Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

Κωστής Χατζηδάκης: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ακούμε και ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν βλέπουμε



«Ηλεκτρονικό εισιτήριο ακούμε και ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν βλέπουμε», επισημαίνει ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ Κωστής Χατζηδάκης σε ερώτησή του προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρ. Σπίρτζη.

Ο Κ. Χατζηδάκης σημειώνει ότι ενώ ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από τον Ιανουάριο του 2017, το χρονοδιάγραμμα μετετέθη για τον Μάρτιο και μετά ο αρμόδιος Υπουργός διαβεβαίωσε πανηγυρικά ότι θα ξεκινήσει την 1η Ιουνίου. Ούτε όμως αυτό συνέβη.

Επίσης, αναφέρει ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ, ακόμα δεν έχει ξεκινάει η σχετική ενημερωτική καμπάνια του ΟΑΣΑ. Αυτό προκαλεί περαιτέρω ανησυχία, διότι υποδηλώνει ότι ούτε το Σεπτέμβριο θα εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Η εισαγωγή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, υπογραμμίζει ο Κωστής Χατζηδάκης, έχει ως κύριο στόχο την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής και της λαθρεπιβίβασης που εκτιμάται ότι επιφέρει απώλεια εσόδων περίπου 60 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο για τις αστικές συγκοινωνίες.

Αντιλαμβάνεται, λοιπόν, ο καθένας ότι το έργο αυτό– που εντάχθηκε στα ΣΔΙΤ και η σχετική σύμβαση υπεγράφη το 2014 – πρέπει να είναι μια σημαντικότατη προτεραιότητα για τον ΟΑΣΑ και το υπουργείο. Σημειώνεται ότι οι αστικές συγκοινωνίες τα τελευταία 2,5 χρόνια βουλιάζουν ξανά στα ελλείμματα και η μείωση των εσόδων από τα εισιτήρια και κάρτες ξεπερνά αθροιστικά το 35%

Ο Κωστής Χατζηδάκης με την ερώτησή του ρωτάει να μάθει τους λόγους που έχουν οδηγήσει στη νέα καθυστέρηση εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Επίσης ζητάει να ενημερωθεί για το νέο χρονοδιάγραμμα του ΟΑΣΑ και του υπουργείου καθώς και για το χρόνο που θα ξεκινήσει η σχετική ενημερωτική καμπάνια για τους πολίτες.