Ανακοίνωση εξέδωσαν οι εργαζόμενοι στην Αττικό Μετρό με αφορμή την έναρξη λειτουργίας της επέκτασης της γραμμής 2 του Μετρό της Αθήνας στην Ανθούπολη. Επισημαίνουν τις ευθύνες της πολιτείας για τις καθυστερήσεις και μιλούν για μεγάλη αποστελέχωση της εταιρείας που όπως λένε απειλείται με κατάρρευση. Το ypodomes.com πιστό στην δημοσίευση όλων των απόψεων σας παρουσιάζει παρακάτω αυτούσια όλη την επιστολή:
Οι εργαζόμενοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., της εταιρείας που μελετά, κατασκευάζει και θέτει σε λειτουργία το μετρό της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, χαιρετίζουν την έναρξη λειτουργίας των σταθμών «Ανθούπολη» και «Περιστέρι» της γραμμής 2, επισημαίνοντας τα εξής:
Οι εργαζόμενοι της Αττικό Μετρό Α.Ε. εργάστηκαν με συνέπεια ώστε να παραδοθούν οι παραπάνω σταθμοί το συντομότερο δυνατό στην κυκλοφορία, τηρώντας στο ακέραιο τις αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας. Υπενθυμίζουμε ότι η Σύμβαση της Σηματοδότησης με τη Siemens υπογράφηκε τελικά στις 15.03.2012 μετά από τριετή καθυστέρηση, την ευθύνη της οποίας φέρει η Πολιτεία.
Στον αντίποδα η πολιτική ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου ΑΝ.Υ.ΜΕ.ΔΙ., απαξιώνει συνεχώς το έργο της Αττικό Μετρό Α.Ε., εφαρμόζοντας καταστροφικές για το κύρος της εταιρείας νομοθετικές ρυθμίσεις (ενδεικτικά: ένταξη της Α.Μ. στις ΔΕΚΟ, εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου κλπ.).
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η ταχύτατη αποστελέχωση της Εταιρείας με οικειοθελείς αποχωρήσεις του δυσεύρετου εξειδικευμένου προσωπικού της σε μεγάλα τεχνικά έργα στο εξωτερικό και ως εκ τούτου η αποδυνάμωση της Α.Μ και η άμεση απειλή με κατάρρευση του οικοδομήματός της. Σημειώνεται ότι η απόκτηση της εμπειρίας και τεχνογνωσίας του προσωπικού της Α.Μ είναι αποτέλεσμα μακρόχρονης και δαπανηρής προσπάθειας και η επανάκτησή της θα κοστίσει πολλαπλάσια στο Ελληνικό Δημόσιο.
Να σημειωθεί επίσης ότι η Αττικό Μετρό, συσσώρευσε τεράστια εμπειρία και συγκέντρωσε εξειδικευμένο προσωπικό, που πέραν του κύριου καθήκοντος επίβλεψης των έργων, εκπονεί εσωτερικά μεγάλο μέρος των μελετών σχεδιασμού των νέων έργων. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική εξοικονόμηση πόρων σε σχέση με το χρόνο και το κόστος μιας ανάθεσης των μελετών σε τρίτους εκτός της εταιρείας, καλύπτοντας με τον τρόπο αυτό το μεγαλύτερο μέρος του μισθολογικού κόστους της εταιρείας.
Αναμφισβήτητα, το εσωτερικό κόστος διαχείρισης του έργου της ΑΜ είναι σήμερα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, συγκρινόμενο με τα διεθνή ποσοστά αναφοράς αντίστοιχων πολύπλοκων έργων όπως είναι τα έργα Μετρό.
Τολμώντας να διαταράξουμε το ευχάριστο κλίμα των εγκαινίων θέτουμε το εξής ερώτημα:
«Ο κ. Υπουργός, με τις δηλώσεις του κατά τη διάρκεια των εγκαινίων των νέων σταθμών, θα μπορέσει να διαβεβαιώσει τους πολίτες ότι η κατασκευή των έργων μετρό θα συνεχιστεί απρόσκοπτα, διατηρώντας τις ίδιες αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας, ενώ ο ίδιος και οι προκάτοχοι του, δεν έχουν πράξει το παραμικρό για να διασφαλίσουν το έργο και την αξιοπιστία της Αττικό Μετρό Α.Ε.;»
Οι εργαζόμενοι της Αττικό Μετρό Α.Ε. θα συνεχίσουν να αγωνίζονται ενάντια σε όσους προσπαθούν να υποβαθμίσουν και να απαξιώσουν την προσφορά της εταιρείας στον Έλληνα πολίτη.
Ypodomes.com