Ασαφείς υποσχέσεις για τα έργα εκσυγχρονισμού στην Βόρεια Πελοπόννησο
Υποσχέσεις πήρε ο Δήμαρχος Πατρέων κος Δημαράς για την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων από το Κιάτο μέχρι την πόλη της Πάτρας. Σε συνάντηση που είχαν με την ηγεσία της ΕΡΓΟΣΕ για την εξέλιξη των έργων η είδηση που βγήκε είναι πως η δημοπράτηση του τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο θα μεγαλώσει και θα φτάσει μέχρι την Αγυιά.
Αντίθετα έγινε σαφές πως το τμήμα της υπογειοποίησης μέσα στην πόλη της Πάτρας που έχει μήκος 5χλμ θα γίνει προσπάθεια να ενταχθεί σε κάποιο από τα επιχειρησιακά προγράμματα του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020.
Πρακτικά αυτό σημαίνει πως ούτε σίγουρή είναι η κατασκευή αυτού του έργου που θα φέρει τον σύγχρονο Σιδηρόδρομο στην Πάτρα και πως το τελικό τμήμα του ΠΑΘΕ για τα επόμενα χρόνια θα παραμείνει στην σημερινή κατάσταση.
Παρακάτω σας παραθέτουμε όλη την ανακοίνωση του Δήμου Πατρέων: «Mε τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ Κώστα Σπηλιόπουλο και τον Διευθυντή Έργων της ΕΡΓΟΣΕ Θανάση Καπένη -λέει το δελτίο- συναντήθηκε στην Αθήνα ο Δήμαρχος Πατρέων Γιάννης Δημαράς. Στη συνάντηση στην οποία συμμετείχαν ο Αντιδήμαρχος Έργων, Πολεοδομικού και Κυκλοφορικού Σχεδιασμού Βασίλης Λοτσάρης και ο ειδικός συνεργάτης του δημάρχου Δημήτρης Σαρδελιάνος, έγινε αναλυτική ενημέρωση για την εξέλιξη της πορείας του έργου της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από Κιάτο έως Πάτρα και παρουσιάστηκαν στον Δήμαρχο και τους συνεργάτες του οι εν εξελίξει εργολαβίες και τα χρονοδιαγράμματα του έργου.
Υπήρξε απόλυτη συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών σε ό,τι αφορά την αναγκαιότητα επέκτασης της γραμμής έως το νέο λιμάνι της Πάτρας, ενώ σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, ο Κ. Σπηλιόπουλος ενημέρωσε τον κ. Δημαρά ότι έως το 2015 η γραμμή θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Διακοπτό, το 2016 προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Αίγιο και έως το 2017 θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι την Αγυιά καθώς συμφωνήθηκε ότι η προβλεπόμενη εργολαβία από τον Ψαθόπυργο έως το Ρίο θα συμπεριλάβει και το τμήμα από το Ρίο έως την οδό Αγίου Κωνσταντίνου στη Αγυιά, (δεδομένου ότι το συγκεκριμένο τμήμα είναι ώριμο και μπορεί να δημοπρατηθεί) καθώς και το σταθμό του Ρίου που θα γίνει στο Ακταίο και τις ενδιάμεσες στάσεις.
Τέλος συμφωνήθηκε ότι θα πρέπει να υπάρξει συντονισμός ώστε στα πλαίσια της προετοιμασίας της νέας προγραμματικής περιόδου να εξασφαλιστούν όλες οι απαραίτητες πιστώσεις προκειμένου να εφαρμοστεί υπογειοποίηση της γραμμής από την οδό Αγίου Κωνσταντίνου στην Αγυιά έως το νέο λιμάνι της Πάτρας».