Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

Εθνική τρέλα: Τουρκικά λεωφορεία στις αστικές συγκοινωνίες της χώρας


Μπορεί η Τουρκία να προκαλεί και να αμφισβητεί την κυριαρχία μας, μπορεί να επιχείρησε στον Έβρο εισβολή, μπορεί να μας στέλνει λαθραία μετανάστες εμείς παραμαίνουμε από τους βασικούς πυλώνες στήριξης της τουρκικής οικονομίας.

Από την μια ζητάμε εμπάργο και κυρώσεις από τους εταίρους μας κατά της Άγκυρας, για την τουρκική προκλητικότητα και από την άλλη συνεχίζουμε τις εμπορικές και επιχειρηματικές δραστηριότητες με το καθεστώς Ερντογάν. Δεν είναι μόνο οι ιδιωτικές φίρμες που επιχειρούν στη χώρα, δεν είναι τα τουρκοσήριαλ που έχουν κατακλύσει τις τηλεοπτικές μας οθόνες, είναι το ίδιο το κράτος που ενισχύσει την τουρκική οικονομία, υποθηκεύοντας την ελληνική οικονομία.

Τουρκικά αστικά λεωφορεία κυκλοφορούν σε όλη τη χώρα. Μια εικόνα χίλιες λέξεις.



Είναι χαρακτηριστική η περιγραφή μιας αρμενικής καταγωγής αναγνώστριας που με ανάρτηση της στα social media ανέδειξε μια πτυχή που δείχνει πως το κέρδος είναι πάνω από εθνικά θέματα και στρατηγικές.

Συγκεριμένα αναφέρει: Εχτές το μεσημέρι καθώς πήγαινα στη δουλειά μου το φανάρι έγινε κόκκινο. Δεν χρειάστηκαν πάνω από δέκα δεύτερα για να με εντυπωσιάσει η ονομασία από το mini bus που έτυχε να είναι μπροστά μου. «Karsan»… Μπα.. σκέφτηκα… δεν μπορεί… αυτή η λεξούλα σαν Τούρκικη μοιάζει. Σήκωσα γρήγορα το κινητό, τράβηξα φωτογραφία για να ψάξω όταν γυρίσω σπίτι.
Και έψαξα…
Η Karsan είναι αυτοκινητοβιομηχανία της Τουρκίας που παράγει οχήματα στην Προύσα (Bursa) ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και το mini bus Karsan.
Το συγκεκριμένο μικρό λεωφορείο το έχουν αγοράσει οι Δήμοι Αιγάλεω, Πατρών, Πόρου, Ρόδου, Αλίμου, Ν. Σμύρνης, Ηρακλείου, Νίκαιας-Ρέντη, Ζωγράφου, Γαλατσίου, Πειραιώς, Αμαρουσίου, το ΚΤΕΛ Χανίων- Ρεθύμνου κ.α.
Τα σχόλια δικά σας…



Η εποχή των «θρυλικών» μπλε λεωφορείων

Η χώρα μας φρόντισε να διαλύσει την Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία, που κάποτε ανθούσε και στήριξε την ανασυγκρότηση του κράτους. Από τη δεκαετία του ’20 μέχρι και την δεκαετία του ’80, στην Ελλάδα υπήρξε μεγάλη δραστηριότητα στην παραγωγή λεωφορείων με πάνω από 100 κατασκευαστές. Ανάμεσα στις εταιρείες που κατασκεύαζαν αμαξώματα ή και σασί, ήταν η ΒΙΑΜΑΞ, ο Σαρακάκης, ο Σφακιανάκης, ο Τανγκαλάκης (ΤΕΜΑΞ) και η κρατική ΕΛΒΟ.



Σήμερα ακολουθώντας πιστά τη συνταγή της διάλυσης του πρωτογενούς τομέα και της παραγωγής, σταματήσαμε να παράγουμε και γίναμε εισαγωγείς και καταναλωτές. Κάνουν πάρτυ οι μεσάζοντες και σφυρίζουν δεξιά και αριστερά οι μίζες. Όμως να δίνεις κρατικό χρήμα στα θησαυροφυλάκια του Ερντογάν και να δίνεις φιλί ζωής στην παραπέουσα τουρκική οικονομία, ξεπεράει τα όρια της ηλιθιότητας και αγγίζει αυτά της εθνικής ανευθυνότητας.

Γιατί δεν μπορούμε να κατασκευάσουμε εμείς που σημαίνει θέσεις εργασίες, μείωση εισαγωγών και αύξηση του ΑΕΠ και γιατί θα πρέπει να προμηθευόμαστε από την Τουρκία; Τώρα θα μου πείτε που ζείς … εδώ μέχρι και ο ελληνικός στρατός σιτίζεται με τουρκικά προϊόντα. Διεθνείς κανόνες ισχυρίζονται οι επιτήδειοι που κερδοσκοπούν…