε θέματα Πιστοποίησης Συστημάτων Διαχείρισης Οδικής Ασφάλειας, καθώς και από τους ελάχιστους διαπιστευμένους Φορείς Πιστοποίησης στο πρότυπο ISO 39001:2012, σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο.


Με την Πιστοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Οδικής Ασφάλειας που εφαρμόζει, η εταιρίαΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ A.E. αποδεικνύει τη δεδομένη πρωτοπορία και εξειδίκευσή της σε θέματα διαχείρισης της Οδικής Ασφάλειας.

Η “Αττικές Διαδρομές Α.Ε.” αναγνωρίζει τον οδηγό και το όχημά του ως τους άμεσους και βασικούς αποδέκτες της παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.

Στο πλαίσιο αυτό, η εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου Συστήματος ΔιαχείρισηςΟδικής Ασφάλειας στοχεύει στην πρόληψη και βέλτιστη αντιμετώπιση κάθε οδικού συμβάντος, με γνώμονα τη διαρκή βελτίωση του επιπέδου διαχείρισης οδικής ασφάλειας στον αυτοκινητόδρομο, τόσο για τους χρήστες όσο και για το προσωπικό της εταιρίας.

*Η TÜVHELLAS είναι Οργανισμός Επιθεώρησης και Πιστοποίησης, μέλος του TÜVNORDGROUP. Παρέχει υπηρεσίες σε ολόκληρο το φάσμα των επιχειρήσεων, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα και στα 27 χρόνια που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, έχει κατορθώσει να αποκτήσει ηγετική θέση στο χώρο των Επιθεωρήσεων – Πιστοποιήσεων, έχοντας πιστοποιήσει πάνω από 10.000 επιχειρήσεις, σύμφωνα με όλα τα πρότυπα πιστοποίησης και έχοντας συνδέσει το όνομά της με τα μεγαλύτερα έργα υποδομής της χώρας.

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Βραβείο αριστείας υψηλής απόδοσης σε ΟΣΥ και ΟΑΣΑ για τις πρότυπες-πιλοτικές γραμμές

Την Πέμπτη 29 Μαΐου 2014 πραγματοποιήθηκε η απονομή των Transport & Logistics Awards 2014. Η διοργάνωση τελούσε υπό την αιγίδα των υπουργείων Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ). Τα βραβεία απονεμήθηκαν έπειτα από την αξιολόγηση επιτροπής ειδικών του κλάδου και αφορούσαν το έργο και τις πρωτοβουλίες εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον τομέα των Μεταφορών και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.


ΟΣΥ και ο Ο.Α.Σ.Α αξιολογήθηκαν από την επιτροπή και παρέλαβαν από κοινού βραβείο αριστείας υψηλής απόδοσης, στην ενότητα των «Σημαντικών Πρωτοβουλιών Συγκοινωνιών για τους πολίτες» και συγκεκριμένα στον τομέα που αφορά στις «Βελτιώσεις στις Οδικές Υπηρεσίες Μεταφοράς & Συγκοινωνιών».


Το βραβείο αφορούσε την πρωτοβουλία “πρότυπες – πιλοτικές γραμμές” που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013 σε 3 λεωφορειακές γραμμές και σήμερα έχει επεκταθεί σε συνολικά 9.


Η δράση αυτή πραγματοποιείται στο πλαίσιο δέσμης μέτρων αναβάθμισης των παρεχόμενων συγκοινωνιακών υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και στοχεύει στην:
Εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών λειτουργίας (operations) για τη βελτίωση της κανονικότητας και της ακρίβειας των δρομολογίων
Ενίσχυση της πληροφόρησης του επιβατικού κοινού
Δοκιμή και αξιολόγηση νέων τεχνολογιών (τουρνικέ στην μπροστινή πόρτα και επιβίβαση από αυτή, free wifi, φωνητική αναγγελία στάσεων, κ.α)
Βελτίωση της εταιρικής κουλτούρας


Το βραβείο παρέλαβε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. κ. Γιάννης Οικονόμου, ο οποίος στη σύντομη παρέμβαση του ευχαρίστησε τους εργαζόμενους για την συμμετοχή και υποστήριξη τους σε αυτή την πρωτοβουλία, υπογράμμισε τη σημασία που έχει για τις συγκοινωνίες το γεγονός ότι σε μια τελετή που συμμετέχει το σύνολο των εταιρειών της αγοράς στον κλάδο των μεταφορών βραβεύεται ένας δημόσιος οργανισμός και δεσμεύτηκε ότι διοίκηση και εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες παρά τις αντιξοότητες θα συνεχίσουν τις προσπάθειες για καλύτερη και πιο ποιοτική συγκοινωνία στην Αθήνα.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τμήματα της Νέας Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών

Ολιγόωρες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα




ισχύσουν στη Ν.Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών
από σήμερα Δευτέρα 02/06 μέχρι και την
Πέμπτη 05/06, από τις 21:00 το βράδυ ως
το αργότερο τις 06:00 το πρωί της
επόμενης μέρας, κατά τη διάρκεια των
οποίων σε ορισμένα τμήματα της ΝΕΟ
Κορίνθου-Πατρών η μία εκ των δύο
κατευθύνσεων κυκλοφορίας θα
εκτρέπεται στην Παλαιά Εθνική Οδό, ως
εξής:
• τη Δευτέρα 02/06 το βράδυ θα εκτραπεί
το ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα στο
τμήμα μεταξύ των κόμβων Αιγίου (ΧΘ
172,450) και Καλαβρύτων (ΧΘ 158,940)
• την Τρίτη 03/06 το βράδυ θα εκτραπεί
το ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα στο
τμήμα μεταξύ των κόμβων Σελιανιτίκων
(ΧΘ 182,700) και Αιγίου (ΧΘ 172,450)
• την Τετάρτη 04/06 το βράδυ θα
εκτραπεί το ρεύμα κυκλοφορίας προς
Αθήνα στο τμήμα μεταξύ των κόμβων
Καλαβρύτων (ΧΘ 158,940) και Ακράτας
(ΧΘ 149,500) και το ρεύμα προς Πάτρα
μεταξύ των κόμβων Δερβενίου (ΧΘ
142,500) και Ακράτας (ΧΘ 149,500)
• την Πέμπτη 05/06 το βράδυθα εκτραπεί
το ρεύμα κυκλοφορίας προς Πάτρα στο
τμήμα μεταξύ των κόμβων Σελιανιτίκων
(ΧΘ 182,700) και Ρίου (ΧΘ 206,300).
Καθ’ όλη τη διάρκεια των ανωτέρω
ρυθμίσεωνη αντίθετη κατεύθυνση θα
λειτουργεί κανονικά.
Οι ρυθμίσεις είναι απαραίτητες
προκειμένου να εκτελεστούν έκτακτες
εργασίες συντήρησης.
Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς
να συμμορφώνονται προς τη σχετική
εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις
της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν
αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από τις εν λόγω περιοχές.

Zougla.gr

Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Εδώ είναι 7 φωτογραφίες από τα φορτηγά που ήταν ζωγραφισμένο δημιουργικά.

Δείτε τι είναι το αποτέλεσμα, όταν ήταν ζωγραφισμένο οι πλευρές και το πίσω μέρος των φορτηγών.
Ένα μπουκάλι που μοιάζει να έρχεται από την πλευρά του ρυμουλκούμενου
Μια tote τσάντα καμβά
Περιπτώσεις Pepsi και όλα στοιβάζονται στο ταβάνι, και το κάτω μέρος του ρυμουλκούμενου είναι άδειο
Ένα φορτηγό με το παρμπρίζ που αντιμετωπίζει το πίσω, και εκεί είναι ένας οδηγός ζωγραφισμένο στο κάθισμα του οδηγού, κοιτώντας πίσω πάνω από τον ώμο του για να φαίνεται σαν να είναι η κινητήρια δύναμη πίσω (αυτό είναι το πιο cool: D)

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Χειροπέδες σε 13 οδηγούς ταξί

Κυκλοφορούσαν χωρίς άδεια οδήγησης και με «πειραγμένο» ταξίμετρo
Στα χέρια της Αστυνομίας έπεσαν την Παρασκευή στην Αττική 13 οδηγοί ταξί, κατά τη διάρκεια ελέγχων. Σύμφωνα με την Αστυνομία, 12 από τους οδηγούς είχαν επέμβει σκόπιμα στο ταξίμετρο, ενώ ένας είχε τοποθετήσει ειδική συνδεσμολογία (μεταλλική τσιμπίδα) πρόκλησης παρεμβολών στην ταμειακή μηχανή. Με αυτό τον τρόπο οι συλληφθέντες επιτύγχαναν την μη έκδοση αποδείξεων. Επίσης ένας οδηγός επέδειξε κατά τη διενέργεια του ελέγχου πλαστή ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης:
Βεβαιώθηκαν δύο παραβάσεις για μη θέση σε λειτουργία του ταξιμέτρου, κατά τη διάρκεια μίσθωσης του Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου.
Διαπιστώθηκαν 14 περιπτώσεις διενέργειας περιηγήσεων σε σημεία τουριστικού, αρχαιολογικού ή πολιτιστικού ενδιαφέροντος, άνευ έκδοσης σχετικού τιμολογίου παροχής υπηρεσιών.
Βεβαιώθηκαν τέσσερις παραβάσεις για είσπραξη υπερβολικού κομίστρου από τουρίστες.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν με τις σε βάρος τους σχηματισθείσες δικογραφίες στους αρμόδιους Εισαγγελείς Πλημμελειοδικών, ενώ ενημερώθηκαν κατά περίπτωση οι λοιπές συναρμόδιες υπηρεσίες (Σ.Δ.Ο.Ε., Υπουργείο Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας/ Γ.Γ. Εμπορίου/ Δ-νση Μετρολογίας) για τις δικές τους περαιτέρω ενέργειες.
Πηγή: iefimerida.gr

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Λεωφορεία δίχως συγκεκριμένο προορισμό καθιερώνει ο ΟΑΣΑ


Μιλώντας στο «Κουλούρι», ο αρμόδιος υπουργός κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε πως επιθυμία των εμπνευστών του σχεδίου είναι τα καινούρια δρομολόγια να τονίζουν τη σημασία που έχει το ταξίδι έναντι του προορισμού.                                           Σειρά από δρομολόγια λεωφορείων ειδικά σχεδιασμένα για συνταξιούχους αναμένεται να ανακοινώσει μέσα στις επόμενες ημέρες ο ΟΑΣΑ σύμφωνα με πηγές μέσα από το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων.

Μπαίνει στην παραγωγή το Ελληνικό super car [Εικόνες Βίντεο]

Το Korres Project 4, για όσους δεν το γνωρίζουν, είναι ένα πρωτότυπο Ελληνικό super car.

Αυτό τουλάχιστον φαίνεται από τα χαρτιά, τις επιδόσεις αλλά και τα κατορθώματά του που δεν μπορεί κανείς να τα συναντήσει σε καθημερινά αυτοκίνητα. Εφοδιασμένο με κινητήρα 7.0 λίτρων (προερχόμενος από την Generl Motors) αποδίδει 505 ίππους προσφέροντας εντυπωσιακές επιδόσεις σύμφωνα με τον ίδιο τον κατασκευαστή. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 3.8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα. Καθόλου άσχημα θα λέγαμε...


Δείτε ποιο είναι το Korres Project 4

Τέρμα γκάζι εκτός δρόμου...

Η διαφορά όμως με τα υπόλοιπα super car (αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή την έκφραση) βρίσκεται στην τετρακίνηση και στην ιδιότητα που έχει να κινείται εκτός δρόμου με πολύ ψηλές ταχύτητες.
Από εκεί και πέρα η βασική καινοτομία βρίσκεται στην ανάρτηση που δίνει τη δυνατότητα στους τροχούς να έχουν μόνιμη επαφή με το έδαφος προσφέροντας την μεγαλύτερη δυνατή πρόσφυση. Στην πράξη το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί να κινηθεί για... πλάκα στο χώμα, να ανέβει σκαλιά, να περάσει εμπόδια που τα βλέπεις και... τρομάζεις και γενικά να κάνει πράγματα που ίσως να μην μπορούν πολλά καθαρόαιμα 4x4.




To Korres P4 αποδίδει 505 ίππους!!!

Παραγωγή στην Κατερίνη

Το αυτοκίνητο υλοποιείται εδώ και πέντε χρόνια από μία ομάδα επιστημόνων που φαίνεται να το έχουν φτάσει, έπειτα από ατελείωτες ώρες δοκιμών, στην τελική του μορφή. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να περάσει τη γραμμή παραγωγής και από πρωτότυπο να γίνει εμπορεύσιμο αλλά σε περιορισμένο αριθμό.
Γι' αυτό το λόγο η ομάδα του Κορρέ έχει ήδη έρθει σε επαφή με μία άλλη ελληνική εταιρεία που εδρεύει στην Κατερίνη και ονομάζεται Replicar Hellas. Η συγκεκριμένη κατασκευάζει αυτοκίνητα ρέπλικες βασισμένα σε μοντέλα της Porsche τα οποία και διαθέτει στο εξωτερικό με πολύ καλές πωλήσεις που φτάνουν σχεδόν τις 40 μονάδες ετησίως!
                                                                                                                                                                To Ελληνικό αυτοκίνητο πρωταγωνιστεί σε ξένο τηλεοπτικό δίκτυο






Η επιβεβαίωση

Μιλώντας στο zougla.gr, ο ιδιοκτήτης της Replicar Hellas, Ηλίας Γαγανέλης, επιβεβαίωσε την είδηση λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πράγματι βρισκόμαστε σε συζητήσεις με την ομάδα του κ. Κορρέ. Αν ολοκληρωθεί η συμφωνία μας θα ξεκινήσουμε στις εγκαταστάσεις μας την κατασκευή τεσσάρων μονάδων οι οποίες θα πωληθούν στην Ευρώπη. Υπολογίζω ότι κάτι τέτοιο θα γίνει στις αρχές του 2015».
Την επιβεβαίωση της μελλοντικής παραγωγής σε περιορισμένο αριθμό επιβεβαίωσε στο zougla.gr και συνεργάτης του Δημήτρη Κορρέ ο οποίος τόνισε πως θα υπάρξει και δεύτερος στην Αμερική που θα αφορά τα αυτοκίνητα που θα κατασκευάζονται για την άλλξη πλευρά του Ατλαντικού.




Η Replicar Hellas κατασκευάζει εδω και χρόνια αυτοκίνητα στην Κατερίνη...

Στην τελική ευθεία

Το γεγονός ότι οι συζητήσεις βρίσκονται σε τόσο προχωρημένο στάδιο σίγουρα δείχνει και τον αγώνα που έχουν κάνει όλα αυτά τα χρόνια, οι άνθρωποι που έχουν ασχοληθεί με το Korres Project P4. Μην ξεχνάμε πως η γραφειοκρατία στην Ελλάδα έχει... master και η κατασκευή οχημάτων με πιστοποίηση φαντάζει ως ταξίδι με διαμονή στον πλανήτη Άρη.




Αν και εφόσον το εν λόγω μοντέλο πάρει σάρκα και οστά με τη βούλα (δηλαδή να ξεπεραστεί η γραφειοκρατία) είναι σίγουρο ότι θα δημιουργήσει προϋποθέσεις που θα ανοίξει την όρεξη και σε άλλους κατασκευαστές να φτιάξουν τα δικά τους μοναδικά αυτοκίνητα...







Δοκιμές με το P4 έχει κάνει και ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι τόμι Μάκινεν...




























Πηγή

Εξόφληση υποχρεώσεων δημοσίου προς τους μετόχους των ΚΤΕΛ

Υπεγράφη από τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, κ. Μ. Παπαδόπουλο απόφαση με την οποία εγκρίθηκε η 4η δόση χρηματοδότησης των ιδιοκτητών ΚΤΕΛ, για την αντικατάσταση των λεωφορείων τους, καθώς και η πλήρης εξόφληση των μετόχων, οι οποίοι είχαν υποβάλλει αίτηση για αντικατάσταση μέχρι 31/12/2009.

Με την χρηματοδότηση αυτή, καλύφθηκαν πλήρως όλες οι υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου υπέρ όλων των Ιδιοκτητών ΚΤΕΛ που βρίσκονταν σε εκκρεμότητα.
Αναλυτικά, η απόφαση στο επισυναπτόμενο αρχείο στο τέλος. 

Η επιστροφή του SCANIA VABIS 5/27 στον Πειραιά

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

"Ένα λεωφορείο. Το 140"

ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΠΟΥΛΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ στοιβάζονται σε αεροδρόμια, χωράφια και πάρκινγκ!!! Γιατί ΔΕΝ τα αγοράζει κανείς;;; ΦΩΤΟ

ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΠΟΥΛΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ στοιβάζονται σε αεροδρόμια, χωράφια και πάρκινγκ!!! Γιατί ΔΕΝ τα αγοράζει κανείς;;; (PHOTOS)      Φωτογραφίες από εκατοντάδες αδιάθετα αυτοκίνητα στοιβαγμένη σε αχανή πάρκινγκ, σε όλο τον κόσμο, αποτυπώνουν...με δραματικό τρόπο, την άλλη πλευρά της οικονομικής κρίσης.

Όταν μειώνονται οι πωλήσεις των αυτοκινήτων οι αλυσίδες παραγωγής μειώνουν το ρυθμό τους αλλά δεν σταματούν εντελώς. Αυτό σημαίνει ότι συνεχίζουν να βγάζουν αυτοκίνητα τα οποία, λόγω της χαμηλής αγοράς, δεν πωλούνται.
Εταιρείες όπως η General Motors, Nissan και άλλες στοιβάζουν τα απούλητα, λόγω κρίσης, αυτοκίνητα σε παλιά αεροδρόμια, πίστες αυτοκίνητων ή ειδικά γκαράζ που έχουν δημιουργηθεί γι'αυτό το σκοπό. Τις αεροφωτογραφίες της Google Maps που δείχνουν τα ατέλειωτα γκαράζ σε Βρετανία, ΗΠΑ και σε άλλες περιοχές της Ευρώπης, μοιράζονται άνθρωποι στο διαδίκτυο.

Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Τα τρομακτικά βακτήρια που ζουν στο αυτοκίνητό σας!! Δείτε που...

Γνωρίζατε ότι μια από τις πιο μηχανικές κινήσεις/λειτουργίες που κάνετε όταν οδηγάτε, κρύβει μεγάλους κινδύνους για την υγεία σας;...
Και όμως, σύμφωνα με έρευνα του κρατικού πανεπιστημίου της Αριζόνα,

το υγρό των υαλοκαθαριστήρων που χρησιμοποιείτε για να καθαρίζετε το τζάμι του αυτοκινήτου σας, μπορεί να είναι εστία πολύ επικίνδυνων βακτηρίων.
Οι ερευνητές είχαν σκοπό να εξηγήσουν επιστημονικά την στατιστική σύνδεση της νόσου των Λεγεωνάριων με πολλά κρούσματα της ασθένειας σε οδηγούς αυτοκινήτων. Η συγκεκριμένη νόσος προκαλείται από το βακτήριο Legionella, το οποίο μεταδίδεται μέσω των υδρατμών και του αέρα. Γι' αυτό, άλλωστε, είναι γνωστή και ως η "νόσος των κλιματιστικών", αφού η κακή συντήρηση των μονάδων air-condition μπορεί να οδηγήσει σε αυτή.
Για τις ανάγκες της έρευνας, οι επιστήμονες επιχείρησαν να καλλιεργήσουν/αναπτύξουν τα βακτηρίδια σε μια ποικιλία συγκεντρώσεων υγρού υαλοκαθαριστήρων και διαπίστωσαν ότι η συγκέντρωση των βακτηρίων αυξήθηκε με την πάροδο του χρόνου και οι τα βακτήρια έζησαν στο υγρό για έως και 14 μήνες. Ακόμη πιο τρομακτικό, είναι το γεγονός ότι το 75% των σχολικών λεωφορείων σε μια περιφέρεια της Αριζόνα περιείχε τα επικίνδυνα βακτήρια.
Πριν αποφασίσετε, ωστόσο, να καταργήσετε το υγρό υαλοκαθαριστήρων, οι ερευνητές επισήμαναν ότι το βακτήριο Legionella μπορεί να περιέχεται και στα φίλτρα αέρα της καμπίνας, που καθαρίζουν τον αέρα που μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο μέσω θέρμανσης, εξαερισμού και του συστήματος κλιματισμού. Ελέγξτε το εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου σας για να βεβαιωθείτε ότι είναι εξοπλισμένο με ένα φίλτρο καμπίνας (τα περισσότερα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μετά το 2000 τα έχουν), και να δείτε πόσο συχνά θα πρέπει να αντικαταστείται.
Η έρευνα παρουσιάστηκε στην ετήσια σύνοδο της Αμερικανικής Ακαδημίας Μικροβιολογίας.

- See more at: http://www.gkourou.com/2014/05/blog-post_9876.html#sthash.RbX3ginF.dpuf

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

ΣΟΚ σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ - Επιβάτης «μπούκαρε» μέσα με όπλο


Ο οδηγός του λεωφορείου είδε το όπλο την ώρα που μια παρέα τριών ανδρών ανέβαιναν στο λεωφορείο στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής...

Οι τρεις άγνωστοι άνδρες προκάλεσαν τις υποψίες του οδηγού λεωφορείου στην Αγία Παρασκευή, όταν από την τσέπη του ενός εξείχε αντικείμενο το οποίο έμοιαζε με όπλο.

Ο οδηγός ειδοποίησε την αστυνομία για το περιστατικό και έφτασαν στο σημείο μέσα σε λίγα λεπτά

Οι αστυνομικοί κατάφεραν μέσα σε μερικά λεπτά να συλλάβουν τους τρεις άνδρες, ευτυχώς χωρίς να δημιουργηθεί επεισόδιο.

Όπως διαπιστώθηκε ο ένας από τους τρεις άνδρες είχε πάνω του ένα όπλο

Το όπλο κατασχέθηκε και τόσο ο άνδρας με το όπλο, όσο και οι άλλοι δύο που ήταν μαζί του οδηγήθηκαν στον Α.Τ. Αγίας Παρασκευής.

Τελικά, διαπιστώθηκε πως επρόκειτο για πυροβόλο όπλο.

Πηγη: www.plektani.gr 

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Τραγωδία με 31 παιδιά νεκρά σε φλεγόμενο λεωφορείο στην Κολομβία


Τα περισσότερα παιδιά ήταν κάτω των 14 ετών. Ο αριθμός των νεκρών δεν αποκλείεται να αυξηθεί.Τριάντα-ένα παιδιά κάηκαν ζωντανά και 24 άλλα τραυματίστηκαν βαρύτατα τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας, όταν το λεωφορείο στο οποίο επέβαιναν έπιασε φωτιά, όπως ανακοίνωσε ο τοπικός Ερυθρός Σταυρός.

Τα περισσότερα παιδιά ήταν κάτω των 14 ετών.

Ο αριθμός των νεκρών δεν αποκλείεται να αυξηθεί, όπως προειδοποίησε ο εκπρόσωπος της τοπικής Αστυνομίας.

Τα αίτια της πυρκαγιάς δεν έχουν αποσαφηνιστεί, ωστόσο τοπικά μέσα εικάζουν πως το λεωφορείο ενδέχεται να μετέφερε λαθραίο πετρέλαιο.

Η τραγωδία έλαβε χώρα κοντά στην πόλη Φουντασιόν, περίπου 750 χιλιόμετρα βόρεια της πρωτεύουσας Μπογκοτά και κοντά στα παράλια της Καραϊβικής.

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Χαμόγελα στην αγορά αυτοκινήτου. +13,2% οι νέες ταξινομήσεις στο 4μηνο

Ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία για τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων (δεν περιλαμβάνονται τα μεταχειρισμένα) στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία του ACEA, δηλαδή της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.

Στο πρώτο τετράμηνο, η Ελλάδα παρουσίασε αύξηση 13,2%, καθώς ταξινομήθηκαν 22.046 οχήματα, έναντι 19.475 το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
Οι χώρες με την μεγαλύτερη αύξηση ήταν η Πορτογαλία με 43,7% και η Ιρλανδία με 26,6%, χώρες οι οποίες βρίσκονταν υπό μνημόνιο.
Συνολικά, στην Ευρώπη των «28», μαζί με Ισλανδία, Νορβηγία και Ελβετία, οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 7,1%, στο πρώτο τετράμηνο.  
Σύμφωνα με αναλυτές, οι εκπτώσεις και τα κυβερνητικά κίνητρα συνέχισαν να δίνουν ώθηση στις πωλήσεις, σε μια αγορά, η οποία αναμένεται να καταγράψει μέτριους ρυθμούς ανάπτυξης εφέτος, έπειτα από έξι συνεχόμενα έτη ύφεσης.
Aναλυτικά στοιχεία στο επισυναπτόμενο αρχείο.
Β.Β.

Φονική καραμπόλα σε αυτοκινητόδρομο της Βρετανίας [φωτο]

Φονική καραμπόλα σε αυτοκινητόδρομο της Βρετανίας [φωτο]: Δύο νεκροί και δύο τραυματίες είναι ο απολογισμός τροχαίου στο οποίο ενεπλάκησαν πέντε οχήματα στον αυτοκινητόδρομο Μ11 της Βρετανίας

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Συνελήφθη 39χρονος αλλοδαπός για ληστείες σε οδηγούς ταξί στο Μοσχάτο


Στην κατοχή του συλληφθέντα που οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πειραιά, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένα πιστόλι με γεμιστήρα και ένα φυσίγγιο και το χρηματικό ποσό των 153 ευρώ.



Στη σύλληψη, 39χρονου υπήκοου Αλβανίας, που το τελευταίο διήμερο είχε διαπράξει ένοπλες ληστείες σε βάρος δύο οδηγών ταξί, αφαιρώντας χρηματικά ποσά, προχώρησαν τα ξημερώματα, στο Μοσχάτο, αστυνομικοί της Αμεσης Δράσης.

Στην κατοχή του συλληφθέντα που οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πειραιά, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένα πιστόλι με γεμιστήρα και ένα φυσίγγιο και το χρηματικό ποσό των 153 ευρώ.

Η υποδιεύθυνση ασφάλειας Πειραιά ερευνά τη συμμετοχή του δράστη και σε άλλες παρόμοιες αξιόποινες πράξεις.

Πηγή: http://www.skai.gr/

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Ξεκινούν από το Σάββατο τα διεθνή δρομολόγια του ΟΣΕ


Τη δυνατότητα να ταξιδεύουν καθημερινά με τρένο από τη Θεσσαλονίκη προς τα Σκόπια, το Βελιγράδι και τη Σόφια δίνει στους επιβάτες της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το ερχόμενο Σάββατο 10 Μαΐου.                                                                                                                                                                 Πρόκειται για δρομολόγια τα οποία εκτός των άλλων, αναμένεται να ενισχύσουν και το τουριστικό ρεύμα από τα Βαλκάνια προς τη βόρεια Ελλάδα.

Προσφορές στα εισιτήρια

Οι τιμές των εισιτηρίων για τα νέα δρομολόγια θα είναι ανταγωνιστικές και θα ισχύουν πολλαπλές εκπτώσεις. Επίσης, θα ισχύουν οι προσφορές Eurail και InterRail και οι ειδικές προσφορές για τις βαλκανικές χώρες, διευκολύνοντας ακόμη περισσότερο τις οικονομικές μετακινήσεις τουριστών από όλη την Ευρώπη και τα Βαλκάνια προς την Ελλάδα.

Προς Βουλγαρία

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το κόστος για το απλό εισιτήριο από τη Θεσσαλονίκη προς τη Σόφια ανέρχεται στα 16,80 ευρώ, ενώ το εισιτήριο μετ΄ επιστροφής ανέρχεται στα 33,60 ευρώ.

Σημειώνεται, ότι σε κάθε δρομολόγιο θα προσφέρονται 12 εισιτήρια μετ΄ επιστροφής με αντίτιμο 25 ευρώ, με την προϋπόθεση ότι θα κλείνονται 15 ημέρες πριν την εκτέλεση του δρομολογίου.

Προς Σερβία και Σκόπια

Για τις μετακινήσεις προς το Βελιγράδι θα ισχύουν εκπτώσεις 20% στις τιμές των εισιτηρίων μετ επιστροφής, μέχρι και το τέλος του χρόνου (2014).

Επίσης, από τις 10 Μαΐου έως τις 10 Ιουνίου θα ισχύει ειδική προσφορά και η έκπτωση θα φτάνει στο 30% για τα εισιτήρια με επιστροφή. Έτσι, η τιμή των εισιτηρίων στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Σκόπια θα είναι 12,20 ευρώ η απλή μετάβαση και 19,5 ευρώ το εισιτήριο μετ΄ επιστροφής.

Από τη Θεσσαλονίκη προς το Βελιγράδι το εισιτήριο θα κοστίζει 33,80 ευρώ, η απλή μετάβαση, ενώ μετ΄ επιστροφής το κόστος του εισιτηρίου θα ανέρχεται στα 54,10 ευρώ.

Επιπλέον, στους επιβάτες που ταξιδεύουν σιδηροδρομικά με προορισμό το Βελιγράδι και αντίστροφα, θα παρέχονται -εφόσον το επιθυμούν- υπηρεσίες κατάκλισης. Επίσης, στη διάρκεια της θερινής περιόδου, στη σύνθεση του τρένου θα προστεθεί και βαγόνι μεταφοράς των οχημάτων των επιβατών του τρένου.

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Το πρώτο εξάμηνο του 2016 παραδίδεται ο άξονας Πάτρα - Πύργος


Έως το τέλος Ιουνίου θα έχει ολοκληρωθεί η δημοπράτηση του έργου, το οποίο αναμένεται να κοστίσει 340 εκατομμύρια ευρώ, όπως ανακοίνωσε από τον Πύργο ο αρμόδιος υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.              Αχιλλέας Τόπας.

Ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης
Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016 αναμένεται να παραδοθεί προς χρήση το τμήμα Πάτρα - Πύργος, μήκους 75 χιλιομέτρων, όπως ανακοίνωσε από τον Πύργο ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Έως το τέλος Ιουνίου θα έχει ολοκληρωθεί η δημοπράτηση του έργου, το οποίο αναμένεται να κοστίσει 340 εκατομμύρια ευρώ.

Το τμήμα Πάτρα - Πύργος είχε εξαιρεθεί από την Ολυμπία Οδό κατά τις πρόσφατες διαπραγματεύσεις μεταξύ Δημοσίου, παραχωρησιούχων και τραπεζών για την επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις οδικούς άξονες.

Η κατασκευή του οδικού έργου θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, ενώ η παράδοσή του θα συμπέσει χρονικά με την ολοκλήρωση των έργων και στα υπόλοιπα έργα της Ολυμπίας Οδού (Ελευσίνα - Πάτρα).

Ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης ανακοίνωσε επίσης τη δημοπράτηση του έργου Καλό Νερό - Τσακώνας ως το τέλος του 2014, με την ολοκλήρωση του συνόλου των μελετών.

Το εν λόγω έργο είναι προϋπολογισμού 130 εκατ. ευρώ και μήκους 28 χιλιομέτρων. Θα παραδοθεί προς χρήση μετά το τέλος του 2016.

Τα 10 διασημότερα τελεφερίκ του πλανήτη! [PHOTOS]


10 διασημα τελεφερικ ...για να δειτε τον κοσμο απο ψηλα!
Τα τελεφερίκ αποτελούν μια επιλογή για τους επισκέπτες που θέλουν να θαυμάσουν τις ομορφιές του τόπου από ψηλά...                                                                Αποτελεί πραγματικά μια ξεχωριστή εμπειρία η ξενάγηση της πόλης με το συγκεκριμένο μέσο!Σας παρουσιάζουμε τα πιο διάσημα τελεφερίκ του κόσμου που η θέα που προσφέρουν είναι μοναδική! 

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Έξι εταιρείες εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον για το 67% του ΟΛΠ. Tα ονόματα

Έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας. Έξι εταιρείες εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά του 67% του ΟΛΠ. Αυτές είναι οι:

• APM Terminals B.V., η οποία ανήκει στην δανική Maersk (η έδρα της ΑPM βρίσκεται στη Χάγη της Ολλανδίας), ελέγχει 64 terminals σε 39 χώρες. Η Maersk έχει 4 θυγατρικές, εκ των οποίων η Maersk Line ανήκει στην συμμαχία της P3, μαζί με τις MSC και CMA CGM.

• Cartesian Capital Group, LLC (πρόκειται για fund, με έδρα τη Νέα Υόρκη)

• COSCO Group Limited (Κίνα). H θυγατρική της, ΣΕΠ, διαχειρίζεται τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του ΟΛΠ.

• International Container Terminal Services, Inc (Φιλιππίνες). Η ICTSI, που ιδρύθηκε το 1987, με βάση τον τερματικό σταθμό της Μανίλα, εξαπλώθηκε την τελευταία 20ετία σε ολόκληρο τον κόσμο και σήμερα έχει παρουσία και σε γειτονικά λιμάνια της Αδριατικής και του Ευξείνου Πόντου.

• Ports America Group Holdings (HΠΑ). Είναι ο μεγαλύτερος φορέας εκμετάλλευσης τερματικών λιμενικών σταθμών στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα οποία λειτουργούν σε περισσότερα από 42 λιμάνια, με 80 διαφορετικούς επιμέρους σταθμούς.

• Utilico Emerging Markets Limited (εισηγμένη εταιρεία στο Λονδίνο, κυρίως κεφαλαίων από τη Νέα Ζηλανδία, με επενδυτικό βραχίονα την ΙCM). Η Utilico, με κεφάλαια περί τα 675 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, έχει τοποθετημένο περί το 22% των διαθεσίμων της σε διαχειριστές λιμένων ανά τον κόσμο.

Εντός του έτους η ολοκλήρωση του διαγωνισμού

Η διαδικασία θα διεξαχθεί σε δύο φάσεις. Κατά την πρώτη φάση της διαδικασίας, αυτή που ξεκίνησε σήμερα, τα ενδιαφερόμενα μέρη κατέθεσαν εκδήλωση ενδιαφέροντος.

Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης και την επιλογή των ενδιαφερομένων μερών που θα προεπιλεγούν, τα προεπιλεγέντα μέρη θα κληθούν να υποβάλουν τις δεσμευτικές προσφορές, κατά τη δεύτερη φάση της διαδικασίας.

Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ είναι να έχει ολοκληρωθεί η μεταβίβαση εντός του έτους. Για τον ΟΛΘ, όπου και εκεί πωλείται το 67%, η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών αναμένεται το α΄ τρίμηνο του 2015.

Όσον αφορά τα οικονομικά νούμερα του ΟΛΠ, ο οργανισμός βελτίωσε πέρσι τα μεγέθη του, σε σχέση με το 2012. Ετσι, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 11,8 εκατ. ευρώ, έναντι 9 εκατ. το 2012, παρουσιάζοντας αύξηση 30%.

Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 8 εκατ., έναντι 7,1 εκατ. το 2012, παρουσιάζοντας αύξηση 12,1%. Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών παρουσίασε αύξηση 2%, από 106,5 εκατ. το 2012, σε 108 εκατ. το 2013.

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, μετά από την εκδήλωση ενδιαφέροντος έξι επενδυτικών σχημάτων για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, δήλωσε τα εξής:

«Το επενδυτικό ενδιαφέρον έξι διεθνών ομίλων για την αξιοποίηση του ΟΛΠ δικαιώνει την στρατηγική της κυβέρνησης να προχωρήσει στη διαδικασία της αποκρατικοποίησής του,ενώ διαψεύδει τις «Κασσάνδρες» που προέβλεπαν το αντίθετο.

Η σημερινή επισημοποίηση του επενδυτικού ενδιαφέροντος για τον ΟΛΠ αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι η χώρα μπαίνει σε μία περίοδο διεθνούς εξωστρέφειας και μετατρέπεται σε διεθνή πόλο επενδύσεων. Κεντρικός στόχος είναι οι νέες αυτές επενδύσεις να φέρουν θέσεις εργασίας και αναπτυξιακή προοπτική, ώστε το λιμάνι του Πειραιά να φθάσει στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης».

Φ. Φωτεινός

Θα μειωθούν οι τιμές των εισιτήριων και καρτών στα Μέσα Μεταφοράς;


2013-06-30 19.18.05
Πώς καταλαβαίνει κανείς ότι πλησιάζουν εκλογές στην Ελλάδα; Αρχίζουν οι υποσχέσεις:προσλήψειςχορήγηση επιδομάτωνμείωση φορολογίας. Στην λίστα αυτή των υποσχέσεων έρχεται τώρα να προστεθεί και η μείωση στις τιμές των εισιτηρίων και των καρτών απεριορίστων διαδρομών του ΟΑΣΑ.
Σε χτεσινό δημοσίευμα φιλοκυβερνητικής εφημερίδας αναφέρεται πως η διοίκηση του οργανισμού «εξετάζει το ενδεχόμενο» μείωσης της τιμής του ενιαίου εισιτηρίου από τα 1,40 στα 1,20 ευρώ, δηλαδή στη σημερινή τιμή του εισιτηρίου μίας διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ ή τραμ. Επίσης, στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται πως εξετάζεται το «σενάριο» μείωσης της τιμής της μηνιαίας κάρτας για όλα τα μέσα αξίας 45 ευρώ στα 30 ευρώ, με κατάργηση της κάρτας για τα οδικά μέσα.
Μία τέτοια αλλαγή στις τιμές των εισιτηρίων και καρτών σίγουρα δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί άμεσα, αφού πέρα από την έγκρισή της από τον ΟΑΣΑ θα έπρεπε να εγκριθεί από το υπουργείο Υποδομών, και φυσικά από το υπουργείο Οικονομικών, πριν ψηφιστεί στη Βουλή. Σε κάθε περίπτωση δηλαδή, θα ήταν σχεδόν αδύνατο να εφαρμοστεί πριν από τον επόμενο Σεπτέμβριο. Μέχρι τότε όμως, μέσω του συγκεκριμένου δημοσιεύματος και της αναπαραγωγής του, δημιουργείται κλίμα το οποίο θα μπορούσε να ωφελήσει τα κόμματα της συγκυβέρνησης στις εκλογές του Μαΐου.
Θέση μας πάντως είναι ότι η τιμή των εισιτηρίων ΠΡΕΠΕΙ να μειωθεί. Οι συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ βρίσκονται πλέον σε καλύτερη οικονομική κατάσταση σε σχέση με 2-3 χρόνια πριν εμφανίζοντας πλεονάσματα, ενώ ήδη έχει δρομολογηθεί η πρόσληψη προσωπικού  σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ. Μία μείωση, έστω και συμβολική, στις τιμές των κατά γενική ομολογία ακριβών εισιτηρίων θα μπορούσε να οδηγήσει στην αύξηση των επιβατών και τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι μέχρι πριν από λίγους μήνες προβλεπόταν από το μνημόνιο αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων, η οποία όμως τελικά αποφεύχθη
Αν και όποτε αποφασιστεί μείωση στις τιμές των εισιτηρίων, θα είμαστε εδώ για να το δούμε. Μέχρι τότε όμως, χρειάζεται προσοχή σε ό,τι διαβάζουμε  και σε ό,τι μας υπόσχονται. Κυρίως όταν βρισκόμαστε 3 εβδομάδες πριν από εκλογές.

Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Ξεψύχισε 43χρονος στο ταξί του



Το δικό της δράμα ζει από χθες, η οικογένεια του 43χρονου Λαρισαίου ταξιτζή Αντώνη Τάχατου που βρέθηκε νεκρός στον δρόμο χθες το πρωί.

Ο 43χρονος, πατέρας δυο ανήλικων παιδιών, εντοπίσθηκε νεκρός έξω από το αυτοκίνητό του στη διασταύρωση των οδών Αεροδρομίου και Πενταλόφου στη Νέα Σμύρνη Λάρισας, στις 7 χθες το πρωί, από διερχόμενο συμπολίτη, ο οποίος ενημέρωσε τις αρχές.

Ο 43χρονος, σύμφωνα με εκτιμήσεις, βρέθηκε στην περιοχή μετά από κούρσα και πρέπει να είχε αποβιώσει νωρίτερα αφού το ταξί του (Α 10) βρισκόταν ακόμη σε λειτουργία με τα φώτα αναμμένα, ενώ ο ίδιος ήταν πεσμένος στο οδόστρωμα. 

Το γεγονός μάλιστα ότι δεν συνήθιζε να δουλεύει βράδυ, είχε ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με πληροφορίες, να ανησυχήσει η σύζυγός του η οποία τον αναζητούσε – μάταια - όλο το βράδυ προχθές, μέσω κινητού τηλεφώνου και μέσω του κέντρου των ταξί Λάρισας.

Τον 43χρονο μετέφερε στο νοσοκομείο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όπου απλά διαπιστώθηκε ο θάνατός του που σύμφωνα με τους γιατρούς οφείλεται σε παθολογικά αίτια. Από την ΕΛ.ΑΣ., αποκλείσθηκε η εγκληματική ενέργεια, ενώ τα ακριβή αίτια θα προσδιορισθούν από την αναμενόμενη ιατροδικαστική έκθεση.


Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Στο ΑΣΕΠ οι 450 προσλήψεις στα λεωφορεία


Ετοιμή είναι να εκδοθεί η προκήρυξη της ΟΣΥ από το ΑΣΕΠ για 450 προσλήψεις στα λεωφορεία για οδηγούς και Τεχνίτες αφού δόθηκε η έγκριση από το ΔΣ της εταιρείας ώστε να προχωρήσει η πρόσληψη των παραπάνω με διαγωνισμό.


Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα dikaiologitika.gr δοθηκε η έγκριση για 450 προσλήψεις της ΟΣΥ που θα καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες της εταιρείας στα λεωφορεία .
Αναλυτικά εγκρίθηκαν τριακόσιες τριάντα (330) προσλήψεις Οδηγών Λεωφορείων και εκατόν είκοσι(120) προσλήψεις Τεχνιτών η κατανομή των οποίων ανά ειδικότητα αναφέρεται στο έγγραφο της Δ/νσης Τεχνικής Υποστήριξης Οχημάτων, όπως αυτό υποβλήθηκε στην συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΣΥ.
Την απόφαση για τις προσλήψεις στην ΟΣΥ υπογράφει ο Πρόεδρος κ. Γ.Οικονόμου.
Το ΑΣΕΠ αναμένεται αμέσως μετά το Πάσχα να εκδώσει την προκήρυξη και θα δοθεί προθεσμία 10 ημερών για τις αιτήσεις.

Τροχαίο περιφερική Θεσσαλονίκης 2/2