Είναι ενδεικτικό ότι η νομική υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ στελεχώνεται με επτά υπηρεσιακούς δικηγόρους περισσότερους και από αυτούς που απασχολούν κρίσιμα υπουργεία! Επίσης, προκύπτει ότι στελέχη επέλεγαν συγκεκριμένες εταιρείες για την ασφάλιση του στόλου των συγκοινωνιών με ασφάλιστρα δύο και τρεις φορές μεγαλύτερα από τις τιμές της αγοράς.
Πέραν αυτών από στοιχεία της διεύθυνσης προσωπικού του Οργανισμού Συγκοινωνιών (ΟΣΥ) προκύπτει ότι από τους 4.143 οδηγούς οι 559 απασχολούνται σε άλλες ειδικότητες όπως φύλακα, κλητήρα, πωλητή εισιτηρίων κ.α. Από αυτούς οι 33 έχουν αποσπαστεί ή διατεθεί σε υπουργεία και πολιτικά κόμματα!
Ο κ. Σπίρτζης δεσμεύτηκε ότι με τις νέες διοικήσεις «το πάρτι θα σταματήσει». Ωστόσο «φωτογράφισε» συγκεκριμένη εταιρεία που είχε αναλάβει την διαφημιστική καμπάνια του ΟΑΣΑ, η οποία έλαβε περί τα 53.000 ευρώ το 2015 και 51.000 ευρώ το 2014, ενώ αργότερα στήριζε το «ναι» στο δημοψήφισμα. Για αυτά ως υπεύθυνο έχρισε τον απερχόμενο πρόεδρο του ΟΑΣΑ, Γρηγόρη Δημητριάδη, ενώ μίλησε και για άλλες απευθείας αναθέσεις που είχε προχωρήσει. Λόγου χάρη, το 2014 για την παραγωγή εταιρικού βίντεο με θέμα το έργο του ΟΑΣΑ και τις εταιρίες του Ομίλου δόθηκαν σε άλλη εταιρεία 13.000 ευρώ, ενώ για την προώθηση της εικόνας των Αστικών Συγκοινωνιών μέσω διοργάνωσης φωτογραφικών δράσεων διατέθηκαν άλλα 15.000 ευρώ.
Είπε πως ο απερχόμενος διευθύνοντας σύμβουλος της ΟΣΥ, Γιάννης Οικονόμου, είχε συνάψει ιδιωτικό συμφωνητικό με το Σωματείο Εργαζομένων για την χωρίς αντίτιμο παραχώρηση ενός περιουσιακού στοιχείου της εταιρείας στο σταθμό Αττικής. Το Σωματείο, όμως, μισθώνει το ακίνητο σε τρίτο (ο οποίος τυγχάνει να είναι συνδικαλιστικής της ΔΑΚΕ), την ώρα που η ΟΣΥ πληρώνει και τα λειτουργικά έξοδα του ακινήτου!
Σημαντικά στοιχεία έδωσε επίσης ο υπουργός σχετικά με τα μεταφερόμενα ρεπό των υπαλλήλων των αστικών συγκοινωνιών. Σύμφωνα με αυτά αγγίζουν 10.000 , ήτοι 1.000.000 ευρώ, τη στιγμή που το συνολικό έργο έχει πέσει κατά 30% και οι βάρδιες κατά 15%. Με άλλα λόγια ορισμένοι οδηγοί .κάθονται, ενώ άλλοι κάνουν και διπλοβάρδιες, προκειμένου τα λεωφορείο να βρίσκονται στις στάσεις. «Ή κάποιοι εκεί βάζανε μαϊμού ρεπό ή έκανα άλλη δουλειά», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.
Σε ότι αφορά τους μισθούς των προϊσταμένων των εταιρειών ο υπουργός υπογράμμισε ότι ο γενικός διευθυντής της ΣΤΑΣΥ λάμβανε καθαρές αποδοχές 3.070 ευρώ και μάλιστα ήταν απόφοιτος του Deree , ενώ ο γενικός διευθυντής (μη υπηρεσιακός) της ΟΣΥ, με θητεία από το 2009 έως σήμερα είχε τις εξής απολαβές: 2013: 42.817,34 ευρώ, 2014: 41.235,22 ευρώ , 2015: 38.633,88 ευρώ (έως 31/10/2015).
Σχετικά με τις δαπάνες των ειδικών και εξωτερικών Συμβούλων έδωσε τους παρακάτω πίνακες, από τους οποίους προκύπτουν τόσο οι σχετικά αυξημένες δαπάνες όσο και η πληθώρα προσωπικού:
Τέλος, ο κ. Σπίρτζης κατήγγειλε ότι η ΟΣΥ δεν έχει έλεγχο του αριθμού των ενεργών οδηγών. Αυτό προκύπτει από δύο διαφορετικά ηλεκτρονικά μηνύματα, από δυο διαφορετικές υπηρεσίες (που ελήφθησαν με διαφορά τριών ωρών) , καθώς το πρώτο αναφέρει ότι 4143 έχουν προσληφθεί ως οδηγοί , ωστόσο ενεργοί είναι μόνο οι 3569!
πηγή:protothema.gr