Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Made by Hellas




Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Εικονολήπτης: Παναγιώτης Σαγκούρης
Στο κτήριο - κόσμημα, που ονομάζεται «Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου» και βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας λίγα μέτρα από το Αρχαιολογικό Μουσείο, διεξάγεται η κορυφαία και πιο σημαντική έκθεση οχημάτων που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα.

Στην έκθεση «Made By Hellas» φιλοξενούνται δεκάδες οχήματα που έχουν φτιαχτεί από ελληνικά χέρια, αλλά ποτέ δεν έγιναν γνωστά στο ευρύ κοινό (τουλάχιστον τα περισσότερα) λόγω της γραφειοκρατίας.

Με πρωτοβουλία του Θ. Χαραγκιώνη, όλα τα ελληνικά οχήματα-δημιουργήματα βρίσκονται σε κοινή θέα για να μπορεί ο καθένας να μάθει την ιστορία του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ελάχιστοι πιστεύουν ότι μπορούμε να έχουμε βαριά βιομηχανία και να κοιτάζουμε στα μάτια τους διεθνείς παίκτες της αγοράς. Όμως, αν γυρίσουμε τον χρόνο πίσω και ανατρέξουμε σε γεγονότα, θα διαπιστώσουμε πως αν υπήρχε πέρα από την ιδιωτική πρωτοβουλία και κρατική, τώρα θα γράφαμε για άλλα πράγματα. Να θυμηθούμε το εργοστάσιο της Nissan στον Βόλο, τις πρωτότυπες κατασκευές που έμειναν στα χαρτιά ή παρατημένες σε κλειστά γκαράζ, τα όνειρα που δεν προχώρησαν, γιατί δεν υπήρξε βοήθεια...


Από ηλεκτρικά μέχρι... super car
Στην έκθεση «Made By Hellas», υπάρχει το θρυλικό Pony το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα κυκλοφορήσει φέτος, το ηλεκτρικό Enfield E8000 που κατασκευάστηκε στη Σύρο τη δεκαετία του '70, το λεγόμενο super car Korres Project 4, τα σύγχρονα Fiat Barchetta και Audi A3 που έχουν σχεδιάσει Έλληνες (!), εκθέματα από πανεπιστήμια, το διθέσιο του Αντώνη Τζεν με τον κινητήρα των 50 κ.εκ., τα μοντέλα της Replicar Hellas, το ιδιόμορφο πλαίσιο του Δημήτρη Χατζηκακίδη κ.ά.

Πόσα οχήματα υπάρχουν
Συνολικά 59 εκθέματα μπορούν οι επισκέπτες να θαυμάσουν από κοντά και να μάθουν πράγματα που σίγουρα δεν γνώριζαν, όπως τις ικανότητες των ελλήνων κατασκευαστών. Σε πολλές περιπτώσεις διαπιστώνουμε πως αν υπάρχει διάθεση και... τρέλα πολλά μπορούν να συμβούν. Και όλα αυτά, αρκεί να υπάρχει κρατική μέριμνα και υποστήριξη προκειμένου να πάρουν το σωστό δρόμο αυτές οι κατασκευές.

Η έκθεση Made By Hellas θα παραμείνει ανοιχτή έως τις 30 Ιουνίου. Το «Eλληνικό Mουσείο Aυτοκινήτου» βρίσκεται Ιουλιανού 33-35 & Γ' Σεπτεμβρίου 72-74. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 210-8816187.


α/α
ΕΚΘΕΜΑΤΑ
Ιδιοκτήτης
1
Αραμπάς
EMA
2
Morris Minor Sedan
EMA
3
Morris Minor Traveller Acropole
EMA
4
Morris Minor Drophead
Γιώργος Βαλλινδάς, ΦΙΛΠΑ
5
mini Cooper rally
EMA
6
mini Cooper S racer
EMA
7
mini Van Olympic Airways
EMA
8
mini Countryman
EMA
9
mini Bicini prototype
Γιάννης Ρεϋμούνδος, ΦΙΛΠΑ
10
Wolsey Convertible
Παύλος Κεραμπός
11
mini Convertible
Παύλος Κεραμπός
12
Vande Plas 1300
EMA
13
MEBEA Robin
EMA
14
ATTICA
Μαρίνος Καρώνης, ΦΙΛΠΑ
15
ALTA
EMA
16
ΤΟΝΑΚΟ
Αντώνης Τζεν
17
TZEN SPORT
Αντώνης Τζεν
18
Enfield 8000
EMA
19
Κορρές 1
Δημήτρης Κορρές
20
Κορρές 2
Δημήτρης Κορρές
21
Κορρές 3
Δημήτρης Κορρές
22
Κορρές 4
Δημήτρης Κορρές
23
Austin Seven Opal (Ταγκαλάκης)
EMA
24
Θεολόγου
Νίκος Στρατογιαννάκης
25
Αντλία Hunia
EMA
26
Οδόμετρο
Κώστας Κοτσανάς
27
Μοτοσυκλέτα
Δημήτρης Κορρές
28
Μοτοσυκλέτα
ΕΜΜ
29
Μοτοσυκλέτα
ΕΜΜ
30
Μοτοσυκλέτα
ΕΜΜ
31
Μοτοσυκλέτα
ΕΜΜ
32
sunnyclist
Μανώλης Τσικανδυλάκης
33
ποδήλατο
Νίκος Μανάφης
35
Fiat amico
Δημήτρης Μαυρογιάννης
36
PONY military
Αντώνης Τζεν
37
Daihatsu Zebra
Ηλίας Νέγκας
38
SHERPA
Βασίλης Μιχελάς
39
PONY μοντέλο 1990
NAMCO Κοντογούρης
40
Farmobil
NAMCO Κοντογούρης
41
FARMA
Αλέξανδρος Μανιατόπουλος
42
FARMA S
EMA
43
HELIOS
EMA
44
Mercedes G240 ELVO
Βασίλης Γκουζάνης, ΦΙΛΠΑ
45
Aston Martin Lagonda Saloon
EMA
46
FIAT Barchetta
Γιώργος Περαντζάκης
47
Bristol 406S
EMA
48
Replicar Hellas 550
ReplicarHellas
49
Replicar Hellas 356
ReplicarHellas
50
Super K
Παύλος Κεραμπός
51
Super K
Παύλος Κεραμπός
52
Παραμετρικό σασί
Δημήτρης Χατζηκακίδης
53
TUCER
Πολυτεχνείο Χανίων
54
Art12
Αριστοτέλειο Θεσ/κη
55
Πυρφόρος
ΕΜΠ
56
Ερμής ηλιακή Φόρμουλα
Πανεπιστήμιο Πατρών
57
Formula
Πανεπιστήμιο Πατρών
58
Formula
Πανεπιστήμιο Πατρών
59
Formula racer
Παντελής Στυλιαράς



Το λεγόμενο super car του Δημήτρη Κορρέ. To Korres Project 4 θα παραχθεί φέτος σε 4 μονάδες και θα διατεθούν σε Ευρώπη και Αμερική...


Το Sunnyclist είναι ένα υβριδικό ηλιακό τριθέσιο μοτοποδήλατο που έχει κατασκευαστεί στην Κρήτη. Έχει αυτονομία 200 χιλιόμετρα και μπορεί να κινηθεί με μέγιστη ταχύτητα 50 χλμ./ώρα... 


Το αμιγώς ηλεκτρικό Enfield E8000 φτιάχτηκε τη δεκαετία του ΄70 στη Σύρο σε περισσότερα από 120 κομμάτια. Δυστυχώς η παραγωγή του σταμάτησε λόγω... γραφειοκρατίας


Το συγκεκριμένο buggy είναι ακόμα γνωστό στο ελληνικό κοινό...


Το θρυλικό Pony που κατασκεύαζε η Namco στην Θεσσαλονίκη...Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1972 στην ΔΕΘ...



Το Volanis Helios κατασκευάστηκε το 1981 και ήταν ένα πρωτότυπο σχεδιαστικά όχημα χωρίς μηχανικά μέρη... Φέρει την υπογραφή του Αντώνη Βολάνη...


Η ΕΛΒΟ κατασκεύασε για στρατιωτική χρήση περίπου 9.000 μονάδες της Mercedes G-Wagon...




Το Daihatsu Zebra κατασκευαζόταν εξολοκλήρου στην Ελλάδα από το 1981 έως το 1985...


Το προχωρημένο σχεδιαστικά ηλεκτρικό ποδήλατο του Νίκου Μανάφη...



Χιλιάδες τέτοια Nissan κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο της μάρκας στο Βόλο...

Το Bistrol 406 σε μία πρωτότυπη μορφή που φέρει την υπογραφή της αρχιτεκτονικής ομάδας AKROPOLE - Design...


Το Fiat Barchetta σχεδιάστηκε από τον Ανδρέα Ζαπατίνα και την ομάδα του. H παραγωγή του άρχισε το 1995 και ολοκληρώθηκε δέκα χρόνια αργότερα...


Δύο μοντέλα της Replicar Hellas που εδρεύει στην Κατερίνη. Βασίζονται σε παλαιότερα μοντέλα της Porsche και κατασκευάζονται με πολύ υψηλά στάνταρτ. Για φέτος υπολογίζεται ότι θα εξαχθούν 45 μονάδες σε χώρες της Ευρώπης... 


Την σχεδίαση της τελευταίας γενιάς του Audi A3 έχει επιμεληθεί ο Έλληνας σχεδιαστής Gary Telaak. Ο συγκεκριμένος κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη και μιλά άπταιστα ελληνικά...




Το παραμετρικό πλαίσιο του μηχανολόγου - μηχανικού Δημήτρη Χατζηκακίδη το οποίο εξελίσσει πολύ μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία. Ο συγκεκριμένος ήταν αυτός που είχε σκεφτεί πριν δεκαετίες τα φλας στους καθρέπτες αλλά όταν το έλεγε κάποιοι... γελούσαν! 



To πρωτότυπο Super K είναι κατασκευή της εταιρείας Keraboss. Εφοδιάζεται με κινητήρα 1.0 λίτρου ο οποίος αποδίδει 118 ίππους...


To TZEN κατασκευάστηκε πριν από 40 χρόνια! Εφοδιάζεται με κινητήρα 50 κ.εκ. και φέρει αυτόματο κιβώτιο. Στην φωτογραφία είναι με τρεις ρόδες αλλά μπορεί να φτιαχτεί με τέσσερις και να λειτουργεί με ηλεκτροκινητήρα...



Η βιομηχανία ALTA, κατασκευάστρια μοτοποδηλάτων από το 1965, επεκτάθηκε το 1968 στην κατασκευή ενός τρίτροχου επιβατικού αυτοκινήτου με άδεια της Γερμανικής εταιρείας Fuldamobil όπως και το Attica 200 της εταιρείας ΒΙΟΠΛΑΣΤΙΚ Α.Ε.




Το Mini Beach Bar κατασκευάστηκε το 1961 σε 16 μονάδες. Εφοδιάζεται με κινητήρα 849 κ.εκ. και έχει τελική ταχύτητα 112 χλμ./ώρα... Κύριο χαρακτηριστικό είναι το... σαλόνι του!



Η... σέξι πρωτότυπη μοτοσικλέτα του Δημήτρη Κορρέ. Εφοδιάζεται με 6κύλινδρο κινητήρα 1.050 κ.εκ. και αποδίδει 104 ίππους...



To Austin Seven Opal Tourer κατασκευάστηκε το 1936...



Διασκευασμένα Morris σε διάφορες εκδοχές που φέρουν ελληνικά στοιχεία...



Ελληνική δικύλινδρη διπίστονη αντλία...



Το Korres Project 3 δείχνει τις δυνατότητές του....



Αυτό είναι το Korres Project 1 άπό όπου έγινε και η αρχή...



Η Aston Martin Lagonda φτιάχτηκε όταν η μάρκα ήταν ιδιοκτησίας του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Λιβανού...



Το ΑRT12 του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, κατασκευής 2011...



Ο Πυρφόρος του ΕΜΠ...

Έκπτωση στην Αγορά του Καταναλωτή για τους κατόχους καρτών του ΟΑΣΑ


1329655_h0679035.limghandler
Έκπτωση 5% στις αγορές τους από την Αγορά του Καταναλωτή του Ρέντη θα έχουν  οι κάτοχοι καρτών απεριορίστων διαδρομών του Ομίλου ΟΑΣΑ.
Η συνεργασία του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνων (ΟΑΣΑ) με τον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών & Αλιείας (ΟΚΑΑ) παρουσιάστηκε μεταξύ άλλων σε Συνέντευξη Τύπου που δόθηκε την Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014 στα γραφεία του ΟΚΑΑ, από τον Υφυπουργό Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας Αθανάσιο Σκορδά, τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΚΑΑ Πάνο Σταμπουλίδη και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ Γρηγόρη Δημητριάδη.
Με αυτή την πρωτοβουλία ο Όμιλος ΟΑΣΑ στοχεύει στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στα προϊόντα του. Η κίνηση αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική προώθησης των καρτών απεριορίστων διαδρομών, κάνοντας τες πιο ελκυστικές.
Πηγή: athenstransport.com

ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΜΑΡΚΕΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ;


μαρκες αυτοκινητων
Κάποια πράγματα τα βλέπουμε και τα ακούμε καθημερινά, αλλά ποτέ δεν έχουμε αναρωτηθεί πως μπορεί να έχουν συμβεί… Δείτε παρακάτω λοιπόν πως προκύπτει το όνομα κάθε μάρκας αυτοκινήτου…
ALFA ROMEO Το 1910 μία ομάδα Μιλανέζων επιχειρηματιών ίδρυσε την εταιρεία A.L.F.A. (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili) (σ.μ. Ανώνυμη Αυτοκινητοβιομηχανία της Λομβαρδίας). Το 1920 ο, επίσης, Μιλανέζος επιχειρηματίας και χρηματοδότης Niccola Romeo αγόρασε μεγάλο μέρος της εταιρείας προσθέτοντας το όνομά του σε αυτήν.
ASTON MARTIN Το 1914 οι Lionel Martin and Robert Bamford ίδρυσαν μία μικρή εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων. Τον επόμενο χρόνο είχαν ήδη ετοιμάσει το πρώτο τους προϊόν που ονόμασαν Aston, και από το όνομα του σχεδιαστή του, Martin.
AUDI Ονομάστηκε από τον ιδρυτή της August Horsch με βάση το λατινικό “Audi” (σ.μ. το επώνυμό του στα λατινικά).
AUSTIN Η εταιρία ιδρύθηκε το 1905 στην Αγγλία από τον Herbert Austin. Το 1950 ήταν η τρίτη μεγαλύτερη της Ευρώπης, παράγοντας 3.000 οχήματα την εβδομάδα ενώ είχε εργατικό δυναμικό της τάξης των 20.000 ατόμων.
BENTLEY Η Bentley Motors Ltd ιδρύθηκε το 1919 από τον W.O Bentley. Βέβαια ο Bentley μαζί με τον αδερφό του, είχαν ιδρύσει από το 1912 την Bentley & Bentley που έκανε βελτιώσεις αυτοκινήτων. Μάλιστα, νομίζω ότι η Bentley & Bentley είναι και η πρώτη εταιρία που έφτιαξε αλουμινένιο πιστόνι. Οι κινητήρες της Bentley & Bentley ήταν οι καλύτεροι που τοποθετήθηκαν σε πολεμικά αεροσκάφη του 1ου Παγκοσμίου πολέμου..
BENZ Το όνομά της προέρχεται από τον ιδρυτή της Karl Benz (1844-1929).
BMW Αρχικά των λέξεων Bayerische Motoren Werke (σ.μ. Βιομηχανία Κινητήρων της Βαυαρίας) που επισημοποιήθηκαν στις 20 Ιουλίου του 1917. Μέχρι τότε η εταιρεία αποκαλείτο Rapp-Motorenwerke από το όνομα του ιδρυτή της Karl Rapp. Το σήμα της είναι εμπνευσμένο από την κίνηση μίας προπέλας κινητήρα.
BUGATTI Εταιρία με περίεργη ιστορία. Ιδρύθηκε από τον Ιταλό Ettore Bugatti στην Γερμανική τότε (1909), περιοχή της Αλσατίας. Και μάλιστα με χρηματοδότηση από την τράπεζα Darmstaedter. Όλοι έχουν την εντύπωση ότι η Bugatti είναι Γαλλική, αλλά αυτό δεν είναι αληθές. Απλά, το 1919, μετά τον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο, η περιοχή πέρασε σε Γαλλική κυριαρχία και ο ιδρυτής παρέμεινε σε εκείνα τα μέρη…
BUICK Επώνυμο του Σκοτσέζου μετανάστη David Dumbar Buick, ιδρυτή της Buick Manufacturing Company η οποία είναι και ο πρόγονος της General Motors.
CADILLAC Έχει πάρει το όνομά της από τον Γάλλο εξερευνητή Antoine de la Mothe, Sieur de Cadillac που ανακάλυψε το Ντιτρόιτ. Νονός της ο ιδρυτής της Henry Martyn Leland.
CATERHAM H εταιρεία Caterham Cars Ltd. ιδρύθηκε με έδρα την πόλη Caterham στο Surrey της Αγγλίας.
CHEVROLET Το 1910 ο William Durant ένας επιτυχημένος αμερικάνος κατασκευαστής ζήτησε από τον Louis Chevrolet, οδηγό αγώνων, να τον βοηθήσει στην κατασκευή και προώθηση ενός νέου αυτοκινήτου. Στις 3 Νοεμβρίου του 1911 η Chevrolet Motor Car Company πήρε σάρκα και οστά. Αν και στηριζόταν κυρίως στον William Durant ο τελευταίος επέλεξε το όνομα του Chevrolet γιατί αφενός μεν του άρεσε και αφετέρου ήθελε να εκμεταλλευτεί την διασημότητα και αναγνωρισιμότητά του.
CHRYSLER Έχει πάρει το όνομά της από τον μηχανικό Walter P. Chrysler.
CITROEN Το επώνυμο του ιδρυτή της Andre Citroen, ενός επιτυχημένου βιομήχανου που ασχολείτο με τους στρατιωτικούς εξοπλισμούς και αμέσως μετά το τέλος του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου ξεκίνησε την παραγωγή αυτοκινήτων.
DAEWOO Την εταιρία ίδρυσε το 1967 ο Kim Woo-jung με την ονομασία Daewoo Industrial. Daewoo σημαινει μεγάλο σύμπαν στα κορεάτικα.. Η εταιρία είχε 20 διαφορετικά τμήματα, αλλά δεν είχε κανένα οχημάτων.. Από το 1937 βέβαια, υπήρχε στην Κορέα η National Motor, η οποία μετονομάστηκε σε Saenara Motor το 1962 και εξαγοράστηκε το 1965 Shinjin Industrial, μετονομάστηκε σε Shinjin Motor κατά την συνεργασία με την Toyota, σε General Motors Korea το 1972 και ξανά σε Saehan Motor το 1976. Τελικά μετά την εξαγορά του 1982 μετονομάστηκε σε Daewoo Motor. To 2002, πέρασε ξανά στην κατοχή της GM.
DAIHATSU Το 1951 ή εταιρεία Hatsudoki Seizo Co. Ltd που είχαν ιδρύσει οι καθηγητές Yoshinki και Turumi από το Πανεπιστήμιο της Οζάκα μετονομάστηκε σε Daihatsu Kogyo Co. Ltd (σ.μ. Κατασκευάστρια Γεννητριών της Οζάκα). Το 1974 άλλαξε το όνομά της σε Daihatsu Motor Company Ltd.
DAIMLER Έχει πάρει το όνομά της από τον Gottlieb Daimler (1834-1900).
DATSUN Το 1912 ένας νεαρός Ιάπωνας, ο Masujiro Hashimoto, ίδρυσε την εταιρεία Kwaishinsha Motor Car Company, και παρήγαγε ένα μοντέλο που ονόμασε DAT. Κάθε γράμμα της λέξης DAT ήταν αρχικό ενός από τους συγγενείς του. Το “D” ήταν για τον Kenjoro Den, το “A” για τον Rokuro Aoyama, και το “T” για τον Meitaro Takeuchi. Ο Hashimoto ήθελε με αυτό τον τρόπο να τιμήσει τους συγγενείς του που εκτός των άλλων είχαν χρηματοδοτήσει και το εγχείρημά του. Το 1926 η εταιρεία συγχωνεύθηκε με την Jidosha Seizo. Η νέα εταιρεία ονομάστηκε DAT Jidosha Seizo Company Limited. Το 1930 αποφασίσθηκε να μετονομασθεί σε DATSON (σ.μ. ο γιός του DAT). Αργότερα το όνομα άλλαξε σε DATSUN.
DELOREAN Το επίθετο του ιδρυτή της επιχειρηματία και μηχανικού John Zachary Delorean.
DODGE Το επώνυμο των αδελφών John και Horace Dodge ιδρυτών της εταιρείας.
FERRARI Το επίθετο του ιδρυτή της Enzo Ferrari (1898-1988).
FIAT Fabbrica Italiana Automobili Torino (σ.μ. Ιταλική Αυτοκινητοβιομηχανία του Τορίνο).
FORD Ο Henry Ford (1863-1947), στην αρχή ίρδυσε την Henry Ford Company το 1901, και αργότερα το 1903 την Ford Motor Company.
JAGUAR Πήρε το όνομά της από το ζώο Τζάγκουαρ θέλοντας να τονίσει την ταχύτητα και τη χάρη της.
JEEP Ο όρος Jeep προέρχεται από την στρατιωτική ορολογία. Κατά την διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου οι μηχανικοί του στρατού αποκαλούσαν έτσι κάθε νέο όχημα που τους ερχόταν για δοκιμή. Το ίδιο γινόταν και στην δεκαετία του ’30 όταν χρησιμοποιείτο ο όρος GP (General Purpose) (σ.μ. Γενικής Χρήσης) ομόηχος με το Jeep. Το όνομα αυτό εμφανίσθηκε την ίδια εποχή και στην σειρά κόμικς του Ποπάι με τον χαρακτήρα Eugene the Jeep που το μόνο που μπορούσε να ξεστομίσει ήταν Jeep – Jeep. Όπως και νάχει όμως καθιερώθηκε στην συνείδηση του κόσμου στην διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου όταν το όχημα πολλαπλών χρήσεων Willys Quarter-Ton Jeep χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον από την αμερικάνικη πολεμική μηχανή.
HONDA Ο Soichiro Honda (1906-1991) ήταν μηχανικός και ίδρυσε την Honda το 1948. Στην αρχή η εταιρεία παρήγαγε μόνο μοτοσυκλέτες για να περάσει το 1964 και στον χώρο των αυτοκινήτων.
ΗUMMER Η κατασκευάστρια εταιρία AMGeneral, έχει ρίζες μέσω της Standard Wheel Company, της Overland Automotive Division του John North Willys, και της Willys-Overland Motors από το 1903. Αυτό που σίγουρα δεν γνωρίζετε όλοι σας είναι ότι η Willys-Overland Motors μετονομάστηκε σε Willys Motors και μετά σε Kaiser Jeep Corporation.Παρακλάδι της Kaiser Jeep Corporation είναι μόνο για στρατιωτικά προγράμματα η εταιρία AMGeneral από το 1967 και μετά.Το 1979, η AMGeneral σχεδίασε για τον αμερικανικό στρατό το όχημα High Mobility Multi-purpose Wheeled Vehicle, γνωστό ως HMMWV το οποίο προφέρεται σαν Humvee (χαμβί) Από το 1988 ο Σβαρτζενέγκερ ήθελε ένα τέτοιο όχημα για πολιτική χρήση. Μάζεψε και 2.000 άλλους επώνυμους, έδωσαν παραγγελία, και έτσι το 1992 βγήκε στην αγορά το πρώτο πολιτικό HMMWV με την ονομασία HUMMER..
Το 2001, η GM αγόρασε την εμπορική ονομασία HUMMER από την AMGeneral, και αυτομάτως, προστέθηκε στα HUMMER το H1..Απλά και μόνο επειδή από το 2002, ξεκίνησε η παραγωγή (με σχέδια της GM πλέον) αλλά από το εργατικό δυναμικό της AMGeneral του οχήματος HUMMER H2..Σήμερα κυκλοφορεί και το HUMMER H3 το οποίο κατασκευάζεται με τον ίδιο τρόπο. Αποκλειστική ευθύνη για πωλήσεις και σέρβις, έχει όμως η GM.. GMC Το 1901, ο Max Grabowsky ίδρυσε την εταιρία Rapid Motor Vehicle Company, με σκοπό την κατασκευή φορτηγών. Η Rapid Motor Vehicle Company μετά την εξαγορά της από την GM το 1909 μετονομάστηκε σε General Motors Truck Company, η οποία περιλάμβανεi και την Reliance Motor Car Company στα πλαίσια συγχώνευσης των 2 εταιριών. Το GMC Truck είναι το πρώτο προϊόν που παρουσιάστηκε το 1912.
HYUNDAI Η χιουντάι, ξεκίνησε τον απρίλιο του 1946 απο τον Ju-Yung Chung. Αυτός πρώτος ίδρυσε την Hyundai Auto Service στην σεούλ, σε ηλικία 31 ετώνΤο όνομα σημαινει Μοντέρνο.. Το σηματάκι συμβολίζει 2 υπάρξεις που κάνουν χειραψία η εταιρία και ο καταναλωτής.Η γνωστή σήμερα Hyundai Motor Company ιδρύθηκε απο τον Ju-Yung Chung και τον αδερφό του Se-Yung Chung τον Δεκέμβριο του 1967.
KIA Η KIA ιδρύθηκε το 1944 ως Hyungsung Precision Industry και κατασκεύαζε σωλήνες και τμήματα ποδηλάτων. Το 1952 κατασκεύασε το πρώτο της ποδήλατο και μετονομάστηκε σε KIA Industrial Company. Kia σημαινει «ανατέλλων από την Ασία» από το ΚΙ-ανατέλλω και το Α=Ασία..
LADA Lada σε ελεύθερη μετάφραση, στα ρωσικά, σημαίνει “όμορφο, μικρό, αγαπητό”.
LAMBORGHINI Πήρε το 1963 το όνομα του ιδρυτή της εταιρείας Ferrucio Lamborghini.
LANCIA Ο Vincenzo Lancia σε συνεργασία με τον Claudio Fogolin ίδρυσε την εταιρεία το 1906. Αν και 25 μόλις χρονών ο Lancia ήταν αρκετά έμπειρος καθώς δούλευε για αρκετό καιρό στην FIAT με την οποία μάλιστα είχε λάβει μέρος και σε αγώνες.
LEXUS Ο πολυτελής κλάδος της Toyota έχει πάρει το όνομά του από την ένωση δύο λέξεων που σύμφωνα με τους ιδρυτές του συμβολίζουν την φιλοσοφία της μάρκας: Luxury (σ.μ. Πολυτέλεια) και Elegance (σ.μ. Κομψότητα).
LIGIER Χρωστάει το όνομά της στον Γάλλο οδηγό της Formula 1 Guy Ligier.
LINCOLN Ονομάστηκε έτσι προς τιμή του δολοφονημένου προέδρου των ΗΠΑ, Abraham Lincoln.
MASERATI Οι τέσσερις αδελφοί Alfieri, Ettore, Ernesto και Bindo Maserati, ίδρυσαν την εταιρεία το 1914.
LOTUS Η δεύτερη μάρκα με … περιβαλλοντικές ανησυχίες μετά την Jaguar. Ονομάστηκε έτσι από το όνομα του γνωστού φυτού.
MAZDA Όσοι γνωρίζουν από Ζωροαστρισμό δεν θα έχουν απορίες για την προέλευση του ονόματος της εταιρείας. Ο Ahura Mazda, είναι ο Θεός της Σοφίας και σύμφωνα με την παράδοση κατόρθωσε να ενώσει τους ανθρώπους δίνοντάς τους το χάρισμα της Λογικής. Το όνομα μοιάζει, επίσης, με αυτό του ιδρυτή της εταιρείας Jujiro Matsuda.
MERCEDES Ο Emil Jellinek επιχειρηματίας και ακόλουθος της Αυστροουγγαρίας στην Γαλλία ο οποίος είχε και τα αποκλειστικά δικαιώματα διάθεσης αυτοκινήτων Daimler στην Αυστρία, την Ουγγαρία, την Γαλλία και τις ΗΠΑ τα μετονόμασε σε Mercedes (το όνομα της κόρης του).
MITSUBISHI Γιαπωνέζικη λέξη που σημαίνει “τρία διαμάντια” τα οποία άλλωστε είναι και το σήμα της Mitsubishi. Ο ιδρυτής της Yataro Iwasaki ξεκίνησε την επιχειρηματική του δραστηριότητα εκμεταλλευόμενος τρία ατμόπλοια το 1870. Έκτοτε ο αριθμός “τρία” κυριαρχεί στην εταιρεία είτε πρόκειται για στόχους, είτε για στρατηγική, είτε για πολιτικές.
MORRIS O William Richard Morris (1877-1963), ξεκίνησε την καριέρα του σαν επισκευαστής ποδηλάτων για να περάσει στις μηχανές το 1901 και στα αυτοκίνητα το 1913. Η εταιρεία MG έχει πάρει το όνομά της από τα αρχικά των λέξεων Morris Garage.
NISSAN Το 1931 η DATSUN αγοράσθηκε από την THE TOBATA IMONO COMPANY και έγινε μέρος της. Δύο χρόνια αργότερα αποσχίσθηκε από την μητέρα εταιρεία, μετέφερε την έδρα της στη Γιοκοχάμα και έγινε η ανεξάρτητη αυτοκινητοβιομηχανία Jidosha Seizo Kabushiki Kaisha. Η χρηματοδότηση της προήλθε από την επενδυτική εταιρεία Nihon Sagyo την οποία διηύθυνε ο Yoshisuke Ayukawa ιδιοκτήτης της TOBATA IMONO. Αυτή η επενδυτική εταιρεία ήταν ήδη γνωστή σε όλη την Ιαπωνία από την σοβαρή της πορεία στο Χρηματιστήριο. Όλοι την γνώριζαν μάλιστα σαν Ni-San από την συντομογραφία της που εμφανίζονταν στον πίνακα των αγοραπωλησιών του Χρηματιστηρίου. Το 1934 η Jidosha Seizo Kabushiki Kaisha μετονομάστηκε σε NISSAN MOTOR COMPANY LIMITED.
OLDSMOBILE Πήρε το όνομά της από τον ιδρυτή της Ransom Eli Olds (1864-1950). Ο ίδιος έχει δώσει το όνομα του και σε άλλη εταιρεία: τη REO.
OPEL Το επίθετο του ιδρυτή της Adam Opel που το 1862 μετέτρεψε την βιοτεχνία του σε αυτοκινητοβιομηχανία.
PEUGEOT Πήρε το όνομά της από τον Jean Jaques Peugeot (1699-1741) και πρόγονός της είναι η εταιρεία με τον πολύ … κομψό τίτλο Les Fils des Peugeot Freres (σ.μ. Οι γιοί των Αδελφών Πεζό) που ξεκίνησε τις εργασίες της το 1890 με αντικείμενο την παραγωγή γεωργικών εργαλείων. Ο Armand Peugeot κατόρθωσε να αγοράσει ένα νέο πετρελαιοκινητήρα από τον Panhard χάρη στον οποίο εξελίχθηκε στον δεύτερο κατασκευαστή της Γαλλίας.
PONTIAC Ιδρύθηκε το 1893 από τον Edward M. Murphy ως Pontiac Buggy Company στην πόλη Pontiac, του Michigan. Η εταιρία κατασκεύαζε άμαξες για άλογα, και μετά το 1907 με την επωνυμία Oakland Motor Car Company ιδρύθηκε μια θυγατρική της, με σκοπό την παραγωγή αυτοκίνητων.Το 1909, η General Motors εξαγόρασε τις μισές της μετοχές.Ο ιδρυτής της GM άλλωστε (William Durant), ήταν φίλος με τον Murphy. Όμως λόγω των προβλημάτων του Durant να κρατήσει την ίδια την GM, η Pontiac δεν παρουσίασε αυτοκίνητο παρά μόνο το 1926.
PORSCHE Ο Ferdinand Porsche ήταν ένας πολύ γνωστός σχεδιαστής που αν και ξεκίνησε νωρίς την δημιουργική του προσπάθεια έπρεπε να περιμένει 15 περίπου χρόνια για να δει τα σχέδια του να παίρνουν την μορφή ενός αυτοκινήτου παραγωγής.
RENAULT Ο Louis Renault (1877-1944) με τα αδέλφια του Marcel και Fernand, ίδρυσαν την γαλλική οικογενειακή εταιρεία Renault Freres (σ.μ. Αδελφοί Ρενό) που έμελε να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους ευρωπαίους κατασκευαστές.
ROLLS-ROYCE Ο Βρετανός μηχανικός Henry Royce φημολογείται πως απογοητευμένος από ένα καινούργιο αυτοκίνητο που είχε αγοράσει αποφάσισε να φτιάξει ένα δικό του. Δημιούργησε την εταιρεία Royce Ltd που προσέλκυσε το ενδιαφέρον του επιχειρηματία C.S.Rolls. Οι δύο εταιρείες συγχωνεύθηκαν το 1906 στην Rolls Royce Ltd..
ROVER Το όνομα προέρχεται από το ποδήλατο “Rover Safety Cycle” του 1884 που μοιάζει πολύ με τα σημερινά ποδήλατα και ονομάστηκε έτσι γιατί ήταν πρωτοποριακό για την εποχή του στο θέμα της ασφάλειας. Καλές είναι οι γκραβούρες αλλά για σκεφτείτε όλους αυτούς τους ανθρώπους που ανέβαιναν στα τόσο επικίνδυνα εκείνα πρώτα ποδήλατα με τις άνισες ρόδες και το μεγάλο ύψος. Το σίγουρο και σταθερό αυτό ποδήλατο ήταν δημιούργημα των Starley και Sutton που αφενός τους έκανε πλούσιους αφετέρου τους έδωσε την ώθηση να περάσουν στην κατασκευή μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων.
SAAB Η Svenska Aeroplane AB (Aktiebolaget)(Swedish Airplane, Limited) (σ.μ. Σουηδικά Αεροπλάνα ΕΠΕ) ιδρύθηκε το 1937. Κατ’ αρχήν όπως φανερώνει το όνομά της κατασκεύαζε κινητήρες για αεροπλάνα για να περάσει το 1944 στην παραγωγή και αυτοκινήτων.
SEAT Στις 9 Μαίου του 1950 ιδρύθηκε η Sociedad Espanola de Automoviles de Turismo, S.A. (SEAT). Σε ελεύθερη απόδοση το όνομά της σημαίνει ότι και η δική μας ΕΛΠΑ (Ελληνική Λέσχη Περιήγησης και Αυτοκινήτου).
SIMCA Τι πιο απλό?? Societι Industrielle de Mιcanique et Carrosserie Automobile. Γαλλική εταιρία με ίδρυση το 1935 από τον εμπορικό αντιπρόσωπο της Φίατ στην Γαλλία, κύριο H.T. Pigozzi.
SUBARU Ένα όνομα με ελληνικό ενδιαφέρον. Στα γιαπωνέζικα Subaru σημαίνει Ένωση. Αποδίδει, όμως, και τον αστερισμό των Πλειάδων, έξι αστεριών στα οποία μεταμορφώθηκαν, σύμφωνα με την μυθολογία, οι κόρες του Άτλαντα. Ο αστερισμός αυτός εμφανίζεται και στο λογότυπο της συγκεκριμένης εταιρείας.
TATRA Το όνομα προέρχεται από τα γνωστά Τσέχικα βουνά Τάτρα. Ιδρύθηκε το 1850 ως Nesselsdorfer Wagenbau-Fabriksgesellschaft και μετονομάστηκε το 1919 σε Τατρα.
TOYOTA Πήρε το όνομά της από τον ιδρυτή της Sakichi Toyoda (1894-1952). Στην αρχή λεγόταν Toyoda Automatic Loom Works Ltd. και είχε σαν κύριο αντικείμενο την υφαντουργία και στη συνέχεια (το 1937) Toyota Motor Company.
VAUXHALL Πήρε το όνομά της από την περιοχή στην οποία έδρευε: το Vauxhall Gardens του Λονδίνου.
VECTOR Η εταιρία ιδρύθηκε από τον Jerry Wiegert το 1971 ως Vehicle Design Force αλλά* το 1972 μετονομάστηκε σαν Vector Aeromotive Corporation.Η πρώτη προσπάθεια για να κατασκευάσει η Αμερική σούπερκαρ, αντάξιο των ευρωπαϊκών.
VOLKSWAGEN Σημαίνει στα γερμανικά “αυτοκίνητο του λαού” και πρόκειται για σύνθεση των λέξεων Volks (σ.μ. Λαός) και Wagen (σ.μ. Όχημα). Το πρώτο όχημα της εταιρείας ήταν ο “Σκαραβαίος” και προήλθε από την επιμονή και εμμονή του Αδόλφου Χίτλερ να αποκτήσουν όλοι οι Γερμανοί στην δεκαετία του ’30 ένα ραδιόφωνο να ακούν τα διαγγέλματά του και ένα αυτοκίνητο να μετακινούνται.
VOLVO Στα Λατινικά σημαίνει “Κυλάω” και αυτό το όνομα επέλεξαν οι ιδρυτές της Gustaf Larson και Assar Gabrielsson το 1925.
WOLFSBURG Αυτό είναι περίεργο θέμα. Βιομηχανικό χωρίο, που ιδρύθηκε το 1938 από τους Γερμανούς, με σκοπό να διαμένουν εκεί οι εργαζόμενοι της εταιρίας VW. Εκεί κατασκευαζόταν το περίφημο KDF-Wagen γνωστό μετά σε όλους σαν σκαραβαίος..
ZASTAVA Το πλήρες όνομά της είναι Zavodi Crvena Zastava (σ.μ. Το Εργοστάσιο της Κόκκινης Σημαίας).

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Το πιο ακριβό τετράτροχο στον κόσμο

Το πιο ακριβό τετράτροχο στον κόσμο
Η Βασίλισσα Ελισάβετ, έχει στην κατοχή της ορισμένα από τα καλύτερα και πιο πολυτελή αυτοκίνητα στον κόσμο, με αυτά της Rolls-Royce να είναι πρώτα στις προτιμήσεις της.

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Αττικές Διαδρομές Α.Ε: Έλαβε πιστοποίηση ISO 39001:2012 από την TÜV HELLAS

Η εταιρία λειτουργίας της Αττικής Οδού, «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», έλαβε διαπιστευμένη πιστοποίηση σύμφωνα με το πρότυπο ISO 39001:2012, για το Σύστημα Διαχείρισης Οδικής Ασφάλειάς της, μετά τη διενέργεια των απαιτούμενων επιθεωρήσεων.

Την απονομή της πιστοποίησης έκανε η TÜVHELLAS, η οποία αποτελεί το μοναδικό φορέα Πιστοποίησης στην Ελλάδα με την απαιτούμενη τεχνογνωσία σε θέματα Πιστοποίησης Συστημάτων Διαχείρισης Οδικής Ασφάλειας, καθώς και από τους ελάχιστους διαπιστευμένους Φορείς Πιστοποίησης στο πρότυπο ISO 39001:2012, σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο.


Με την Πιστοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Οδικής Ασφάλειας που εφαρμόζει, η εταιρίαΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ A.E. αποδεικνύει τη δεδομένη πρωτοπορία και εξειδίκευσή της σε θέματα διαχείρισης της Οδικής Ασφάλειας.

Η “Αττικές Διαδρομές Α.Ε.” αναγνωρίζει τον οδηγό και το όχημά του ως τους άμεσους και βασικούς αποδέκτες της παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.

Στο πλαίσιο αυτό, η εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου Συστήματος ΔιαχείρισηςΟδικής Ασφάλειας στοχεύει στην πρόληψη και βέλτιστη αντιμετώπιση κάθε οδικού συμβάντος, με γνώμονα τη διαρκή βελτίωση του επιπέδου διαχείρισης οδικής ασφάλειας στον αυτοκινητόδρομο, τόσο για τους χρήστες όσο και για το προσωπικό της εταιρίας.

*Η TÜVHELLAS είναι Οργανισμός Επιθεώρησης και Πιστοποίησης, μέλος του TÜVNORDGROUP. Παρέχει υπηρεσίες σε ολόκληρο το φάσμα των επιχειρήσεων, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα και στα 27 χρόνια που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, έχει κατορθώσει να αποκτήσει ηγετική θέση στο χώρο των Επιθεωρήσεων – Πιστοποιήσεων, έχοντας πιστοποιήσει πάνω από 10.000 επιχειρήσεις, σύμφωνα με όλα τα πρότυπα πιστοποίησης και έχοντας συνδέσει το όνομά της με τα μεγαλύτερα έργα υποδομής της χώρας.

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Βραβείο αριστείας υψηλής απόδοσης σε ΟΣΥ και ΟΑΣΑ για τις πρότυπες-πιλοτικές γραμμές

Την Πέμπτη 29 Μαΐου 2014 πραγματοποιήθηκε η απονομή των Transport & Logistics Awards 2014. Η διοργάνωση τελούσε υπό την αιγίδα των υπουργείων Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ). Τα βραβεία απονεμήθηκαν έπειτα από την αξιολόγηση επιτροπής ειδικών του κλάδου και αφορούσαν το έργο και τις πρωτοβουλίες εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον τομέα των Μεταφορών και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.


ΟΣΥ και ο Ο.Α.Σ.Α αξιολογήθηκαν από την επιτροπή και παρέλαβαν από κοινού βραβείο αριστείας υψηλής απόδοσης, στην ενότητα των «Σημαντικών Πρωτοβουλιών Συγκοινωνιών για τους πολίτες» και συγκεκριμένα στον τομέα που αφορά στις «Βελτιώσεις στις Οδικές Υπηρεσίες Μεταφοράς & Συγκοινωνιών».


Το βραβείο αφορούσε την πρωτοβουλία “πρότυπες – πιλοτικές γραμμές” που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013 σε 3 λεωφορειακές γραμμές και σήμερα έχει επεκταθεί σε συνολικά 9.


Η δράση αυτή πραγματοποιείται στο πλαίσιο δέσμης μέτρων αναβάθμισης των παρεχόμενων συγκοινωνιακών υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και στοχεύει στην:
Εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών λειτουργίας (operations) για τη βελτίωση της κανονικότητας και της ακρίβειας των δρομολογίων
Ενίσχυση της πληροφόρησης του επιβατικού κοινού
Δοκιμή και αξιολόγηση νέων τεχνολογιών (τουρνικέ στην μπροστινή πόρτα και επιβίβαση από αυτή, free wifi, φωνητική αναγγελία στάσεων, κ.α)
Βελτίωση της εταιρικής κουλτούρας


Το βραβείο παρέλαβε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. κ. Γιάννης Οικονόμου, ο οποίος στη σύντομη παρέμβαση του ευχαρίστησε τους εργαζόμενους για την συμμετοχή και υποστήριξη τους σε αυτή την πρωτοβουλία, υπογράμμισε τη σημασία που έχει για τις συγκοινωνίες το γεγονός ότι σε μια τελετή που συμμετέχει το σύνολο των εταιρειών της αγοράς στον κλάδο των μεταφορών βραβεύεται ένας δημόσιος οργανισμός και δεσμεύτηκε ότι διοίκηση και εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες παρά τις αντιξοότητες θα συνεχίσουν τις προσπάθειες για καλύτερη και πιο ποιοτική συγκοινωνία στην Αθήνα.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τμήματα της Νέας Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών

Ολιγόωρες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα




ισχύσουν στη Ν.Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών
από σήμερα Δευτέρα 02/06 μέχρι και την
Πέμπτη 05/06, από τις 21:00 το βράδυ ως
το αργότερο τις 06:00 το πρωί της
επόμενης μέρας, κατά τη διάρκεια των
οποίων σε ορισμένα τμήματα της ΝΕΟ
Κορίνθου-Πατρών η μία εκ των δύο
κατευθύνσεων κυκλοφορίας θα
εκτρέπεται στην Παλαιά Εθνική Οδό, ως
εξής:
• τη Δευτέρα 02/06 το βράδυ θα εκτραπεί
το ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα στο
τμήμα μεταξύ των κόμβων Αιγίου (ΧΘ
172,450) και Καλαβρύτων (ΧΘ 158,940)
• την Τρίτη 03/06 το βράδυ θα εκτραπεί
το ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα στο
τμήμα μεταξύ των κόμβων Σελιανιτίκων
(ΧΘ 182,700) και Αιγίου (ΧΘ 172,450)
• την Τετάρτη 04/06 το βράδυ θα
εκτραπεί το ρεύμα κυκλοφορίας προς
Αθήνα στο τμήμα μεταξύ των κόμβων
Καλαβρύτων (ΧΘ 158,940) και Ακράτας
(ΧΘ 149,500) και το ρεύμα προς Πάτρα
μεταξύ των κόμβων Δερβενίου (ΧΘ
142,500) και Ακράτας (ΧΘ 149,500)
• την Πέμπτη 05/06 το βράδυθα εκτραπεί
το ρεύμα κυκλοφορίας προς Πάτρα στο
τμήμα μεταξύ των κόμβων Σελιανιτίκων
(ΧΘ 182,700) και Ρίου (ΧΘ 206,300).
Καθ’ όλη τη διάρκεια των ανωτέρω
ρυθμίσεωνη αντίθετη κατεύθυνση θα
λειτουργεί κανονικά.
Οι ρυθμίσεις είναι απαραίτητες
προκειμένου να εκτελεστούν έκτακτες
εργασίες συντήρησης.
Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς
να συμμορφώνονται προς τη σχετική
εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις
της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν
αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από τις εν λόγω περιοχές.

Zougla.gr

Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Εδώ είναι 7 φωτογραφίες από τα φορτηγά που ήταν ζωγραφισμένο δημιουργικά.

Δείτε τι είναι το αποτέλεσμα, όταν ήταν ζωγραφισμένο οι πλευρές και το πίσω μέρος των φορτηγών.
Ένα μπουκάλι που μοιάζει να έρχεται από την πλευρά του ρυμουλκούμενου
Μια tote τσάντα καμβά
Περιπτώσεις Pepsi και όλα στοιβάζονται στο ταβάνι, και το κάτω μέρος του ρυμουλκούμενου είναι άδειο
Ένα φορτηγό με το παρμπρίζ που αντιμετωπίζει το πίσω, και εκεί είναι ένας οδηγός ζωγραφισμένο στο κάθισμα του οδηγού, κοιτώντας πίσω πάνω από τον ώμο του για να φαίνεται σαν να είναι η κινητήρια δύναμη πίσω (αυτό είναι το πιο cool: D)