«Ως πρόεδρος του ΤΕΕ είχα καταγγείλει τους "κουκουλουφόρους" που συνεργάζονταν κάτω από το τραπέζι με τους δανειστές.
Το ίδιο έγινε και τώρα. Κάποιοι πρόθυμοι - μόνο που αυτή την φορά δεν ήταν φορείς που εκπροσωπούσαν τα συμφέροντά τους- και που είχαν διακριτές θέσεις στο δημόσιο και προέρχονταν από την προηγούμενη κυβέρνηση» είπε, «έσπευσαν να δώσουν τις προτάσεις τους στην Τρόικα».
«Επομένως η διοίκηση του συγκεκριμένου φορεά που σχετίζεται με αυτό, προφανώς συνέβαλε τα μέγιστά για το εθνικό καθήκον» είπε με ειρωνικό ύφος, μιλώντας για «άθλια στάση» από τη νυν διοίκηση του ΟΑΣΑ.
Ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι θα ακολουθήσει μία μελέτη για τις αστικές συγκοινωνίες, η οποία θα είναι «σε άλλη κατεύθυνση από αυτή που έχει ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ», προκειμένου να βρεθεί ένας τρόπος τιμολόγησης που θα απορροφήσει την αύξηση του ΦΠΑ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ώστε να αποφευχθεί τυχόν αύξηση των εισιτηρίων.
«Η μελέτη που θα κάνουμε, δεν θα είναι στην κατεύθυνση του κ. Δημητριάδη» επανέλαβε και σημείωσε ότι η εξοικονόμηση θα έρθει από άλλες δράσεις.
Μάλιστα, ο κ. Σπίρτζης εμμέσως πλην σαφώς άφησε αιχμές κατά της πρόεδρου της Βουλής, κυρίας Ζωής Κωνσταντοπούλου, καθώς ουδέποτε δόθηκαν ημερομηνίες στον αναπληρωτή υπουργό προκειμένου να φέρει στις αρμόδιες κοινοβουλευτικές επιτροπές νέες διοικήσεις για τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου.
Παράλληλα, παραδέχθηκε ότι υπάρχει εμπλοκή στο έργο του Μετρό στον Πειραιά, λόγω νομοθετικής ρύθμισης για τον ΦΠΑ από την προηγούμενη κυβέρνηση. Όπως σημείωσε, το υπουργείο ετοίμασε νέα νομοθετική ρύθμιση, η οποία, όμως, λόγω των εκλογών, δεν πρόλαβε να κατατεθεί στη Βουλή.