Επί τάπητος τίθεται και πάλι το θέμα των απολύσεων στις αστικές συγκοινωνίες και μάλιστα πιο επιτακτικά αυτή τη φορά, καθώς ο νέος υπουργός Υποδομών Γ. Ραγκούσης καλείται να αποφασίσει τον τρόπο που θα διαχειριστεί το πλεονάζον προσωπικό μετά τη συγχώνευση των πέντε μεταφορικών εταιρειών σε δύο. Της Μαρίας Μόσχου. Μέσα στον Ιούλιο οι νέες διοικήσεις των δύο εταιρειών ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ θα κληθούν να παραδώσουν τα νέα οργανογράμματα των εταιρειών, από τα οποία θα προκύψει αν και πόσο προσωπικό δεν είναι πλέον «απαραίτητο» για τη λειτουργία τους.
Την ίδια στιγμή, οι πιέσεις της τρόικας για απολύσεις είναι πιο έντονες από ποτέ και η νέα ηγεσία του υπουργείου θα κληθεί να λάβει σκληρές αποφάσεις αν τελικά προκύψει από τα οργανογράμματα πως υπάρχουν υπάλληλοι που δεν έχουν «θέση» στις εταιρείες.
Την ίδια στιγμή, οι πιέσεις της τρόικας για απολύσεις είναι πιο έντονες από ποτέ και η νέα ηγεσία του υπουργείου θα κληθεί να λάβει σκληρές αποφάσεις αν τελικά προκύψει από τα οργανογράμματα πως υπάρχουν υπάλληλοι που δεν έχουν «θέση» στις εταιρείες.