Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταργεί τις διαδικτυακές προσφορές με τα φθηνά εισιτήρια



Απόφαση να καταργήσει τις διαδικτυακές προσφορές για αγορές εισιτηρίων, καθώς και άλλες προσφορές για ομάδες επιβατών έλαβε πρόσφατε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ήδη από τις αρχές του Μαΐου τα φθηνά εισιτήρια που ξεκινούν από 9 ευρώ για το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν ήταν διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της εταιρίας.

Όπως αναγράφεται στην απόφαση του τμήματος τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας με ημερομηνία 5 Μαΐου, η οποία και δημοσιεύτηκε στο blog Το Στέκι της Έλξης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταργεί άμεσα τις ειδικές διαδικτυακές προσφορές των 9, 19 29 και 39 ευρώ (βρίσκοταν σε ισχύ από το 2011). Καταργούνται επίσης οι ειδικές προσφορές σε εισιτήρια μετ' επιστροφής των 20 και 25 ευρώ για σχολικές εκδρομές, καθώς και οι ειδικές προσφορές για μετακινήσεις αθλητικών ομάδων με τιμές 25, 30 και 35 ευρώ. Για τις μετακινήσεις τόσο των σχολείων όσο και των αθλητικών ομάδων θα ισχύει πλέον η γενική προσφορά για ομαδικές μετακινήσεις.

Η απόφαση αυτή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκάλεσε την αντίδραση της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, σύμφωνα με την οποία η κατάργηση των παραπάνω προσφορών «θα πλήξει τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (νέοι, άνεργοι, φοιτητές) που μέσω διαδικτύου έβρισκαν προσιτά εισιτήρια για να μετακινηθούν με το πλέον οικολογικό και οικονομικό μέσο μεταφοράς.»

Το timing της απόφασης προκαλεί ερωτηματικά αφού σε εξέλιξη βρίσκονται οι συνομιλίες μεταξύ της ηγεσίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στελεχών των ιταλικών σιδηροδρόμων για την επερχόμενη ιδιωτικοποίηση της εταιρείας. Σε συνδυασμό με την πρόσφατη απόφαση για δημιουργία εφαρμογής κράτησης εισιτηρίων από την ακόμα δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ξεκάθαρο «δωράκι» στους Ιταλούς νέους ιδιοκτήτες, είναι πλέον εμφανές ότι η σημερινή διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν δρα εις όφελος του δημοσίου.

Το αν τα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρουν ως πιόνια των Ιταλών ή επιδεικνύουν υπερβάλλων ζήλο από μόνοι τους δεν το ξέρουμε, το αποτέλεσμα όμως είναι το ίδιο για τους επιβάτες.

Προσωπική μας άποψη πάντως είναι ότι οι προσφορές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα επιστρέψουν (είτε με την ίδια είτε με άλλη μορφή) αφού ολοκληρωθεί η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας. Η νέα ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα θελήσει να εκμεταλλευτεί για λόγους marketing της προσφορές, δίνοντας τους τεράστια προβολή, και φυσικά η πλειοψηφία των μέσων θα έχει μέχρι τότε ξεχάσει ότι παρόμοιες προσφορές παρείχε και η δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ.