Υπερψηφίστηκε από την Βουλή το Νομοσχέδιο ” Οδηγώντας με ασφάλεια: Εκσυγχρονισμός πλαισίου εκπαίδευσης και εξέτασης υποψήφιων οδηγών και οδηγών για τη χορήγηση αδειών οδήγησης οχημάτων, διατάξεις σχετικά με την οδήγηση ατόμων με αναπηρία, ρυθμίσεις για την ταξινόμηση και την κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών”
Χτες, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής κατέθεσε τροπολογίες που αφορούν και τις μεταφορές καθώς και νομοτεχνικές βελτιώσεις.
Συγκεκριμένα, με το δεύτερο άρθρο της δεύτερης τροπολογία προβλέπεται η παράταση των ορίων ηλικίας απόσυρσης από την κυκλοφορία οχημάτων των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου (ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ), ειδικών τουριστικών λεωφορείων, ειδικών τουριστικών λεωφορείων Δημοσίας Χρήσης ανοικτού τύπου, σχολικών λεωφορείων ιδιωτικής χρήσης, επιβατηγών δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.) και επιβατηγών ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.) με οδηγό του ν. 4093/2012 ως και τις 31 Δεκεμβρίου 2022 Η συγκεκριμένη πρόβλεψη ισχύει αποκλειστικά και για όσα οχήματα ο χρόνος κυκλοφορίας τους έληγε ή θα λήξει το 2020, 2021 και 2022.
Επίσης, όπως ορίζει το άρθρο 1, και προκειμένου τα ΚΤΕΛ που έχουν αναλάβει δρομολόγια του ΟΑΣΑ να αποζημιωθούν για το μήνα Οκτώβριο του 2020, ορίζεται πως «κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας […], η έναρξη ισχύος της σύμβασης ανάθεσης εκτέλεσης αστικών και ειδικών τοπικού χαρακτήρα δρομολογίων στην περιοχή αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α., από την ημερομηνία υπογραφής της (7.10.2020) και όχι από την ημερομηνία ανάρτησής της (5.11.2020) στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.), η οποία (σύμβαση) συνήφθη μεταξύ του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών Α.Ε. (Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.), της ΚΤΕΛ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ Α.Ε. και της εταιρείας «Οδικές Συγκοινωνίες Ανώνυμη Εταιρία» (Ο.ΣΥ. Α.Ε.), ως εκ τρίτου συμβαλλόμενης.»
Χτες, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής κατέθεσε τροπολογίες που αφορούν και τις μεταφορές καθώς και νομοτεχνικές βελτιώσεις.
Συγκεκριμένα, με το δεύτερο άρθρο της δεύτερης τροπολογία προβλέπεται η παράταση των ορίων ηλικίας απόσυρσης από την κυκλοφορία οχημάτων των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου (ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ), ειδικών τουριστικών λεωφορείων, ειδικών τουριστικών λεωφορείων Δημοσίας Χρήσης ανοικτού τύπου, σχολικών λεωφορείων ιδιωτικής χρήσης, επιβατηγών δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.) και επιβατηγών ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.) με οδηγό του ν. 4093/2012 ως και τις 31 Δεκεμβρίου 2022 Η συγκεκριμένη πρόβλεψη ισχύει αποκλειστικά και για όσα οχήματα ο χρόνος κυκλοφορίας τους έληγε ή θα λήξει το 2020, 2021 και 2022.
Επίσης, όπως ορίζει το άρθρο 1, και προκειμένου τα ΚΤΕΛ που έχουν αναλάβει δρομολόγια του ΟΑΣΑ να αποζημιωθούν για το μήνα Οκτώβριο του 2020, ορίζεται πως «κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας […], η έναρξη ισχύος της σύμβασης ανάθεσης εκτέλεσης αστικών και ειδικών τοπικού χαρακτήρα δρομολογίων στην περιοχή αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α., από την ημερομηνία υπογραφής της (7.10.2020) και όχι από την ημερομηνία ανάρτησής της (5.11.2020) στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.), η οποία (σύμβαση) συνήφθη μεταξύ του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών Α.Ε. (Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.), της ΚΤΕΛ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ Α.Ε. και της εταιρείας «Οδικές Συγκοινωνίες Ανώνυμη Εταιρία» (Ο.ΣΥ. Α.Ε.), ως εκ τρίτου συμβαλλόμενης.»