Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό του ΗΣΑΠ στην Ομόνοια


Για περίπου μία ώρα έμεινε κλειστός ο σταθμός του ΗΣΑΠ στην Ομόνοια, το βράδυ της Πέμπτης, ύστερα από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας.

Ο άγνωστος τηλεφώνησε στην Άμεσο Δράση, εννιά λεπτά πριν από τις 10 το βράδυ και είπε ότι επρόκειτο να εκραγεί βόμβα σε 20 λεπτά.

Ο σταθμός του ηλεκτρικού έκλεισε αμέσως και διακόπηκαν τα δρομολόγια για περίπου μία ώρα, μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα από συνεργείο του τμήματος εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών. Τα δρομολόγια του μετρό συνεχίστηκαν κανονικά.

Λίγο μετά τις 11.15 ο σταθμός του ηλεκτρικού άνοιξε και η κυκλοφορία των συρμών αποκαταστάθηκε.

Το ΚΤΕΛ Ηρακλείου – Λασιθίου κατέθεσε αίτηση για αστική συγκοινωνία στην Ιεράπετρα


Αίτηση στο Δήμο Ιεράπετρας για τη δημιουργία αστικής συγκοινωνίας στην Ιεράπετρα κατέθεσαν οι εκπρόσωποί του ΚΤΕΛ Ηρακλείου – Λασιθίου κ.κ. Εμμ. Βασιλάκης Αντιπρόεδρος και Γιάννης Πατεράκης, Προϊστάμενος.

Σύμφωνα με την πρόταση του ΚΤΕΛ θα μπορεί να εκτείνεται από το Κάτω Χωριό, τα Φέρμα και το Κουτσουνάρι έως και το Μύρτος

Ηλεκτρικά ταξί Nissan Leaf και e-NV200 σε Μαδρίτη και Βαρκελώνη

Σαν μέρος της συμφωνίας μεταξύ της Nissan και δυο εκ των μεγαλύτερων πόλεων της Ισπανίας, της Μαδρίτης και της Βαρκελώνης, τρία Leaf και e-NV200 ταξί βγήκαν στους δρόμους.                                                                              Το γεγονός αυτό σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα στις προσπάθειες της εταιρίας να συμβάλει στην μείωση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος με ρύπους, προωθώντας οικολογικούς τρόπους μεταφοράς.

Πανικός στον Πειραιά: «Τρελό» φορτηγό έπεσε σε κολόνα της ΔΕΗ και ΙΧ


Από θαύμα δε θρηνήσαμε θύμα
Ο αλλοδαπός οδηγός του φορτηγού ανέφερε ότι «έσπασαν» τα φρένα και το φορτηγό, που ήταν σταθμευμένο, έφυγε προς τα πίσωΝέο τροχαίο με φορτηγό σημειώθηκε σήμερα, λίγο πριν τις δώδεκα το μεσημέρι, στο ύψος του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος στον Πειραιά.
Το μεγάλο όχημα ακολούθησε μία τρελή πορεία παρασύροντας τα πάντα στο πέρασμά του. Αρχικά, έπεσε πάνω σε κολόνα της ΔΕΗ, παρέσυρε έναν κάδο απορριμμάτων ενώ έπεσε και πάνω σε τουλάχιστον πέντε σταθμευμένα αυτοκίνητα.
Από θαύμα δεν υπήρξαν τραυματισμοί. Πέντε αυτοκίνητα υπέστησαν υλικές ζημιές.

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Όλος ο νέος χάρτης των διοδίων στη χώρα.



Γράφει ο Κασσιανός Τζέλης, 
Επιπλέον 34 νέοι σταθμοί διοδίων θα ανοίξουν στα επόμενα δύο χρόνια με τους οδηγούς να βάζουν ακόμα πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη.
Από τη… νέα γενιά διοδίων που και αυτοί θα ανήκουν στις ιδιωτικές κοινοπραξίες που διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους, οι οκτώ πρώτοι σταθμοί αναμένεται να ανοίξουν από την αρχή της νέας χρονιάς ως το ερχόμενο καλοκαίρι, καθώς θα παραδίδονται τα νέα τμήματα και θα εξελίσσεται το σχέδιο ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας. Τον τελευταίο ελληνικό αυτοκινητόδρομο που κατασκευάστηκε ως αμιγώς δημόσιο έργο, χωρίς τη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων και τώρα πωλείται σε ιδιώτες οι οποίοι θα διαχειριστούν τα διόδια.

Με τον τρόπο αυτό, στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους, μήκους περίπου 1.800 χλμ., οι οδηγοί θα «πέφτουν» πάνω σε 66 σταθμούς διοδίων συνολικά, πληρώνοντας 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο που διανύουν, χωρίς να υπολογίζεται ο ΦΠΑ.
Το ταξίδι Αθήνας-Θεσσαλονίκης, σε έναν χρόνο από σήμερα, θα έχει 12 μετωπικά διόδια και το κόστος αναμένεται να εκτοξευτεί στα 70 ευρώ, με επιστροφή, από περίπου 58 ευρώ που κοστίζει σήμερα.
Μέσα στους επόμενους τρεις με τέσσερις μήνες, θα ανοίξει ο νέος μετωπικός σταθμός λίγο έξω από τη Λαμία καθώς και πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους Αγίας Μαρίνας και Στυλίδας, στο πλαίσιο της παράδοσης των τελευταίων τμημάτων του Πετάλου του Μαλιακού.

Σε έναν χρόνο από σήμερα, αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί και η κατασκευή των σηράγγων στα Τέμπη κι αυτό σημαίνει ότι θα επιβληθούν, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση, αυξήσεις στις τιμές στο Μακρυχώρι και στη Λεπτοκαρυά ενώ θα ανοίξουν δυο νέοι πλευρικοί σταθμοί σε Ευαγγελισμό και Πλαταμώνα.
Αν υπολογίσουμε και τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων όπου πληρώνουν μόνο όσοι εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο, ο άξονας Αθήνας-Θεσσαλονίκης, θα διαθέτει 27 σταθμούς.

Επιπλέον στις αρχές της νέας χρονιάς αναμένεται να επιβληθούν δεύτερα διόδια σε όσους κινούνται μεταξύ Αθήνας και Χαλκίδας. Σήμερα για την διαδρομή αυτή, διόδια επιβάλλονται μόνο στις Αφίδνες ενώ τώρα τίθεται σε λειτουργία και ο σταθμός στο Βαθύ Αυλίδας.

ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ
Ένας ακόμη μετωπικός σταθμός προστίθεται στους υφιστάμενους τέσσερις της διαδρομής Ελευσίνα-Πάτρα. Θα βρίσκεται στα Νικολαίικα του Διακοφτού. Ακόμη θα ανοίξουν άλλοι πέντε πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους Αραχωβίτικων, Καλαβρύτων, Ακράτας, Δερβενίου, Κιάτου και Ζευγολατιού.
Αυξήσεις προβλέπονται στα υφιστάμενα διόδια Ζευγολατιού και Ρίου καθώς και επιβολή αμφίπλευρων διοδίων ενώ σήμερα οι οδηγοί πληρώνουν μόνο προς μια κατεύθυνση.
Όλα αυτά θα γίνουν έως το τέλος της ερχόμενης χρονιάς, όταν και θα παραδοθεί ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Πάτρας που θα αντικαταστήσει τον σημερινό δρόμο που έχει χαρακτηριστεί ως «εθνική καρμανιόλα». Το ταξίδι πάντως τότε, αναμένεται ότι θα κοστίζει πάνω απο 26 ευρώ με επιστροφή, απο περίπου 18 ευρώ που κοστίζει σήμερα.

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ
Συνολικά 9 σταθμοί, εκ των οποίων οι 4 θα είναι μετωπικοί θα τοποθετηθούν απο τις αρχές του 2016 στην διαδρομή Αντίρριο-Ιωάννινα, καθώς τότε αναμένεται να παραδοθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος της Ιόνιας Οδού. Οι τιμές των νέων διοδίων δεν έχουν ακόμη αποφασιστεί.
Κάποιοι απο αυτούς τους σταθμούς δεν αποκλείεται πάντως να μπουν νωρίτερα, πριν ολοκληρωθεί το σύνολο του άξονα καθώς η εταιρεία ήδη έχει αιτηθεί για να ανοίξει ο πρώτος σταθμός στην Άρτα.
Η Ιόνια Οδός χρηματοδοτείται εν μέρη απο τα διόδια που πληρώνουν σήμερα οι ταξιδιώτες στην Αθηνών-Λαμίας, στους σταθμούς Αφιδνών, Θήβας και Τραγάνας τα οποία πάντως δεν προβλέπεται να μειωθούν μετά την ολοκλήρωση του νέου άξονα.

ΜΟΡΕΑΣ
Ένας ακόμη μετωπικός σταθμός προστίθεται στην νότια Πελοπόννησο. Θα ανοίξει όπως όλα δείχνουν έως το ερχόμενο καλοκαίρι, λίγα χιλιόμετρα νότια της Μεγαλόπολης και θα πληρώνουν σε αυτόν όσοι κινούνται απο και προς την Σπάρτη, στο νέο αυτοκινητόδρομο που την ενώνει με τον άξονα Μορέα που συνδέει Κόρινθο,Τρίπολη και Καλαμάτα. Έξω απο τη Καλαμάτα θα προστεθεί ένας ακόμη πλευρικός σταθμός, στον κόμβο Θουρίας με την παράδοση της Περιφερειακής της πόλης.

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ
Νέοι σταθμοί διοδίων θα ανοίξουν απο τις αρχές του 2016 και στον κάμπο της Δυτικής Θεσσαλίας, με την παράδοση του πρώτου τμήματος της Κεντρικής Οδού, που θα ενώνει την Ξυνιάδα με τα Τρίκαλα. Στο τμήμα αυτό προβλέπονται δυο μετωπικοί σταθμοί. Έξω απο τα Τρίκαλα και στους Σοφάδες, ωστόσο μπορεί σε πρώτη φάση να λειτουργήσει μόνο ο ένας. Στη πλήρη ανάπτυξη του άξονα της Κεντρικής Οδού απο τη Λαμία έως την Εγνατία Οδό, προβλέπονται συνολικά 4 μετωπικοί σταθμοί διοδίων.

ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ
Στον νέο άξονα που εξήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και θα υλοποιηθεί με δημόσια και κοινοτικά χρήματα, θα επιβληθεί μόνο ένας σταθμός διοδίων, σε πρώτη φάση, αντί των δυο που προβλεπόταν αρχικά. Εκτός σχεδιασμού βγήκε ο σταθμός έξω απο την Πάτρα ενώ θα γίνει κανονικά ο νότιος σταθμός διοδίων μεταξύ Πύργου και Αμαλιάδας.

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ
Μέσα στους επόμενους μήνες ανοίγουν οι πρώτοι σταθμοί διοδίων στους κάθετους άξονες της Εγνατίας και αφορούν κυρίως την διεθνή κίνηση. Οι σταθμοί ανοίγουν στον Προμαχώνα, τους Ευζώνους και την Κρυσταλλοπηγή.
Ωστόσο, το ΤΑΙΠΕΔ σχεδιάζει να αυξηθούν άμεσα, κατά τρεις οι εφτά σημερινοί σταθμοί της Εγνατίας Οδού καθώς ετοιμάζεται η προκήρυξη για την πώληση του αυτοκινητοδρόμου σε ιδιώτες.
Το ΤΑΙΠΕΔ σχεδιάζει να επιβάλει 21 σταθμούς διοδίων σε όλο τον άξονα, κάτι που σε πρώτη φάση τουλάχιστον, αποκλείστηκε από τον υπουργό Υποδομών. Έτσι, αναμένεται μέχρι το 2017, να λειτουργούν 15 σταθμοί διοδίων.

πηγή

Πάτρα - Ιωάννινα: Σενάρια για ανάπτυξη γραμμών ΤΡΑΜ

Μόλις πριν από μερικές εβδομάδες ο Υπουργός Υποδομών μιλώντας για τα νέα έργα που πρόκειται να προωθηθούν μίλησε για τα έργα Τραμ σε Πάτρα και Ιωάννινα. 

Πρόκειται για project τα οποία είχαν φτάσει σε επίπεδο μελετών κόστους-οφέλους και είχαν ολοκληρωθεί στα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας.

Σήμερα η Ελλάδα έχει μόνο ένα δίκτυο Τραμ και αυτό στην Αθήνα. Στην υπόλοιπη Ευρώπη τα δίκτυα Τραμ είναι συνηθισμένα όχι μόνο στις Μητροπόλεις αλλά και σε πόλεις μικρού ή μεσαίου πληθυσμού. Στη Γερμανία οι πόλεις οι οποίες διαθέτουν δίκτυο Τραμ ξεπερνούν τις 40 και μέσα σε αυτές περιλαμβάνονται πόλεις με πληθυσμό που ξεκινά από 100.000 κατοίκους.

Απροστάτευτες αισθάνονται οι γυναίκες στα Μέσα Μεταφοράς


Καμία βοήθεια δεν περιμένουν οι Γαλλίδες από τους συμπολίτες τους αν πέσουν θύμα λεκτικής ή σωματικής παρενόχλησης μέσα στα Μέσα Μεταφοράς, όπως έδειξε έρευνα που δημοσίευσε το πρακτορείο ειδήσεων Reuters.

Η έρευνα, θέμα της οποίας είναι το σύστημα μεταφορών για τις γυναίκες, διενεργήθηκε σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 6.300 γυναικών από 15 διαφορετικές χώρες, οι οποίες κλήθηκαν να απαντήσουν πόσο σίγουρες νιώθουν ότι άλλοι συμπολίτες τους θα έσπευδαν να τις βοηθήσουν. Το Παρίσι κατατάσσεται ανάμεσα στις 15 χειρότερες πρωτεύουσες παγκοσμίως στο συγκεκριμένο ζήτημα.

Στην πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό στις 2 Δεκεμβρίου ο Μετροπόντικας


Για το θέμα ενημέρωσε τον δήμαρχο της πόλης Σταύρο Κασιμάτη, αντιπροσωπεία της Αττικό Μετρό
Έως τις 2 Δεκεμβρίου αναμένεται να έχει «φτάσει» ο Μετροπόντικας στο Σταθμό της Πλατείας Ελευθερίας, στον Κορυδαλλό.
Για το θέμα αυτό ενημέρωσε σήμερα τον δήμαρχο της πόλης Σταύρο Κασιμάτη, αντιπροσωπεία της Αττικό Μετρό με επικεφαλής τον Μανώλη Ουρανό και εκπροσώπους της αναδόχου εταιρείας.

"Ποτάμι": Τριτοκοσμική συνήθεια η στάση εργασίας εν ώρα αιχμής σε Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ

Τα πυρά του "Ποταμιού" δέχθηκαν οι εργαζόμενοι των μέσων σταθερής τροχιάς για την απόφασή τους να κάνουν στάση εργασίας σε ώρα αιχμής, προκειμένου να δώσουν το παρών στις γενικές τους συνελεύσεις.

Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι «αυτή η τριτοκοσμική συνήθεια να στερείται η πρωτεύουσα το κύριο μέσο μεταφοράς της για περισσότερες από τρεις ώρες πρέπει επιτέλους να σταματήσει».

Αυξήθηκαν τα πειρατικά ταξί

Σημαντική αύξηση φαίνεται να καταγράφουν οι πειρατές-οδηγοί ταξί, με το υπουργείο Υποδομών να έχει γίνει δέκτης πολυάριθμων καταγγελιών και αναφορών πολιτών και επαγγελματικών του κλάδου της μεταφοράς επιβατών.

Όπως ενημερώνει το αρμόδιο υπουργείο με ανακοίνωσή του, μεταφορά επιβατών με κόμιστρο, επιτρέπεται μόνο από Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης αυτοκίνητα (ΤΑΞΙ και ΕΙΔ.ΜΙΣΘ.) καθώς και από Λεωφορεία Δημόσιας Χρήσης. Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να μισθώσουν ΕΙΧ αυτοκίνητα με οδηγό, με ελάχιστη σύμβαση έξι ωρών, από εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, τουριστικά γραφεία και εταιρείες ιδιοκτητών ΕΔΧ αυτοκινήτων.

Αριθμός ρεκόρ ηλεκτροκίνητων ταξί στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ..!

Από την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου, στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ στην Ολλανδία (τέταρτο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης) ξεκίνησε η μεταφορά επιβατών με ηλεκτροκίνητα ταξί.

Δύο εταιρίες ταξί του αεροδρομίου, η BBF Schipholtaxi και η BIOS Groep, έχουν παραλάβει συνολικά 167 Tesla Model S ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τη BBF Schipholtaxi να παίρνει τα 96 και την BIOS Groep να παίρνει τα 71.

Διημερίδα του ΣΑΣΘ στις 13-14 Νοεμβρίου: Δημόσιες μεταφορές και αστική κινητικότητα...

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Ο πρόεδρος και τα μέλη του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης
έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στη Διημερίδα που διοργανώνουν με θέμα:

«Οι δημόσιες μεταφορές στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης πολιτικής
για την αστική κινητικότητα στη Θεσσαλονίκη» η οποία θα διεξαχθεί στις 13-14 Νοεμβρίου 2014 στο ξενοδοχείο NIKOPOLIS, Ασκληπιού 16-18, Πυλαία (πλησίον του Ιατρικού Διαβαλκανικού Κέντρου Θεσσαλονίκης)


Ο Πρόεδρος του ΣΑΣΘ,

Ιωάννης Παλαιστής

Παρακάτω επισυνάπτονται η πρόσκληση καθώς και το πρόγραμμα της εκδήλωσης.

Κερδίζουν έδαφος τρένα και λεωφορεία μόνο για γυναίκες

Βαγόνι μόνο για γυναίκες, σε συρμό μετρό του Ρίο Ντε Τζανέιρο.
Ολοένα και πιο δημοφιλής, σε παγκόσμιο επίπεδο, αποδεικνύεται η ιδέα διαμόρφωσης ειδικών χώρων μόνο για γυναίκες στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η οποία εφαρμόζεται από τα μέσα της περασμένης δεκαετίας σε αρκετές μεγαλουπόλεις του πλανήτη, όπως το Ρίο Ντε Τζανέιρο, η πόλη του Μεξικού και το Κάιρο.

Όπως κατέδειξε έρευνα που διενεργήθηκε από το Ίδρυμα Thompson Reuters, σε δείγμα περίπου 6.300 γυναικών στις 15 μεγαλύτερες πρωτεύουσες του πλανήτη και τη Νέα Υόρκη, ποσοστό που αγγίζει το 70%, θεωρεί ότι θα αισθανόταν πιο ασφαλές σε χώρους διαμορφωμένους μόνο για άτομα του ίδιο φύλου, σε τρένα και λεωφορεία

Δείτε πόσο βρώμικο είναι το μετρό

Αν γνωρίζατε τα όσα υπάρχουν στις θέσεις που κάθεστε, θα επιλέγατε να στέκεστε όρθιοι

Την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να επιλέξετε το μετρό για την μετακίνησή σας, τότε επιλέξτε να παραμείνετε όρθιοι!

Στο παρακάτω βίντεο, που δημιουργήθηκε από το Βρετανικό περιοδικό Time Out, βλέπετε τα σύννεφα σκόνης που σχηματίζονται –μαζί με ανθρώπινα κύτταρα- όταν κάποιος επιχειρήσει να «τινάξει» τα καθίσματα από τους συρμούς του μετρό του Λονδίνου.

EKTAKTO Καραμπόλα έγινε πριν από λίγη ώρα.

EKTAKTO  Καραμπόλα έγινε πριν από λίγη ώρα.... στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας στο ύψος του Περιστερίου. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για τουλάχιστον πέντε αυτοκίνητα ενώ ακόμα δεν έχουν αναφερθεί σοβαροί τραυματισμοί. -

Σε εξέλιξη η πρώτη μεγάλη έρευνα του Athens Transport

Σε εξέλιξη βρίσκεται η πρώτη μεγάλη έρευνα - δημοσκόπηση του Athens Transport για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Στο επίκεντρο της έρευνας βρίσκεται η αξιολόγηση κάθε μέσου από τους επιβάτες του, με βάση μία σειρά κριτηρίων. Άλλα θέματα τα οποία περιλαμβάνονται στην έρευνα είναι τα προβλήματα των μέσων μαζικής μεταφοράς, οι συνήθειες μετακίνησης, οι τιμές των εισιτηρίων, η ενημέρωση του επιβατικού κοινού, οι επεκτάσεις του μετρό κ.ά.

'' Ιαβέρης '': το μέγιστο πολιτικό θέμα είναι ο θάνατος των νέων ανθρώπω...

Ο Αποστόλης Ραυτόπουλος για την ποιότητα των "ελαστικών"

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

10 οδηγοί του μετρό έπαθαν ηλεκτροπληξία

Σύγκρουση λεωφορείου με τρόλεϊ στην πλατεία Κολιάτσου (BINTEO)

Σύγκρουση λεωφορείου με τρόλεϊ σημειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης κοντά στην πλατεία Κολιάτσου.

Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν ελαφρά, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, δύο γυναίκες, μητέρα και κόρη.


Βίντεο-Φωτορεπορτάζ: Γιαννης Κέμμος