Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Θεσσαλονίκη: Στους δρόμους επιπλέον 70 αστικά λεωφορεία

Θεσσαλονίκη: Στους δρόμους επιπλέον 70 αστικά λεωφορεία: Να γνωρίσει το επιβατικό κοινό της πόλης, αλλά και η κοινωνία της χώρας, τι συνέβαινε όλα αυτά τα χρόνια με την προηγούμενη κατάσταση του ΟΑΣΘ, δήλωσε ο πρόεδρος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης.

Το υπερΤαμείο προσλαμβάνει σύμβουλο για την ΕΔΗΣ, στην οποία ανήκουν ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, ΟΣΕ, ΕΛΤΑ και αεροδρόμια



Το υπερΤαμείο προσλαμβάνει σύμβουλο για την ΕΔΗΣ, στην οποία ανήκουν ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, ΟΣΕ, ΕΛΤΑ και αεροδρόμια

Αρχίζει σιγά – σιγά να δραστηριοποιείται το υπερΤαμείο ή αλλιώς, η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ).

Η ΕΕΣΥΠ προκήρυξε διαγωνισμό για την πρόσληψη συμβούλου στη θυγατρική εταιρεία, την Εταιρεία Δημοσίων Συμμετοχών (ΕΔΗΣ), με στόχο να “δημιουργήσει τη βάση για τη διαμόρφωση μιας στρατηγικής για την καλύτερη διαχείριση του χαρτοφυλακίου της Εταιρείας Δημοσίων Συμμετοχών και των συμμετοχών που διατηρεί σε δημόσιες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς κλάδους, βελτίωση αποδοτικότητας των λειτουργιών τους και αύξησης της αξίας του χαρτοφυλακίου μακροπρόθεσμα”.

Επίσης, ο σύμβουλος του υπερΤαμείου καλείται να παρέχει και υπηρεσίες ανάλυσης των τάσεων που επικρατούν, των ευκαιριών και των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι εν λόγω εταιρείες, αλλά και οι αντίστοιχοι κλάδοι δραστηριότητας που υπάγονται στην ΕΔΗΣ, τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όσο και στην Ελλάδα, όπως για παράδειγμα σε σχέση με το ρυθμιστικό πλαίσιο, τον ανταγωνισμό, την τεχνολογία και την καινοτομία.

Υπενθυμίζεται ότι στην ΕΔΗΣ έχουν περιέλθει: ΟΣΕ, Αττικό Μετρό, ΟΑΣΑ (και οι θυγατρικές ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ), το λοιπό ποσοστό του δημοσίου στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ΕΛΤΑ και τα περιφερειακά αεροδρόμια που δεν ανήκουν στη Fraport.

Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Καταγγελία για την "Ιδιωτικοποίηση" (ξεπούλημα) της Ολυμπιακής...

Έκλεισαν την Ολυμπιακή για να μην πληρώνει το κράτος και τώρα δίνουν πάνω από μισό εκατομμύριο την ημέρα.
Του Μαρίνου Γκασιάμη
Εξι χρόνια πέρασαν από το κλείσιμο της Ολυμπιακής Αεροπορίας και κάθε μέρα που περνάει, οι εργαζόμενοι σε αυτή αισθάνονται όλο και πιο δικαιωμένοι για τα όσα υποστήριζαν.

Σύμφωνα με τα όσα επισημαίνουν και καταγγέλουν και σε σχετική ανακοίνωση του γραφείου Τύπου της Ομοσπονδίας Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας μεταξύ άλλων μετά την “επιτυχημένη ιδιωτικοποίηση” της Ο.Α. τα 700.000.000 euro του υπερατλαντικού δικτύου τα μοιράστηκαν οι τρεις αεροπορικές συμμαχίες με την μερίδα του λέοντος να τα παίρνει η συμμαχία της Lufthansa.
Την εσωτερική αγορά την μοιραστήκαν 4 ελληνικές αεροπορικές εταιρίες και μια 1 ξένη, με απόλυτο και υποδειγματικό τρόπο καθώς «φαίνεται» ότι υπάρχει ανταγωνισμός και με σχεδόν όλες τις δράσεις τους να είναι επιδοτούμενες από το κράτος.
Οι άγονες γραμμές από 12 έγιναν 38 και από 22.000.000 Euro που στοίχιζαν επί της κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας τώρα στοιχίζουν 180.000.000 Euro και χωρίς να γίνονται αεροδιακομιδές ασθενών και χωρίς τις δωρεάν κρατικές αποστολές.
Αυτή η μεγάλη ιδιωτικοποίηση, καταγγέλουν, μας στοιχίζει γύρω στα 250.000.000 Euro. "Δηλαδή έκλεισαν την Ολυμπιακή που ήταν κερδοφόρα για να πληρώνουμε στους ημέτερους 250.000.000 Euro!!! Mπράβο τους !!!!" γράφουν χαρακτηριστικά.

Έτσι οδηγήθηκε στην κατάρρευση ο ΟΑΣΘ - Βήμα-βήμα η πορεία προς την καταστροφή



Η απόπειρα να ξαναγραφτεί η ιστορία του ΟΑΣΘ από τη ΝΔ και άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης, που «κλείνουν τα μάτια» στο πάρτι δεκαετιών του Οργανισμού με τα χρήματα του Δημοσίου, προσκρούει σε έναν αδιαπέραστο τείχος: στα ίδια τα γεγονότα.


Ο ΟΑΣΘ υπήρξε επί δεκαετίες πηγή σκανδάλων, ενώ οι πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου Μεταφορών επέλεγαν να κλείνουν τα μάτια. Άφηναν έτσι τον Οργανισμό επί δεκαετίες να αιμορραγεί, ενώ η κρατική επιχορήγηση να ρέει άφθονη. Η τελευταία έκθεση του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών του υπουργείου Μεταφορών αποκάλυπτε μεταξύ άλλων περίεργες διαδρομές δημόσιου χρήματος, ελλιπή στοιχεία στις μισθοδοσίες και απευθείας αναθέσεις.

Τέλος η λεωφορειακή γραμμή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταξύ Άνω Λιοσίων – Νερατζιώτισσας


Δώδεκα ημέρες. 
Τόσο ακριβώς διήρκησε η λειτουργία της λεωφορειακής γραμμής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταξύ Άνω Λιοσίων και Νερατζιώτισσας.
Με απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η λειτουργία της γραμμής διακόπτεται «προσωρινά» από το Σάββατο 12 Αυγούστου «λόγω χαμηλής επιβατικής κίνησης».

Η λειτουργία της γραμμής που είχε δρομολόγια ανά μία ώρα ξεκίνησε μετά από αντιδράσεις στα Άνω Λιόσια εξαιτίας της δραματικής μείωσης των δρομολογίων που έφεραν τα νέα δρομολόγια του Προαστιακού. Πλέον, όσοι θέλουν να μετακινηθούν από το σταθμό των Άνω Λιοσίων προς τη Νερατζιώτισσα ή όποιο άλλο σταθμό του Προαστιακού από τη Μεταμόρφωση ως το Αεροδρόμιο θα πρέπει να μεταβούν στο σταθμό Κάτω Αχαρναί όπου θα μετεπιβιβαστούν σε συρμό προς το Αεροδρόμιο.

Δεν είναι γνωστό αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σκοπεύει να επαναφέρει τη λεωφορειακή γραμμή, ωστόσο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης πριν από λίγες μέρες προανήγγειλε τη δημιουργία λεωφορειακής γραμμής του ΟΑΣΑ από τα Άνω Λιόσια προς τους σταθμούς Νερατζιώτισσα και Πλακεντίας, που θα λειτουργήσει από τα τέλη Αυγούστου.

Όσον αφορά πιθανή επαναφορά δρομολογίων του Προαστιακού από το σταθμό των Άνω Λιοσίων αυτό δεν αναμένεται να γίνει πριν το τέλος του χρόνου.

Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

Οι 6 πιο εκνευριστικοί τύποι επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.


Η Αθήνα είναι μια τεράστια πόλη κι εσύ έχεις αποφασίσει, ότι συχνά είναι καλύτερο να μετακινείσαι με τα μέσα μεταφοράς προκειμένου να εξοικονομήσεις χρόνο, χρήμα και φυσικά να γλιτώσεις την κίνηση στους δρόμους.



Τι γίνεται όμως, όταν αυτή σου η επιλογή επηρεάζει αρνητικά την ψυχολογία σου και σε κάνει να βρίσκεσαι στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού;
Δεδομένου ότι ο αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα μέσα μεταφοράς είναι τεράστιος, κατά την διάρκεια οποιασδήποτε διαδρομής με το λεωφορείο, το τρόλεϊ, το μετρό ή το τραμ θα συναντήσεις μια σειρά από τύπους επιβατών που άλλοτε άθελα τους και άλλοτε επειδή απλά αδιαφορούν (ή αισθάνονται σαν στο σπίτι τους) μπορούν να προκαλέσουν μεγάλο πρόβλημα στους συμπολίτες τους.

Ποιοι είναι αυτοί;

Στο ΣτΕ και την Εισαγγελία Θεσσαλονίκης προσέφυγε ο Ο.Α.Σ.Θ. και ο πρώην πρόεδρος του




Στο ΣτΕ και την Εισαγγελία Θεσσαλονίκης προσέφυγε ο Ο.Α.Σ.Θ. και ο πρώην πρόεδρος του
Παναγιώτης Τσιμπούκης

Ζητούν να εκδοθεί προσωρινή διαταγή που να «παγώνει» την όλη διαδικασία διάλυσης του Ο.Α.Σ.Θ. και σύστασης νέου φορέα συγκοινωνιών στην Θεσσαλονίκη, με επωνυμία «Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης Α.Ε.»Στην αντεπίθεση πέρασε τόσο ο Ο.Α.Σ.Θ., όσο και τρία μέλη του παλαιού Διοικητικού Συμβουλίου και παράλληλα μέτοχοι του υπό εκκαθάριση Οργανισμού.
Ζητούν από τον προεδρεύοντα του θερινού Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, αντιπρόεδρο Ιωάννη Γράβαρη με προσωρινή διαταγή του να «παγώσει» την όλη διαδικασία εκκαθάρισης του εν λόγω Οργανισμού και την μεταβίβαση των μετοχών του στη νέα εταιρεία που συστάθηκε και θα λειτουργήσει από τον Δεκέμβριο του 2019. Επίσης, ζητούν σε δεύτερο στάδιο να ανασταλούν όλες οι σχετικές αποφάσεις για την εκκαθάριση, κ.λπ. του Οργανισμού και σε τρίτο στάδιο να ακυρωθούν.

«Καμπάνα» στην εταιρία αστικών συγκοινωνιών επειδή… έτρωγε δρομολόγια



Ελαστική στο ποσό η αρμόδια Αρχή, λόγω της κακής οικονομικής κατάστασης της εταιρίας

Την επιβολή προστίμου ύψους 3,6 εκατ. ευρώ επέβαλε Η ιταλική κρατική αρχή για τον αδιάβλητο ανταγωνισμό και κατά των τραστ στη δημοτική εταιρία αστικών συγκοινωνιών της Ρώμης, Atac, επειδή πολλά από τα δρομολόγια δεν πραγματοποιήθηκαν.

Πιο συγκεκριμένα, το πρόστιμο αφορά την ασυνέπεια στην πραγματοποίηση αστικών σιδηροδρομικών συνδέσεων, για τις οποίες ευθύνεται πάντα η Atac. «Στο διαδίκτυο και στους διάφορους σταθμούς παρουσιαζόταν μια συνεχής προσφορά δρομολογίων, ενώ στην πραγματικότητα συστηματικά δεν πραγματοποιούνταν πολλές συνδέσεις και δεν ενημερώνονταν εγκαίρως οι πολίτες», αναφέρει στην απόφασή της η ιταλική Αρχή για την προστασία του ελεύθερου και αδιάβλητου ανταγωνισμού.

Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η Atac κατηγορείται ότι από το 2010 μέχρι σήμερα οδήγησε τους κατοίκους της Ρώμης, σε λήψη λανθασμένων αποφάσεων σε ό,τι αφορά τις καθημερινές μετακινήσεις τους.

Όπως υπογραμμίζεται, το πρόστιμο είναι σχετικά περιορισμένο, διότι λαμβάνει υπόψη την ιδιαίτερα προβληματική οικονομική κατάσταση της εταιρίας αστικών συγκοινωνιών της «αιώνιας πόλης». Για να μπορέσει να βγάλει τα οριστικά αυτά συμπεράσματά, η δημόσια Αρχή κατά των τραστ βασίστηκε και σε έρευνα της ιταλικής Οικονομικής Αστυνομίας, της Guardia di Finanza.

Ο «γολγοθάς» των επιβατών ΜΜΜ τον Αύγουστο στην Αθήνα.



Σε Γολγοθά έχει μετατραπεί αυτό το καλοκαίρι η μετακίνηση των Αθηναίων και των επισκεπτών της Αθήνας με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, καθώς όπως δηλώνουν στον Αθήνα 9.84 ο χρόνος αναμονής σε στάσεις φθάνει και τη μια ώρα. 

Από τη μία οι καλοκαιρινές άδειες, από την άλλη τα χαλασμένα οχήματα και η έλλειψη προσωπικού κάνουν τους επιβάτες να παραμιλούν μέσα στη ζέστη, για όση ώρα περιμένουν στις στάσεις των λεωφορείων.
Κάποιοι μάλιστα, θυμωμένοι, αναφέρουν ότι «το μεγαλύτερο μπάχαλο γίνεται με την έξυπνη πινακίδα λεωφορείων, την τηλεματική, στις στάσεις. Εχει παρατηρηθεί αρκετές φορές ότι, μόλις δείξει ότι, ένα λεωφορείο ή ένα τρόλεϊ φθάνει στην στάση που περιμένουμε, αλλάζει ο χρόνος αναμονής κι από πέντε λεπτά γίνεται είκοσι».
Και συμπληρώνουν αγανακτισμένα: «Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνεται ο κόσμος που περιμένει και στο τέλος να μαλώνουμε μεταξύ μας σπρώχνοντας ο ένας τον άλλο για να μπούμε όλοι μέσα και να πάμε στον προορισμό μας».
Η κατάσταση στα δρομολόγια του ΜΕΤΡΟ είναι καλύτερη υποστηρίζουν, εκτός από τα Σαββατοκύριακα, που ο χρόνος αναμονής ξεπερνάει το τέταρτο.


Συντάκτης: Δέσποινα Μπαρδάκου

Στο Ελληνικό μέχρι νεωτέρας το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ



της Μαριάννας Τζάννε
Στο σημείο μηδέν παραμένει η μεταφορά του αμαξοστασίου της ΟΣΥ από το Ελληνικό, αφού το υπερβολικό κόστος που υπολογίζεται σε 35 εκατ. ευρώ, αλλά και η ανυπαρξία αδόμητου χώρου στα νότια προάστια, έχουν εγκλωβίσει όλο το σχέδιο μετακίνησης.

Το θέμα επανέφερε πρόσφατα με νέα επιστολή της η ΟΣΥ προς τον ΟΑΣΑ που επιβεβαιώνει ότι το αδιέξοδο συνεχίζεται, παρά τις προτάσεις που έχουν πέσει κατά καιρούς στο τραπέζι, όπως η υπογειοποίηση του αμαξοστασίου και η εγκατάσταση οικολογικού στεγάστρου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Τι δεν είδε ο Υφυπουργός στην επίσκεψή του στο αμαξοστάσιο των ΟΣΥ



Το αμαξοστάσιο των Ο.ΣΥ. στην περιοχή του Ελληνικού επισκέφθηκε χθες ο Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, για να δει από κοντά τη συντήρηση και αποκατάσταση των βλαβών των λεωφορείων, την ώρα που ένα άλλο τμήμα της εταιρείας δείχνει να βρίσκεται στα πρόθυρα της αδυναμίας εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου.

Σπίρτζης: Από Σεπτέμβριο το ηλεκτρονικό εισιτήριο


Προβλέψεων συνέχεια για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις συγκοινωνίες της Αθήνας. Η τελευταία από τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Χ. Σπίρτζη που τοποθετεί την πλήρη λειτουργία του συστήματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από τον Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού στον τηλεοπτικό σταθμό KONTRA, το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα βρίσκεται σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο και μετά από μία περίοδο δοκιμαστικής λειτουργίας ενός (!) μήνα, θα ακολουθήσει η κατάργηση του χάρτινου εισιτηρίου ώστε το ηλεκτρονικό εισιτήριο να χρησιμοποιείται αποκλειστικά.



Η προσωπική μας εκτίμηση, κρίνοντας από τις μέχρι τώρα εξελίξεις, είναι πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ακριβές χρονοδιάγραμμα για την πλήρη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου (άλλωστε όσες «προβλέψεις» γίνονται ανατρέπονται συνεχώς), και απ’ ό,τι φαίνεται όλα εξαρτώνται από το πότε θα τακτοποιηθούν οι αρκετές εκκρεμότητες που απομένουν ακόμα.

Ανακοινώθηκε το νέο δ.σ. του ΟΑΣΘ με πρόεδρο τον Στέλιο Παππά


Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη Τύπου στο πρώην Υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης. Νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ θα είναι ο οικονομολόγος Στέλιος Παππάς, πατέρας του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκου Παππά, ενώ διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού στη νέα εποχή του ορίζεται ο πολιτικός μηχανικός Σάββας Παναγιωτίδης.

Το ότι τοποθετείται πρόεδρος ο Στέλιος Παππάς έχει τη δική του σημειολογία είπε ο κ. Σπίρτζης και τόνισε: «Δεν θα παίξουμε με την εκκαθάριση του ΟΑΣΘ και είναι κεντρική επιλογή, το κεντρικό μήνυμα. Για αυτό και μπαίνει ένα ιστορικό στέλεχος του χώρου με μεγάλη εμπειρία στα οικονομικά».

Επιθεώρηση Ν. Μαυραγάνη, συνοδεία των διοικήσεων ΟΑΣΑ και ΟΣΥ, στο αμαξοστάσιο Ελληνικού



Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο του ΔΣ του ΟΑΣΑ Τάσο Ταστάνη, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου ΟΑΣΑ Ιωάννη Σκουμπούρη και την Πρόεδρο του ΔΣ της ΟΣΥ Ζωή Γεωργίου πραγματοποίησε, σήμερα το πρωί, επίσκεψη στο Αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στο Ελληνικό.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, που διήρκεσε δύο ώρες περίπου, ο υφυπουργός και τα στελέχη των διοικήσεων ΟΑΣΑ και ΟΣΥ, αφού ενημερώθηκαν από τον διευθυντή του Αμαξοστασίου Σταμάτη Χαρχούση, περιόδευσαν σε όλες τις επιμέρους εγκαταστάσεις, και συγκεκριμένα στα Τμήματα των συνεργείων συντήρησης, αποκατάστασης των βλαβών και κίνησης.

Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Άγιο είχαν οι επιβάτες του αστικού λεωφορείου!

Άγιο είχαν οι επιβάτες του αστικού λεωφορείου! (φωτογραφίες)

Λεωφορείο που εκτελούσε το δρομολόγιο Αεροδρόμιο - Σύνταγμα (Χ95) έμεινε στη Λεωφόρο Μαραθώνος στο ύψος του σταθμού προαστιακού Παλλήνης από κλατάρισμα των δύο πίσω ελαστικών. Μόλις το λεωφορείο πήρε τη στροφή και βγήκε απο Αττική Οδό (εξοδος Παλλήνης) στη Λεωφ. Μαραθώνος κλατάρισαν τα δυο πίσω αριστερά λάστιχα. Τυχεροί στην ατυχία τους στάθηκαν οι επιβαίνοντες καθώς το κλατάρισμα συνέβη όταν το λεωφορείο εκινείτο με μικρή ταχύτητα και έτσι γλύτωαν απο τα χειρότερα!

Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

ΘΡΙΑΜΒΟΣ! ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ (και χωρίς κλιματισμό) όλες οι αστικές συγκοινωνίες...


Από τη μια η Αθήνα και η περιοχή της πρωτεύουσας προβάλλονται σαν τουριστικός προορισμός και από την άλλη οι αστικές συγκοινωνίες βρίσκονται σε (μόνιμη άδεια.)     Υπολειτουργούν, χωρίς κλιματισμό, όλες οι αστικές συγκοινωνίες...

Η κατάσταση γίνεται ασφυκτική καθώς και ο κλιματισμός στις περισσότερες περιπτώσεις είτε υπολειτουργεί είτε είναι λειτουργίας λόγω έλλειψης ανταλλακτικών όπως λένε οι οδηγοί.

Η ειρωνεία είναι πως ενώ θεσμοθετείται η κυριακάτικη λειτουργία των καταστημάτων με πρόσχημα τον τουρισμό οι συγκοινωνίες ειδικά τα Σαββατοκύριακα είναι σαν να μην υπάρχουν!!!

«Γολγοθάς» στο μετρό: Χάος και συνωστισμός από τα αραιά δρομολόγια




Ο Αύγουστος είναι παραδοσιακά ο μήνας των διακοπών, ο μήνας που η πόλη αδειάζει και όλα φαίνεται να λειτουργούν στο ρελαντί.
Πολύς κόσμος εγκαταλείπει με κάθε μέσον το κλεινόν άστυ, η κυκλοφορία στους δρόμους είναι περισσότερο άνετη, χωρίς μποτιλιαρίσματα και γενικά τα πράγματα είναι λίγο πιο χαλαρά.

Κάτι τέτοιο ωστόσο, δεν ισχύει στα μέσα μεταφοράς. Όσο πιο «χαλαρά» κινούνται, τόσο μεγαλύτερο χάος δημιουργείται σε αποβάθρες, συρμούς και στάσεις λεωφορείων από πολίτες που εξακολουθούν να βρίσκονται και να εργάζονται τις μέρες αυτές στην Αθήνα.

Κάθε χρόνο τον Αύγουστο τα δρομολόγια των μέσων μαζικής μεταφοράς αραιώνουν, προφανώς λόγω των αδειών και των εργαζομένων σε αυτά, αλλά και λόγω του ότι η κίνηση είναι θεωρητικά μειωμένη σε σχέση με τον υπόλοιπο χρόνο. Θεωρητικά πάντα, γιατί στην πράξη υπάρχουν διαφορές.

Απορρίφθηκε το αίτημα προσωρινής αναστολής του νόμου για τον ΟΑΣΘ - Εντός του Αυγούστου η νέα διοίκηση


Μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου αναμένεται να οριστεί η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ, με βάση τουλάχιστον τα προβλεπόμενα στον νόμο 4482/2017 περί τής απο - ιδιωτικοποίησης της εταιρείας.



Όπως επιβεβαίωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), Χρήστος Στεφανίδης, απορρίφθηκε το αίτημα της διοίκησης των μετόχων για άμεση έκδοση προσωρινής διαταγής, με αντικείμενο την προσωρινή αναστολή της εφαρμογής του νόμου, και η συζήτηση για το θέμα θα γίνει οριστικά στις 5 Σεπτεμβρίου. Κατά συνέπεια, η διαδικασία εφαρμογής του νόμου και ορισμού νέας διοίκησης προχωρά κανονικά.

Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

Ένα ξενοδοχείο μέσα στον σταθμό του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης


Ένα ξενοδοχείο με πολυτελή δωμάτια ξεκίνησε τη λειτουργία του στον πρώτο όροφο του… Σταθμού ΚΤΕΛ «Μακεδονία» στη Θεσσαλονίκη!                   Το Citydome Luxury Rooms είναι μόλις το δεύτερο ξενοδοχείο σε όλη τη χώρα που στεγάζεται σε σταθμό των ΚΤΕΛ!


Τους τελευταίους μήνες τόσο οι επιβάτες που διέρχονται από τον σταθμό, όσο και οι εργαζόμενοι στα ΚΤΕΛ, έχουν τη δυνατότητα να ξεκουραστούν και να διανυκτερεύσουν στον πρώτο όροφο του μεγαλύτερου σταθμού ΚΤΕΛ της χώρας.

Στην ουσία πρόκειται για ενοικιαζόμενα δωμάτια. Δεν μπορούσαμε να βγάλουμε άδεια για ξενοδοχείο καθώς δεν λειτουργεί αυτόνομα. Ωστόσο, η φιλοσοφία του είναι αυτή ενός ξενοδοχείου, με μεγάλα ευρύχωρα δωμάτια και άνετους και καθαρούς χώρους. Κι όλα αυτά, ακριβώς πάνω από τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ!

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κανονικά τα δρομολόγια των τραίνων στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι αποκαταστάθηκε η σιδηροδρομική σύνδεση στο τμήμα μεταξύ Λειανοκλαδίου - Παλαιοφάρσαλου.
Κανονικά πραγματοποιούνται πλέον όλα τα δρομολόγια των τραίνων στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα.


Η αμαξοστοιχία I/C 60 με ώρα αναχώρησης στις 18:18 από την Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη και η αμαξοστοιχία I/C 61 με ώρα αναχώρησης στις 18:04 από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα, θα πραγματοποιήσουν τα δρομολόγια τους κανονικά και χωρίς μετεπιβίβαση.