Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, στο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο. Δείτε εικόνες!!!


  

Το ypodomes.com έχοντας υπόψη ότι τελικά τα έργα μετρούν περισσότερο, επισκέπτεται τα εργοτάξια στα μεγάλα έργα που κατασκευάζονται στη χώρα. Ενα από αυτά λίγο εξω από την πόλη είνιαι το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο στοΘριάσιο Πεδίο στον Ασπρόπυργο Αττικής. Είναι ένα έργο που η στόχευση του δεν είναι επιβατική αλλά εμπορική, εκεί που η χώρα μας εχει το πραγματικό πλεονέκτημα στο σιδηροδρομο.

Το πάρκινγκ των 15 εκατομμυρίων



ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΛΙΟΣ
O χώρος στάθμευσης στη συμβολή της οδού Πειραιώς με την Ιερά Οδό λειτουργεί σε 24ωρη βάση, διαθέτει πέντε υπόγεια επίπεδα και έχει συνολική χωρητικότητα 274 οχημάτων.
Υπό κανονικές συνθήκες, η έναρξη λειτουργίας ενός χώρου στάθμευσης δεν αποτελεί σημαντική είδηση. Η περίπτωση όμως του πάρκινγκ της εταιρείας Αττικό Μετρό στον Κεραμεικό είναι μοναδική. Το πάρκινγκ κατασκευάστηκε στον χώρο όπου αρχικά επρόκειτο να γίνει ο σταθμός μετρό του Κεραμεικού, που «μετακινήθηκε» κατά 300 μέτρα εξαιτίας των αρχαιολογικών ευρημάτων. Και πέρασε από «σαράντα κύματα» μέχρι να κατασκευαστεί και να λειτουργήσει.

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Σύμφωνα με σχέδιο των Ρωσικών Σιδηροδρόμων Λονδίνο – Νέα Υόρκη με αυτοκίνητο: Ο υπεραυτοκινητόδρομος των τριών ηπείρων και των 21.000 χλμ



Πώς θα αντιμετωπίζατε κάποιον αν σας έλεγε ότι μπορείτε να ταξιδέψετε από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη με το αυτοκίνητό σας;

Και όμως, την πρόταση αυτή διατυπώνει ο επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων – και στενός φίλος του Πούτιν, Βλάντιμιρ Γιακούνιν.

Το σχέδιο του Γιακούνιν για να ξεπεραστεί το ανυπέρβλητο φυσικό εμπόδιο του Ατλαντικού είναι απλό: Στροφή προς την ανατολή.

Οι επενδυτές, αναθερμαίνουν το ενδιαφέρον τους, για τους διαγωνισμούς της ΕΡΓΟΣΕ!



Επανέρχεται το… ενδιαφέρον στους διαγωνισμούς της ΕΡΓΟΣΕ. Απ’ ότι φαίνεται, οι ισχυροί κατασκευαστικοί όμιλοι Άκτωρ - ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - J&P Άβαξ, που τα τελευταία χρόνια κατέβαιναν, συχνά, ως κοινοπραξία και «μονοπωλούσαν» τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ, απέκτησαν ισχυρούς «αντιπάλους».

Η μη απάντηση για το τραίνο από τον Υπουργό Σταθάκη



Η κοινοβουλευτική διαδικασία για τον Αντουάν, τον δικό μας επίτιμο δημότη, ήταν σε όλη την πρωθυπουργία του μία μάλλον ενοχλητική γι΄αυτόν διαδικασία. Έτσι σπάνια εμφανιζόταν στην Βουλή, πιο σπάνια, και μόνον αν ήταν υποχρεωμένος, έπαιρνε το λόγο, και είχε πλήρως αδρανοποιήσει την πολύ χρήσιμη για τη λειτουργία του Κοινοβουλίου και της Δημοκρατίας, ώρα του πρωθυπουργού.
Πολύ ορθά η τότε αντιπολίτευση και σημερινή κυβέρνηση τον κατηγορούσε, όπως κατηγορούσε και τους Υπουργούς, διότι σπάνια έδιναν σαφείς απαντήσεις, στις επίκαιρες ερωτήσεις, ερωτήσεις και αναφορές που τους υποβάλλοντο.
Γιατί όμως σας τα λέω όλα αυτά τώρα;
Διότι σήμερα ειλικρινά δεν πίστευα στα μάτια μου.

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Τα πρώτα αυτοκίνητα της Καλύμνου και οι πρώτοι ταξιτζήδες..!



Του Γεωργίου Εμ. Γιαννικουρή
Η Κάλυμνος, αμέσως μετά την απελευθέρωση, προσπαθούσε σιγά - σιγά να σταθεί στα πόδια της. Ένα νησί λαβωμένο, από την καταπίεση πουυπέστη από τους κατακτητές και περισσότερο μάλιστα από τους τελευταίους «Χριστιανούς», «Ευρωπαίους», «πολιτισμένους» φασίστες Ιταλούς και «Αρίους» Γερμανούς.
Οι πολύπαθοι κάτοικοί του με πολύ κουράγιο και δύναμη ψυχική, συνέρχονταν, επιδιδόμενοι σε ατέρμονους αγώνες επιβίωσης, μα πάντα με την αξιοπρέπεια που τους χαρακτηρίζει.
Η οικονομία των κατοίκων του νησιού σε κακά χάλια. Η ανοικοδόμηση ελάχιστη και η μόνη «βιομηχανία» που έδινε το λιγοστό ψωμί, στους πολλούς, ήταν αυτή του σφουγγαριού, σε όλες της τις μορφές, δηλαδή, αυτής της παραγωγής και της επεξεργασίας, με τα γνωστά αποτελέσματα. Η κατάσταση του νησιού απελπιστική.

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Δεν πωλείται ο Ο.Σ.Ε, δηλώνει ο κ. Λαφαζάνης



«Σε οριακό σημείο ο στραγγαλισμός της Οικονομίας. Θέλουν να εξοντώσουν τον λαό μας», τονίζει ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτης Λαφαζάνης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Επένδυση» Σε οριακό σημείο έχει ήδη φτάσει ο στραγγαλισμός της ελληνικής οικονομίας, δηλώνει σε σημερινή συνέντευξή στην εφημερίδα «Επένδυση» ο Υπουργός ΠΑΠΕΝ, Παναγιώτης Λαφαζάνης, κάνοντας λόγο για πρωτοφανή νεοαποικιακό εκβιασμό που ασκείται σε βάρος μιας μικρής χώρας, μόνο και μόνο επειδή η Κυβέρνησή της αντιστέκεται και δεν ακολουθεί νεοφιλελεύθερα μονεταριστικά δόγματα.

Λεωφορείο των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έπεσε σε χαντάκι


Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανείς από τους 20 επιβαίνοντες - Μετ' εμποδίων η κίνηση στην εθνική οδο Αναστάτωση επικρατεί στην εθνική οδό στο ύψος του Μώλου Φθιώτιδας. Λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης με 20 επιβάτες εξετράπη της πορείας του και ανετράπη. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπάρχουν τραυματισμένοι επιβάτες, οι οποίοι κατάφεραν και βγήκαν από το όχημα. Τραυματισμένος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Λαμίας ο οδηγός του λεωφορείου. Στο σημείο έχουν σπέυσει δυνάμεις της αστυνομίας, του ΕΚΑΒ, της ΕΜΑΚ και της Πυροσβεστικής.
Η κυκλοφορία στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη διεξάγεται από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας

Δεσμεύουν 144 συρμούς, εκμισθώνοντας 60!


Σοβαρά ερωτήματα για υποβάθμιση του οφέλους του δημοσίου από τον διαγωνισμό που διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σχετικά με την εκμίσθωση για διαφήμιση των συρμών Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ εγείρονται από τους όρους που περιλαμβάνονται στο σχετικό τεύχος διαγωνισμού. Την προσεχή Δευτέρα λήγει η προθεσμία υποβολής των προσφορών για την εκμετάλλευση προς διαφήμιση των συρμών της ΣΤΑΣΥ, με τη σχετική μάλιστα διαδικασία να έχει ήδη αναβληθεί τρεις φορές. Σύμφωνα με το τεύχος του διαγωνισμού, οι συρμοί που τίθενται προς διάθεση ανέρχονται στους 60 για 4 χρόνια, θέτοντας ως ελάχιστο τίμημα τα 6.465.187,50 ευρώ, ήτοι ετήσιο τίμημα 1.616.297. Ωστόσο, όπως προκύπτει από το τεύχος του διαγωνισμού, ο ανάδοχος διαθέτει το προνόμιο αποκλειστικής δέσμευσης πολύ περισσότερων διαθέσιμων συρμών του στόλου του Μετρό, του Ηλεκτρικού και του Τραμ, που στο κείμενο του διαγωνισμού προσδιορίζονται στους 123.

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ταξιτζήδων έξω από το Υπουργείο Μεταφορών


Ζητούν να κλείσουν οι ιδιωτικές εταιρείες

​Έξω από το Υπουργείο Μεταφορών στη Μεσογείων, πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί, αυτή την ώρα.
Οι ταξιτζήδες αντιδρούν στην απελευθέρωση του επαγγέλματος τους, που τους «κόβει το μεροκάματο», ενώ ζητούν να «κλείσουν» οι ιδιωτικές εταιρείες.

Τη διαμαρτυρία διοργάνωσαν οι επιτροπές αγώνα ταξί της ΠΑΣΕΒΕ.

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Τι απαντά ο ΟΣΕ για την επαναλειτουργία του τρένου προς Ναύπλιο



Με μία αόριστη έκθεση ιδεών που μάλλον απευθύνεται σε κουτούς απάντησε ο ΟΣΕστην ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, σχετικά με την επανεκκίνηση των προαστιακών δρομολογίων στο τμήμα Κόρινθος - Ναύπλιο.

Μαθαίνουμε πως αντιμετωπίζεται θετικά από τον οργανισμό το θέμα της επαναλειτουργίας του τρένου, όπως επίσης και τα ποσά που απαιτούνται για την συντήρηση και επισκευή της γραμμής (3,5 εκατομμύρια ευρώ ισχυρίζονται πως κοστίζει η αποκατάσταση των ΑΣΙΔ), ωστόσο είναι παντελής η απουσία δεσμεύσεων και χρονοδιαγραμμάτων.

Φυσικά η ερώτηση απευθυνόταν και στον αρμόδιο υπουργό Γιώργο Σταθάκη, του οποίου η απάντηση αναμένεται.

Όπως αναφέρεται στην σχετική απάντηση του ΟΣΕ:

Σε online δημοπρασία, στο e-Bay, πουλήθηκε το αυτοκίνητο της ταινίας «The Love Bug».


 Η τιμή του θρυλικού «Herbie» έφτασε τα 32.100 δολάρια, με το «πακέτο» να περιλαμβάνει επίσης μοναδικές φωτογραφίες και αποκλειστικό υλικό σχετικά με την ιστορία του.

ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗ (twitter.com/vassilikigew)

Το Volkswagen Beetle του 1963, ήταν ένα από τα 23 αυτοκίνητα που χρησιμοποιήθηκαν στην ταινία “Herbie Goes Bananas” του 1980 και το ένα από τα δύο ειδικά διαμορφωμένα οχήματα που δημιουργήθηκαν για «παίξουν» σε μία συγκεκριμένη σκηνή της ταινίας. Η Disney κατασκεύασε δύο αυτοκίνητα, καθώς το άλλο καταστράφηκε. Σ΄ αυτήν, ο Herbie έπρεπε να πλεύσει κατά μήκος της διώρυγας του Παναμά.Σύμφωνα με τον πωλητή του, το 1963, είχε αφαιρεθεί ο κινητήρας του, το κιβώτιο ταχυτήτων του και η μπροστινή του ανάρτηση, ενώ ταυτόχρονα προστέθηκαν ζάντες από fiberglass. Με τον τρόπο αυτό, ήταν πιο εύκολο να επιπλεύσει. Μετά το πέρας της ταινίας πωλήθηκε σαν ένα απλό αυτοκίνητο χωρίς τίτλο. Ύστερα, κατέληξε να κάθεται παρατημένο σε μια κατεστραμμένη αυλή στην Καλιφόρνια όπου παρέμεινε για αρκετά χρόνια. Ο τελευταίος πωλητής του προσέθεσε ένα σύστημα μετάδοσης με κινητήρα 1.6 lt.

Η αξιοποίηση των 450 εκ € της Αττικό Μετρό, η εναλλακτική λύση της ρευστότητας.



Σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες πέριξ του ΥΠΟΙΚ η Κυβέρνηση μελετά ως εναλλακτική λύση στο πρόβλημα της έλλειψης ρευστότητας που αντιμετωπίζει, την αξιοποίηση των ταμιακών διαθεσίμων της Αττικό Μετρό τα οποία ούτε λίγο ούτε πολύ υπολογίζονται στα 450 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα και πάντα κατά τις ίδιες πηγές, από την στιγμή που η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου με τη μορφή ανώνυμης εταιρείας και με μοναδικό μέτοχο της εταιρείας το Ελληνικό Δημόσιο, μια τέτοια απόφαση είναι απλό να παρθεί και αποτελεί θέμα του δ/σ της εταιρείας.
Βέβαια με τον τρόπο αυτό η Αττικό Μετρό ξεμένει από μετρητά για ένα χρονικό διάστημα μέχρι να επιστραφούν τα «δανεικά», ωστόσο το ζήτημα που θα προκύψει είναι κυρίως επικοινωνιακό μια και καταδεικνύει την αδυναμία του οικονομικού επιτελείου να καλύψει τα κενά ρευστότητας.
Συντάκτης: Α.Τάντουλος

Η.Π.Α: Στο νέο World Trade Center, ο πιο ακριβός σιδηροδρομικός σταθμός του κόσμου!


Το νέο έργο του Καλατράβα στη Νέα Υόρκη: αχρείαστη σπατάλη ή σταθμός-μνημείο;
Λίγο πριν ανοίξει ο «πιο ακριβός σταθμός του κόσμου» στο νέο World Trade Center, οι επικριτές και οι υποστηρικτές του αρχιτέκτονα εκφράζουν τις απόψεις τους.
«Μεγαλειώδης, αχρείαστη σπατάλη» είναι ο τίτλος ενός άρθρου στο New Yorker σχετικά με την κατασκευή του τερματικού σταθμού στο καινούριο World Trade Center του Μανχάταν. Το έργο κατασκευάζεται εδώ και δέκα χρόνια και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2015. Από τα πρώτα του στάδια οι διαμαρτυρίες σχετικά με την αύξηση του κόστους, τα επίπεδα της ασφάλειας και της αισθητικής ήταν έντονες. Παράλληλα η κατασκευή προχώρησε αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα. Το 2012 το εργοτάξιο πλημμύρισε με τον τυφώνα Σάντι και εκατομμύρια κυβικά νερού έπρεπε να αντληθούν μέσα σε λίγες μέρες. Άλλα ευρήματα ήταν πιο απρόβλεπτα ακόμα, όπως η ανακάλυψη των λειψάνων ενός πλοίου του 18ου αιώνα. Ο Steve Plate, διευθυντής της κατασκευής του World Trade Center, λέει «Ο σταθμός είναι το πιο σύνθετο έργο στον κόσμο, λόγω της πολυπλοκότητας του. Για παράδειγμα, η διατήρηση της λειτουργίας της γραμμής μετρό 1 ενώ το έργο συνεχίζεται κάτω από τη γραμμή, οι εκτεταμένη αποκατάσταση και επισκευές που ακολούθησαν μετά την καταστροφή του τυφώνα Σάντι, και η παράλληλη κατασκευή του μνημείου και του μουσείου για τα γεγονότα της 9/11.»

Συνάντηση ζητά ο κ. Μπουτάρης με τον κ. Σταθάκη, για το Μετρό Θεσσαλονίκης.



Συνάντηση με τον υπουργό Οικονομίας και Υποδομών, Γιώργο Σταθάκη, θα ζητήσει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, με αφορμή το θέμα τα μεγάλα έργα του μετρό, μετά από έγγραφο της Αττικό Μετρό, το οποίο παρουσίασε ο υπουργός και σύμφωνα με το οποίο ο Δήμος είχε την ευθύνη για τις καθυστερήσεις και το σχεδιασμό του έργου.
Την ερώτηση έκαναν οι βουλευτές του ΚΚΕ, Σάκης Βαρδαλής και Ελένη Γερασιμίδου, και στην απάντηση της η Αττικό Μετρό αποδίδει ευθύνες στο Δήμο Θεσσαλονίκης, για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί με την κατασκευή του έργου και τις μισές υποδομές.

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Ήθελαν το Τραμ στο Πειραιά και τώρα ζητάν να φύγει!


Το θέατρο του παραλόγου σ' όλο του το μεγαλείο έζησαν την περασμένη Δευτέρα όσοι βρέθηκαν στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Πειραιά. Ακούστηκαν απίστευτα πράγματα, ψέματα, ατάκες αλλά το σπουδαιότερο ήταν πως έγινε μια συζήτηση 5,5 ωρών, που στο σύνολό της ήταν… εκτός θέματος! Αυτό δεν ήταν το μόνο παράλογο που είδαμε στη συγκεκριμένη συνεδρίαση. Γιατί ακολούθησαν κι άλλα ακόμα πιο… εντυπωσιακά!

Ένα τρένο διασχίζει μια χαράδρα; Και όμως εκεί σήμερα πληρώνεις διόδια.

Πώς γράφτηκε η ιστορία του πιο μεγάλου τεχνικού έργου της Ελλάδας. Ανδρέας Συγγρός, διώρυγα της Κορίνθου, Ισθμός της Κορίνθου, Ιωάννης Καποδίστριας, Περίανδρος, Περίανδρος ο Κορίνθιος Εντυπωσιακή είναι η φωτογραφία που απεικονίζει ένα μικρό τρένο να διασχίζει μια χαράδρα. Γύρω από το τρένο, υπάρχουν εργάτες που σκάβουν τη γη, αλλά και διάφορα οικοδομικά υλικά. Ίσως, να φαίνεται απίστευτο σήμερα, αλλά έτσι ήταν η περιοχή του Ισθμού της Κορίνθου, όταν ξεκίνησαν οι εργασίες για τη διάνοιξη της διώρυγας, τον Απρίλιο του 1882. Αποτέλεσε ένα δύσκολο και πολύπαθο εγχείρημα. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι προσπάθειες για την ολοκλήρωση της διώρυγας που ενώνει τον Σαρωνικό με τον Κορινθιακό κόλπο, διήρκεσαν 2.300 χρόνια! Η διώρυγα της Κορίνθου, έχει μήκος 6,4 χιλιόμετρα, πλάτος στην επιφάνεια της θάλασσας 24,6 μέτρα, ενώ το βάθος της κυμαίνεται από 7,5 έως 8 μέτρα.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Λ. Κηφισίας σήμερα και αύριο


Προσωρινή και τμηματική διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στη Λεωφόρο Κηφισίας έχει προγραμματιστεί για σήμερα Δευτέρα και αύριο Τρίτη, 16 και 17 Μαρτίου, από τις 10 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα, λόγω εργασιών καθαρισμού φρεατίων.

Η τμηματική διακοπή της κυκλοφορίας θα γίνει από τη συμβολή της με τη Λ. Αλεξάνδρας έως την οδό Πανόρμου, ανά οικοδομικό τετράγωνο, εναλλάξ και στα δύο ρεύματα.

Η Τροχαία ζητά από τους οδηγούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Συμφωνία σύναψε η Eurotunnel, με την κοινοπραξία δοκιμών Railenium.


Συμφωνία υπέγραψε η Eurotunnel με την ερευνητική κοινοπραξία Railenium, για τη χρήση των υποδομών της, με σκοπό την δοκιμή καινοτομιών που αναπτύχθηκαν, στις ερευνητικές εγκαταστάσεις.  Η 50 χλμ σήραγγα της Μάγχης χρησιμοποιήθηκε από περίπου 120.000 τρένα το 2004 ή κατά μέσο ώρα 320 τρένα την ημέρα, περιλαμβάνοντας επιβατικά τρένα μήκους 800 μέτρων, τρένα με φορτηγά που μπορεί να ζυγίζουν έως 2400 τόνους, τρένα υψηλών ταχυτήτων της Eurostar και εμπορικά τρένα. Στις ώρες αιχμής, τρένα περνάνε μέσω της σήραγγας κάθε 3 λεπτά, κάνοντάς την μία από τις πιο πολυχρησιμοποιημένες σιδηροδρομικές διαδρομές στο κόσμο.

Η συνεργασία με την Railenium, η οποία θα ξεκινήσει αυτό το χρόνο, θα δώσει την δυνατότητα να διασφαλιστεί η πιστοποίηση των καινοτομιών που αναπτύχθηκαν πιο γρήγορα, αφού η δοκιμές θα μπορούν να ολοκληρωθούν 5 φορές ταχύτερα σε σχέση με τα συμβατά δίκτυα.
Κατά την διάρκεια των δοκιμών, θα υπάρξουν μετρήσεις της συμπεριφοράς των οχημάτων όταν θα τοποθετηθεί έρμα και σκυρόδεμα. Επίσης θα μετρηθούν οι αντοχές των οχημάτων και του εξοπλισμού. Ακόμα θα δοθεί η ευκαιρία, να γίνουν δοκιμές διαφορετικών φορτίων σε διάφορες ταχύτητες και επιλογές προληπτικής συντήρηση και αυτόματων διαδικασιών επισκευής.

WHBC-GR: Θέλεις Ελληνικό αυτοκίνητο;...πήγαινε στην Κατερίν...

WHBC-GR: Θέλεις Ελληνικό αυτοκίνητο;...πήγαινε στην Κατερίν...: Θέλεις.. Ελληνικό αυτοκίνητο;...πήγαινε στην Κατερίνη Πιερίας.! Είναι αλήθεια πως στην Ελλάδα κατασκευάζονται αυτοκίνητα και μάλιστα...