Μετά από ένα τρίμηνο, το όνομα του πολιτικού μηχανικού Δημήτρη Γρίβα, επανέρχεται, αυτή τη φορά οριστικά, για το διοικητικό συμβούλιο της Αττικό Μετρό Α.Ε., σαν το μέλος της διοίκησης που άμεσα θα αναλάβει να …τρέξει το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Όπως πληροφορείται η Voria.gr, για το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Γρίβας, θα πρέπει να αφήσει τη Λαμία και τη διεύθυνση της εκεί ΒΙΠΕ για να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη προκειμένου, μετά από επανειλημμένες κρούσεις που αρχικά απέκρουε, να αποτελέσει την αντένα της διοίκησης της Αττικό Μετρό Α.Ε. στην πόλη, καθώς το έργο του Μετρό σκοντάφτει όλο και σε νέα προβλήματα, ενώ νέο φυσικό αντικείμενο έρχεται να προστεθεί στο σχεδιασμό του δικτύου, με την επέκταση προς Καλαμαριά και τις μελέτες για Σταυρούπολη.
Το όνομα του κ. Γρίβα είχε διαρρεύσει σαν η επιλογή Στράτου Σιμόπουλου, μέσα στο φθινόπωρο 2012. Μετά τα πράγματα πάγωσαν και σε ό,τι αφορά στη διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε., το υπουργείο έμεινε μόνο, προς τα τέλη Δεκεμβρίου, στην απόφαση για παραμονή του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου, Χρήστου Τσίτουρα, στη θέση του.
Υποτίθεται ότι θα ακολουθούσε μέσα στον Ιανουάριο η ανακοίνωση της νέας σύνθεσης του δ.σ. της εταιρείας κάτι, που βέβαια μέχρι σήμερα δεν έγινε. Kαι ακόμα δεν γνωρίζουμε αν θα αλλάξει συνολικά η σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου ( του κ. Τσίτουρα παραμένοντος) ή αν η μόνη αλλαγή θα συνδεθεί με την τοποθέτηση του κ. Γρίβα.
Το βέβαιο είναι ότι ο κ. Γρίβας, παλιός συνεργάτης και πολύ στενός γνώριμος του Γ.Γ. Δημοσίων Έργων Στράτου Σιμόπουλου, έρχεται. Και έρχεται ειδικά για το Μετρό Θεσσαλονίκης.
Πολιτικός μηχανικός που ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Α.Π.Θ., ο Δημήτρης Γρίβας, άνθρωπος χαμηλών τόνων και με εμπειρία πολλών ετών από το χώρο της παραγωγής ιδιωτικών έργων, στο παρελθόν διετέλεσε και αντιπρόεδρος της ΕΥΑΘ Α.Ε., επί προεδρίας Γ. Σκόδρα.
Όπως συμπεραίνεται, η τοποθέτηση στο δ.σ. της Αττικό Μετρό ενός μέλους που θα έχει την ευθύνη παρακολούθησης από κοντά του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης, μεταθέτει για το μέλλον, τα περί δημιουργίας νέας εταιρείας, ώστε το Μετρό Θεσσαλονίκης να είναι διοικητικά αυτοκέφαλο.