11 Δεκεμβρίου 2020

Δημοσιεύτηκαν οι προσωρινοί πίνακες επιτυχόντων στην ΟΣΥ






Δείτε και τα προσωρινά αποτελέσματα για τις προσλήψεις στην ΣΤΑΣΥ


ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 1/2020

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Προκήρυξη 1/2020, για την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τριακοσίων εξήντα επτά θέσεων (367) προσωπικού Δ.Ε οδηγοί λεωφορείων & πενήντα έξι (56) θέσεων Δ.Ε τεχνιτών διαφόρων ειδικοτήτων, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου στην Ο.ΣΥ Α.Ε αναρτώνται οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων οδηγών και τεχνιτών διαφόρων ειδικοτήτων ειδικότερα:


-Συνολική ειδικοτήτων με σειρά κατάταξης (ενιαίος πίνακας)
-Συνολική με σειρά κατάταξης ανά ειδικότητα (ενιαίος πίνακας ανά ειδικότητα)
-Πίνακας επιτυχόντων διοριστέων ανά κλάδο και ειδικότητα σε γενικές και ειδικές κατηγορίες θέσεων.
-Πίνακας αναπληρωματικών ανά κλάδο ειδικότητα σε γενικές και ειδικές κατηγορίες θέσεων.
-Πίνακας απορριπτέων ανά ειδικότητα.

Οι υποψήφιοι, δύνανται να υποβάλουν ενστάσεις κατά των προσωρινών πινάκων, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 5 ημερολογιακών ημερών ενώπιον του ΑΣΕΠ. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την επομένη της ανάρτησης – δημοσίευσης των προσωρινών πινάκων στο διαδικτυακό τόπο της Ο.ΣΥ. Α.Ε. (www.osy.gr), και ορίζεται ειδικότερα από 10-12-2020, ως και την πάροδο της 14ης Δεκεμβρίου 2020.

Η υποβολή των ενστάσεων γίνεται μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax: 210-6400241, 210-6400686) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email: prosl.enstasi@asep.gr). Στην ένσταση θα πρέπει να επισυνάπτεται παράβολο είκοσι ευρώ (20€), αλλιώς η ένσταση δεν θα εξετάζεται. Ο ενδιαφερόμενος πρέπει να προμηθευτεί το παράβολο ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής ηλεκτρονικού παραβόλου (e-παράβολο) επιλέγοντας – Φορέας Δημοσίου –Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) από το διαδικτυακό τόπο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (www.gsis.gr).

Προς διευκόλυνση των υποψηφίων έχει δημιουργηθεί στο διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) σχετικός σύνδεσμος (βλ. λογότυπο με την ονομασία «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ»). Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον αριθμό του παραβόλου στην ένσταση και να καταλάβει το αντίτιμό του μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων. Σε περίπτωση που η υποβληθείσα ένσταση γίνει δεκτή, το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον ενιστάμενο.


Σημείωση: Η ΟΣΥ κατέβασε τα link με τους πίνακες (που είχαν ανέβει στο site την προηγούμενη μέρα) την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου και ανέβασε νέους πίνακες αποτελεσμάτων στους οποίους οι βαθμολογίες ήταν διαφορετικές, χωρίς να αιτιολογήσει την αλλαγή αυτή.  

101. ΔΕ Οδηγοί Λεωφορείων (Δ’ ή D κατηγορίας)
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΜΕΑ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΜΕΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΥΠΗΚΟΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΚΝΟ, ΑΔΕΛΦΟ Η ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΚΝΟ, ΑΔΕΛΦΟ Η ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΥΠΗΚΟΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΚΝΟ, ΑΔΕΛΦΟ Η ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΚΝΟ, ΑΔΕΛΦΟ Η ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
101. ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΩΝ
102. ΔΕ Οδηγοί Λεωφορείων (Δ’ και Ε’ ή DE κατηγορίας)
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΜΕΑ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΜΕΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΚΝΟ, ΑΔΕΛΦΟ Η ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΚΝΟ, ΑΔΕΛΦΟ Η ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΥΠΗΚΟΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΚΝΟ, ΑΔΕΛΦΟ Η ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΚΝΟ, ΑΔΕΛΦΟ Η ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
102. ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΩΝ
103. ΔΕ Τεχνιτών Οχημάτων (Μηχανοτεχνιτών)
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΜΕΑ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΚΝΟ, ΑΔΕΛΦΟ Η ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
103. ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΩΝ

19 Νοεμβρίου 2020

Με ένα χρόνο καθυστέρηση η υπογειοποίηση στα Σεπόλια – Ολοκλήρωση το 2024






Δώδεκα μήνες καθυστέρησης έχει μαζέψει προς το παρόν το έργο της υπογειοποίησης των σιδηροδρομικών γραμμών στο τμήμα Σταθμός Λαρίσης – Τρεις Γέφυρες στα Σεπόλια με αποτέλεσμα η ολοκλήρωσή του να αναμένεται στην καλύτερη περίπτωση στις αρχές του 2024, σύμφωνα με ενημέρωση της ΕΡΓΟΣΕ προς τον Εκπολιτιστικό Εξωραϊστικό Σύλλογο Σεπολίων «Αναγέννηση».


Η σύμβαση του έργου μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και της κοινοπραξίας INTRAKAT – ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΤΕ υπεγράφη το Νοέμβριο του 2018 με το συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης να είναι 52 μήνες. Σύμφωνα με το σύλλογο «Αναγέννηση» έχουν προς το παρόν συσσωρευτεί 12 μήνες καθυστέρησης με το νέο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης να φτάνει τους «62 μήνες». Έτσι, μετρώντας πάντα από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης, το έργο πρέπει να ολοκληρωθεί το νωρίτερο τον Ιανουάριο του 2024.

Σημειώνεται ότι ο προϋπολογισμός προσφοράς ανήλθε σε 66.580.539,74 ευρώ όταν ο προϋπολογισμός του διαγωνισμού ήταν 122.000.000 ευρώ. Η κοινοπραξία δηλαδή προσέφερε έκπτωση 45,71%. Τον περασμένο μήνα εξάλλου η ΕΡΓΟΣΕ πληροφόρησε ότι ως το τέλος της χρονιάς πρόκειται να υπογράψει συμπληρωματική σύμβαση ύψους 15 εκατ. ευρώ για το έργο το οποίο, σύμφωνα με προηγούμενες καταγγελίες από την περιοχή των Σεπολίων έχει βαλτώσει.

Όπως αναφέρει στην ενημέρωσή του ο σύλλογος, «Οι 8 μήνες εκ του συνόλου της καθυστέρησης οφείλονται στην μη παραχώρηση της δυτικής γραμμής από τον ΟΣΕ για αποξήλωση και οι 4 μήνες στη μεθοδολογία τρόπου κατασκευής. Η Αρχαιολογική Υπηρεσία δεν προκάλεσε επιπλέον καθυστέρηση αλλά συνεχίζει να παρακολουθεί το έργο. Επίσης, μας ενημέρωσε ότι αναμένεται στις αρχές του 2021 ένα καινούργιο μηχάνημα νέας τεχνολογίας χωρίς ηχητική όχληση (επιπλέον τους ενός που ήδη υπάρχει). Επίσης ότι δίνεται ιδιαίτερο βάρος στην επίσπευση της κατασκευής, ειδικά του δυτικού τμήματος, ώστε να παραδοθεί η γραμμή στον ΟΣΕ, προς λειτουργία. Σε ερώτηση για τη (σύμφωνα με δημοσιεύματα) διαφωνία μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και της κατασκευάστριας εταιρείας ΙΝΤΡΑΚΑΤ, μας δήλωσε ότι δεν υπάρχει…»

Σχετικά με τις διαβάσεις των πεζών, η ΕΡΓΟΣΕ ενημέρωση ότι στην εξέλιξη των έργων θα κατασκευαστούν άλλες δύο ανισόπεδες διαβάσεις επιπλέον αυτής που υπάρχει ήδη στην οδό Ζαχία προς το Σταθμό Λαρίσης, οι οποίες θα έχουν πρόβλεψη για χρήση από Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες (ανελκυστήρες). Όσο για τις ισόπεδες διαβάσεις που έκλεισαν, σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, ούτως ή άλλως, παράνομες εντός αστικού ιστού και οι πολίτες τις χρησιμοποιούσαν με δική τους ευθύνη, με το σύλλογο να προβληματίζεται για το γεγονός πως σε μήκος 3 χιλιομέτρων θα υπάρχουν μόνο τρεις διαβάσεις.

18 Νοεμβρίου 2020

Τo τραμ επιστροφήει στο Σύνταγμα- Ξεκινούν στην Παρασκευή 20/11 τα σχέδια


Ξεκινούν και πάλι από την ερμηνηνη Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020 τα σχέδια του τραμ από και προς το Σύνταγμα, τα διάφορα χρώματα διαεί στον Οκτώβριο του 2018.  

Το Σεπτέμβριο η ΣΤΑΣΥ εγκατάστασητέστησε οργάνωση μέτρησης των παραμορφώσεων της πλακέτας που αφήνουν τα στοιχεία που παραχωρούν τα στοιχεία του Ιλισού και δημιουργούνται επιστροφές χρημάτων στο κλείσιμο της διάθεσης των τραμ, των τοποθετήσεων στάσης «Κασομούλη» και «Λεωφ. Βουλιαγμένης ».

«Από τις ερωτήσεις και τις δοκιμές που εμφανίζονται, με τα ερωτήματα που απαιτούν μεσολάβησαν, δεν χρειάζεται να εμφανίζομαι στην ουσία παραλλήξεις στην αίτηση από ταδιαλύσεις του τραμ», αναφορές για την εφαρμογή της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, «πρόσθετοτάς μας να μην κάνουμε κάτι διαφορετικό με την υπηρεσία επιλεκτικής επικοινωνίας. της Αττικής το αποτέλεσμα Σύνταγμα - Κασομούλη, εφαρμογές και ενδιάμεσες λύσεις σε Ζάππειο, Λεωφ. Βουλιαγμένης και Φιξ ».

Κατάργησε τα αποτελέσματα της προσωπικής εφαρμογής, φυσικά, οι ίδιοι, οι χρήστες πρέπει να αναλύονται για κάθε διαφορετικό χρόνο.

Η επανέναρξη των δρομολογίων του τραμ από και προς το Σύνταγμα που απαιτούνται για κάθε χρήση στην αποσυμφόρηση των υποψηπων εφαρμογών μέσων. Παράθυρο, πρόσβαση με την προσθήκη της τεχνοίκησης της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, επισπεύδρυ η επανέναρξη των δρομολογίων του τραμ και στο από από τη στάση «Μπάτης» στο Π. Φάληρο έως το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, τα απαιτούμενα ζητήματα στον Μάρτιο του 2020, να κάνωλελεργή από την περιφέρεια Αττικής ταδια για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, στο περιεχόμενο των εφαρμογών η μετατόπιση της εικόνας της τραμ.

Τα καθήκοντα αναμένεται να ανακαλύψετε στα τέλη Νοεμβρίου. Αμέσως μετά την αναζήτηση συμπληρωματικές αναζητήσεις της νέας γραμμής, διαθεσιμότητα στη διάφαση η επανακυκλοφορία των συρμών του Τραμ.

Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού χρώματος στον τελματικό χρήστη του τραμ στο Σύνταγμα, στη συμβολή των οδών Όθωνος και Αμαλίας, κάθε φορά που ζητάμε μηνύματα έκθεσης και ένδυσης καρτών, με διαφορετική εφαρμογή για την εφαρμογή των ειδικών πληροφοριών της Αττικής.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

12 Οκτωβρίου 2020

Προχωρά η αγορά 200 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα από τα ΚΤΕΛ




Στην αγορά 200 αστικών λεωφορείων τα οποία θα δρομολογηθούν στις 60 γραμμές που θα τους αναθέσει ο ΟΑΣΑ ετοιμάζονται να προχωρήσουν άμεσα τα ΚΤΕΛ Αττικής, Κορίνθου, Θήβας και Εύβοιας.

Ήδη, μέσα σε χρόνο ρεκόρ, εξασφαλίστηκε η σχετική χρηματοδότηση μέσω της τράπεζας Πειραιώς όπως ανακοίνωσε πριν από λίγες μέρες ο τραπεζικός όμιλος. Συγκεκριμένα, ανακοινώθηκε πως η Τράπεζα Πειραιώς και η Πειραιώς Leasing θα είναι ο αποκλειστικός χρηματοδότης (με το ύψος της χρηματοδότησης να μην ανακοινώνεται), αφενός για την προμήθεια 200 αστικών λεωφορείων από το ΚΤΕΛ Αττικής, Κορίνθου, Θήβας και Εύβοιας και αφετέρου για την εκμίσθωση 180 λεωφορείων στην Θεσσαλονίκη.

Η προμήθεια 180 λεωφορείων για τη Θεσσαλονίκη αφορά την εκμίσθωσή τους μέσω leasing από τον ΟΑΣΘ για 30 μήνες με δικαίωμα προαίρεσης για εξαγορά των οχημάτων μετά το πέρας της μίσθωσης.

Στην Αθήνα, μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ του ΟΑΣΑ και των ΚΤΕΛ Αττικής για την παραχώρηση 60 γραμμών. Τα ΚΤΕΛ Αττικής θα πραγματοποιούν δρομολόγια σε 29 από αυτές τις γραμμές ενώ τις υπόλοιπες 31 θα τις υπεκμισθώσουν στα ΚΤΕΛ Κορίνθου, Θήβας και Εύβοιας.

Από τα 200 λεωφορεία που θα αγοραστούν, τα 164 θα είναι κανονικά (12 μέτρων), 30 θα είναι αρθρωτά (18 μέτρων), ενώ θα αγοραστούν και 6 mini buses (8 μέτρων).

Η πλήρης λίστα με τις γραμμές που θα αναλάβουν τα ΚΤΕΛ έγινε γνωστή την Παρασκευή με τη δημοσίευση στο ΦΕΚ της έγκρισης για την συνεργασία μεταξύ του ΟΑΣΑ και των ΚΤΕΛ. Παράλληλα, εγκρίθηκε και ο ακριβής αριθμός των δρομολογίων που θα εκτελούνται καθημερινά ανά γραμμή για τη χειμερινή και τη θερινή περίοδο.

Τα ΚΤΕΛ Αττικής θα αποζημιώνονται με 1,41 ευρώ ανά οχηματοχιλιόμετρο, ανεξάρτητα από τον αριθμό των επιβατών ή τις επικυρώσεις εισιτηρίων. Το συνολικό κόστος για τον ΟΑΣΑ για το έτος 2020 θα ανέλθει σε 4.987.077,10 ευρώ με ΦΠΑ, για το 2021 σε 29.922.462,59 ευρώ με ΦΠΑ και για το 2022 σε 24.935.385,50 ευρώ με ΦΠΑ.

Τα ΚΤΕΛ αναμένεται επίσης να ανοίξουν νέα σημεία πώλησης εισιτηρίων με τα έσοδα όμως (ή τουλάχιστον την πλειοψηφία τους όπως συμβαίνει στα λοιπά σημεία λιανικής) να πηγαίνουν στον ΟΑΣΑ.

Προς το παρόν, τα ΚΤΕΛ έχουν αναλάβει 5 γραμμές (122, 123, 171, 504, 740) στις οποίες πραγματοποιούν δρομολόγια αστικά λεωφορεία που έχουν έρθει προσωρινά από διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Τα λεωφορεία αυτά δεν διαθέτουν εξοπλισμό ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τηλεματικής, επομένως η επιβίβαση των επιβατών γίνεται δωρεάν, ενώ οι επιβάτες δεν μπορούν να γνωρίζουν την ακριβή ώρα άφιξης του κάθε λεωφορείου στη στάση.

Αν και ο ΟΑΣΑ έχει ανακοινώσει πως η εγκατάσταση του σχετικού εξοπλισμού θα γίνει σταδιακά, δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα κάποιο χρονοδιάγραμμα, ούτε φαίνεται να έχει ξεκινήσει η εγκατάσταση από κάποιο λεωφορείο αν και ήδη έχουν περάσει 2 εβδομάδες. Έτσι τίθεται υπό αμφισβήτηση το αν θα μπει εξοπλισμός στα προσωρινά λεωφορεία ή αν τα ΚΤΕΛ θα περιμένουν την απόκτηση των νέων.

Ήδη πάντως έχει ξεκινήσει το «ξήλωμα» του σχετικού εξοπλισμού από λεωφορεία που παραμένουν ακινητοποιημένα σε αμαξοστάσια της ΟΣΥ, κάτι που συνοδεύεται από αντιδράσεις συνδικαλιστών.

Αν και αρχικά οι συνδικαλιστές είχαν τηρήσει στάση αναμονή, πληθαίνουν τις τελευταίες μέρες οι φωνές όσων ζητούν διακοπή της συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ είτε άμεσα είτε αμέσως μετά τη λήξη της πανδημίας του κορωνοϊού.

01 Οκτωβρίου 2020

Αντίδραση ΣΥΡΙΖΑ μετά την αποκάλυψη της «Εφ.Συν.» για τη σύμβαση ΟΑΣΑ - ΚΤΕΛ



Την αντίδραση βουλευτών της αξιωματικής αντιπολίτευσης προκάλεσε το δημοσίευμα της «Εφ.Συν.» «Οι συγκοινωνίες με την αλήθεια των αριθμών» για την «περίεργη» σύμβαση που συνήψαν ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ Αττικής για την προσωρινή κάλυψη των περιφερειακών και διαδημοτικών δρομολογίων του λεκανοπεδίου.

Με Αίτημα Κατάθεσης Εγγράφων (ΑΚΕ), μετά από πρωτοβουλία του Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Παππά που συνυπογράφει ο Αναπληρωτής Τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης, 34 βουλευτές ζητούν να κατατεθεί στη Βουλή το προσύμφωνο σύμβασης μεταξύ Ο.Α.Σ.Α και ΚΤΕΛ Αττικής ΑΜΕ.

Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων προς τους Υπουργούς Υποδομών - Μεταφορών και Οικονομικών

Θέμα: «Προσύμφωνο σύμβασης μεταξύ Ο.Α.Σ.Α και ΚΤΕΛ Αττικής ΑΜΕ»

Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο αλλά και ανακοινώσεις αρμοδίων φορέων, στο πλαίσιο της εφαρμογής του σχεδίου για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, υπεγράφη προσύμφωνο σύμβασης μεταξύ των εταιριών Ο.Α.Σ.Α και ΚΤΕΛ Αττικής ΑΜΕ με σκοπό την ενίσχυση της Ο.Σ.Υ, θυγατρικής του Ο.Α.Σ.Α με περισσότερα από 200 λεωφορεία και 550 οδηγούς.
Επειδή διαφαίνεται η σταδιακή παραχώρηση αστικών δρομολογίων σε ιδιώτες μέσα από τον επανασχεδιασμό των επιβατικών μεταφορών στην Αττική και την εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου από πλευράς ΚΤΕΛ για λογαριασμό του ΟΑΣΑ.
Επειδή διαφαίνεται ότι μερίδια μεταφορικού έργου είναι σχεδιασμένο να δοθούν και σε άλλα περιφερειακά ΚΤΕΛ.
Επειδή διαφαίνεται ότι τα ΚΤΕΛ Αττικής ΑΜΕ - σύμφωνα με τον τελευταίο ισολογισμό οικονομικού έτους 2018, που δημοσιεύτηκε στο ΓΕΜΗ στις 10 Ιανουαρίου 2020 - παρουσιάζουν ζημίες προ φόρων περίπου 45.000 ευρώ, όπως και το 2017, στην πραγματικότητα όμως έχουν αρνητικά κεφάλαια πάνω από 2,7 εκατ. ευρώ και οι τρέχουσες υποχρεώσεις υπερβαίνουν το σύνολο του κυκλοφορούντος ενεργητικού κατά 3 εκατ. ευρώ σύμφωνα με τα ελληνικά λογιστικά πρότυπα.

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν από τους αρμόδιους Υπουργούς Μεταφορών και Οικονομικών να καταθέσουν:

· το προαναφερθέν προσύμφωνο σύμβασης.
· τη σχετική αλληλογραφία μεταξύ των αναφερομένων μερών (Υπουργείου, ΟΑΣΑ, ΚΤΕΛ)
· τη σχετική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΣΑ, καθώς και τα πρακτικά αυτής.
· τη σχετική μελέτη, που να αποδεικνύει την εξασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος.

07 Αυγούστου 2020

Μητσοτάκης: 655 προσλήψεις στις συγκοινωνίες, 300 λεωφορεία μέσω leasing και ιδιωτικοποίηση γραμμών μέσω ΣΔΙΤ


Τρία άμεσα μέτρα και τρεις μεσοπρόθεσμες ενέργειες για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών, με στόχο να αυξηθούν τα δρομολόγια, αλλά και να αντιμετωπιστούν χρόνιες παθογένειες, ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, μετά τη σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.


Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα υπό τον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη συμμετείχαν επίσης ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Νίκος Σταθόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης, ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ κ. Γιάννης Γκόλιας, ο Διευθύνων Σύμβουλος ΟΑΣΑ Νίκος Αθανασόπουλος.

Ο πρόεδρος της ΟΣΥ κ. Βασίλης Ξυπολυτάς και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Στέφανος Αγιάσογλου, ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ κ. Χάρης Δαμασκός και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Νίκος Χαιρέτας.

Ο κ. Καραμανλής ανακοίνωσε ειδικότερα τις εξής τρεις άμεσες ενέργειες:
Πρώτον: Άμεση προμήθεια 300 σύγχρονων λεωφορείων, ηλικίας μέχρι 10 ετών, με leasing. Ο διαγωνισμός θα είναι στον «αέρα» τον Σεπτέμβριο. Γεγονός που σημαίνει περισσότερα δρομολόγια, περισσότερες θέσεις καθήμενων, λιγότερη ταλαιπωρία, λιγότερη διασπορά του ιού.
Δεύτερον: 655 προσλήψεις σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ, σε ειδικότητες αιχμής, με διαδικασίες fast track, αλλά με κριτήρια ΑΣΕΠ.
Τρίτον: Ενίσχυση της προσφοράς σε δρομολόγια με αναδιάταξη των δρομολογίων της ΟΣΥ και σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ, μέσω ΣΔΙΤ. Έτσι θα ενισχυθεί άμεσα η ΟΣΥ με 203 οχήματα και 550 οδηγούς σε ημερήσια βάση.

Προανήγγειλε επίσης, τρεις μεσοπρόθεσμες ενέργειες, που θα ενταχθούν στο κυβερνητικό σχέδιο για το Ταμείο Ανάκαμψης:
Πρώτον: Αναβάθμιση 15 συρμών που κινούνται στη Γραμμή 1 του Μετρό.
Δεύτερον: Αγορά επτά συρμών για τις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό.
Τρίτον: Προκήρυξη διαγωνισμού για την προμήθεια νέων λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα για την Αθήνα ο διαγωνισμός θα αφορά στην προμήθεια περίπου 1000 σύγχρονων οχημάτων. Στόχος είναι η προκήρυξη για τα πρώτα 600 να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Νοέμβριο και τα 300 εξ αυτών να κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας μέχρι το τέλος του 2021.

«Οι στόχοι που θέσαμε είναι συγκεκριμένοι και μετρήσιμοι: Περισσότερο προσωπικό. Περισσότερα και καλύτερα οχήματα. Καλύτερες υπηρεσίες στον πολίτη», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Επισήμανε ότι άμεσα θα γίνει πιο ανθρώπινη η κατάσταση και μεσοπρόθεσμα θα αποκτήσουμε τις αστικές συγκοινωνίες που πραγματικά αξίζουν στους πολίτες, ενώ ευχαρίστησε για άλλη μία φορά τους εργαζόμενους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για την καθημερινή τους προσπάθεια.

Ακολουθεί ολόκληρη η δήλωση του κ. Καραμανλή:

«Η κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι δύσκολη και δεν σκοπεύω να την ωραιοποιήσω. Εδώ και ένα χρόνο προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε συσσωρευμένες παθογένειες και την απόλυτη εγκατάλειψη 4,5 ετών.

Βέβαια τους πολίτες δεν τους ενδιαφέρει το χθες. Τους ενδιαφέρουν οι λύσεις. Ιδίως σήμερα, που η πανδημία έχει θέσει νέα δεδομένα και νέες απαιτήσεις.

Τους τελευταίους μήνες, λοιπόν, κάνουμε μια καθημερινή διαχείριση κρίσης. Την προηγούμενη εβδομάδα, όπως ξέρετε, λάβαμε κάποια έκτακτα μέτρα, ανακαλέσαμε άδειες του προσωπικού και ήδη τα δρομολόγια τις πρώτες μέρες του Αυγούστου έχουν πυκνώσει ξανά. Ιδίως στο μετρό.

Γνωρίζω ότι αυτό δεν είναι αρκετό για τους πολίτες. Άρα δεν είναι αρκετό και για εμάς.

Ο Πρωθυπουργός, μάς έκανε την τιμή να μας επισκεφτεί σήμερα στο Υπουργείο κι αυτό επιβεβαιώνει το προσωπικό του ενδιαφέρον και την αποφασιστικότητά του να βρεθούν άμεσα λύσεις. Πολλές φορές το προηγούμενο διάστημα είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω πόσο βαθιά τον ενδιαφέρει να βρεθούν λύσεις. Σήμερα προήδρευσε μιας πολύ γόνιμης σύσκεψης που πραγματοποιήσαμε με τους επικεφαλής των αρμόδιων φορέων.

Οι αστικές συγκοινωνίες αποτελούν δημόσιο αγαθό και υποχρέωση μας είναι να τις κάνουμε κάθε μέρα και καλύτερες.

Οι στόχοι που θέσαμε είναι συγκεκριμένοι και μετρήσιμοι:
Περισσότερο προσωπικό.
Περισσότερα και καλύτερα οχήματα.
Καλύτερες υπηρεσίες στον πολίτη.

Το σχέδιο δράσης στο οποίο έχουμε καταλήξει, περιλαμβάνει μέτρα άμεσα, αλλά και μεσοπρόθεσμα. Ξεκινώ από τα άμεσα.
Πρώτον: Άμεση προμήθεια 300 σύγχρονων λεωφορείων με leasing. Ο διαγωνισμός θα είναι στον «αέρα» τον Σεπτέμβριο. Άρα περισσότερα δρομολόγια, περισσότερες θέσεις καθήμενων, λιγότερη ταλαιπωρία, λιγότερη διασπορά του ιού. Τα οχήματα αυτά θα είναι έως 10 ετών.
Δεύτερον: 655 προσλήψεις σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ. Άμεσα. Και μάλιστα κατόπιν έγκρισης του Πρωθυπουργού με fast track διαδικασίες, τηρώντας όμως πλήρως τα κριτήρια προσλήψεων του ΑΣΕΠ. Σε ειδικότητες αιχμής, στις οποίες υπάρχει ανάγκη, δηλαδή στο προσωπικό πεδίου.
Τρίτον: Ενίσχυση της προσφοράς σε δρομολόγια. Στην κεντρικότερη ζώνη, στον πυκνό αστικό ιστό, που υπάρχει το μεγαλύτερο πρόβλημα, αναδιατάσσουμε και κάνουμε πολύ πιο πυκνά τα δρομολόγια της ΟΣΥ. Και στην περιφερειακές και ενδοδημοτικές διαδρομές, ενισχύουμε την προσφορά σε σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ. Έτσι, ενισχύουμε άμεσα την ΟΣΥ με 203 οχήματα και 550 οδηγούς σε ημερήσια βάση.

Πάμε τώρα στις μεσοπρόθεσμες ενέργειες. Είναι άλλες τρεις και σημειώνω εξαρχής ότι όλες θα ενταχθούν στο κυβερνητικό σχέδιο για το Ταμείο Ανάκαμψης:
Πρώτον: Αναβάθμιση 15 συρμών που κινούνται στη Γραμμή 1 του Μετρό.
Δεύτερον: Αγορά επτά συρμών για τις Γραμμές 2 και 3. Οι δύο αυτές ενέργειες, επειδή όπως καταλαβαίνετε είναι πιο σύνθετες, απαιτούν περίπου μια τριετία.
Και βέβαια η τρίτη μεσοπρόθεσμη κίνηση, είναι η προκήρυξη διαγωνισμού για την προμήθεια νέων λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Για την Αθήνα θα είναι περίπου 1000. Από αυτά, 250 θα είναι Diesel Euro VΙ, 350 φυσικού αερίου και 400 ηλεκτρικά. Όλα δηλαδή σύγχρονα και με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.

Η προμήθεια θα γίνει σε δύο φάσεις. Ο στόχος μας είναι η προκήρυξη για τα πρώτα 600, να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Νοέμβριο, τα 300 εκ των οποίων να κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας μέχρι το τέλος του 2021.

Κλείνοντας, θέλω ιδιαίτερα να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τους εργαζόμενους στα μέσα μαζικής μεταφοράς για την καθημερινή τους προσπάθεια. Αυτοί κρατάνε τα μέσα σε λειτουργία. Ακόμα και εν μέσω καραντίνας αυτοί κράτησαν την πόλη ζωντανή.

Σας ανέφερα ένα λεπτομερές και καλά μελετημένο σχέδιο τριών άμεσων και τριών μεσοπρόθεσμων μέτρων για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών και την αντιμετώπιση χρόνιων παθογενειών τους.

Επισημαίνω: 11 χρόνια δεν έχουν γίνει προσλήψεις στο μετρό. 13 χρόνια δεν έχει γίνει ούτε μια πρόσληψη στα λεωφορεία. 11 χρόνια δεν έχει αγοραστεί ούτε ένα λεωφορείο.

Σήμερα, οι κατευθύνσεις και οι εντολές που έχει δώσει ο Πρωθυπουργός είναι σαφείς. Σπάμε έναν κύκλο υποεπένδυσης μεγαλύτερο των 10 ετών. Επενδύουμε πάνω από μισό δισ. ευρώ στις αστικές συγκοινωνίες του λεκανοπεδίου.

Ο άμεσος στόχος είναι να δώσουμε μια ανακούφιση στους πολίτες. Να γίνει πιο ανθρώπινη η κατάσταση. Και ο μεσοπρόθεσμος, να αποκτήσουμε τις αστικές συγκοινωνίες που πραγματικά αξίζουν στους πολίτες. Είμαι βέβαιος ότι θα τα καταφέρουμε».

Ακολουθεί το χρονολόγιο του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία (περιλαμβάνει μόνο επίσημες δηλώσεις):
7 Αυγούστου: Μητσοτάκης – 1000 λεωφορεία για την Αθήνα, διαγωνισμός για τα πρώτα 600 το Νοέμβριο, κυκλοφορία 300 εξ αυτών ως τα τέλη του 2021, προκήρυξη διαγωνισμού το Σεπτέμβριο για προμήθεια 300 λεωφορείων μέσω leasing.
27 Μαΐου: Κ. Καραμανλής – 1000 λεωφορεία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη
13 Μαΐου: Ν. Σταθόπουλος (Γ.Γ. Υποδομών) – προκήρυξη στα τέλη του φθινοπώρου, παράδοση στα τέλη του 2021
9 Φεβρουαρίου: Κ. Καραμανλής – προκήρυξη ως τον Ιούλιο (σε 4-5 μήνες), πάνω από 700 λεωφορεία, παράδοση σε 18 μήνες
4 Φεβρουαρίου: Γ. Κεφαλογιάννης – 800 λεωφορεία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη
21 Ιανουαρίου: Κ Καραμανλής – προκήρυξη ως τον Απρίλιο (σε 3-4 μήνες), 700-800 λεωφορεία

Προσλήψεις εκατοντάδων οδηγών ανακοινώνει ο πρωθυπουργός


Μέτρα για την ενίσχυση των δρομολογίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός ο οποίος επισκέπτεται σήμερα το μεσημέρι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Τα φαινόμενα συγχρωτισμού που παρατηρούνται στις αστικές συγκοινωνίες προβληματίζουν έντονα την κυβέρνηση και για το λόγο αυτό θα γίνουν παρεμβάσεις τους επόμενους μήνες προκειμένου να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων, κυρίως στα λεωφορεία στα οποία εντοπίζεται και το μεγαλύτερο πρόβλημα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μεταξύ των μέτρων που θα δρομολογήσει το υπουργείο Υποδομών και θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός θα είναι η πρόσληψη τουλάχιστον 300 οδηγών.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το πιθανότερο σενάριο είναι η πρόσληψη των οδηγών να πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο προσλήφθηκαν με συμβάσεις αορίστου χρόνου περίπου 1.500 ειδικοί φρουροί και 800 συνοριοφύλακες από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ενώ δεν αποκλείεται να ισχύσουν και κριτήρια εντοπιότητας.

Συνεργασία με ΚΤΕΛ και ΟΤΑ

Εκτός από την πρόσληψη προσωπικού αναμένεται να ανατεθεί συγκοινωνιακό έργο το οποίο εκτελείται τώρα από τον ΟΑΣΑ στις εταιρείες ΚΤΕΛ αλλά και στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης, οι οποίοι διαθέτουν οχήματα τα οποία μπορούν να εκτελέσουν αστικά δρομολόγια.

Η λύση αυτή έχει ήδη εφαρμοστεί για την ενίσχυση των δρομολογίων των λεωφορείων του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη, ενώ με τροπολογία που ψήφισε η προηγούμενη κυβέρνηση οι κρατικές εταιρείες αστικών συγκοινωνιών έχουν τη δυνατότητα να αναθέτουν συγκοινωνιακό έργο σε ιδιωτικούς φορείς όπως τα ΚΤΕΛ ή στους ΟΤΑ Α' ή Β' βαθμού ή σε οδικό μεταφορέα επιβατών με την υπογραφή σύμβασης.

Τα δρομολόγια προτείνονται από τον ΟΑΣΑ ή τον ΟΣΕΘ (Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης) και εγκρίνονται με απόφαση του υπουργού Υποδομών.

Για να προχωρήσει η πρόσληψη των νέων οδηγών και η ανάθεση δρομολογίων σε άλλους φορείς θα πρέπει η κυβέρνηση να ετοιμάσει σχετική νομοθετική ρύθμιση, δεδομένου ότι πρόκειται για μέτρα που θα πρέπει να εφαρμοστούν στο άμεσο μέλλον.

Ως εκ τούτου, σε ό,τι αφορά την ανάθεση δρομολογίων σε ΚΤΕΛ και ΟΤΑ δεν υπάρχουν περιθώρια διεξαγωγής διαγωνισμού ο οποίος μπορεί να διαρκέσει αρκετούς μήνες.
Ενίσχυση των δρομολογίων μέχρι το φθινόπωρο

Σύμφωνα με πληροφορίες, η νομοθετική ρύθμιση για την ενίσχυση των δρομολογίων στα μέσα μεταφοράς και την πρόσληψη προσωπικού θα γίνει είτε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου είτε με τροπολογία που θα ψηφιστεί όταν ανοίξει ξανά η Βουλή.

Για το θέμα αυτό υπήρξε επικοινωνία την Πέμπτη μεταξύ του υπουργού Υποδομών, Κώστα Καραμανλή, και του υπουργού Επικρατείας, Γιώργου Γεραπετρίτη, ο οποίος έχει και τον τελευταίο λόγο σε νομοθετικά ζητήματα.

Το ενδεχόμενο ανάθεσης δρομολογίων σε ιδιώτες και σε ΟΤΑ αποτελεί μονόδρομο – τουλάχιστον μέχρι την προμήθεια των νέων λεωφορείων – δεδομένου ότι από τα περίπου 2.000 οχήματα που διαθέτει η εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε., λιγότερα από τα μισά κυκλοφορούν σε καθημερινή βάση στους δρόμους της Αθήνας.

Στόχος της κυβέρνησης είναι οι παρεμβάσεις για την ενίσχυση των δρομολογίων να έχουν ολοκληρωθεί μέσα στο φθινόπωρο. Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές η διαδικασία για την πρόσληψη προσωπικού εκτός ΑΣΕΠ μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε διάστημα της τάξεως των δύο με τριών μηνών.

19 Ιουλίου 2020

Ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΌΣ ΣΙΔΗΡΌΔΡΟΜΟΣ ΕΚΠΈΜΠΕΙ SOS ΜΕ ΤΟ ΣΟΒΑΡΌ ΑΤΎΧΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΈΒΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΌ ΤΗΣ ΚΗΦΙΣΙΆΣ



Δύο περιστατικά της περασμένης εβδομάδας, το σοβαρό ατύχημα που συνέβη στο σταθμό της Κηφισιάς και είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό επιβατών και η εξάρθρωση (για μία ακόμα φορά) δύο συμμοριών που πραγματοποιούσαν κλοπές σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς με επίκεντρο τη γραμμή του ΗΣΑΠ, φέρνουν στο προσκήνιο την κατάσταση που αντιμετωπίζουν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες που μετακινούνται με τη γραμμή 1 του Μετρό.

Όπως αναφέρει το site Athens Transport, αν και στο παρελθόν η ανακαίνιση των σταθμών εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων καθώς και του μεγαλύτερου τμήματος της σιδηροδρομικής επιδομής κάποια χρόνια αργότερα, έφεραν την παλαιότερη σιδηροδρομική γραμμή της χώρας στον 21ο αιώνα, εξακολουθούν να υπάρχουν σημαντικά προβλήματα που ζητούν λύσεις εδώ και χρόνια.

Η συγχώνευση των εταιρειών λειτουργίας των γραμμών του ΗΣΑΠ, του Τραμ και του Μετρό που πραγματοποιήθηκε το 2011 είχε πρόσκαιρα δημιουργήσει ελπίδες πως θα επέλθει τελικά σύγκλιση στο επίπεδο των υπηρεσιών μεταξύ των τριών γραμμών του Μετρό. Οι ελπίδες αυτές βέβαια διαψεύστηκαν αφού μέχρι και σήμερα, η γραμμή 1 λειτουργεί ως ξεχωριστό μέσο που δυστυχώς αποτελεί το φτωχό συγγενή του Μετρό.

Από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ηλεκτρικός είναι η μεγάλη ηλικία των συρμών, αφού η προμήθεια των παλαιότερων εξ αυτών έγινε το 1985, η ηλικία τους δηλαδή έχει φτάσει τα 35 χρόνια. Η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Υποδομών είχε προωθήσει -αντί για την αγορά νέων- την πλήρη ανακατασκευή τους ώστε έτσι να επεκταθεί η διάρκεια ζωής τους κατά 20 χρόνια με χαμηλότερο κόστος με την προηγούμενη διοίκηση της Αττικό Μετρό να προτείνει το έργο της ανακατασκευής 75 οχημάτων της 8ης παραλαβής για χρηματοδότηση ύψους 70 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ. Ωστόσο, τόσο η σημερινή κυβέρνηση όσο και οι διοικήσεις των Αττικό Μετρό και ΣΤΑΣΥ δεν έχουν αναφερθεί στο συγκεκριμένο έργο.

Το γεγονός ότι το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής 1 είναι επίγειο δημιουργεί πρόσθετα ζητήματα ασφάλειας που μέχρι σήμερα δεν έχουν επιλυθεί αποτελεσματικά. Όλοι γνωρίζουν ότι οι σταθμοί της γραμμής του ΗΣΑΠ στο κέντρο της Αθήνας αποτελούν «στέκι» συμμοριών που επιδίδονται σε κλοπές με ιδιαίτερη προτίμηση στους ηλικιωμένους επιβάτες και τους τουρίστες, δυσφημίζοντας παράλληλα και την Αθήνα ως τουριστικό προορισμό.

Αν και η αστυνομία προχωρά περιοδικά σε συλλήψεις, οι δράστες αφήνονται στη συνέχεια ελεύθεροι για να συνεχίσουν την επικερδή απασχόλησή τους.

Η γραμμή του ηλεκτρικού είναι όμως ανοχύρωτη όσον αφορά και τους βανδαλισμούς με γκράφιτι οι οποίοι γίνονται όχι μόνο αργά τη νύχτα αλλά και τις ώρες λειτουργίας του μέσου. Η εικόνα των καλυμμένων με γκράφιτι -τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά- συρμών του ΗΣΑΠ, αποτελεί μία γνωστή εικόνα παρακμής που έχει ως αποτέλεσμα την προσέλκυση περισσότερων παραβατικών στοιχείων και την απώθηση πολλών δυνητικών επιβατών. Η ΣΤΑΣΥ έχει μέχρι σήμερα αποτύχει στο να προστατέψει τη δημόσια περιουσία παρότι ξοδεύει πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ κάθε μήνα προς εταιρείες σεκιούριτι.

Μετά την ανακαίνιση της σιδηροδρομικής επιδομής της γραμμής την περασμένη δεκαετία, που ταλαιπώρησε για αρκετά χρόνια τους επιβάτες, η εταιρεία λειτουργίας του ΗΣΑΠ έχασε την ευκαιρία να παρουσιάσει τη γραμμή ως ισότιμη των άλλων δύο γραμμών του Μετρό. Η χρονοαπόσταση των δρομολογίων αυξήθηκε (ανά 6′ τις ώρες αιχμής όταν στις γραμμές 2 & 3 είναι ανά 4′ – 4,5′), ενώ η δίωρη παράταση λειτουργίας τα βράδια της Παρασκευής και του Σαββάτου (που τώρα κινδυνεύει να καταργηθεί και στο Μετρό) δεν επανήλθε ποτέ.

Αδράνεια υπήρξε και ως προς την προώθηση έργων κατασκευής νέων ενδιάμεσων σταθμών αλλά και επεκτάσεων της γραμμής, με χαρακτηριστικότερη την υπογειοποίηση του τμήματος Φάληρο – Πειραιάς που βρίσκεται σε εκκρεμότητα εδώ και χρόνια. Εξαιτίας μάλιστα της επικείμενης δημοπράτησης του συγκεκριμένου έργου, δεν προχώρησε ποτέ η ανακαίνιση των γραμμών μεταξύ των δύο σταθμών, με αποτέλεσμα ακόμα και σήμερα οι συρμοί να κινούνται με πολύ χαμηλές ταχύτητες στο τμήμα αυτό, λόγω της κακής κατάστασης της υποδομής.

Η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ οφείλει έστω και τώρα να βάλει σε προτεραιότητα τη γραμμή του ΗΣΑΠ ξεκινώντας με μια λύση στο ζήτημα του τροχαίου υλικού, είτε προωθώντας την ανακατασκευή των υπαρχόντων συρμών, είτε την προμήθεια νέων. Από εκεί και πέρα, πρέπει να μπουν στόχοι για την λειτουργική σύγκλιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στη γραμμή 1 σε σχέση με αυτές των γραμμών 2 και 3, με το επίκεντρο να βρίσκεται στην ασφάλεια, την καθαριότητα, αλλά και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

https://indicator.gr/

Τοποθετούνται τοποτηρητές στις ΔΕΚΟ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΛΕΒΕΓΚΟΣ


Το επόμενο βήμα για το υπερταμείο είναι η ολοκλήρωση των δηλώσεων δεσμεύσεων, όπου θα αποτυπώνονται οι στρατηγικοί και επιχειρησιακοί στόχοι της κάθε εταιρείας σε ορίζοντα τριετίας. Για τα ΕΛΤΑ και τον ΟΑΣΑ, η δήλωση δεσμεύσεων θα ολοκληρωθεί αφότου πληρωθούν δύο βασικές προϋποθέσεις

Μία εκκρεμότητα που χρονολογείται από το 2017, οπότε θεσπίστηκε ο νόμος 4449/2017 για την ύπαρξη τριμελούς επιτροπής ελέγχου στις κρατικές εταιρείες, ολοκλήρωσε η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ). 
Σύμφωνα με την αναφορά πρώτου τριμήνου 2020 του οργανισμού, που με μέτοχο το ελληνικό Δημόσιο διαχειρίζεται το χαρτοφυλάκιο των κρατικών εταιρειών με στόχο την ενίσχυση της αξίας του, η ΕΕΣΥΠ, μέχρι και το τέλος Μαρτίου 2020, προχώρησε στον διορισμό 14 προέδρων επιτροπών ελέγχου στα διοικητικά συμβούλια της ΔΕΗ, της ΕΥΔΑΠ, της ΕΥΑΘ, των Ελληνικών Ταχυδρομείων, της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ), του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ), της ΓΑΙΑΟΣΕ, της Ανώνυμης Εταιρείας Διώρυγος Κορίνθου (ΑΕΔΙΚ), της Κεντρικής Αγοράς Θεσσαλονίκης (ΚΑΘ), του Οργανισμού Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ) και των Ελληνικών Αλυκών. Επιτροπή ελέγχου τοποθετήθηκε και στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) που υπάγεται στην ΕΕΣΥΠ, ενώ συγκροτήθηκαν οι επιτροπές ελέγχου των εταιρειών ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, θυγατρικών του ΟΑΣΑ.

18 Ιουλίου 2020

Τζαμπατζήδες στα λεωφορεία - "Ελάχιστοι χτυπούν ειστήριο"




Όργιο λαθρεπιβίβασης στα αστικά λεωφορεία καταγγέλλουν επιβάτες και οδηγοί. Κάνουν λόγο για ανύπαρκτους ελέγχους την ώρα που τα έσοδα βουλιάζουν - Ρεπορτάζ Μαρία Κολοβού - alpha tv

18 Ιουνίου 2020

Την Δευτέρα το πρωί το τρένο θα σφυρίξει στο Αίγιο- Πως θα γίνονται τα δρομολόγια.



Η μεγάλη στιγμή έφτασε. Tο τρένο φτάνει επιτέλους στο Αίγιο και ξεκινά τα δρομολόγιά του επί της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, τη Δευτέρα 22 Ιουνίου στις 7.30 το πρωί, δίνοντας τέλος σε ταλαιπωρία και καρκινοβασίες πολλών ετών και κάνοντας παράλληλα την Αιγιάλεια τον μεγαλύτερο συγκοινωνιακό κόμβο της Δυτικής Ελλάδας.

Τα δρομολόγια, η ακριβής διάρκειά τους και οι τιμές των εισιτηρίων θα δοθούν στη δημοσιότητα το αργότερο μέχρι την Παρασκευή, από το εμπορικό τμήμα του ΟΣΕ, δηλαδή την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Την περασμένη εβδομάδα ολοκληρώθηκαν οι ασκήσεις ετοιμότητας με τη συμμετοχή όλων των αρμοδίων σωμάτων ασφαλείας στις σήραγγες του τμήματος Κιάτο-Αίγιο και πλέον δόθηκε το "πράσινο φως" για την επαναλειτουργία της γραμμής, μήκους 72 χιλιομέτρων, που κατασκευάστηκε σε συνέχεια του τμήματος Κόρινθος-Κιάτο το οποίο λειτουργεί κανονικά εδώ και χρόνια.

31 Μαΐου 2020

Μειώνονται οι τιμές των εισιτηρίων και καρτών από 1η Ιουνίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς



Σε αναπροσαρμογή των τιμών στα εισιτήρια και τις κάρτες των επιβατών που κινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς προχωρά από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου ο ΟΑΣΑ.

Η αναπροσαρμογή στις τιμές όλων των προϊόντων μετακίνησης του ΟΑΣΑ (εισιτήρια και κάρτες χρονικής διάρκειας) προκύπτει από την απόφαση της κυβέρνησης, στο πλαίσιο των ευρύτερων μέτρων στήριξης πολιτών και επιχειρήσεων, για μείωση του συντελεστή Φ.Π.Α. στο 13% στις μεταφορές για το διάστημα από την 1 Ιουνίου έως και 31 Οκτωβρίου 2020.

Παράλληλα, υπενθυμίζεται ότι, από την 1η Ιουνίου, ενεργοποιείται η διαδικασία αποζημίωσης με τη μορφή χρονικής επέκτασης σε όλους τους κατόχους προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card, οι οποίοι προπλήρωσαν, αλλά δεν εξάντλησαν την αξία των ενεργοποιημένων καρτών τους, λόγω των περιορισμών που τέθηκαν στις μετακινήσεις από τις 11 Μαρτίου έως τις 4 Μαΐου 2020.

09 Μαΐου 2020

Τον Ιούλιο η παράδοση των επεκτάσεων του Μετρό Πειραιά σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια



Τον Ιούλιο η παράδοση των επεκτάσεων του Μετρό Πειραιά σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια

Τον Ιούλιο εκτιμάται η παράδοση των επεκτάσεων του Μετρό Πειραιά σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια. Πρόκειται για τους 3 πρώτους από τους 6 σταθμούς της επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά.