ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 24ΩΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14/04/16 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΙΣ 09.00 Π.Μ.
Η Διοίκηση στα πλαίσια της απόφασης του Κλαδικού Συμβουλίου στις 6/4/16 για τα οικονομικά-φορολογικά ζητήματα και το θέμα των ΑΔΗΜΕ ταξιμέτρων, αφού επεδίωξε να συναντήσει τον Ειδικό Γραμματέα Εσόδων και αντ’ αυτού συναντήθηκε με τον Διευθυντή του στις 7/4/2016 και συμφωνήσαμε σε άμεση συνάντηση με τον αρμόδιο σύμβουλο του λόγω του επείγοντος του ζητήματος.
Μέχρι σήμερα αυτό δεν έγινε.
Έχουμε από την μία, την δέσμευση του Αρμόδιου Αναπληρωτή Υπουργού, τόσο στο Προεδρείο, όσο και στην Βουλή για άμεση λύση του ζητήματος και από την άλλη την αδιαφορία των καθ΄ ύλην αρμοδίων – που συζητούν μόνο με τρεις κατασκευαστές - εισαγωγείς ταξιμέτρων - για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλο και περισσότεροι συνάδελφοι ανά την Ελλάδα από την μη δυνατότητα εύρυθμης λειτουργίας των ταξί τους, χωρίς αυτοί να ευθύνονται .
Για τον λόγω αυτό και στα πλαίσια της ομόφωνης γνώμης του Κλαδικού Συμβουλίου και της απόφασης του έκτακτου Δ.Σ. αποφασίστηκε 24ωρη απεργία την ΠΕΜΠΤΗ 14/4/16 ώστε να αναδείξουμε το ζήτημα που προέκυψε, από την μη έγκαιρη αντιμετώπιση του θέματος από την πολιτεία δηλώνοντας ότι δεν θα γίνουμε θύματα περίεργης αμέλειας συνδυαστικά με επιλεγμένες πολιτικές που εξοντώνουν τους αυτοαπασχολούμενους και τον ελληνικό λαό.
Μέχρι εδώ, δεν αντέχουμε άλλο.
ΖΗΤΑΜΕ
- Να μειωθεί ο ΦΠΑ στο 13%
- Να μειωθεί ο συντελεστής φορολόγησης 26% και ο αντίστοιχος προείσπραξης
- Να υπάρχει συμβατότητα εισφορών ΟΑΕΕ και εισοδήματος
- Αφορολόγητο στα 12.000 €
- Την παράταση των ταμειακών μηχανών μέχρι την έκδοση νέων ταμειακών και την ομαλοποίηση της αγοράς.
Με την κεκαλυμμένη απορρύθμιση που πάει να γίνει, μέσω αυτής της «περίεργης» απόφασης, σταδιακά οδηγούμαστε στην καρτελοποίηση του κλάδου με την «παρέμβαση» των μεγάλων που τον έχουν στοχεύσει αναγκάζοντας μας να παραδώσουμε τις άδειές μας.
Η πολιτική αυτή έχει ξεκινήσει από το 2010 εις βάρος του κλάδου μας, με σκοπό τον αφανισμό όλων των μικρομεσαίων ώστε να περάσουν τα σχέδια της Ε.Ε και της Διατλαντικής Εταιρικής Σχέσης Εμπορίου και Επενδύσεων, ή αλλιώς TTIP , για την καρτελοποίηση της αγοράς και την προώθηση των πολυεθνικών. Δηλώνουμε ότι αυτό δεν θα περάσει .
Αφού γίνουν όλα τα παραπάνω, και υποχρεωθούμε να βάλουμε νέες ΦΗΜ η κυβέρνηση πρέπει να εξασφαλίσει επιδότηση από το ΕΣΠΑ διότι ο κλάδος στην σημερινή εξαθλιωμένη οικονομική κατάσταση που βρίσκεται δεν μπορεί να σηκώσει το τεράστιο βάρος των 20.000.000 ευρώ.
ΚΑΝΕΝΑ ΤΑΞΙ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 05.00 Π.Μ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 05.00 ΠΜ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ.