1. O όμιλος ΟΑΣΑ εκφράζει τις ευχαριστίες του στους πολίτες που προσήλθαν καθ΄ όλο το χρονικό διάστημα του προηγούμενου μήνα και εξέδωσαν τις προσωποποιημένες κάρτες τους.
2. Ο αριθμός των προσωποποιημένων καρτών υπερβαίνει ήδη τις 320.000, αριθμός ιδιαίτερα ικανοποιητικός, καθότι κινείται σημαντικά υψηλότερα του ετήσιου μέσου όρου των μηνιαίων καρτών (250.000), ενώ παράλληλα συνεχίζεται η έκδοση προσωποποιημένων καρτών.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΖΟΜΕΝΑ
2. Ο αριθμός των προσωποποιημένων καρτών υπερβαίνει ήδη τις 320.000, αριθμός ιδιαίτερα ικανοποιητικός, καθότι κινείται σημαντικά υψηλότερα του ετήσιου μέσου όρου των μηνιαίων καρτών (250.000), ενώ παράλληλα συνεχίζεται η έκδοση προσωποποιημένων καρτών.
Οι κάτοχοι της προσωποποιημένης ΑΤH.ENA Card δεν απαιτείται να αναμείνουν ποτέ πια σε ουρές, διότι μπορούν να φορτίζουν τις κάρτες τους σε όλο το δίκτυο των αυτόματων μηχανημάτων (300 αυτόματα μηχανήματα σε όλο το δίκτυο) και από όλα τα εκδοτήρια της Ο.ΣΥ. ΑΕ και της ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ, καθώς και από το διαδίκτυο.
3. Η προσωποποίηση καρτών είναι μία πάγια διαδικασία και δεν έχει ημερομηνία λήξης. Ειδικά για την τρέχουσα περίοδο και μέχρι την 30.11.2017, οι πολίτες που επιθυμούν, μπορούν να καταθέτουν φακέλους και να αποστέλλεται η κάρτα στη διεύθυνση επιλογής τους ταχυδρομικά.
4. Ο ΟΑΣΑ ανακοινώνει ότι, από τις 16/11/2017, παύει ολοσχερώς τη χρήση (έκδοση, ακύρωση) χάρτινων εισιτηρίων και καρτών.
5. Από 16/11/2017 η πρόσβαση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του ΟΑΣΑ γίνεται μόνο με ισχύοντα ηλεκτρονικά μέσα κομίστρου (προσωποποιημένες κάρτες, ανώνυμες κάρτες, πολλαπλά εισιτήρια). Οι κάτοχοι ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών επικυρώνουν τα εισιτήριά τους και στο δίκτυο του Προαστιακού.
6. Οι κάτοχοι ετησίων, εξαμηνιαίων, τριμηνιαίων καρτών, καθώς και ομάδες δικαιούχων όπως άνεργοι, μετακινούνται με επίδειξη των αντιστοίχων εγγράφων στους υπευθύνους της γραμμής των πυλών εκάστου σταθμού.
3. Η προσωποποίηση καρτών είναι μία πάγια διαδικασία και δεν έχει ημερομηνία λήξης. Ειδικά για την τρέχουσα περίοδο και μέχρι την 30.11.2017, οι πολίτες που επιθυμούν, μπορούν να καταθέτουν φακέλους και να αποστέλλεται η κάρτα στη διεύθυνση επιλογής τους ταχυδρομικά.
4. Ο ΟΑΣΑ ανακοινώνει ότι, από τις 16/11/2017, παύει ολοσχερώς τη χρήση (έκδοση, ακύρωση) χάρτινων εισιτηρίων και καρτών.
5. Από 16/11/2017 η πρόσβαση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του ΟΑΣΑ γίνεται μόνο με ισχύοντα ηλεκτρονικά μέσα κομίστρου (προσωποποιημένες κάρτες, ανώνυμες κάρτες, πολλαπλά εισιτήρια). Οι κάτοχοι ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών επικυρώνουν τα εισιτήριά τους και στο δίκτυο του Προαστιακού.
6. Οι κάτοχοι ετησίων, εξαμηνιαίων, τριμηνιαίων καρτών, καθώς και ομάδες δικαιούχων όπως άνεργοι, μετακινούνται με επίδειξη των αντιστοίχων εγγράφων στους υπευθύνους της γραμμής των πυλών εκάστου σταθμού.
Σε όλες τις πύλες (ανοιχτές ή κλειστές) θα παρευρίσκονται αρμόδιοι υπάλληλοι της ΣΤΑΣΥ που θα ελέγχουν και θα ενημερώνουν το κοινό. Στους σταθμούς με κλειστές πύλες θα υπάρχει μια τουλάχιστον ανοιχτή πύλη (ΑΜΕΑ), που θα επιδεικνύονται τα αντίστοιχα έγγραφα των ανωτέρω δικαιούχων.
Για τους πολίτες των ανωτέρω κατηγοριών, οι ετήσιες κάρτες θα αντικατασταθούν στο επόμενο διάστημα, είτε με τη διαδικασία της κατάθεσης δικαιολογητικών με φάκελο, είτε μέσω διαδικτύου μετά από έγκριση της ΑΠΔΠΧ.
7. Ο ΟΑΣΑ υπενθυμίζει ότι για την μαζική προσωποποίηση καρτών μέσω διαδικτύου έχει απευθύνει, εκ νέου, τα αρχικά υποβληθέντα αιτήματά του, από την προηγούμενη Τρίτη 07/11/2017, προς την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και αναμένει την απάντησή της σχετικά με:
α. Τη δυνατότητα αίτησης για προσωποποιημένες κάρτες μέσω διαδικτύου και παραλαβής των καρτών κατ’ οίκον.
β. Τη δυνατότητα μαζικών προσωποποιήσεων από μεγάλους φορείς.
γ. Τη δυνατότητα τήρησης στοιχείων για εξυπηρέτηση επιβατών κατόπιν συναίνεσης αυτών.
Καθώς η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα δεν έχει απαντήσει ακόμη, ο ΟΑΣΑ τελεί εν αναμονή της απάντησής της, έτσι ώστε να καταστήσει το σύστημα έκδοσης καρτών πιο φιλικό, μέσω διαδικτύου.
8. Κλείσιμο Πυλών: Ο ΟΑΣΑ ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα, 20/11/2017, θα αρχίσει σταδιακά το κλείσιμο των πυλών του δικτύου και συνεπώς οι επιβάτες, τόσο κατά την είσοδο, όσο και κατά την έξοδο μπορεί να συναντήσουν κλειστές πύλες.
7. Ο ΟΑΣΑ υπενθυμίζει ότι για την μαζική προσωποποίηση καρτών μέσω διαδικτύου έχει απευθύνει, εκ νέου, τα αρχικά υποβληθέντα αιτήματά του, από την προηγούμενη Τρίτη 07/11/2017, προς την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και αναμένει την απάντησή της σχετικά με:
α. Τη δυνατότητα αίτησης για προσωποποιημένες κάρτες μέσω διαδικτύου και παραλαβής των καρτών κατ’ οίκον.
β. Τη δυνατότητα μαζικών προσωποποιήσεων από μεγάλους φορείς.
γ. Τη δυνατότητα τήρησης στοιχείων για εξυπηρέτηση επιβατών κατόπιν συναίνεσης αυτών.
Καθώς η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα δεν έχει απαντήσει ακόμη, ο ΟΑΣΑ τελεί εν αναμονή της απάντησής της, έτσι ώστε να καταστήσει το σύστημα έκδοσης καρτών πιο φιλικό, μέσω διαδικτύου.
8. Κλείσιμο Πυλών: Ο ΟΑΣΑ ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα, 20/11/2017, θα αρχίσει σταδιακά το κλείσιμο των πυλών του δικτύου και συνεπώς οι επιβάτες, τόσο κατά την είσοδο, όσο και κατά την έξοδο μπορεί να συναντήσουν κλειστές πύλες.
Παράλληλα, στους σταθμούς που θα κλείνουν οι πύλες, θα υπάρχει υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση προσώπων που δεν έχουν λάβει ακόμα προσωποποιημένη κάρτα (π.χ. άνεργοι, ΑΜΕΑ, άλλοι δικαιούχοι). Το κλείσιμο των πυλών θα ολοκληρωθεί μέχρι τις 20.12.2017.
9. Κλείσιμο πυλών Αεροδρομίου: Από 20/11/2017 θα κλείσουν οι πύλες του ΑΣΣΚ Αεροδρομίου Αθηνών. Παράλληλα, θα υπάρχει επιτόπια εξυπηρέτηση των επιβατών.
10. Οι κάτοχοι χάρτινων εισιτηρίων μπορούν:
α. Εάν έχουν έως 10 εισιτήρια να προσέρχονται στα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ ΑΕ στον σταθμό της Ομόνοια ή στα Κεντρικά Γραφεία της ΟΣΥ ΑΕ (Παρνασσού 6, Άγιος Ιωάννης Ρέντης) για να τα ανταλλάξουν με ισοδύναμα προϊόντα ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
β. Οι κάτοχοι περισσότερων των 10 εισιτηρίων θα προσέρχονται από 20/11/2017 στα Κεντρικά Γραφεία του ΟΑΣΑ (Μετσόβου 15, Αθήνα) προκειμένου να τα ανταλλάξουν με ισοδύναμα προϊόντα ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
11. Δίκτυο πωλήσεων. Δημιουργείται δίκτυο πώλησης σε περίπτερα και άλλα σημεία. Από τα περίπτερα στα οποία εστάλησαν επιστολές συνεργασίας (900 επιστολές από Ιούνιο 2017 έως Σεπτέμβριο 2017) ανταποκρίθηκαν 200 περίπτερα, στα οποία δόθηκαν POS του ΟΑΣΑ. Το δίκτυο επεκτείνεται και θα φτάσει στα 600 σημεία.
12. Ο ΟΑΣΑ υπογραμμίζει ότι το Σύστημα των Δημόσιων Αστικών Συγκοινωνιών αλλάζει ριζικά σελίδα και εισέρχεται σε μια νέα περίοδο, η οποία αναμένεται να επιφέρει πολλαπλά οφέλη, τόσο στους επιβάτες, όσο και ευρύτερα στην Πολιτεία.
9. Κλείσιμο πυλών Αεροδρομίου: Από 20/11/2017 θα κλείσουν οι πύλες του ΑΣΣΚ Αεροδρομίου Αθηνών. Παράλληλα, θα υπάρχει επιτόπια εξυπηρέτηση των επιβατών.
10. Οι κάτοχοι χάρτινων εισιτηρίων μπορούν:
α. Εάν έχουν έως 10 εισιτήρια να προσέρχονται στα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ ΑΕ στον σταθμό της Ομόνοια ή στα Κεντρικά Γραφεία της ΟΣΥ ΑΕ (Παρνασσού 6, Άγιος Ιωάννης Ρέντης) για να τα ανταλλάξουν με ισοδύναμα προϊόντα ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
β. Οι κάτοχοι περισσότερων των 10 εισιτηρίων θα προσέρχονται από 20/11/2017 στα Κεντρικά Γραφεία του ΟΑΣΑ (Μετσόβου 15, Αθήνα) προκειμένου να τα ανταλλάξουν με ισοδύναμα προϊόντα ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
11. Δίκτυο πωλήσεων. Δημιουργείται δίκτυο πώλησης σε περίπτερα και άλλα σημεία. Από τα περίπτερα στα οποία εστάλησαν επιστολές συνεργασίας (900 επιστολές από Ιούνιο 2017 έως Σεπτέμβριο 2017) ανταποκρίθηκαν 200 περίπτερα, στα οποία δόθηκαν POS του ΟΑΣΑ. Το δίκτυο επεκτείνεται και θα φτάσει στα 600 σημεία.
12. Ο ΟΑΣΑ υπογραμμίζει ότι το Σύστημα των Δημόσιων Αστικών Συγκοινωνιών αλλάζει ριζικά σελίδα και εισέρχεται σε μια νέα περίοδο, η οποία αναμένεται να επιφέρει πολλαπλά οφέλη, τόσο στους επιβάτες, όσο και ευρύτερα στην Πολιτεία.
Το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου εκσυγχρονίζει ριζικά τον Όμιλο ΟΑΣΑ και δημιουργεί σύγχρονες συνθήκες με την εκτεταμένη χρήση των νέων τεχνολογιών.
Τα νέα ηλεκτρονικά προϊόντα κομίστρου, προσωποποιημένες και απρόσωπες κάρτες (ATH.ENA CARD) είναι μέσα κομίστρου μακράς διαρκείας, με χρόνο ζωής 10 έτη.
Τα πολλαπλά εισιτήρια (ATH.ENA TICKET) είναι επαναφορτιζόμενα μέσα κομίστρου και έχουν διάρκεια ζωής 1 έτους. Συνιστάται στο επιβατικό κοινό η διαρκής επαναφόρτιση και επαναχρησιμοποίησή τους.
ΝΕΑ ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 20/11/2017.
ΝΕΑ ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 20/11/2017.
- Χρόνος ζωής Κάρτας ΑΤΗ.ΕΝΑ Card: 10 έτη
- Χρόνος ζωής Κάρτας ΑΤΗ.ΕΝΑ Ticket: 1 έτος
- ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ: Στο εισιτήριο 10+1 μειώνεται η τιμή κατά 0,50 €, τιμή ανά εισιτήριο 1,23 (φθηνότερη επιλογή)
- ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗ: Στο 5πλό εισιτήριο μειώνεται η τιμή κατά 0,50 €, τιμή ανά εισιτήριο 1,3 (δεύτερη φθηνότερη επιλογή)
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΟΥ 2πλου ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ: Εισάγεται 2πλό εισιτήριο (μετ\' επιστροφής) με τιμή 2,7 ευρώ (τιμή ανά εισιτήριο 1,35)
- ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ (300 ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΣΤΑΣΥ, ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΚΑΙ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ. ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ)
- ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΟΣΥ (40 ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΑΣΥ
- ΌΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ 200 ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΧΘΕΙ POS TOY OAΣA. TO ΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ 600 ΣΗΜΕΙΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.
- ΓΙΑ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ 5 ΕΩΣ 15 ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΚΑΡΤΑΣ.