Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

Ενάμιση χρόνο από την ιδιωτικοποίηση, ο Προαστιακός παραμένει σε παρακμή



Ενάμιση χρόνο μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι ελπίδες των πιο αισιόδοξων σχετικά με τη λειτουργία του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας έχουν διαψευστεί πανηγυρικά. Ακόμα όμως και οι πιο συγκρατημένοι, που επέμεναν πως τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει από τη μία μέρα στην άλλη, έχουν απογοητευτεί, αφού η ιταλική εταιρεία φαίνεται να μην έχει προς το παρόν τη δυνατότητα ή την θέληση να ασχοληθεί με τη βελτίωση των υπηρεσιών του μέσου αυτού.

Ενώ στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη υπάρχει η εύλογη δικαιολογία των έργων που ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί στο σύνολό τους και που δεν επιτρέπουν ακόμα θεαματικές βελτιώσεις στις υπηρεσίες, στον Προαστιακό της Αθήνας φαίνεται να λείπει κυρίως το ενδιαφέρον της εταιρείας.

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019

Γιατί καθυστερεί η αγορά νέων λεωφορείων;


Το λεωφορείο που πήρε φωτιά την περασμένη εβδομάδα στη λεωφόρο Μεσογείων είχε στο κοντέρ του 1.100.000 χλμ από το 1998 ως σήμερα. Αυτή τη στιγμή στους δρόμους τις Αθήνας κυκλοφορούν λεωφορεία που έχουν μέχρι και 2.000.000 χιλιόμετρα. Πέντε φορές η απόσταση γης - σελήνης ή 27 φορές η περίμετρος της γης.

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους:

Από στόλο 2.023 λεωφορείων το περασμένο καλοκαίρι, τα 366 έχουν βγει εκτός λειτουργίας. Ο στόλος σήμερα αριθμεί 1.657 λεωφορεία.

Καθημερινά κυκλοφορούν μόλις 950 λεωφορεία (μέχρι και 1.100 κατά άλλους) ενώ 550 είναι στα αμαξοστάσια προς επισκευή

Ο μέσος όρος ηλικίας των λεωφορείων είναι τα 14,5 έτη.

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019

Μειώθηκε ο χρόνος έκδοσης των εισιτηρίων του ΟΑΣΑ από τα Αυτόματα Μηχανήματα


Σε σημαντική μείωση του χρόνου έκδοσης των εισιτηρίων από τα αυτόματα μηχανήματα προχώρησε ο ΟΑΣΑ, σε συνεργασία με τον ανάδοχο του έργου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ.

Ο χρόνος των συναλλαγών μειώθηκε και στα 293 αυτόματα μηχανήματα του δικτύου, καθιστώντας πιο γρήγορη την έκδοση εισιτηρίου, με προφανή οφέλη για τους επιβάτες.

Από τους χρόνους που καταγράφηκαν από τον Οργανισμό, η εκτίμηση είναι ότι η συναλλαγή για την έκδοση εισιτηρίου ολοκληρώνεται, κατά μέσο όρο, στα 13,28 δευτερόλεπτα, έναντι 25 δευτερολέπτων παλαιότερα.

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Βαριά «καμπάνα» 700 χιλ. ευρώ για το ΚΤΕΛ Αττικής


Βαρύ πρόστιμο ύψους περίπου 700.000 ευρώ επέβαλε η Περιφέρεια Αττικής στην εταιρεία «ΚΤΕΛ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ Α.Ε», σε εφαρμογή του άρθρου 13 του ν. 2963/2001.                                                    Συγκεκριμένα, η εν λόγω εταιρεία δεν ήταν συνεπής με την υποχρέωσή της να καταβάλει τις εισφορές 1% και 3% επί των εισπράξεών της, σύμφωνα με το άρθρο 13 του ν. 2963/2001, όπως αυτός συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε με το ν. 4530/2018, για το χρονικό διάστημα από 1/12/2003 έως και 31/12/2012 και από 1/1/2014 έως και 31/12/2015, ενώ παράλληλα εισέπραττε τις εισφορές από τους εξυπηρετούμενους επιβάτες μέσω των εισιτηρίων.

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Οι επιθέσεις κατά λεωφορείων στα Λιόσια φέρνουν (ξανά) αλλαγές στα δρομολόγια


Δύο νεαρά άτομα συνελήφθησαν ως ύποπτοι για την επίθεση στον οδηγό λεωφορείου στο Ίλιον το βράδυ της Δευτέρας. Σύμφωνα με πληροφορίες οι δύο ανήλικοι αναγνωρίστηκαν από τον οδηγό που δέχθηκε την επίθεση από 5-6 άτομα.

Η ανακοίνωση της αστυνομίας:

Συνελήφθησαν, απογευματινές ώρες της 29-1-2019 στους Αγίους Αναργύρους, από αστυνομικούς της Ο.Π.Κ.Ε., δύο (2) ημεδαποί ηλικίας 18 και 20 ετών, για ληστεία κατά συναυτουργία και διακεκριμένες περιπτώσεις φθοράς.

Ειδικότερα, βραδινές ώρες της 28-1-2019, οι συλληφθέντες μαζί με άγνωστους συνεργούς τους, οι οποίοι επέβαιναν σε λεωφορείο της Ο.ΣΥ. στην περιοχή του Ιλίου, επιτέθηκαν στον οδηγό και με χρήση σωματικής βίας τον τραυμάτισαν στο πρόσωπο και αφαίρεσαν το κινητό του τηλέφωνο.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Δίνουν 400.000 για να διαφημίσουν τους... μουσαμάδες!


Μετά τη φιέστα Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη στις 29 του περασμένου Δεκεμβρίου, ήρθε και η ώρα για τη διαφημιστική προβολή ενός έργου που... δεν υπάρχει

Στις 29 Δεκεμβρίου του περασμένου έτους, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας μετέτρεψε σε... σόου τα εγκαίνια του σταθμού «Σιντριβάνι» του Μετρό Θεσσαλονίκης, με τους... μουσαμάδες που παρίσταναν τα εκδοτήρια.

Πλέον, έπειτα από σχεδόν ένα μήνα... μη λειτουργίας του σταθμού, ήρθε η ώρα και για την... διαφημιστική του προβολή.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό ενέκρινε την προηγούμενη εβδομάδα το σχέδιο για την επικοινωνιακή προβολή του έργου, το οποίο απέχει αρκετά ακόμα από την παράδοσή του, καταθέτοντας τον φάκελο προς έγκριση από την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής.

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019


Κοινή Υπουργική Απόφαση για την επαναφορά σε ΟΣΕ, ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ υπαλλήλων που είχαν μεταταχθεί υποχρεωτικά

Τις λεπτοµέρειες εφαρµογής των διατάξεων της παραγράφου 11 του άρθρου 79 του ν.4530/2018, όπως αντικαταστάθηκε από την παράγραφο 1 του άρθρου 3 του νόµου 4574/2018 (Α’ 191), για την επαναφορά, σε εποπτευόµενους φορείς του υπουργείου Υποδοµών και Μεταφορών, υπαλλήλων που υπηρετούσαν µε την ειδικότητα του οδηγού ή µηχανοδηγού ή σταθµάρχη ή κλειδούχου ή εργάτη γραµµής ή τεχνίτη γραµµής ή µηχανικού ΠΕ και ΤΕ ή στον κλάδο ελέγχου και κίνησης αµαξοστοιχιών και οι οποίοι µεταφέρθηκαν ως πλεονάζον προσωπικό προς άλλους φορείς του Δηµοσίου, δυνάµει των διατάξεων των άρθρων 16 του ν. 3891/2010 (Α’188) και 9 του ν. 3920/2011 (Α΄33), καθόρισαν με ΚΥΑ οι υπουργοί Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Μεταφορών.

Οι όροι που καθορίστηκαν είναι οι εξής:

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Προς τον κύριο Στέλιο Παππά: Επιστολή «καταπέλτης» κατοίκου της Θεσσαλονίκης, για τον ΟΑΣΘ


«Τα πράγματα στον ΟΑΣΘ πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο και παρά τις κυβερνητικές εξαγγελίες δεν είδαμε τίποτα να αλλάζει» επισημαίνει ο γιατρός Παύλος Αλεξιάδης με την ανοικτή επιστολή που απέστειλε προς τον πρόεδρο του οργανισμού Στέλιο Παππά.                         

«Το ψάρι πάντα βρωμάει από το κεφάλι και για αυτό κανένας κάτοικος αυτής της πόλης δεν έχει αυταπάτες για το ποιος φταίει για αυτήν την κατάντια» σημειώνει καταλήγοντας ο κ. Αλεξιάδης ο οποίος δεν παραλείπει, στην επιστολή του την οποία δημοσίευσε το liberal.gr, να υπενθυμίσει τις εξαγγελίες του κ. Παππά για τον ΟΑΣΘ όσο και γι' αυτές που έκανε από τη ΔΕΘ ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και οι οποίες όπως αναφέρει έμειναν στα χαρτιά.

Αναλυτικά η επιστολή του:

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ, Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΕΙ ΣΕ ΠΑΤΡΙΚΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΗΒΕΙΟΥΣ


Οι νέες διοικήσεις των δήμων θα κληθούν να ανταποκριθούν σε μια ανισορροπία που δημιουργείται με την επικείμενη λειτουργία του μετρό Ένα από τα ζητήματα που θα απασχολήσουν την επόμενη διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης και των όμορων δήμων θα είναι αυτό της συνδεσιμότητας συγκεκριμένων περιοχών και της εξυπηρέτησης των κατοίκων τους, αλλά και των επισκεπτών για τις μετακινήσεις τους ανεξαρτήτως μέσου. Οι νέες διοικήσεις θα κληθούν να ανταποκριθούν σε μια ανισορροπία που δημιουργείται με την επικείμενη λειτουργία του μετρό. Το πολεοδομικό συγκρότημα κινδυνεύει γι' ακόμη μια φορά να χωριστεί σε «πατρίκιους και πληβείους», καθώς θα υπάρχουν περιοχές που θα εξυπηρετούνται περισσότερο από ικανοποιητικά και περιοχές που όχι μόνο θα παραμείνουν με τις σημερινές ανεπαρκείς συνθήκες εξυπηρέτησης, αλλά είναι πιθανό από τη στασιμότητα να περάσουν στην επιδείνωση.

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

Τουρίστες καταγγέλλουν ανεξήγητες χρεώσεις στην κάρτα τους από τον ΟΑΣΑ



Τους τελευταίες μήνες, από τότε που εκδοτήρια εισιτηρίων και εκδοτικά μηχανήματα άρχισαν να δέχονται πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες για πληρωμές κατά την αγορά ή επαναφόρτιση ηλεκτρονικών εισιτηρίων, έχουμε δεχτεί μηνύματα, κυρίως από Έλληνες επιβάτες, για δυσλειτουργίες ή λανθασμένες χρεώσεις.

Όλως περιέργως όμως, από την προηγούμενη εβδομάδα έως και χτες, επικοινώνησαν μαζί μας τρεις διαφορετικοί Ευρωπαίοι πολίτες, που είχαν επισκεφτεί την Αθήνα ως τουρίστες κατά τον προηγούμενο μήνα. Και οι τρεις είχαν λανθασμένες και ανεξήγητες χρεώσεις στην κάρτας τους από τον ΟΑΣΑ. Στις δύο από τις τρεις περιπτώσεις, οι χρεώσεις αυτές έγιναν εβδομάδες μετά την επίσκεψή τους στην Αθήνα.

«Εξυπνο» εισιτήριο και Wi-Fi δρομολογεί ο ΟΑΣΘ


Ολες οι κάρτες θα έχουν τη δυνατότητα επαναφόρτισης και αλλαγής προϊόντος (για παράδειγμα από εβδομαδιαίο εισιτήριο σε μηνιαίο), ενώ θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άλλες υπηρεσίες, όπως χώρους στάθμευσης

Την εφαρμογή «έξυπνου» ηλεκτρονικού εισιτηρίου και στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, την ενίσχυση της τηλεματικής για την ενημέρωση των επιβατών σε πραγματικό χρόνο και την ψηφιακή διαχείριση εγγράφων και ροών εργασιών του ΟΑΣΘ προβλέπει το έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού του Οργανισμού.

Άνοιξε ο δρόμος για την προμήθεια 92 σύγχρονων αστικών λεωφορείων του ΟΑΣΑ μέσω της Περιφέρειας Αττικής



Η Περιφέρεια Αττικής ενέκρινε την ένταξη της πράξης «Προµήθεια νέων οχηµάτων ΟΑΣΑ» στον άξονα προτεραιότητας «Ενίσχυση της Περιφερειακής Κινητικότητας και των Πολυτροπικών Μεταφορικών Συνδέσεων της Περιφέρειας Αττικής» του ΕΠ «Αττική 2014-2020», με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταµείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ)

Άνοιξε ο δρόμος για την προμήθεια 92 σύγχρονων αστικών λεωφορείων του ΟΑΣΑ. Η Περιφέρεια Αττικής ενέκρινε την ένταξη της πράξης «Προµήθεια νέων οχηµάτων ΟΑΣΑ» στον άξονα προτεραιότητας «Ενίσχυση της Περιφερειακής Κινητικότητας και των Πολυτροπικών Μεταφορικών Συνδέσεων της Περιφέρειας Αττικής» του ΕΠ «Αττική 2014-2020», με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταµείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).
Η ένταξη της πράξης, ύψους 29,96 εκατ. ευρώ, σηματοδοτεί την προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού από τον ΟΑΣΑ, ο οποίος εκτιμάται στις αρχές του έτους.

Τα 92 νέα λεωφορεία θα είναι χαµηλού δαπέδου, σύγχρονης αισθητικής εµφάνισης και κατασκευής, µε υψηλό βαθµό άνεσης και ασφάλειας στους επιβάτες, έχοντας το µικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωµα, σύµφωνα µε τους όρους της ευρωπαϊκής νοµοθεσίας.

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά το είδος και την τεχνολογία των οχηµάτων, η προµήθεια αφορά:

1. Είκοσι οχήµατα µε κινητήρα diesel, 12µετρα, τεχνολογίας ΕURO VI.

2. Εξήντα οχήµατα µε κινητήρα diesel, 18µετρα (αρθρωτά), τεχνολογίας ΕURO VI.

3. Δώδεκα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία τεχνολογίας ΕURO VI, χαµηλής κατανάλωσης ενέργειας που να διαθέτουν αυτονοµία κίνησης, µικρού µεγέθους, καθώς και συνοδευτικό εξοπλισµό και υποδοµές που είναι αναγκαίες για την υποστήριξη της λειτουργίας τους.

«Πρόκειται για ένα πρώτο, αλλά καθοριστικό βήμα για την ανανέωση του γηρασμένου στόλου των οχημάτων του Ομίλου» δήλωσε στο Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΑ, Τάσος Ταστάνης, συμπληρώνοντας ότι «αυτό επετεύχθη σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής και προσωπικά με την περιφερειάρχη, Ρένα Δούρου και με τα υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών και Ανάπτυξης. Συνεχίζουμε την προσπάθεια για την προμήθεια άλλων 400 λεωφορείων και τρόλεϊ νέας τεχνολογίας».

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Ιωάννης Σκουμπούρης, υπογράμμισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «πρόκειται για μία σημαντική εξέλιξη αναβάθμισης του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ και της ΟΣΥ, καθώς ο τελευταίος διαγωνισμός για τη προμήθεια νέου στόλου προκηρύχθηκε το 2005».

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

ΟΣΥ: Προσλαμβάνει εξωτερικό σύμβουλο για την «ανάφλεξη» των λεωφορείων της



Της Μαρίας Μόσχου

Έξι μήνες, ξεχωριστές επιτροπές και πορίσματα αλλά και τεράστιο κόστος για την αξιοπιστία αλλά και τα … άδεια ταμεία της ΟΣΥ δεν ήταν αρκετά για να δώσουν απαντήσεις για τα τρία περιστατικά «ανάφλεξης» των λεωφορείων της ΟΣΥ το δεύτερο τρίμηνο του 2018!

Η διοίκηση της εταιρείας αν και έχει στα χέρια της τα πορίσματα των επιτροπών που συνέστησε μέσα στην εταιρεία αλλά και τις εκθέσεις της πυροσβεστικής αποφάσισε να προχωρήσει στην πρόσληψη ειδικού συμβούλου που θα ελέγξει εκ νέου αυτά τα περιστατικά αλλά και τα προβλήματα των λεωφορείων που εντάχθηκαν στο στόλο της ΟΣΥ, ανάμεσα στα οποία είναι και λεωφορείο Solaris που προμηθεύτηκε από το 2008 έως το 2010.

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018

Λεωφορεία Express Αεροδρομίου: Πόσο χρήσιμοι είναι οι περιορισμοί επιβίβασης – αποβίβασης


Η λειτουργία των λεωφορειακών γραμμών Express προς το Αεροδρόμιο της Αθήνας διέπεται από περιορισμούς επιβίβασης – αποβίβασης επιβατών έτσι ώστε να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από επιβάτες που έχουν αφετηρία η προορισμό το Αεροδρόμιο της Αθήνας.

Έτσι, στην κατεύθυνση προς το Αεροδρόμιο δεν γίνονται στάσεις για την αποβίβαση επιβατών και στην κατεύθυνση από το Αεροδρόμιο δεν επιβιβάζονται επιβάτες στις ενδιάμεσες στάσεις.

Αεροδρόμιο θα θυμίζει ο νέος σταθμός των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα


Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου, έχει πραγματοποιηθεί μελέτη που αφορά στα τεχνικά και κατασκευαστικά ζητήματα του νέου σταθμού, από το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο.

Αεροδρόμιο θα θυμίζει ο νέος κεντρικός σταθμός υπεραστικών λεωφορείων που θα κατασκευαστεί σε έκταση 69 στρεμμάτων στον Ελαιώνα, μετά την ολοκλήρωση της μεγάλης επένδυσης ύψους 150 εκατ. ευρώ.

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

ΟΣΥ: Αγοράζει ανακατασκευασμένα εξαρτήματα για τα λεωφορεία δαπανώντας χιλιάδες ευρώ


Μετά τους ανακατασκευασμένους κινητήρες η ΟΣΥ προχωρά και στην προμήθεια κιβωτίων ταχυτήτων επίσης ανακατασκευασμένων, κάτι που μέχρι σήμερα γινόταν από την επισκευαστική βάση της εταιρείας.

Με την σύμβαση : 92982/2018 η ΟΣΥ αναθέτει την προμήθεια των ειδών:

Τι θα έκανες αν ήσουν πρόεδρος του ΟΑΣΑ για μία μέρα;



Δωρεάν συγκοινωνίες για όλους, δρομολόγια λεωφορείων ανά 10 λεπτά και για όλο το 24ωρο, περισσότερη φύλαξη στις μπάρες του Μετρό και έλεγχοι εισιτηρίων, νέα λεωφορεία και συρμοί του ΗΣΑΠ, κατάργηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Όλα αυτά ξεχωριστά αλλά μερικές φορές και ταυτόχρονα, σύμφωνα με όσους έλαβαν μέρος στην φετινή έρευνα του Athens Transport για τις συγκοινωνίες της Αθήνας.

Ο σκοπός αυτής της ερώτησης ήταν να αναδείξει τα σημαντικότερα προβλήματα των συγκοινωνιών της Αθήνας και σε ποια από αυτά θα έπρεπε να δώσει προτεραιότητα η διοίκηση του ΟΑΣΑ.

Αν και η λέξη «ρεαλστικά» περιλαμβάνονταν στην διατύπωση, κάποιες από την απαντήσεις την έλαβαν υπόψιν και κάποιες άλλες όχι. Ίσως τελικά να υπάρχει λόγος που κανείς από εμάς δεν διοικεί τις συγκοινωνίες της Αθήνας.

Συνολικά λάβαμε πάνω από 1.500 απαντήσεις στην ερώτηση τις οποίες εννοείται πως διαβάσαμε και επιλέξαμε 130 περίπου από αυτές, προσπαθώντας να μην επαναλαμβάνονται, όσο αυτό είναι δυνατό. Είτε οι απαντήσεις είναι ρεαλιστικές είτε όχι, είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε, πιστεύουμε πως η ανάγνωσή τους είναι ένα παράθυρο στις απόψεις των επιβατών στις συγκοινωνίες της Αθήνας.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα αποτελέσματα της έρευνας, σε λίγες μέρες θα δημοσιευτούν αναλυτικά στο Athens Transport και υποσχόμαστε πως θα είναι αρκούντως ενδιαφέροντα.

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

ΟΑΣΑ: Ελέγχει τις εισπράξεις από εισιτήρια και κάρτες από το … 2009.


Από … «ακτινογραφία» θα περάσει ο ΟΑΣΑ όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις εισιτηρίων και καρτών από το 2009! Την ίδια στιγμή αναζητά τρόπους για την αντιμετώπιση πιθανής απάτης στα ηλεκτρονικά εισιτήρια, παρά το γεγονός ότι αρχικά είχε υποστηριχτεί ότι το νέο σύστημα θα προσέφερε απόλυτη ασφάλεια στον ΟΑΣΑ.
Υπενθυμίζεται ότι τα πλαστά χάρτινα εισιτήρια «στοίχισαν» σημαντικά έσοδα στον Οργανισμο με υποθέσεις που έχουν φτάσει ήδη στην δικαιοσύνη. Ωστόσο φαίνεται ότι και το πολυσυζητημένο ηλεκτρονικό εισιτήριο μπορεί να είναι … διάτρητο σε απάτες!

Έχοντας ήδη εντοιστεί πλεονάσματα υπέρογκων ποσών, μη κατεστραμμένα εισιτήρια αλλά και «πλαστά» που δημιούργησαν «μαύρες τρύπες» στα οικονομικά του Οργανισμού και «προβλήματα» στη … μοιρασιά των εσόδων οδήγησαν στην πρόσληψη συμβούλου προκειμένου να δοθούν απαντήσεις αλλά και τρόποι να αποφεύγονται ανάλογες … καταστάσεις στο μέλλον.

5ετές business plan με 400 προσλήψεις και ανάπτυξη στα logistics από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.


Προς έγκριση από τη μητρική ιταλική FSI.

Έτοιμο πενταετές business plan, που τις επόμενες ημέρες εγκρίνεται από την μητρική ιταλική FSI, στο οποίο περιλαμβάνονται 400 προσλήψεις και ενεργότερη συμμετοχή στα logistics με τη διαχείριση των αποθηκών Κ1 & Κ2 στο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο, έχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Τα παραπάνω προέκυψαν από την τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,Φίλιππου Τσαλίδη, στο 22ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics της ΕΕL, ο οποίος στάθηκε ιδιαίτερα στη νέα εποχή της εταιρείας, μετά την ιδιωτικοποίησή της. Μάλιστα, αναφερόμενος στη νέα ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική γραμμή, τόνισε πως «μόλις παραδοθεί η γραμμή ο χρόνος που θα χρειάζεται για το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα μειωθεί κάτω από τις 4 ώρες».

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

Το στοίχημα της αποκρατικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών


Θέλεις... εγγυημένη καταστροφή σε κάτι; Εμπιστεύσου κυβέρνηση της Αριστεράς με λαϊκοδεξιούς κρατικιστές! Ότι κι αν πιάνουν οι άνθρωποι στα χέρια τους το διαλύουν. Χρυσάφι να τους δώσεις, χώμα θα το κάνουν!

Ένας από τους μεγάλους μπελάδες για την επόμενη κυβέρνηση θα είναι το θέμα των ελλειμμάτων των συγκοινωνιών της Αθήνας.

Το Μετρό της Αθήνας, το οποίο έχει απεργία αύριο, σήμερα μπορεί να παρουσιάζει φαινομενικά λειτουργική κερδοφορία, αλλά έχει τεράστιες υποχρεώσεις.

Από την άλλη πλευρά, ο εν τη ευρεία έννοια ΟΑΣΑ εξακολουθεί να κουβαλάει το βάρος των αιτήσεων αποζημίωσης από την περίοδο των ΣΕΠ της περιόδου 1990-93.

Και να σκεφτούμε ότι ο Κρατικός Προϋπολογισμός δίνει γενναίες επιδοτήσεις κάθε χρόνο. Και ας κρατήσουμε ότι εκτός από την Αθήνα και προσφάτως τη Θεσσαλονίκη, καμία άλλη πόλη της Ελλάδας δεν έχει δημόσιες συγκοινωνίες...