Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Στα 1,40 ευρώ η τιμή του εισιτηρίου, λόγω τεχνικού προβλήματος!



Στα 1,40 ευρώ θα αυξηθεί τελικά η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου από τον Ιανουάριο του 2016. Αν και τον προηγούμενο μήνα ο υπουργός Μεταφορών είχε δηλώσει πως το εισιτήριο θα αυξηθεί στα 1,30 ευρώ λόγω της αύξησης του ΦΠΑ από το 13% στο 23%, ο κ. Σπίρτζης επανήλθε σήμερα λέγοντας πως η αύξηση τελικά θα είναι στα 1,40 ευρώ, αποδίδοντας το σε τεχνικά προβλήματα!
Καθώς η τιμή του μειωμένου εισιτηρίου είναι σύμφωνα με το νόμο το 50% του ολόκληρου, η αύξηση στα 1,30 ευρώ θα σήμαινε, πως το μειωμένο εισιτήριο έπρεπε να κοστίζει 65 λεπτά. Αυτό όμως ήταν πιθανό να δημιουργήσει προβλήματα με τα αυτόματα μηχανήματα λογικά λόγω έλλειψης νομισμάτων των 5 λεπτών, ενώ και για την αγορά ολόκληρων εισιτηρίων κόστους 1,30 ευρώ θα απαιτούταν περισσότερα ρέστα. Έτσι αποφασίστηκε οι τιμές των εισιτηρίων να γίνουν πιο «στρογγυλές»: 1,40 ευρώ για το ολόκληρο εισιτήριο και 0.70 για το μειωμένο.

Οι νέες τιμές των λοιπών εισιτηρίων δεν είναι ακόμα γνωστές ωστόσο ο υπουργός επιβεβαίωσε ότι η διάρκεια του ενιαίου εισιτηρίου θα παραμείνει 70 λεπτά. Όταν μέχρι το Σεπτέμβριο του 2014 τα ενιαία εισιτήρια κόστιζαν 1,40 ευρώ, η διάρκειά τους ήταν 90 λεπτά.

Όσον αφορά τις τιμές των καρτών απεριορίστων διαδρομών, ο κ. Σπίρτζης δήλωσε πως «δένεται μάχη» προκειμένου να κρατηθούν σταθερές οι τιμές ώστε να υπάρχει ένα κίνητρο στους πολίτες που θα χρησιμοποιούν συχνά τα μέσα μαζικής μεταφοράς, να προμηθεύονται κάρτες.

Ο υπουργός δήλωσε επίσης πως μέσα στον επόμενο χρόνο θα γίνει προσπάθεια για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής, όχι όμως με λογική «αστυνομικού κράτους» ή με «κεφαλοκυνηγούς» ενώ εκτίμησε ότι η εισαγωγή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα επιλύσει εντελώς το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής.

Δεκτές και οι πιστωτικές κάρτες στα εκδοτήρια του ΟΑΣΑ



Εισιτήρια και κάρτες του ΟΑΣΑ μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών θα μπορούν να αγοράζουν σύντομα οι επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας. Μέχρι το Πάσχα αναμένεται η εγκατάσταση των τερματικών συσκευών στα εκδοτήρια όλων των σταθμών Μετρό και ΗΣΑΠ καθώς και σε εκδοτήρια εισιτηρίων Λεωφορείων, Τρόλεϊ και Τραμ.

Ο σχετικός διαγωνισμός προϋπολογισμού 45.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του μήνα. Συγκεκριμένα, αφορά την προμήθεια, εγκατάσταση και λειτουργία τερματικών συσκεών POS ώστε να είναι δυνατή η αγορά εισιτηρίων και καρτών του ΟΑΣΑ µέσω χρεωστικών, πιστωτικών ή προπληρωµένων καρτών, συµπεριλαµβανοµένης και της λειτουργίας εξ αποστάσεως (contactless) καρτών ή / και έξυπνων κινητών (smartphones) ως κάρτες.

Μόνο ηλεκτρονικά εισιτήρια από την 1η Ιανουαρίου 2017



Ένα σημαντικό βήμα του έργου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών πραγματοποιήθηκε χτες το μεσημέρι στο υπουργείο Υποδομών: η Τελετή Αρχικοποίησης Κλειδιών Ασφαλείας (Key Ceremony) του Αυτόματος Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ)-ΟΑΣΑ. Πρόκειται για την πρώτη φάση του έργου, η οποία αποτελεί την καρδιά της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και των προϊόντων του.

Κατά τη διάρκεια της τελετής παράχθησαν τα τρία κλειδιά (master Keys) του συστήματος, τα οποία θα δημιουργήσουν την αυξημένη ασφάλεια του, ενάντια σε οποιαδήποτε προσπάθεια απάτης. Οι τρεις κωδικοί των master Keys, δημιουργήθηκαν από τον Υπουργό Υποδομών κ. Χρήστο Σπίρτζη, την εκπρόσωπο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ) κ. Παναγιώτα Σαρούκου και τον διευθύνοντα σύμβουλο του αναδόχου σχήματος που υλοποιεί το έργο, κ. Γιώργο Αγραφιώτη.

Με τη δημιουργία των κλειδιών ξεκινά η παραγωγή των μικροκυκλωμάτων που θα διαθέτουν τα νέα έξυπνα εισιτήρια και οι αντίστοιχές συσκευές -αναγνώστες, τα οποία θα τοποθετηθούν σε όλα τα μέσα μεταφοράς του Λεκανοπεδίου της Αττικής, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου (ΑΣΣΚ)-ΟΑΣΑ.

Όλες οι λεπτομέρειες για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Απολογισμός ΟΑΣΑ (Συγκοινωνίες Αθηνών)....


Αξιότιμοι Υπουργοi
«Βολές» εναντίον του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη εξαπέλυσε ο τέως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γρηγόρης Δημητριάδης, ο οποίος, στην αποχαιρετιστήρια επιστολή του, προειδοποιεί ότι η οικονομική κατάσταση του ομίλου είναι οριακή, με κίνδυνο τη μη καταβολή της μισθοδοσίας και τη μη πληρωμή άλλων ανελαστικών δαπανών για την ασφαλή κίνηση των συγκοινωνιακών μέσων.

Μάλιστα, όπως υποστηρίζει, οι φορείς έχουν καταθέσει ότι οι ανάγκες επιπλέον κρατικής χρηματοδότησης, για να βγει η χρονιά, είναι 29 εκατ. για την ΟΣΥ (λεωφορεία – τρόλεϊ) και 11 εκατ. για τη ΣΤΑΣΥ (μετρό – τραμ – ηλεκτρικός).

Οι βολές του κ. Δημητριάδη εναντίον του κ. Σπίρτζη έχουν να κάνουν, κυρίως, με τις δωρεάν μετακινήσεις την περίοδο του δημοψηφίσματος. Ενδεικτικό είναι ότι, για το 2016, ο ΟΑΣΑ θα παρουσιάσει έλλειμμα 100 εκατ. ευρώ.

Αιτίες της κατάρρευσης, σύμφωνα με τον κ. Δημητριάδη, ενώ το 2014 ο Όμιλος είχε σταθεροποιηθεί, είναι οι ακόλουθες:

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Κλείνουν σταθμοί του Μετρό λόγω του Πολυτεχνείου



Κλειστοί θα παραμείνουν από τις 14:00 οι σταθμοί του Μετρό Ευαγγελισμός,Σύνταγμα και Μέγαρο Μουσικής λόγω των εκδηλώσεων του Πολυτεχνείου σήμερα Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015. Οι σταθμοί κλείνουν με εντολή της αστυνομίας και για λόγους ασφαλείας και θα ανοίξουν μετά το πέρας της πορείας του Πολυτεχνείου. Οι συρμοί θα διέρχονται από τους σταθμούς αυτούς χωρίς να πραγματοποιούν στάση.

Όσο οι σταθμοί παραμένουν κλειστοί, η μετεπιβίβαση μεταξύ των γραμμών 2 και 3 θα γίνεται μέσω της γραμμής 1 και των σταθμών Μοναστηράκι και Ομόνοια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όσο καιρό ήταν στην αντιπολίτευση ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν κατά του κλεισίματος σταθμών του Μετρό τις μέρες πραγματοποίησης πορειών και συγκεντρώσεων. Ωστόσο το κλείσιμο των σταθμών είναι επιβεβλημένο για την προστασία τόσο των επιβατών μέσα στον κλειστό χώρο ενός σταθμού μετρό όσο και του ίδιου του σταθμού.

Ο ΟΑΣΑ έχει επίσης ανακοινώσει προσωρινές τροποποιήσεις της διαδρομής ή/και μεταφοράς της αφετηρίας σε οδούς περιμετρικά του Πολυτεχνείου και σε όλο το κέντρο της πόλης, σταδιακά και ανάλογα με τις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες έως 06:00 π.μ. της Τετάρτης 18 Νοεμβρίου 2015. Πληροφορίες δίνονται στο τηλέφωνο 11885.

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Παραιτήθηκε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ


Την παραίτησή του υπέβαλε σήμερα στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γρηγόρης Δημητριάδης.           Σύμφωνα με πληροφορίες, η τοποθέτηση της διοίκησης τόσο στον ΟΑΣΑ (Αστικές Συγκοινωνίες) όσο και την ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) αναμένεται από τον αρμόδιο υπουργό Χρήστο Σπίρτζη εντός των επόμενων ημερών.                                           Σημειώνεται, ότι ο Γρηγόρης Δημητριάδης ανέλαβε τα ηνία του ΟΑΣΑ τον Δεκέμβριο του 2013.


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Αφιέρωμα: Iστορικό Tρόλεϊ Fiat υπ’ αριθμό 704

Το τρόλεϊ του Μεσοπολέμου της γραμμής Καστέλλα-Πειραιάς, ένα πορτοκαλί Fiat που κατασκευάστηκε το 1939




Τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία στην Ελλάδα ήλθαν από την Ιταλία και ήταν κατασκευής των εργοστασίων FIAT. Ήταν δώδεκα οχήματα διαξονικά. Τα δύο εξ αυτών μεταφέρθηκαν στην Γερμανία κατά την αποχώρηση των γερμανικών στρατευμάτων κατοχής . Τα δέκα κυκλοφόρησαν στον Πειραιά από το 1948 μέχρι το 1983.






Τα πρώτα τρόλεϊ στην Ελλάδα ήταν κατασκευής των εργοστασίων FIAT το μηχανικό μέρος τους και C.GE το ηλεκτρικό.


Τα κύρια χαρακτηριστικά αυτών των οχημάτων ήταν :- Διαστάσεις M 8832 x Π2440 x Y2900 χλστ.
- Χωρητικότητα 28 επιβάτες καθήμενοι και 28 όρθιοι επιβάτες
- Ισχύς 2x 61KW, 600 VDC τύπου σειράς. Δύο κινητήρες, ένας σε κάθε οπίσθιο ζεύγος τροχών
- Τα οχήματα δεν είχαν διαφορικό και η διαφοροποίηση των στροφών των οπίσθιων τροχών εγένετο με την ρύθμιση των στροφών των δύο κινητήρων
- Όλα τα βοηθητικά κυκλώματα φωτισμού, σήμανσης κλπ. εργάζονταν με τάση 600 VDC.
- Η ρύθμιση των στροφών των κινητήρων γινόταν με εφαπτήρες, οι οποίοι άνοιγαν και έκλειναν μέσω ενός ηλεκτροπνευματικού συστήματος





Το ΦΙΑΤΑΚΗ βρίσκεται παρκαρισμένο στο αμαξοστάσιο- ΡΟΥΦ της Ο.ΣΥ ΑΕ, είναι χάρμα οφθαλμών και μπαίνει σε λειτουργία κανονικότατα μια φορά τον χρόνο, για μια επετειακή βόλτα κάθε Άνοιξη, Κυριακή των βαΐων.


βόλτα με τρόλεϊ του Μεσοπολέμου

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

Το ελληνικό τρένο σε παρακμή



Η καθυστέρηση στα δρομολόγια θα έπρεπε να ανακοινώνεται. Όμως αυτό δεν γίνεται πάντα.
Είμαι λάτρης του τρένου. Τι λάτρης; Φανατικός, βαμμένος οπαδός!
Το σπίτι που διάλεξα να μείνω βρίσκεται πάνω από τις σιδηροτροχιές, στην Κωνσταντινουπόλεως. Από το μπαλκόνι μου χαζεύω την παστρικιά αυλίτσα μπροστά από το Μουσείο του ΟΣΕ.

Τραίνο έπιασε φωτιά έξω από την Έδεσσα (Βίντεο)


Αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Φλώρινα έπιασε φωτιά λίγα χιλιόμετρα έξω από την Έδεσσα.                                                                                         Ο μηχανοδηγός του τραίνου είπε ότι: "Πήρε φωτιά ο ένας κινητήρας από την μηχανή και γέμισε καπνό μέσα στα βαγόνια και με όπισθεν επέστρεψε πίσω στην Έδεσσα για να μην συμβούν χειρότερες καταστάσεις".




Στο σημείο έφθασε και η Π.Υ. Έδεσσας για κάθε ενδεχόμενο. Από τους επιβάτες δεν τραυματίστηκε κανείς, αλλά υποβλήθηκαν σε μεγάλη ταλαιπωρία.


Κλειστός ο σταθμός του ΗΣΑΠ «Άγιος Νικόλαος» - Έρευνες για ύποπτα αντικείμενα



Έχουν διακοπεί τα δρομολόγια των συρμών - Εντοπίστηκαν εγκαταλελειμμένες σακούλες έξω από τον σταθμό

Συναγερμός σήμανε εδώ και λίγη ώρα στην ΕΛΑΣ έξω από τον σταθμό του ηλεκτρικού «Άγιος Νικόλαος».

Σύμφωνα με πληροφορίες έξω από τον σταθμό εντοπίστηκαν εγκαταλελειμμένες σακούλες.

Οι έρευνες της αστυνομίας είναι σε εξέλιξη.

Λόγω της αναστάτωσης έχουν διακοπεί τα δρομολόγια των συρμών του ηλεκτρικού.

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Πάτρα:Επιφανειακή διέλευση του τρένου και κεντρικός σταθμός στον Άγ. Διονύσιο


Επιφανειακή διέλευση του σύγχρονου τρένου από τον Ρίο έως τον Άγιο Διονύσιο, όπου δημιουργείται κεντρικός σταθμός και γίνεται συγκοινωνιακός κόμβος για προβλέπει το πόρισμα της διεθνούς επιστημονικής επιτροπής τριών Πολυτεχνείων για τη συγκοινωνιακή σύνδεση της Πάτρας, η οποία παρουσιάστηκε. Επίσης, σύμφωνα με το επιστημονικό πόρισμα, στον Άγιο Διονύσιο δημιουργείται ένας σταθμός με δύο επίπεδο, όπου στο πάνω φθάνουν τα τραίνα από την Αθήνα, ενώ στο κάτω επίπεδο κινούνται τα τραίνα από και προς Νότο.


Eπίσης επισημαίνεται η ανάγκη να μη διακοππεί η λειτουργία του προαστιακού κατά τη διάρκεια των εργασιών κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.

Αναλυτικά:

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Δείτε το σοκαριστικό βίντεο! - Λεωφορεία - φέρετρα του ΟΑΣΑ μεταφέρουν επιβάτες!


Δείτε το σοκαριστικό βίντεο με τα λεωφορεία - φέρετρα, που χρησιμοποιούν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες στην Αθήνα...      Ο δημοσιογράφος του STAR, Βαγγέλης Γκούμας πήγε σε αμαξοστάσιο στην Πέτρου Ράλλη και έδειξε στην κάμερα τις φθορές των λεωφορείων.                                                       Χωρίς ανταλλακτικά όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι πολλά λεωφορεία μένουν ακινητοποιημένα για μέρες ή ακόμη και εβδομάδες στο αμαξοστάσιο ακόμη και για τον πιο απλό λόγο όπως είναι ένα σπάσιμο τζαμιού.


Μάλιστα οι εργαζόμενοι επιρρίπτουν ευθύνες στον υπουργό Μεταφορών κύριο Χρήστο Σπίρτζη.

Οι καταγγελίες των εργαζομένων αλλά και οι εικόνες που θα δείτε στο βίντεο αποδεικνύουν ότι κυκλοφορούν λεωφορεία με φθαρμένα ελαστικά, με ταλαιπωρημένα αμαξώματα και επισκευασμένα με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.

Όλα αυτά αποτελούν μια προειδοποίηση προς τους υπευθύνους να αλλάξουν αυτή την κατάσταση όσο το δυνατόν πιο γρήγορα πριν μας πιάσει ο χειμώνας διότι κινδυνεύει η ασφάλεια των επιβατών.

Δείτε το σοκαριστικό βίντεο με τα λεωφορεία - φέρετρα, που χρησιμοποιούν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες στην Αθήνα...

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Έρευνα: Πώς τα μέσα μαζικής μεταφοράς ωφελούν την υγεία


Αφήστε το αυτοκίνητο στο σπίτι σας και προτιμήστε να πάτε στη δουλειά σας ή όπου αλλού με το λεωφορείο, με το μετρό ή με άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς, για να έχετε καλύτερη υγεία. Αυτό είναι το μήνυμα μιας νέας ιαπωνικής επιστημονικής έρευνας, που παρουσιάσθηκε σε αμερικανικό καρδιολογικό συνέδριο.


Οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 6.000 ενήλικες με μέση ηλικία 50 ετών, όσον αφορά τον τρόπο που πήγαιναν στη δουλειά τους και την κατάσταση της υγείας τους. Η μελέτη διαπίστωσε ότι σαφώς περισσότερες γυναίκες χρησιμοποιούν τα δημόσια μεταφοράς, ενώ οι άνδρες προτιμούν το αυτοκίνητό τους.

Η έρευνα βρήκε ότι, σε σχέση με τους «κολλημένους» στο τιμόνι, όσοι πηγαινοέρχονταν συστηματικά με μετρό ή με λεωφορείο, ήσαν κατά μέσο όρο 44% λιγότερο υπέρβαροι, είχαν 27% μικρότερη πιθανότητα να εμφανίσουν υψηλή αρτηριακή πίεση και 34% μικρότερη πιθανότητα να έχουν διαβήτη.

Είναι αξιοσημείωτο ότι όσοι χρησιμοποιούσαν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, είχαν καλύτερους δείκτες υγείας ακόμη και από αυτούς που πήγαιναν στη δουλειά τους με το ποδήλατο ή με τα πόδια.

Σύμφωνα με τους Ιάπωνες ερευνητές, «οι άνθρωποι θα πρέπει να εξετάσουν σοβαρά την πιθανότητα να χρησιμοποιούν τα δημόσια μέσα μεταφοράς αντί για το αυτοκίνητό τους, στο πλαίσιο μιας καθημερινής σωματικής άσκησης».

Οι επιστήμονες επεσήμαναν πάντως ότι σε μια τέτοιου είδους έρευνα είναι αδύνατο να φανεί σε ποιο βαθμό η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς βελτιώνει την υγεία των ανθρώπων ή, αντίστροφα, όσοι έχουν ήδη καλύτερη υγεία, προτιμούν να χρησιμοποιούν αυτά τα μέσα.

ΠΗΓΗ


Χωρίς μετρό, τρένα και πλοία στις 12/11. Στάσεις εργασίας σε λεωφορεία, ηλεκτρικό, τραμ, τρόλεϊ



Ακινητοποιημένοι θα μείνουν, την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου, οι συρμοί του μετρό, τα τρένα και ο Προαστιακός, καθώς οι εργαζόμενοι, στα συγκεκριμένα μέσα σταθερής τροχιάς, θα συμμετέχουν στην 24ωρη γενική απεργία που έχουν εξαγγείλει ΓΣΕΕ- ΑΔΕΔΥ. 24ωρη απεργία έχουν και τα πλοία.



Στο πλαίσιο της απεργίας, δεν θα εκτελούνται τα δρομολόγια τωνλεωφορείων και των τρόλεϊ από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9:00 και από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας.

Επίσης, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος (ΗΣΑΠ) και τραμ δεν θα λειτουργούν από την έναρξη της βάρδιας έως τις 10:00 και από τις 16:00 έως τη λήξη της βάρδιας.

Παραιτήθηκαν τα μέλη του δ.σ. των Οδικών Συγκοινωνιών (λεωφορεία – τρόλεϊ)



Παραιτήθηκαν το απόγευμα της Παρασκευής όλα τα εναπομείναντα μέλη του ΔΣ της ΟΣΥ, η οποία λειτουργεί τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της πρωτεύουσας, γεγονός που προκαλεί στη δημόσια επιχείρησηπλήρη διοικητική παράλυση και τη φέρνει ένα βήμα πριν από την κήρυξη στάσης πληρωμών.



Από την ΟΣΥ, τα έσοδα της οποίας μειώνονται συνεχώς προκαλώντας ασφυξία στα οικονομικά της εταιρείας, παραιτήθηκε άλλωστε προ ημερών και ο τέως επικεφαλής της κ. Γιάννης Οικονόμου, αφήνοντας πίσω του έξι μη εκτελεστικά μέλη του ΔΣ.

Ήδη, σύμφωνα με «Το Βήμα», η ΟΣΥ καταβάλλει μόνο μισθούς στους 6.000 εργαζομένους της, έχει σταματήσει να πληρώνει το ΙΚΑ, αλλά και όλους τους προμηθευτές της, οι οποίοι λαμβάνουν «έναντι» 10% των οφειλομένων.

Μάλιστα, η ΟΣΥ περιμένει τα τελευταία 5 εκατ. ευρώ της τακτικής επιδότησης του 2015 (συνολικά ανέρχεται σε 85 εκατ. ευρώ), η αποδέσμευση των οποίων εκκρεμεί στο υπουργείο Υποδομών, ενώ είναι άγνωστο τι μέλλει γενέσθαι το υπολειπόμενο δίμηνο του έτους.

Ήδη ο ΟΑΣΑ με επιστολή του προς τα συναρμόδια υπουργεία εκπέμπει SOS και ζητεί έκτακτη επιχορήγηση προκειμένου να μην καταρρεύσει η ΟΣΥ.

Παρουσίαση αποτελεσμάτων καινοτόμων δράσεων για τις ατικές συγκοινωνίες



Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε, την Πέμπτη 29/10, η παρουσίαση της δράσηςCROWDHACKATHON INNOVATING WITH OPENDATA #transportστο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Στη συνάντηση παρουσιάστηκαν αναλυτικά τα αποτελέσματα του Μαραθωνίου Ανάπτυξης Εφαρμογών με αξιοποίηση ανοιχτών δεδομένων για τις Μεταφορές, παρουσία της Γ.Γ. Μεταφορών κας Θ. Πέρκα, του Γ.Γ. Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης κου Γ. Τζιάλλα και του Προέδρου & Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΑ κου Γρ. Δημητριάδη.

Στην παρουσίαση έγινε ουσιαστική παρέμβαση στη δημόσια συζήτηση για θέματα ανοικτών δεδομένων, ψηφιακής καινοτομίας και επιχειρηματικότητας, καθώς και στη διάδοση καλών πρακτικών μεταξύ φορέων του δημόσιου τομέα που βασίζονται στη συμμετοχή-ενεργοποίηση του ανθρώπινου και κοινωνικού κεφαλαίου της Χώρας μας.

Ποια δρομολόγια ματαιώνονται την Πέμπτη λόγω της απεργίας


Ματαιώσεις στα βραδινά σιδηροδρομικά δρομολόγια της Τετάρτης θα υπάρξουν λόγω της συμμετοχής της Πανελληνίας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), στην γενική απεργία της Πέμπτης που κήρυξαν οι ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ. Υπενθυμίζεται πως την Πέμπτη δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο στα τρένα και τον προαστιακό σιδηρόδρομο και δεν θα πραγματοποιείται η κυκλοφορία των συρμών του μετρό, στο τμήμα Δ. Πλακεντίας-Αεροδρόμιο. Επίσης, την ημέρα της απεργίας θα ματαιωθούν όλα τα δρομολόγια λεωφορείων στη διαδρομή Κιάτο-Πάτρα και αντιστρόφως.
Αναλυτικά τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών που ματαιώνονται είναι:

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Καταστροφικές οι πολιτικές της κυβέρνησης στις αστικές συγκοινωνίες



Ο Υπεύθυνος της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης για Ενέργεια, Περιβάλλον και Υποδομές, Γιάννης Μανιάτης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Την Παρασκευή παραιτήθηκε σύσσωμο το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.ΣΥ. Α.Ε. (ΟΔΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.), ενώ προηγήθηκε το πρωτοφανές, ο Υπουργός να θυμάται μετά από μήνες να κάνει αποδεκτή την παραίτηση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ο.ΣΥ. Α.Ε., χωρίς όμως να ορίζει αντικαταστάτη (!!!) και άρα να αφήνει την εταιρία ακέφαλη στην πιο κρίσιμη συγκυρία για την επιβίωσή της. Τα μέλη του Δ.Σ. της Ο.ΣΥ. Α.Ε. πλέον αρνούνται να έχουν την οποιαδήποτε ανάμειξη στην καταστροφή στην οποία οδηγεί τις δημόσιες συγκοινωνίες ο κ. Σπίρτζης.
Η Ο.ΣΥ. Α.Ε. είναι πλέον αδιοίκητη, δεν πληρώνει το Ι.Κ.Α., οι προμηθευτές μένουν απλήρωτοι, ενώ οι οδηγοί αγωνιούν αν θα πληρωθούν στο τέλος κάθε μήνα. Η ολοκληρωτική κατάρρευση είναι θέμα χρόνου.
Πρόκειται για την πολιτική μιας κυβέρνησης κι ενός Υπουργού που ευθύνονται για την αύξηση του Φ.Π.Α. στις Αστικές Συγκοινωνίες, από 13% σε 23%, ως αποτέλεσμα προφανώς μιας πολύ γενναίας κι αποτελεσματικής φιλολαϊκής διαπραγμάτευσης.
Ενός Υπουργού που φέσωσε με 10 εκ. € τις συγκοινωνίες τον Ιούλιο, με τις “τζάμπα” μετακινήσεις που προσφέρθηκαν πριν το δημοψήφισμα και θα πληρώσουμε τώρα, και οι οποίες περιελάμβαναν και τις μετακινήσεις από/προς το αεροδρόμιο γιατί έτσι μας αρέσει και τους κερνάμε όλους.
Ενός υπουργού που αδιαφόρησε για τα περίπου 20εκ. € που έπρεπε να έχουν ήδη πάρει οι συγκοινωνίες από Υπουργεία για πρόνοια σε ειδικές κοινωνικές ομάδες (Α.με.Α., πολύτεκνοι κ.λπ.), όπως πέρυσι.
Ενός υπουργού που “κλείνει το μάτι” στην εισιτηριοδιαφυγή, καταργώντας μεν τον προβληματικό έλεγχο στα λεωφορεία, αλλά χωρίς να τον αντικαταστήσει με έναν μη προβληματικό, παρά μόνο με το τίποτα.
Στην αρχή του έτους, όπως γνωρίζουν οι 1.000.000 καθημερινοί επιβάτες, οι δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας είχαν μπει σε μια σειρά. Οι τιμές μειώθηκαν, τα οικονομικά συμμαζεύτηκαν, οι επιβάτες απέκτησαν τη δυνατότητα να αγοράζουν εισιτήρια από το κινητό τους, οι πρώτες πιλοτικές “έξυπνες” στάσεις τοποθετήθηκαν και σε λίγους μήνες ολοκληρώνεται το έργο που θα ενημερώνει στις στάσεις πότε ακριβώς θα έρθει το λεωφορείο, το ηλεκτρονικό εισιτήριο (που περιλαμβάνει τις περίφημες μπάρες στο μετρό) επιτέλους ξεκίνησε και θα λειτουργεί σε ένα χρόνο, οι εργαζόμενοι υπέγραψαν συλλογικές συμβάσεις και οι πολίτες, ιδιαίτερα η νεολαία, προσελκύστηκαν από τη φρέσκια εικόνα των συγκοινωνιών.
Σήμερα, έχουμε μόνο μαζικές παραιτήσεις και κραυγές αγωνίας. Η κυβέρνηση της δεύτερης φοράς Αριστερά επί τω έργω….».

ΠΗΓΗ: ΠΑΣΟΚ

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ Ο ΟΣΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΜΠΛΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ Σε κατάσταση διάλυσης οι δημόσιες μεταφορές



Στην … εντατική έχουν μπει οι δημόσιες μεταφορές, καθώς η οικονομική κρίση έχει οδηγήσει τους φορείς δημόσιας συγκοινωνίας, αστικής και υπεραστικής, να ξεμένουν από ανταλλακτικά, αλλά και προσωπικό, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών όταν δεν «στοιβάζουν» οχήματα και συρμούς στα αμαξοστάσια!
Ο γηρασμένος στόλος, αλλά και η έλλειψη ανταλλακτικών και τεχνικού προσωπικού συνθέτουν την εικόνα των αστικών συγκοινωνιών και του ΟΣΕ που καθημερινά μεταφέρουν πάνω από τρία εκατομμύρια επιβάτες σε όλη τη χώρα. Ο μεγαλύτερος… ασθενής η ΟΣΥ και κυρίως τα μπλε λεωφορεία που καθημερινά παροπλίζονται λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Αλλά και οι συρμοί του ΟΣΕ έχουν «ασθενήσει» με περίπου το 30% όλου του τροχαίου υλικού να χαρακτηρίζεται ως ανενεργό, ενώ τα συχνά κρούσματα κλοπής «απογυμνώνουν» ακόμα και τους εν ενεργεία συρμούς.

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Tripsleep: Η εφαρμογή που σε ξυπνά στον προορισμό σου στα ΜΜΜ


Πέντε νέα παιδιά είχαν 3 μέρες στη διάθεσή τους για να δημιουργήσουν μία έξυπνη και χρήσιμη εφαρμογή που ήρθε για να λύσει ένα μεγάλο ζήτημα της καθημερινότητάς μας.         Πρόκειται για το Tripsleep, την εφαρμογή που έχει αναλάβει να μας ξυπνάει κάθε φορά που μας παίρνει ο ύπνος στα ΜΜΜ, όταν πλησιάζουμε στη στάση μας. 



Η ομάδα δημιούργησε την εφαρμογή στο πλαίσιο της συμμετοχής της στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό, στον οποίο διακρίθηκε λαμβάνοντας τη πρώτη θέση στην κατηγορία Milestones Competition μεταξύ 45 ομάδων απ” ολόκληρη την Ευρώπη.

Η εφαρμογή λειτουργεί με GPS και έτσι σε ξυπνά με βάση τη θέση σου στο χάρτη και όχι τον χρόνο. Ιδιαιτερότητα της εφαρμογής είναι ότι λειτουργεί και στο Μετρό της Αθήνας, ακόμα και εκεί που δεν πιάνει το GPS υπολογίζοντας την απόσταση της διαδρομής σύμφωνα με τα χρονικά διαστήματα που δίνει ο ΟΑΣΑ.

Το έξυπνο αυτό εναλλακτικό ξυπνητήρι για κινητά τηλέφωνα κυκλοφόρησε για Android στο Google Play στις 14 Οκτωβρίου, ενώ μέσα στο Νοέμβριο θα είναι διαθέσιμο και σε ΙΟS συσκευές.


Θα την κατεβάσετε από εδώ –> Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tripsleep.tripsleep.tripsleep


Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ –> Facebook: https://www.facebook.com/Tripsleep-919499968079847/ & Site: http://www.tripsleep.co/


ΠΗΓΗ