Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

295 Προσλήψεις στο Μετρό μέσα στην Άνοιξη



 Με νέα προκήρυξη που αναμένεται να δημοσιευτεί προς το τέλος της άνοιξης με την οποία θα γίνουν 295 προσλήψεις στον ΜΕΤΡΟ με νέο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Η Ανεξάρτητη Αρχή έχει ήδη ετοιμάσει τη νέα προκήρυξη και απομένουν μόνο οι τελευταίες λεπτομέρειες πριν από τη δημοσίευσή της. Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων θα είναι 20ήμερη. Το νέο προσωπικό θα είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ-ΤΕΙ και απόφοιτοι Λυκείου, ΙΕΚ. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ειδικότητες οι οποίες αναμένεται να ζητηθούν είναι: οδηγοί συρμών, εκδότες εισιτηρίων, μηχανικοί, ελεγκτές και σταθμάρχες. Προτεραιότητα στις προσλήψεις θα δοθεί σε συμβασιούχους οι οποίοι είχαν απολυθεί από το μετρό και σε όσους έχουν προϋπηρεσία και εκπαίδευση σε συγκοινωνιακό φορέα. Παράλληλα, με ειδική μοριοδότηση θα προκριθούν όι επαναπροσλήψεις των 280 απολυμένων συμβασιούχων της ΣΤΑΣΥ. Οι συμβασιούχοι αυτοί είχαν απολυθεί από το μετρό ύστερα από το πόρισμα του γενικού επιθεωρητή Δη-μόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή, για προσλήψεις κατά την προεκλογική περίοδο του 2009, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα π εταιρία να εμφανίσει για πρώτη φορά έλλειμμα άνω των 22 εκατομμυρίων ευρώ. Οι προσλήψεις στο ΜΕΤΡΟ θα αφορούν ηλεκτροδηγούς, εκδότες και ελεγκτές εισιτηρίων και τεχνικό προσωπικό, ειδικότητες που θεωρούνται αναγκαίες, λόγω της παράδοσης στην κυκλοφορία των νέων σταθμών του μετρό. Για την άσκηση του επαγγέλματος του μηχανοδηγού συρμών απαιτείται η απόκτηση σχετικού πτυχίου από ΤΕΙ ή από TEE. Επιπλέον, απαιτούνται ειδική εκπαίδευση και επιτυχείς εξετάσεις (σε σχολή του ΟΣΕ ή του ΗΣΑΠ) και στη συνέχεια δίμηνη πρακτική εξάσκηση δίπλα σε παλαιό και έμπειρο μηχανοδηγό. Για την έκδοση άδειας άσκησης του επαγγέλματος με την ιδιότητα του μηχανοδηγού απαιτούνται εξετάσεις στο υπουργείο Μεταφορών.

www.dikaiologitika.gr

Χωρίς τρένα – προαστιακό το Πάσχα


Πληροφορίες για απεργίες και διακοπές κυκλοφορίας στο athenstransport.com/strikes
Την πραγματοποίηση απεργιών την περίοδο του Πάσχα αποφάσισε η Παναλλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, εφόσον μέχρι τότε δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά του από τις διοικήσεις των ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.
Οι σιδηροδρομικοί αποφάσισαν επίσης να λάβουν μέρος στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη 9 Απριλίου 2014. Την ημέρα αυτή δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο τρένου, συμπεριλαμβανομένου και του Προαστιακού, ενώ ακυρώσεις αναμένονται και για τα βραδινά δρομολόγια της Τρίτης 8 Απριλίου. Την Τετάρτη επίσης δεν θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια του Μετρό στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας - Αεροδρόμιο.
Όσον αφορά την περίοδο του Πάσχα, οι σιδηροδρομικοί αποφάσισαν να προχωρήσουν σε:
  • Τρεις τρίωρες στάσεις τη Μ. Τρίτη και τη Μ. Τετάρτη,
  • 24ωρη απεργία το Μ. Σαββάτο, την Κυριακή του Πάσχα και τη Δευτέρα του Πάσχα, καθώς και απεργία στα εμπορικά τρένα όλη την εβδομάδα του Πάσχα.
Στο πλαίσιο των αιτημάτων της ΠΟΣ προτάσσονται: Οι ιδιωτικοποιήσεις των Εταιρειών ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ, οι προσλήψεις προσωπικού, τα ασφαλιστικά ζητήματα του εφάπαξ και της επικουρικής σύνταξης και η υπογραφή Σ.Σ.Ε.
Πηγή: ΠΟΣ

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Κινητοποίηση την Πέμπτη στην ΟΣΥ ΑΕ για δωρεάν μεταφορές

Κινητοποίηση την Πέμπτη 3 Απρίλη στις 11 π.μ. στην ΟΣΥ ΑΕ Οδικές Συγκοινωνίες στου Ρέντη διοργανώνουν οι Λαϊκές Επιτροπές και Επιτροπές Ανέργων Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Κορυδαλλού, Νίκαιας, Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Πειραιά, Περάματος, Σαλαμίνας, απαιτώντας δωρεάν μεταφορές...


Σε ανακοίνωσή τους σημειώνουν:

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

K. Mητσοτάκης: Απένειμε εύσημα στην ΟΣΥ για τις απολύσεις 77 εργαζομένων

«Το ζήτημα της ενίσχυσης της πειθαρχικής ευθύνης στο Δημόσιο αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης», δήλωσε σήμερα ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης, με αφορμή την απόφαση της διοίκησης των Οδικών Συγκοινωνιών (ΟΣΥ) να καταγγείλει τη σύμβαση και να απομακρύνει 77 υπαλλήλους της, λόγω των πλαστών εγγράφων, με τα οποία προσελήφθησαν στην εταιρεία.

ΙΧ: Ολες οι ρυθμίσεις που περιλαμβάνει το πολυνομοσχέδιο


ΙΧ: Ολες οι ρυθμίσεις που περιλαμβάνει το πολυνομοσχέδιο

Tου Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@pegasus.gr
Κατατέθηκε το πολυνομοσχέδιο στη Βουλή και για τα αυτοκίνητα περιλαμβάνει διάταξη για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ, τα αναπηρικά οχήματα, τα εταιρικά αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες κυκλοφορίας, τα πρόστιμα για τα διπλοκάμπινα που έχουν διασκευαστεί αλλά και για τα οχήματα που κατάσχονται από τον πρώην ΟΔΔΥ...
Από την άλλη μεριά φαίνεται πως αποφασίστηκε από το Οικονομικό Επιτελείο οι ρυθμίσεις που αφορούν σε μείωση των Τεκμηρίων Διαβίωσης και κατ' επέκταση του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης, στην κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας, στα Τέλη Κυκλοφορίας, στην υποχρεωτική ασφάλιση των εταιρικών ΙΧ αλλά και εκείνων που έχουν στις εκθέσεις τους οι έμποροι μεταφέρονται σε άλλο νομοσχέδιο που αναμένεται να κατατεθεί στα τέλη Απριλίου με αρχές Μαϊου, δηλαδή λίγες ημέρες πριν τις εκλογές...
Δυστυχώς για ακόμη μία φορά το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιηθεί ως δυνατό χαρτί λίγο πριν τις ευρωεκλογές αλλά και τις δημοτικές εκλογές.

Πώς κατασκευάζεται η νέα BMW X4 (BIDEO)

Πριν από λίγες μέρες, ξεκίνησε στο εργοστάσιο της βαυαρικής φίρμας στο Spartanburg της Νότιας Καρολίνας, η παραγωγή του νέου μεσαίου Sport Activity Coupe.
Στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις κατασκευάζονται τα αυτοκίνητα της σειράς «Χ» της BMW, με την X4 να είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη. Η γερμανική εταιρεία, στο πλαίσιο της έναρξης παραγωγής του νεότερου μέλους, έδωσε στη δημοσιότητα ένα video που δείχνει τη διαδικασία κατασκευής όλων των μοντέλων.   
Να σημειώσουμε ότι, η X4 είναι διαθέσιμη προς παραγγελία και στην Ελλάδα, με τις τιμές να ξεκινούν από 50.550 ευρώ για τη βασική έκδοση xDrive20i. Προσφέρεται με τρεις κινητήρες βενζίνης και ισάριθμους πετρελαίου, με όλα τα μηχανικά σύνολα να πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 και να συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, πλην της xDrive20d που το έχει στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Απολύσεις από την ΟΣΥ για πλαστά δικαιολογητικά και αλλαγές στον εσωτερικό κανονισμό εργασίας στην ΟΣΥ..

Την «πόρτα εξόδου» από την εταιρεία Ο.ΣΥ. (Οδικές Συγκοινωνίες), που διαχειρίζεται τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, θα γνωρίσουν 77 εργαζόμενοι, οι οποίοι εντοπίστηκαν ότι προσελήφθησαν με πλαστά πτυχία, έπειτα από εσωτερικούς ελέγχους που διενεργήθηκαν από την εταιρεία.

Η ΟΣΥ ανάρτησε την απόφαση του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου κ. Γιάννη Οικονόμου, με τα 77 ονόματα των διαγραφέντων υπαλλήλων, από 1/4/2014, από τη δύναμη του προσωπικού της εταιρείας.

Από τους ελέγχους διαπιστώθηκαν δεκάδες περιπτώσεις εργαζομένων που κατέθεσαν αλλοιωμένους τίτλους σπουδών. Πρόκειται για τίτλους σπουδών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι, είτε δεν εκδόθηκαν ποτέ (πρόκειται για εντελώς πλαστά έγγραφα που υποβλήθηκαν στην υπηρεσία), είτε παρατηρήθηκαν αλλοιώσεις στη βαθμολογία (πλαστογράφησαν τη βαθμολογία, ώστε να είναι υψηλότερη και να κερδίσουν επιπλέον μόρια για να εξασφαλίσουν την πρόσληψή τους στην εταιρεία).

Ο αριθμός των απολυμένων ενδέχεται να αυξηθεί κατά πολύ, αφού οι αξιολογήσεις αφορούσαν τους προσληφθέντες τη δεκαετία του 1990. Μάλιστα, υπολογίζεται ότι ο τελικός αριθμός των, παρανόμως προσληφθέντων, στις αστικές συγκοινωνίες θα υπερβεί τους 300, μέγεθος που αναλογεί στη δύναμη ενός αμαξοστασίου.

Παράλληλα, δρομολογούνται αλλαγές στον εσωτερικό κανονισμό εργασίας των ΟΣΥ, στην πλειονότητά των οποίων αφορούν σε εναρμόνιση των προβλέψεων της νομοθεσίας.

Συγκεκριμένα, προβλέπονται αυστηρότερες ποινές για πειθαρχικά παραπτώματα, μετατρέποντας μια γραπτή επίπληξη -που ήταν η ισχύουσα ποινή για πειθαρχικά παραπτώματα- σε ποινή αργίας τριών ημερών, με παράλληλα στέρηση τριών ημερομισθίων. Επίσης, περιορίζονται οι προθεσμίες διεκπεραίωσης των πειθαρχικών παραπτωμάτων.

Αντίστοιχα, οι καταγγελίες θα πρέπει πλέον, μετά την αλλαγή του εσωτερικού κανονισμού, να κοινοποιούνται από τα αμαξοστάσια εντός 10 ημερών, ώστε στη συνέχεια να εξετάζονται από το πρωτοβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο και να ολοκληρώνεται η διαδικασία σε σύντομο χρόνο.

Τέλος, προγραμματίζεται επικαιροποίηση της διαδικασίας αξιολόγησης προσωπικού, η οποία θα πραγματοποιείται σε σταθερές ημερομηνίες μία φορά τον χρόνο (15-30 Ιανουαρίου), με συγκεκριμένο πρωτόκολλο.

ΠΗΓΗ


Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Η ουσιαστική σύνδεση Μετρό, Τραμ και Προαστιακού, κλειδί για την επιτυχία στις μετακινήσεις στην Αθήνα

Με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον διάβασα τα άρθρα που αποτελούν το Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο για την Αθήνα και την Αττική. Ουσιαστικά η Αθήνα ως πόλη επανακάμπτει και η αθρόα εξάπλωση της σε όλο το μήκος και πλάτος της Αττικής σταματά. Η «έννοια» της σφιχτής πόλης επανέρχεται και πλέον όπως φαίνεται ο στόχος είναι να σταματήσει η αιμοραγία προς τα Μεσόγεια και την Βόρεια Αττική.

Ένα από τα σημαντικά θέματα που θίγονται μέσα στο Νέο Ρυθμιστικό είναι και τα έργα που προβλέπονται. Τα οδικά έργα μειώνονται, τα έργα σταθερής τροχιάς μεγαλώνουν. Το καινούργιο Ρυθμιστικό ουσιαστικά καθορίζει το προφίλ της Αθήνας ως ενιαίας πρωτεύουσας τα επόμενα 10-15 χρόνια.


Άνεργοι διέγραψαν τα πρόστιμά τους από μετακινήσεις με λεωφορεία


Πραγματοποιήθηκε  η παρέμβαση του Δικτύου Ανέργων και Επισφαλώς εργαζομένων στα γραφεία του ΟΑΣΘ έτσι ώστε να διαγραφούν τα πρόστιμα στους άνεργους. Στόχος του Δικτύου είναι ο κάθε άνεργος να έχει δημόσιες και δωρεάν μεταφορές με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας. Η συγκεκριμένη ενέργεια γίνεται στην Θεσσαλονίκη η οποία άλλωστε αποτελεί, ευρωπαϊκή πρωτεύουσα ανεργίας στη νεολαία.

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Και από ιδιώτες ο έλεγχος και η πώληση εισιτηρίων

Τη δυνατότητα ελέγχου και πώλησης εισιτηρίων σε ιδιώτες θέλει να δώσει το υπουργείο Υποδομών περιλαμβάνοντας τις σχετικές διατάξεις σε πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα.
Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου, οι συγκοινωνιακές επιχειρήσεις θα μπορούν να αναθετουν τον έλεγχο εισιτηρίων σε τρίτους με σκοπό τη μείωση του κόστους διενέργειας των ελέγχων κομίστρου. Στην περίπτωση που κάποιος εντοπιστεί χωρίς εισιτήριο και δεν πληρώσει εντός 60 ημερών, η απαίτηση θα διαβιβάζεται στην οικεία ΔΟΥ και θα εισπράτεται ως δημόσιο έσοδο στο πενταπλάσιο του ύψους του. Μέχρι σήμερα, η διορία για την πληρωμή προστίμων ήταν μόλις 20 μέρες ενώ στην εφορία το πρόστιμο δεκαπλασιαζόταν.

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Πόσα δισ. μας στοιχίζουν οι συγκοινωνίες της Αθήνας


Του Δημήτρη Δελεβέγκου
Η ιδιωτικοποίηση της επιχείρησης αστικών συγκοινωνιών (ΕΑΣ) υπήρξε από τις πρώτες που επιχειρεί στην Ελλάδα των αρχών της δεκαετίας του 1990 η κυβέρνηση Κωνσταντίνου Μητσοτάκη...
Ωστόσο, οι μαζικές απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λεωφορεία, που ξεκινούν το 1991 και κορυφώνονται το καλοκαίρι του 1992 με την προκήρυξη απεργίας διαρκείας και την γενίκευση των διαδηλώσεων σε όλη την Ελλάδα, θα οδηγήσουν στο συρτάρι το εγχείρημα της παραχώρησης της ΕΑΣ σε ιδιώτες.

Με την επανακρατικοποίηση της εταιρείας-μετεξελίχθηκε στο σημερινό Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ)- από την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ που αναδεικνύουν οι κάλπες του Σεπτεμβρίου 1993- κλείνει οριστικά το κεφάλαιο της ιδιωτικοποίησης των αθηναϊκών συγκοινωνιών.

Νέα απελευθέρωση για ταξί και φορτηγά στη συμφωνία...

ΤΟ ΓΡΕΚΙ: Νέα απελευθέρωση για ταξί και φορτηγά στη συμφωνία...: Σ ημαντικές ρυθμίσεις για την απελευθέρωση της αγοράς τόσο των ταξί, όσο και των φορτηγών δημοσίας και ιδιωτικής χρήσης περιλαμβάνονται, με...

Μεταφορές Σύνοδο Κορυφής Business 2014

Μεταφορές Σύνοδο Κορυφής Business 2014

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ.wmv 2/4/2012

VOLBO EURO TRUCK SIMULATOR V 1825


Τον Σεπτέμβριο η σύνδεση του λιμένα Αλεξ/πολης με το δίκτυο του ΟΣΕ

Μια χώρα που σέβεται τις υποδομές της οφείλει να παρέχει σύνδεση των μεγαλύτερων λιμένων με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Στην Ελλάδα, αν και μας πήρε κάμποσα χρόνια να συνδέσουμε Ικόνιο – Θριάσιο, με 17 χλμ. γραμμής, φαίνεται πλέον ότι όλοι οι συσχετιζόμενοι φορείς κατάλαβαν τη σημασία των συνδυασμένων μεταφορών.    

Έτσι, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος, στο συνέδριο «Εναλλακτική Αυτοκίνηση, Συνδυασμένες Μεταφορές, Logistics», τονΣεπτέμβριο αναμένεται να παραδοθεί η σύνδεση του λιμένα Αλεξανδρούπολης με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

ΦΕΡΝΕΙ …ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟ JASPERS


Προϋποθέσεις αξιοποίησης των χρηματοδοτικών δυνατοτήτων του νέου νομοθετικού πλαισίου των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών στο πλαίσιο του προγράμματος JASPERS υπάρχουν για τη χώρα μας, σύμφωνα με την Ε. Επιτροπή η οποία δια του αντιπροέδρου της Siim Kallas επιβεβαίωσε τα θετικά νέα.

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

ΤΡΟΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ Οι αεροπορικές τραγωδίες που συγκλόνισαν τον κόσμο τον 21ο αιώνα

Στις 23 Αυγούστου 2000,143 επιβάτες και πλήρωμα έχασαν τη ζωή τους όταν το αεροσκάφος της πτήσης Gulf Air 072 από το Κάιρο προς το Μπαχρέιν συνετρίβη στα ρηχά νερά της θάλασσας πέντε χιλιόμετρα από το Διεθνές αεροδρόμιο του Μπαχρέιν. Αιτία ήταν μια αποτυχημένη προσπάθεια προσγείωσης.
 

Διακοπές δρομολογίων στον Ηλεκτρικό έως και τη Δευτέρα



Ο σταθμός του Ηλεκτρικού στον Πειραιά

Αθήνα
Λόγω εργασιών στις σιδηροτροχιές, τα δρομολόγια του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου στην Αθήνα θα διακοπούν έως και τη Δευτέρα στο τμήμα Φάληρο - Πειραιάς από τις 6 το απόγευμα μέχρι τη λήξη της βάρδιας.


Κατά τη διάρκεια διακοπής της κυκλοφορίας οι επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν, με το ίδιο εισιτήριο, από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές καθώς και από την ειδική λεωφορειακή γραμμή Χ1 Πειραιάς (Πλ. Καραϊσκάκη)- Σταθμός Φαλήρου.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ