Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Εδώ είναι 7 φωτογραφίες από τα φορτηγά που ήταν ζωγραφισμένο δημιουργικά.

Δείτε τι είναι το αποτέλεσμα, όταν ήταν ζωγραφισμένο οι πλευρές και το πίσω μέρος των φορτηγών.
Ένα μπουκάλι που μοιάζει να έρχεται από την πλευρά του ρυμουλκούμενου
Μια tote τσάντα καμβά
Περιπτώσεις Pepsi και όλα στοιβάζονται στο ταβάνι, και το κάτω μέρος του ρυμουλκούμενου είναι άδειο
Ένα φορτηγό με το παρμπρίζ που αντιμετωπίζει το πίσω, και εκεί είναι ένας οδηγός ζωγραφισμένο στο κάθισμα του οδηγού, κοιτώντας πίσω πάνω από τον ώμο του για να φαίνεται σαν να είναι η κινητήρια δύναμη πίσω (αυτό είναι το πιο cool: D)

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Χειροπέδες σε 13 οδηγούς ταξί

Κυκλοφορούσαν χωρίς άδεια οδήγησης και με «πειραγμένο» ταξίμετρo
Στα χέρια της Αστυνομίας έπεσαν την Παρασκευή στην Αττική 13 οδηγοί ταξί, κατά τη διάρκεια ελέγχων. Σύμφωνα με την Αστυνομία, 12 από τους οδηγούς είχαν επέμβει σκόπιμα στο ταξίμετρο, ενώ ένας είχε τοποθετήσει ειδική συνδεσμολογία (μεταλλική τσιμπίδα) πρόκλησης παρεμβολών στην ταμειακή μηχανή. Με αυτό τον τρόπο οι συλληφθέντες επιτύγχαναν την μη έκδοση αποδείξεων. Επίσης ένας οδηγός επέδειξε κατά τη διενέργεια του ελέγχου πλαστή ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης:
Βεβαιώθηκαν δύο παραβάσεις για μη θέση σε λειτουργία του ταξιμέτρου, κατά τη διάρκεια μίσθωσης του Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου.
Διαπιστώθηκαν 14 περιπτώσεις διενέργειας περιηγήσεων σε σημεία τουριστικού, αρχαιολογικού ή πολιτιστικού ενδιαφέροντος, άνευ έκδοσης σχετικού τιμολογίου παροχής υπηρεσιών.
Βεβαιώθηκαν τέσσερις παραβάσεις για είσπραξη υπερβολικού κομίστρου από τουρίστες.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν με τις σε βάρος τους σχηματισθείσες δικογραφίες στους αρμόδιους Εισαγγελείς Πλημμελειοδικών, ενώ ενημερώθηκαν κατά περίπτωση οι λοιπές συναρμόδιες υπηρεσίες (Σ.Δ.Ο.Ε., Υπουργείο Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας/ Γ.Γ. Εμπορίου/ Δ-νση Μετρολογίας) για τις δικές τους περαιτέρω ενέργειες.
Πηγή: iefimerida.gr

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Λεωφορεία δίχως συγκεκριμένο προορισμό καθιερώνει ο ΟΑΣΑ


Μιλώντας στο «Κουλούρι», ο αρμόδιος υπουργός κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε πως επιθυμία των εμπνευστών του σχεδίου είναι τα καινούρια δρομολόγια να τονίζουν τη σημασία που έχει το ταξίδι έναντι του προορισμού.                                           Σειρά από δρομολόγια λεωφορείων ειδικά σχεδιασμένα για συνταξιούχους αναμένεται να ανακοινώσει μέσα στις επόμενες ημέρες ο ΟΑΣΑ σύμφωνα με πηγές μέσα από το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων.

Μπαίνει στην παραγωγή το Ελληνικό super car [Εικόνες Βίντεο]

Το Korres Project 4, για όσους δεν το γνωρίζουν, είναι ένα πρωτότυπο Ελληνικό super car.

Αυτό τουλάχιστον φαίνεται από τα χαρτιά, τις επιδόσεις αλλά και τα κατορθώματά του που δεν μπορεί κανείς να τα συναντήσει σε καθημερινά αυτοκίνητα. Εφοδιασμένο με κινητήρα 7.0 λίτρων (προερχόμενος από την Generl Motors) αποδίδει 505 ίππους προσφέροντας εντυπωσιακές επιδόσεις σύμφωνα με τον ίδιο τον κατασκευαστή. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 3.8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα. Καθόλου άσχημα θα λέγαμε...


Δείτε ποιο είναι το Korres Project 4

Τέρμα γκάζι εκτός δρόμου...

Η διαφορά όμως με τα υπόλοιπα super car (αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή την έκφραση) βρίσκεται στην τετρακίνηση και στην ιδιότητα που έχει να κινείται εκτός δρόμου με πολύ ψηλές ταχύτητες.
Από εκεί και πέρα η βασική καινοτομία βρίσκεται στην ανάρτηση που δίνει τη δυνατότητα στους τροχούς να έχουν μόνιμη επαφή με το έδαφος προσφέροντας την μεγαλύτερη δυνατή πρόσφυση. Στην πράξη το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί να κινηθεί για... πλάκα στο χώμα, να ανέβει σκαλιά, να περάσει εμπόδια που τα βλέπεις και... τρομάζεις και γενικά να κάνει πράγματα που ίσως να μην μπορούν πολλά καθαρόαιμα 4x4.




To Korres P4 αποδίδει 505 ίππους!!!

Παραγωγή στην Κατερίνη

Το αυτοκίνητο υλοποιείται εδώ και πέντε χρόνια από μία ομάδα επιστημόνων που φαίνεται να το έχουν φτάσει, έπειτα από ατελείωτες ώρες δοκιμών, στην τελική του μορφή. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να περάσει τη γραμμή παραγωγής και από πρωτότυπο να γίνει εμπορεύσιμο αλλά σε περιορισμένο αριθμό.
Γι' αυτό το λόγο η ομάδα του Κορρέ έχει ήδη έρθει σε επαφή με μία άλλη ελληνική εταιρεία που εδρεύει στην Κατερίνη και ονομάζεται Replicar Hellas. Η συγκεκριμένη κατασκευάζει αυτοκίνητα ρέπλικες βασισμένα σε μοντέλα της Porsche τα οποία και διαθέτει στο εξωτερικό με πολύ καλές πωλήσεις που φτάνουν σχεδόν τις 40 μονάδες ετησίως!
                                                                                                                                                                To Ελληνικό αυτοκίνητο πρωταγωνιστεί σε ξένο τηλεοπτικό δίκτυο






Η επιβεβαίωση

Μιλώντας στο zougla.gr, ο ιδιοκτήτης της Replicar Hellas, Ηλίας Γαγανέλης, επιβεβαίωσε την είδηση λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πράγματι βρισκόμαστε σε συζητήσεις με την ομάδα του κ. Κορρέ. Αν ολοκληρωθεί η συμφωνία μας θα ξεκινήσουμε στις εγκαταστάσεις μας την κατασκευή τεσσάρων μονάδων οι οποίες θα πωληθούν στην Ευρώπη. Υπολογίζω ότι κάτι τέτοιο θα γίνει στις αρχές του 2015».
Την επιβεβαίωση της μελλοντικής παραγωγής σε περιορισμένο αριθμό επιβεβαίωσε στο zougla.gr και συνεργάτης του Δημήτρη Κορρέ ο οποίος τόνισε πως θα υπάρξει και δεύτερος στην Αμερική που θα αφορά τα αυτοκίνητα που θα κατασκευάζονται για την άλλξη πλευρά του Ατλαντικού.




Η Replicar Hellas κατασκευάζει εδω και χρόνια αυτοκίνητα στην Κατερίνη...

Στην τελική ευθεία

Το γεγονός ότι οι συζητήσεις βρίσκονται σε τόσο προχωρημένο στάδιο σίγουρα δείχνει και τον αγώνα που έχουν κάνει όλα αυτά τα χρόνια, οι άνθρωποι που έχουν ασχοληθεί με το Korres Project P4. Μην ξεχνάμε πως η γραφειοκρατία στην Ελλάδα έχει... master και η κατασκευή οχημάτων με πιστοποίηση φαντάζει ως ταξίδι με διαμονή στον πλανήτη Άρη.




Αν και εφόσον το εν λόγω μοντέλο πάρει σάρκα και οστά με τη βούλα (δηλαδή να ξεπεραστεί η γραφειοκρατία) είναι σίγουρο ότι θα δημιουργήσει προϋποθέσεις που θα ανοίξει την όρεξη και σε άλλους κατασκευαστές να φτιάξουν τα δικά τους μοναδικά αυτοκίνητα...







Δοκιμές με το P4 έχει κάνει και ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι τόμι Μάκινεν...




























Πηγή

Εξόφληση υποχρεώσεων δημοσίου προς τους μετόχους των ΚΤΕΛ

Υπεγράφη από τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, κ. Μ. Παπαδόπουλο απόφαση με την οποία εγκρίθηκε η 4η δόση χρηματοδότησης των ιδιοκτητών ΚΤΕΛ, για την αντικατάσταση των λεωφορείων τους, καθώς και η πλήρης εξόφληση των μετόχων, οι οποίοι είχαν υποβάλλει αίτηση για αντικατάσταση μέχρι 31/12/2009.

Με την χρηματοδότηση αυτή, καλύφθηκαν πλήρως όλες οι υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου υπέρ όλων των Ιδιοκτητών ΚΤΕΛ που βρίσκονταν σε εκκρεμότητα.
Αναλυτικά, η απόφαση στο επισυναπτόμενο αρχείο στο τέλος. 

Η επιστροφή του SCANIA VABIS 5/27 στον Πειραιά

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

"Ένα λεωφορείο. Το 140"

ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΠΟΥΛΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ στοιβάζονται σε αεροδρόμια, χωράφια και πάρκινγκ!!! Γιατί ΔΕΝ τα αγοράζει κανείς;;; ΦΩΤΟ

ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΠΟΥΛΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ στοιβάζονται σε αεροδρόμια, χωράφια και πάρκινγκ!!! Γιατί ΔΕΝ τα αγοράζει κανείς;;; (PHOTOS)      Φωτογραφίες από εκατοντάδες αδιάθετα αυτοκίνητα στοιβαγμένη σε αχανή πάρκινγκ, σε όλο τον κόσμο, αποτυπώνουν...με δραματικό τρόπο, την άλλη πλευρά της οικονομικής κρίσης.

Όταν μειώνονται οι πωλήσεις των αυτοκινήτων οι αλυσίδες παραγωγής μειώνουν το ρυθμό τους αλλά δεν σταματούν εντελώς. Αυτό σημαίνει ότι συνεχίζουν να βγάζουν αυτοκίνητα τα οποία, λόγω της χαμηλής αγοράς, δεν πωλούνται.
Εταιρείες όπως η General Motors, Nissan και άλλες στοιβάζουν τα απούλητα, λόγω κρίσης, αυτοκίνητα σε παλιά αεροδρόμια, πίστες αυτοκίνητων ή ειδικά γκαράζ που έχουν δημιουργηθεί γι'αυτό το σκοπό. Τις αεροφωτογραφίες της Google Maps που δείχνουν τα ατέλειωτα γκαράζ σε Βρετανία, ΗΠΑ και σε άλλες περιοχές της Ευρώπης, μοιράζονται άνθρωποι στο διαδίκτυο.

Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Τα τρομακτικά βακτήρια που ζουν στο αυτοκίνητό σας!! Δείτε που...

Γνωρίζατε ότι μια από τις πιο μηχανικές κινήσεις/λειτουργίες που κάνετε όταν οδηγάτε, κρύβει μεγάλους κινδύνους για την υγεία σας;...
Και όμως, σύμφωνα με έρευνα του κρατικού πανεπιστημίου της Αριζόνα,

το υγρό των υαλοκαθαριστήρων που χρησιμοποιείτε για να καθαρίζετε το τζάμι του αυτοκινήτου σας, μπορεί να είναι εστία πολύ επικίνδυνων βακτηρίων.
Οι ερευνητές είχαν σκοπό να εξηγήσουν επιστημονικά την στατιστική σύνδεση της νόσου των Λεγεωνάριων με πολλά κρούσματα της ασθένειας σε οδηγούς αυτοκινήτων. Η συγκεκριμένη νόσος προκαλείται από το βακτήριο Legionella, το οποίο μεταδίδεται μέσω των υδρατμών και του αέρα. Γι' αυτό, άλλωστε, είναι γνωστή και ως η "νόσος των κλιματιστικών", αφού η κακή συντήρηση των μονάδων air-condition μπορεί να οδηγήσει σε αυτή.
Για τις ανάγκες της έρευνας, οι επιστήμονες επιχείρησαν να καλλιεργήσουν/αναπτύξουν τα βακτηρίδια σε μια ποικιλία συγκεντρώσεων υγρού υαλοκαθαριστήρων και διαπίστωσαν ότι η συγκέντρωση των βακτηρίων αυξήθηκε με την πάροδο του χρόνου και οι τα βακτήρια έζησαν στο υγρό για έως και 14 μήνες. Ακόμη πιο τρομακτικό, είναι το γεγονός ότι το 75% των σχολικών λεωφορείων σε μια περιφέρεια της Αριζόνα περιείχε τα επικίνδυνα βακτήρια.
Πριν αποφασίσετε, ωστόσο, να καταργήσετε το υγρό υαλοκαθαριστήρων, οι ερευνητές επισήμαναν ότι το βακτήριο Legionella μπορεί να περιέχεται και στα φίλτρα αέρα της καμπίνας, που καθαρίζουν τον αέρα που μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο μέσω θέρμανσης, εξαερισμού και του συστήματος κλιματισμού. Ελέγξτε το εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου σας για να βεβαιωθείτε ότι είναι εξοπλισμένο με ένα φίλτρο καμπίνας (τα περισσότερα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μετά το 2000 τα έχουν), και να δείτε πόσο συχνά θα πρέπει να αντικαταστείται.
Η έρευνα παρουσιάστηκε στην ετήσια σύνοδο της Αμερικανικής Ακαδημίας Μικροβιολογίας.

- See more at: http://www.gkourou.com/2014/05/blog-post_9876.html#sthash.RbX3ginF.dpuf

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

ΣΟΚ σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ - Επιβάτης «μπούκαρε» μέσα με όπλο


Ο οδηγός του λεωφορείου είδε το όπλο την ώρα που μια παρέα τριών ανδρών ανέβαιναν στο λεωφορείο στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής...

Οι τρεις άγνωστοι άνδρες προκάλεσαν τις υποψίες του οδηγού λεωφορείου στην Αγία Παρασκευή, όταν από την τσέπη του ενός εξείχε αντικείμενο το οποίο έμοιαζε με όπλο.

Ο οδηγός ειδοποίησε την αστυνομία για το περιστατικό και έφτασαν στο σημείο μέσα σε λίγα λεπτά

Οι αστυνομικοί κατάφεραν μέσα σε μερικά λεπτά να συλλάβουν τους τρεις άνδρες, ευτυχώς χωρίς να δημιουργηθεί επεισόδιο.

Όπως διαπιστώθηκε ο ένας από τους τρεις άνδρες είχε πάνω του ένα όπλο

Το όπλο κατασχέθηκε και τόσο ο άνδρας με το όπλο, όσο και οι άλλοι δύο που ήταν μαζί του οδηγήθηκαν στον Α.Τ. Αγίας Παρασκευής.

Τελικά, διαπιστώθηκε πως επρόκειτο για πυροβόλο όπλο.

Πηγη: www.plektani.gr 

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Τραγωδία με 31 παιδιά νεκρά σε φλεγόμενο λεωφορείο στην Κολομβία


Τα περισσότερα παιδιά ήταν κάτω των 14 ετών. Ο αριθμός των νεκρών δεν αποκλείεται να αυξηθεί.Τριάντα-ένα παιδιά κάηκαν ζωντανά και 24 άλλα τραυματίστηκαν βαρύτατα τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας, όταν το λεωφορείο στο οποίο επέβαιναν έπιασε φωτιά, όπως ανακοίνωσε ο τοπικός Ερυθρός Σταυρός.

Τα περισσότερα παιδιά ήταν κάτω των 14 ετών.

Ο αριθμός των νεκρών δεν αποκλείεται να αυξηθεί, όπως προειδοποίησε ο εκπρόσωπος της τοπικής Αστυνομίας.

Τα αίτια της πυρκαγιάς δεν έχουν αποσαφηνιστεί, ωστόσο τοπικά μέσα εικάζουν πως το λεωφορείο ενδέχεται να μετέφερε λαθραίο πετρέλαιο.

Η τραγωδία έλαβε χώρα κοντά στην πόλη Φουντασιόν, περίπου 750 χιλιόμετρα βόρεια της πρωτεύουσας Μπογκοτά και κοντά στα παράλια της Καραϊβικής.

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Χαμόγελα στην αγορά αυτοκινήτου. +13,2% οι νέες ταξινομήσεις στο 4μηνο

Ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία για τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων (δεν περιλαμβάνονται τα μεταχειρισμένα) στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία του ACEA, δηλαδή της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.

Στο πρώτο τετράμηνο, η Ελλάδα παρουσίασε αύξηση 13,2%, καθώς ταξινομήθηκαν 22.046 οχήματα, έναντι 19.475 το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
Οι χώρες με την μεγαλύτερη αύξηση ήταν η Πορτογαλία με 43,7% και η Ιρλανδία με 26,6%, χώρες οι οποίες βρίσκονταν υπό μνημόνιο.
Συνολικά, στην Ευρώπη των «28», μαζί με Ισλανδία, Νορβηγία και Ελβετία, οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 7,1%, στο πρώτο τετράμηνο.  
Σύμφωνα με αναλυτές, οι εκπτώσεις και τα κυβερνητικά κίνητρα συνέχισαν να δίνουν ώθηση στις πωλήσεις, σε μια αγορά, η οποία αναμένεται να καταγράψει μέτριους ρυθμούς ανάπτυξης εφέτος, έπειτα από έξι συνεχόμενα έτη ύφεσης.
Aναλυτικά στοιχεία στο επισυναπτόμενο αρχείο.
Β.Β.

Φονική καραμπόλα σε αυτοκινητόδρομο της Βρετανίας [φωτο]

Φονική καραμπόλα σε αυτοκινητόδρομο της Βρετανίας [φωτο]: Δύο νεκροί και δύο τραυματίες είναι ο απολογισμός τροχαίου στο οποίο ενεπλάκησαν πέντε οχήματα στον αυτοκινητόδρομο Μ11 της Βρετανίας

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Συνελήφθη 39χρονος αλλοδαπός για ληστείες σε οδηγούς ταξί στο Μοσχάτο


Στην κατοχή του συλληφθέντα που οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πειραιά, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένα πιστόλι με γεμιστήρα και ένα φυσίγγιο και το χρηματικό ποσό των 153 ευρώ.



Στη σύλληψη, 39χρονου υπήκοου Αλβανίας, που το τελευταίο διήμερο είχε διαπράξει ένοπλες ληστείες σε βάρος δύο οδηγών ταξί, αφαιρώντας χρηματικά ποσά, προχώρησαν τα ξημερώματα, στο Μοσχάτο, αστυνομικοί της Αμεσης Δράσης.

Στην κατοχή του συλληφθέντα που οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πειραιά, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένα πιστόλι με γεμιστήρα και ένα φυσίγγιο και το χρηματικό ποσό των 153 ευρώ.

Η υποδιεύθυνση ασφάλειας Πειραιά ερευνά τη συμμετοχή του δράστη και σε άλλες παρόμοιες αξιόποινες πράξεις.

Πηγή: http://www.skai.gr/

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Ξεκινούν από το Σάββατο τα διεθνή δρομολόγια του ΟΣΕ


Τη δυνατότητα να ταξιδεύουν καθημερινά με τρένο από τη Θεσσαλονίκη προς τα Σκόπια, το Βελιγράδι και τη Σόφια δίνει στους επιβάτες της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το ερχόμενο Σάββατο 10 Μαΐου.                                                                                                                                                                 Πρόκειται για δρομολόγια τα οποία εκτός των άλλων, αναμένεται να ενισχύσουν και το τουριστικό ρεύμα από τα Βαλκάνια προς τη βόρεια Ελλάδα.

Προσφορές στα εισιτήρια

Οι τιμές των εισιτηρίων για τα νέα δρομολόγια θα είναι ανταγωνιστικές και θα ισχύουν πολλαπλές εκπτώσεις. Επίσης, θα ισχύουν οι προσφορές Eurail και InterRail και οι ειδικές προσφορές για τις βαλκανικές χώρες, διευκολύνοντας ακόμη περισσότερο τις οικονομικές μετακινήσεις τουριστών από όλη την Ευρώπη και τα Βαλκάνια προς την Ελλάδα.

Προς Βουλγαρία

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το κόστος για το απλό εισιτήριο από τη Θεσσαλονίκη προς τη Σόφια ανέρχεται στα 16,80 ευρώ, ενώ το εισιτήριο μετ΄ επιστροφής ανέρχεται στα 33,60 ευρώ.

Σημειώνεται, ότι σε κάθε δρομολόγιο θα προσφέρονται 12 εισιτήρια μετ΄ επιστροφής με αντίτιμο 25 ευρώ, με την προϋπόθεση ότι θα κλείνονται 15 ημέρες πριν την εκτέλεση του δρομολογίου.

Προς Σερβία και Σκόπια

Για τις μετακινήσεις προς το Βελιγράδι θα ισχύουν εκπτώσεις 20% στις τιμές των εισιτηρίων μετ επιστροφής, μέχρι και το τέλος του χρόνου (2014).

Επίσης, από τις 10 Μαΐου έως τις 10 Ιουνίου θα ισχύει ειδική προσφορά και η έκπτωση θα φτάνει στο 30% για τα εισιτήρια με επιστροφή. Έτσι, η τιμή των εισιτηρίων στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Σκόπια θα είναι 12,20 ευρώ η απλή μετάβαση και 19,5 ευρώ το εισιτήριο μετ΄ επιστροφής.

Από τη Θεσσαλονίκη προς το Βελιγράδι το εισιτήριο θα κοστίζει 33,80 ευρώ, η απλή μετάβαση, ενώ μετ΄ επιστροφής το κόστος του εισιτηρίου θα ανέρχεται στα 54,10 ευρώ.

Επιπλέον, στους επιβάτες που ταξιδεύουν σιδηροδρομικά με προορισμό το Βελιγράδι και αντίστροφα, θα παρέχονται -εφόσον το επιθυμούν- υπηρεσίες κατάκλισης. Επίσης, στη διάρκεια της θερινής περιόδου, στη σύνθεση του τρένου θα προστεθεί και βαγόνι μεταφοράς των οχημάτων των επιβατών του τρένου.

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Το πρώτο εξάμηνο του 2016 παραδίδεται ο άξονας Πάτρα - Πύργος


Έως το τέλος Ιουνίου θα έχει ολοκληρωθεί η δημοπράτηση του έργου, το οποίο αναμένεται να κοστίσει 340 εκατομμύρια ευρώ, όπως ανακοίνωσε από τον Πύργο ο αρμόδιος υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.              Αχιλλέας Τόπας.

Ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης
Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016 αναμένεται να παραδοθεί προς χρήση το τμήμα Πάτρα - Πύργος, μήκους 75 χιλιομέτρων, όπως ανακοίνωσε από τον Πύργο ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Έως το τέλος Ιουνίου θα έχει ολοκληρωθεί η δημοπράτηση του έργου, το οποίο αναμένεται να κοστίσει 340 εκατομμύρια ευρώ.

Το τμήμα Πάτρα - Πύργος είχε εξαιρεθεί από την Ολυμπία Οδό κατά τις πρόσφατες διαπραγματεύσεις μεταξύ Δημοσίου, παραχωρησιούχων και τραπεζών για την επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις οδικούς άξονες.

Η κατασκευή του οδικού έργου θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, ενώ η παράδοσή του θα συμπέσει χρονικά με την ολοκλήρωση των έργων και στα υπόλοιπα έργα της Ολυμπίας Οδού (Ελευσίνα - Πάτρα).

Ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης ανακοίνωσε επίσης τη δημοπράτηση του έργου Καλό Νερό - Τσακώνας ως το τέλος του 2014, με την ολοκλήρωση του συνόλου των μελετών.

Το εν λόγω έργο είναι προϋπολογισμού 130 εκατ. ευρώ και μήκους 28 χιλιομέτρων. Θα παραδοθεί προς χρήση μετά το τέλος του 2016.

Τα 10 διασημότερα τελεφερίκ του πλανήτη! [PHOTOS]


10 διασημα τελεφερικ ...για να δειτε τον κοσμο απο ψηλα!
Τα τελεφερίκ αποτελούν μια επιλογή για τους επισκέπτες που θέλουν να θαυμάσουν τις ομορφιές του τόπου από ψηλά...                                                                Αποτελεί πραγματικά μια ξεχωριστή εμπειρία η ξενάγηση της πόλης με το συγκεκριμένο μέσο!Σας παρουσιάζουμε τα πιο διάσημα τελεφερίκ του κόσμου που η θέα που προσφέρουν είναι μοναδική! 

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Έξι εταιρείες εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον για το 67% του ΟΛΠ. Tα ονόματα

Έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας. Έξι εταιρείες εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά του 67% του ΟΛΠ. Αυτές είναι οι:

• APM Terminals B.V., η οποία ανήκει στην δανική Maersk (η έδρα της ΑPM βρίσκεται στη Χάγη της Ολλανδίας), ελέγχει 64 terminals σε 39 χώρες. Η Maersk έχει 4 θυγατρικές, εκ των οποίων η Maersk Line ανήκει στην συμμαχία της P3, μαζί με τις MSC και CMA CGM.

• Cartesian Capital Group, LLC (πρόκειται για fund, με έδρα τη Νέα Υόρκη)

• COSCO Group Limited (Κίνα). H θυγατρική της, ΣΕΠ, διαχειρίζεται τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του ΟΛΠ.

• International Container Terminal Services, Inc (Φιλιππίνες). Η ICTSI, που ιδρύθηκε το 1987, με βάση τον τερματικό σταθμό της Μανίλα, εξαπλώθηκε την τελευταία 20ετία σε ολόκληρο τον κόσμο και σήμερα έχει παρουσία και σε γειτονικά λιμάνια της Αδριατικής και του Ευξείνου Πόντου.

• Ports America Group Holdings (HΠΑ). Είναι ο μεγαλύτερος φορέας εκμετάλλευσης τερματικών λιμενικών σταθμών στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα οποία λειτουργούν σε περισσότερα από 42 λιμάνια, με 80 διαφορετικούς επιμέρους σταθμούς.

• Utilico Emerging Markets Limited (εισηγμένη εταιρεία στο Λονδίνο, κυρίως κεφαλαίων από τη Νέα Ζηλανδία, με επενδυτικό βραχίονα την ΙCM). Η Utilico, με κεφάλαια περί τα 675 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, έχει τοποθετημένο περί το 22% των διαθεσίμων της σε διαχειριστές λιμένων ανά τον κόσμο.

Εντός του έτους η ολοκλήρωση του διαγωνισμού

Η διαδικασία θα διεξαχθεί σε δύο φάσεις. Κατά την πρώτη φάση της διαδικασίας, αυτή που ξεκίνησε σήμερα, τα ενδιαφερόμενα μέρη κατέθεσαν εκδήλωση ενδιαφέροντος.

Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης και την επιλογή των ενδιαφερομένων μερών που θα προεπιλεγούν, τα προεπιλεγέντα μέρη θα κληθούν να υποβάλουν τις δεσμευτικές προσφορές, κατά τη δεύτερη φάση της διαδικασίας.

Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ είναι να έχει ολοκληρωθεί η μεταβίβαση εντός του έτους. Για τον ΟΛΘ, όπου και εκεί πωλείται το 67%, η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών αναμένεται το α΄ τρίμηνο του 2015.

Όσον αφορά τα οικονομικά νούμερα του ΟΛΠ, ο οργανισμός βελτίωσε πέρσι τα μεγέθη του, σε σχέση με το 2012. Ετσι, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 11,8 εκατ. ευρώ, έναντι 9 εκατ. το 2012, παρουσιάζοντας αύξηση 30%.

Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 8 εκατ., έναντι 7,1 εκατ. το 2012, παρουσιάζοντας αύξηση 12,1%. Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών παρουσίασε αύξηση 2%, από 106,5 εκατ. το 2012, σε 108 εκατ. το 2013.

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, μετά από την εκδήλωση ενδιαφέροντος έξι επενδυτικών σχημάτων για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, δήλωσε τα εξής:

«Το επενδυτικό ενδιαφέρον έξι διεθνών ομίλων για την αξιοποίηση του ΟΛΠ δικαιώνει την στρατηγική της κυβέρνησης να προχωρήσει στη διαδικασία της αποκρατικοποίησής του,ενώ διαψεύδει τις «Κασσάνδρες» που προέβλεπαν το αντίθετο.

Η σημερινή επισημοποίηση του επενδυτικού ενδιαφέροντος για τον ΟΛΠ αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι η χώρα μπαίνει σε μία περίοδο διεθνούς εξωστρέφειας και μετατρέπεται σε διεθνή πόλο επενδύσεων. Κεντρικός στόχος είναι οι νέες αυτές επενδύσεις να φέρουν θέσεις εργασίας και αναπτυξιακή προοπτική, ώστε το λιμάνι του Πειραιά να φθάσει στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης».

Φ. Φωτεινός

Θα μειωθούν οι τιμές των εισιτήριων και καρτών στα Μέσα Μεταφοράς;


2013-06-30 19.18.05
Πώς καταλαβαίνει κανείς ότι πλησιάζουν εκλογές στην Ελλάδα; Αρχίζουν οι υποσχέσεις:προσλήψειςχορήγηση επιδομάτωνμείωση φορολογίας. Στην λίστα αυτή των υποσχέσεων έρχεται τώρα να προστεθεί και η μείωση στις τιμές των εισιτηρίων και των καρτών απεριορίστων διαδρομών του ΟΑΣΑ.
Σε χτεσινό δημοσίευμα φιλοκυβερνητικής εφημερίδας αναφέρεται πως η διοίκηση του οργανισμού «εξετάζει το ενδεχόμενο» μείωσης της τιμής του ενιαίου εισιτηρίου από τα 1,40 στα 1,20 ευρώ, δηλαδή στη σημερινή τιμή του εισιτηρίου μίας διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ ή τραμ. Επίσης, στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται πως εξετάζεται το «σενάριο» μείωσης της τιμής της μηνιαίας κάρτας για όλα τα μέσα αξίας 45 ευρώ στα 30 ευρώ, με κατάργηση της κάρτας για τα οδικά μέσα.
Μία τέτοια αλλαγή στις τιμές των εισιτηρίων και καρτών σίγουρα δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί άμεσα, αφού πέρα από την έγκρισή της από τον ΟΑΣΑ θα έπρεπε να εγκριθεί από το υπουργείο Υποδομών, και φυσικά από το υπουργείο Οικονομικών, πριν ψηφιστεί στη Βουλή. Σε κάθε περίπτωση δηλαδή, θα ήταν σχεδόν αδύνατο να εφαρμοστεί πριν από τον επόμενο Σεπτέμβριο. Μέχρι τότε όμως, μέσω του συγκεκριμένου δημοσιεύματος και της αναπαραγωγής του, δημιουργείται κλίμα το οποίο θα μπορούσε να ωφελήσει τα κόμματα της συγκυβέρνησης στις εκλογές του Μαΐου.
Θέση μας πάντως είναι ότι η τιμή των εισιτηρίων ΠΡΕΠΕΙ να μειωθεί. Οι συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ βρίσκονται πλέον σε καλύτερη οικονομική κατάσταση σε σχέση με 2-3 χρόνια πριν εμφανίζοντας πλεονάσματα, ενώ ήδη έχει δρομολογηθεί η πρόσληψη προσωπικού  σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ. Μία μείωση, έστω και συμβολική, στις τιμές των κατά γενική ομολογία ακριβών εισιτηρίων θα μπορούσε να οδηγήσει στην αύξηση των επιβατών και τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι μέχρι πριν από λίγους μήνες προβλεπόταν από το μνημόνιο αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων, η οποία όμως τελικά αποφεύχθη
Αν και όποτε αποφασιστεί μείωση στις τιμές των εισιτηρίων, θα είμαστε εδώ για να το δούμε. Μέχρι τότε όμως, χρειάζεται προσοχή σε ό,τι διαβάζουμε  και σε ό,τι μας υπόσχονται. Κυρίως όταν βρισκόμαστε 3 εβδομάδες πριν από εκλογές.

Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Ξεψύχισε 43χρονος στο ταξί του



Το δικό της δράμα ζει από χθες, η οικογένεια του 43χρονου Λαρισαίου ταξιτζή Αντώνη Τάχατου που βρέθηκε νεκρός στον δρόμο χθες το πρωί.

Ο 43χρονος, πατέρας δυο ανήλικων παιδιών, εντοπίσθηκε νεκρός έξω από το αυτοκίνητό του στη διασταύρωση των οδών Αεροδρομίου και Πενταλόφου στη Νέα Σμύρνη Λάρισας, στις 7 χθες το πρωί, από διερχόμενο συμπολίτη, ο οποίος ενημέρωσε τις αρχές.

Ο 43χρονος, σύμφωνα με εκτιμήσεις, βρέθηκε στην περιοχή μετά από κούρσα και πρέπει να είχε αποβιώσει νωρίτερα αφού το ταξί του (Α 10) βρισκόταν ακόμη σε λειτουργία με τα φώτα αναμμένα, ενώ ο ίδιος ήταν πεσμένος στο οδόστρωμα. 

Το γεγονός μάλιστα ότι δεν συνήθιζε να δουλεύει βράδυ, είχε ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με πληροφορίες, να ανησυχήσει η σύζυγός του η οποία τον αναζητούσε – μάταια - όλο το βράδυ προχθές, μέσω κινητού τηλεφώνου και μέσω του κέντρου των ταξί Λάρισας.

Τον 43χρονο μετέφερε στο νοσοκομείο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όπου απλά διαπιστώθηκε ο θάνατός του που σύμφωνα με τους γιατρούς οφείλεται σε παθολογικά αίτια. Από την ΕΛ.ΑΣ., αποκλείσθηκε η εγκληματική ενέργεια, ενώ τα ακριβή αίτια θα προσδιορισθούν από την αναμενόμενη ιατροδικαστική έκθεση.


Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Στο ΑΣΕΠ οι 450 προσλήψεις στα λεωφορεία


Ετοιμή είναι να εκδοθεί η προκήρυξη της ΟΣΥ από το ΑΣΕΠ για 450 προσλήψεις στα λεωφορεία για οδηγούς και Τεχνίτες αφού δόθηκε η έγκριση από το ΔΣ της εταιρείας ώστε να προχωρήσει η πρόσληψη των παραπάνω με διαγωνισμό.


Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα dikaiologitika.gr δοθηκε η έγκριση για 450 προσλήψεις της ΟΣΥ που θα καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες της εταιρείας στα λεωφορεία .
Αναλυτικά εγκρίθηκαν τριακόσιες τριάντα (330) προσλήψεις Οδηγών Λεωφορείων και εκατόν είκοσι(120) προσλήψεις Τεχνιτών η κατανομή των οποίων ανά ειδικότητα αναφέρεται στο έγγραφο της Δ/νσης Τεχνικής Υποστήριξης Οχημάτων, όπως αυτό υποβλήθηκε στην συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΣΥ.
Την απόφαση για τις προσλήψεις στην ΟΣΥ υπογράφει ο Πρόεδρος κ. Γ.Οικονόμου.
Το ΑΣΕΠ αναμένεται αμέσως μετά το Πάσχα να εκδώσει την προκήρυξη και θα δοθεί προθεσμία 10 ημερών για τις αιτήσεις.

Τροχαίο περιφερική Θεσσαλονίκης 2/2

Οι οδικές μεταφορές αντιπροσωπεύουν το 2% του ΑΕΠ της ΕΕ, ήτοι 300 δισ.

Η βελτίωση των κανόνων για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές θα ωφελήσει τον κλάδο, τους οδηγούς και το περιβάλλον, δηλώνει η ΕΕ.

Ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Siim Kallas, αρμόδιος για τις μεταφορές, ζήτησε να απλουστευθούν και να αποσαφηνιστούν οι κανόνες της ΕΕ για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές.
Ο κ. Kallas έκανε τις παρατηρήσεις αυτές, μετά τη δημοσίευση έκθεσης σχετικά με την ολοκλήρωση της εσωτερικής αγοράς οδικών μεταφορών. Η έκθεση αυτή καταλήγει στο συμπέρασμα ότι, μολονότι έχει σημειωθεί ορισμένη πρόοδος, η άρση των εναπομενόντων περιορισμών θα βοηθούσε την ευρωπαϊκή οικονομία και θα συνέβαλλε στη βελτίωση του περιβάλλοντος.
Καθημερινά, το ένα τέταρτο σχεδόν των φορτηγών στην Ευρώπη, κυκλοφορεί χωρίς φορτίο, είτε κατά την επιστροφή είτε μεταξύ φορτώσεων. Σύμφωνα με την έκθεση, το άνοιγμα των εθνικών αγορών οδικών μεταφορών σε περισσότερο ανταγωνισμό θα συνέβαλλε στη μείωση των διαδρομών οχημάτων χωρίς φορτίο και στην αύξηση της αποτελεσματικότητας του τομέα.
Ο Αντιπρόεδρος κ. Kallas παρατήρησε: «Οι ισχύοντες κανόνες οδηγούν σε σπατάλες πόρων για τις ευρωπαϊκές εταιρείες, έχουν αντίκτυπο σε όλους τους χρήστες του οδικού δικτύου και είναι επιβλαβείς για το περιβάλλον. Χρειαζόμαστε, αφενός, σαφείς κανόνες για τον κλάδο και, αφετέρου, καλές συνθήκες εργασίας για τους οδηγούς. Ελπίζω να συνεχίσει η επόμενη Επιτροπή να εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση».
Τα κυριότερα πορίσματα της έκθεσης
-Οι αρχές επιβολής του νόμου των κρατών μελών πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειές τους για αποτελεσματικότερη και συστηματικότερη εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας.
-Η Επιτροπή και η ΕΕ μπορούν να συμβάλουν με την αποσαφήνιση των κανόνων οι οποίοι κατανοούνται, ερμηνεύονται και εφαρμόζονται με διαφορετικό τρόπο στα διάφορα κράτη μέλη.
-Η κοινωνική νομοθεσία πρέπει να εφαρμόζεται καλύτερα στις οδικές μεταφορές προκειμένου ο τομέας να προσελκύσει νέους οδηγούς και να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στην αναμενόμενη μελλοντική ζήτηση εμπορευματικών μεταφορών.
-Η ΕΕ έχει τώρα μια ευκαιρία να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της οικονομίας της και να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τις μεταφορές.
Στοιχεία και αριθμοί
-Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των εμπορευμάτων στις εσωτερικές μεταφορές στην ΕΕ διακινούνται μέσω των οδικών μεταφορών, οι οποίες εμφανίζουν ετήσιο κύκλο εργασιών 300 δισ. ευρώ και αντιπροσωπεύουν το 2% περίπου του ΑΕΠ της ΕΕ.
-Οι χερσαίες μεταφορές, μέρος των οποίων αποτελούν οι οδικές μεταφορές, είναι ο μοναδικός τρόπος μεταφοράς στον οποίον η παραγωγικότητα της εργασίας εμφανίζει πτώση από το 2001 (-0,2%).
-Οι εθνικές μεταφορές αντιπροσωπεύουν το 67% των οδικών μεταφορών στην ΕΕ.Ωστόσο, η πρόσβαση των αλλοδαπών μεταφορέων στις εθνικές αγορές παραμένει πολύ περιορισμένη.
-Τα βαρέα φορτηγά οχήματα συχνά κυκλοφορούν χωρίς φορτίο: το 20% των φορτηγών στην ΕΕ κυκλοφορεί χωρίς φορτίο. Στις εθνικές μεταφορές, το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 25%.
-Περίπου 600.000 εταιρείες, πάρα πολλές από τις οποίες είναι ΜΜΕ, δραστηριοποιούνται στον κλάδο των οδικών μεταφορών, ο οποίος απασχολεί περίπου 3 εκατομμύρια εργαζομένους.
-Ο κλάδος των οδικών μεταφορών αναμένεται να αντιμετωπίσει έλλειψη οδηγών στο εγγύς μέλλον. Η ηλικία των οδηγών αυξάνεται διαρκώς ενώ οι οδικές μεταφορές δεν θεωρούνται ελκυστικό επάγγελμα. Οι συνθήκες εργασίας θεωρούνται δύσκολες και τα κράτη μέλη δεν εφαρμόζουν με συνέπεια τις κοινωνικές διατάξεις.
-Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, το κόστος των εναπομενόντων περιορισμών στις ενδομεταφορές ανέρχεται σε περίπου 50 εκατ. ευρώ ετησίως.
-Η άρση των περιορισμών στις ενδομεταφορές θα συμβάλει στη μείωση των δρομολογίων οχημάτων χωρίς φορτίο, διότι οι μεταφορείς θα διευκολυνθούν να συνδυάζουν φορτία και να αξιοποιούν δρομολόγια μετ’ επιστροφής.
-Η άρση των περιορισμών θα επιτρέψει επίσης τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης των οχημάτων, ώστε να αυξηθεί με τον τρόπο αυτό η συνολική αποδοτικότητα της εφοδιαστικής στην οικονομία της ΕΕ. Αυτό θα συντελέσει και στη διατήρηση της ελκυστικότητας της ΕΕ ως τόπου μεταποίησης και εμπορίου. 

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Νέες κάρτες απεριορίστων διαδρομών ΟΑΣΑ, 3-6μηνης διάρκειας, από 58-248 ευρώ

Υπεγράφη από τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Παπαδόπουλο απόφαση, με την οποία καθιερώνονται κάρτες απεριορίστων διαδρομών τρίμηνης και εξάμηνης διάρκειας, που θα ισχύσουν για μετακινήσεις με τους συγκοινωνιακούς φορείς του Ομίλου ΟΑΣΑ (ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ).

Η τιμή τους υπολογίζεται με βάση την έκπτωση, η οποία παρέχεται κατά την πώληση των ετήσιων καρτών ως εξής:
-Κάρτα για όλα τα μέσα 6/μηνης διάρκειας: 248 ευρώ
-Κάρτα για όλα τα μέσα 3/μηνης διάρκειας: 129 ευρώ
-Κάρτα για Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Τραμ, 6/μηνης διάρκειας: 110 ευρώ
-Κάρτα για Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Τραμ 3/μηνης διάρκειας: 58 ευρώ.
Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, η ρύθμιση αυτή ικανοποιεί ένα πάγιο αίτημα από πολυάριθμους χρήστες των μέσων ΜΜΜ για έκδοση νέων πιο ευέλικτων και μειωμένης τιμής προϊόντων, προκειμένου να ανταποκριθούν στη δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Σήμερα, ο ΟΑΣΑ διαθέτει μόνο ετήσιες, έναντι 450 ευρώ για όλα τα μέσα, και μηνιαίες κάρτες, έναντι 45 ευρώ. Ωστόσο, αρκετές πληθυσμιακές ομάδες (π.χ. φοιτητές, εκπαιδευτικοί, ιδιωτικές εταιρείες, ομοσπονδίες εργαζομένων) ζητούσαν πιο ευέλικτα πακέτα.