Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Τί φέρνει το 2013 για τον ελληνικό σιδηρόδρομο



Τί φέρνει το 2013 για τον ελληνικό σιδηρόδρομο

-Η κυβέρνηση τροποποιεί το νόμο έτσι ώστε το τέλος για την απόκτηση άδειας ή ενός πιστοποιητικού ασφαλείας δεν υπερβαίνει τη μέση ευρωπαϊκή χρέωση. Σε όλους τους φορείς χορηγούνται πιστοποιητικά ασφάλειας βάσει δημοσιευμένων, απλών και διαφανών κανόνων διάρκειας πέντε ετών. (Δεκέμβριος 2012)

-Το τροχαίο υλικό που δεν χρησιμοποιείται/χρειάζεται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταφέρεται σε έναν οργανισμό που θα το μισθώνει βάσει των συνθηκών της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των νικητών των εν λόγω διαγωνισμών. (Δεκέμβριος 2012)

-Η κυβέρνηση ιδρύει ανεξάρτητες αρχές ανάθεσης για την εκτέλεση σιδηροδρομικών επιβατικών δρομολογίων που μπορούν να οργανώσουν ανταγωνιστικές προσφορές (Ιανουάριος 2013). Οι συμβάσεις που συνάπτονται το 2014 ή αργότερα θα πρέπει γενικά να ανατίθενται μέσω διαγωνισμού.

Η Εθνική Αρχή για την Ασφάλεια καθιερώνει την εξέταση των πέντε εξεταστών για μηχανοδηγούς, σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕ και τη δημοσίευση του μητρώου των εξεταστών στο διαδίκτυο.

Η αρχή για την ασφάλεια δημοσιεύει τις προϋποθέσεις και τις διαδικασίες για την αναγνώριση των οδηγών (Μάρτιος 2013). Η Κυβέρνηση τροποποιεί τη νομοθεσία για την ασφάλεια για να αναγνωρίσει το δικαίωμα κάθε εταιρείας στην πρόσβαση στις εγκαταστάσεις εκπαίδευσης των οδηγών και των εξεταστών. (Απρίλιος 2013)

-Τα εισιτήρια στον Όμιλο ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Ιούνιος 2013) και στον Όμιλο ΟΑΣΑ (Οκτώβριος 2013) αυξάνονται τουλάχιστον κατά 25 τοις εκατό.