Μετά από τρεις ημέρες χωμάτινων και ασφάλτινων ειδικών διαδρομών ολοκληρώθηκε το 13ο ιστορικό ράλι Ακρόπολις. Νικητές του αγώνα στην κατηγορία Sporting αναδείχτηκαν γι' ακόμα μία χρονιά οι «Lucky»-Fabrizia Pons έχοντας στα χέρια τους μία Lancia 037. Στη δεύτερη θέση της γενικής τερμάτισαν οι συμπατριώτες του, Enrico Brazzoli-Maurizio Barone, με την έτερη Lancia 037, οι οποίοι ουσιαστικά ήταν οι μόνοι που κατάφεραν να ανταγωνιστούν τους νικητές, αν και στις χωμάτινες επιφάνειες υστερούσαν σε σχέση με τις ασφάλτινες. Το βάθρο της γενικής κατάταξης συμπλήρωσαν οι Αυστριακοί Karl Wagner-Gerda Zauner με Porsche 911 SC.
Να σημειωθεί ότι τα πληρώματα που συμμετείχαν με διαφορετικό αυτοκίνητο στην άσφαλτο και διαφορετικό στο χώμα δεν προσμετρούσαν στη γενική κατάταξη, γιατί κατατάσσονται στις εγκαταλείψεις της προηγούμενης ημέρας. Γι΄ αυτό το λόγο ανάμεσα σε άλλους, οι Myrsell-Juntilla παρά το γεγονός ότι σημείωσαν σημαντικές επιδόσεις στα δύο σκέλη, δεν συμπεριλαμβάνονται στη γενική κατάταξη.
Τα πληρώματα που ανέβηκαν στο βάθρο της κατηγορίας Sporting...
Τα ελληνικά πληρώματα
Στην κατηγορία National, η οποία συμπεριλαμβάνει τα ελληνικά πληρώματα που τέθηκαν εκτός στη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου σύμφωνα με τον κανονισμό της FIA λόγω του ότι χρησιμοποιούσαν παλαιότερης χρονολογίας ζώνες ασφαλείας, καθίσματα και κράνη, νικητές του χωμάτινου αγώνα αναδείχθηκαν οι Αντώνης Γιοβάς-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με Audi 80 GT. Πολύ καλό αγώνα, επίσης, έκαναν και οι «χωμάτινοι» Δημήτρης Βαζάκας-Άρης Ιγγλέσης με Toyota Starlet, οι οποίοι τερμάτισαν στη δεύτερη θέση του χωμάτινου σκέλους. Η θέση αυτή, ωστόσο, ήρθε έπειτα από μεγάλες μάχες με τους Γιάννη Εδιπίδη-Γιάννη Γιώτη με Ford Escort, οι οποίοι εν τέλει τερμάτισαν τρίτοι με διαφορά μόλις 3,8δλ. Άτυχοι του αγώνα, οι Αντρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας που στο χωμάτινο σκέλος αγωνίστηκαν με Ford Escort MK1, αλλά ένα πρόβλημα στα μπουζί τους στέρησε τη διεκδίκηση της νίκης. Να σημειωθεί ότι οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης δεν εκκίνησαν στο χωμάτινο αγώνα λόγω προβλήματος στον κινητήρα του Ford Escort.
Να σημειωθεί ότι τα πληρώματα που συμμετείχαν με διαφορετικό αυτοκίνητο στην άσφαλτο και διαφορετικό στο χώμα δεν προσμετρούσαν στη γενική κατάταξη, γιατί κατατάσσονται στις εγκαταλείψεις της προηγούμενης ημέρας. Γι΄ αυτό το λόγο ανάμεσα σε άλλους, οι Myrsell-Juntilla παρά το γεγονός ότι σημείωσαν σημαντικές επιδόσεις στα δύο σκέλη, δεν συμπεριλαμβάνονται στη γενική κατάταξη.
Τα πληρώματα που ανέβηκαν στο βάθρο της κατηγορίας Sporting...
Τα ελληνικά πληρώματα
Στην κατηγορία National, η οποία συμπεριλαμβάνει τα ελληνικά πληρώματα που τέθηκαν εκτός στη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου σύμφωνα με τον κανονισμό της FIA λόγω του ότι χρησιμοποιούσαν παλαιότερης χρονολογίας ζώνες ασφαλείας, καθίσματα και κράνη, νικητές του χωμάτινου αγώνα αναδείχθηκαν οι Αντώνης Γιοβάς-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με Audi 80 GT. Πολύ καλό αγώνα, επίσης, έκαναν και οι «χωμάτινοι» Δημήτρης Βαζάκας-Άρης Ιγγλέσης με Toyota Starlet, οι οποίοι τερμάτισαν στη δεύτερη θέση του χωμάτινου σκέλους. Η θέση αυτή, ωστόσο, ήρθε έπειτα από μεγάλες μάχες με τους Γιάννη Εδιπίδη-Γιάννη Γιώτη με Ford Escort, οι οποίοι εν τέλει τερμάτισαν τρίτοι με διαφορά μόλις 3,8δλ. Άτυχοι του αγώνα, οι Αντρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας που στο χωμάτινο σκέλος αγωνίστηκαν με Ford Escort MK1, αλλά ένα πρόβλημα στα μπουζί τους στέρησε τη διεκδίκηση της νίκης. Να σημειωθεί ότι οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης δεν εκκίνησαν στο χωμάτινο αγώνα λόγω προβλήματος στον κινητήρα του Ford Escort.
Οι νικητές στην RegularityΕκπληκτικά σταθεροί από την πρώτη ημέρα ήταν οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας με Porsche 911 του 1965, που τελικά επικράτησαν στην κατηγορία Regularity. Ήταν μια διάκριση που το πλήρωμα αναζητούσε διακαώς εδώ και 11 χρόνια, ώστε να κάνει 2 τις νίκες του στον εθνικό ιστορικό μας αγώνα. Χαρακτηριστικό της εκπληκτικής προσπάθειας του πληρώματος το γεγονός πως σε 29 από τις 43 ειδικές διαδρομές που περιλάμβανε ο δύσκολος φετινός αγώνας, δεν έχασαν πάνω από ένα δευτερόλεπτο από τον δοθέντα ιδανικό χρόνο!
Οι νικητές στην κατηγορία Regularity Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας...
Οι νικητές στην κατηγορία Regularity Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας...
Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με BLMC Mini του 1978, ενώ το βάθρο της συμπλήρωσαν οι νικητές του 2012 και 2013 Ιάσωνας Φωτόπουλος – Ανδρέας Περίδης με Alfa Romeo 2000 GT Veloce.
Είχε θέαμα και φέτος το ιστορικό ράλι Ακρόπολις...
Την τρίτη θέση στην Sporting κατέκτησαν οι Karl Wagner-Gerda Zauner με Porsche 911 SC...
Στην δεύτερη θέση της Regularity τερμάτισαν οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με BLMC Mini...
Ιάσωνας Φωτόπουλος και Ανδρέας Περίδης με Alfa Romeo 2000 GT Veloce κατέκτησαν την 3η θέση...
Την τρίτη θέση στην Sporting κατέκτησαν οι Karl Wagner-Gerda Zauner με Porsche 911 SC...
Στην δεύτερη θέση της Regularity τερμάτισαν οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με BLMC Mini...
Ιάσωνας Φωτόπουλος και Ανδρέας Περίδης με Alfa Romeo 2000 GT Veloce κατέκτησαν την 3η θέση...