Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Η σημειολογία μιας ανακοίνωσης



ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗ

ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΑΓΟΡΑ
ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ   
                                                                   
Οι επιβάτες που επιθυμούν αγορά εισιτηρίων μπορούν να περάσουν χωρίς εισιτήριο. Ο Ιανουάριος δεν τέλειωσε ακόμα αλλά αυτή είναι η φράση της χρονιάς.
Ρώτησε τον εαυτό σου: Επιθυμείς να αγοράσεις εισιτήριο; Αν ναι, οι αγαπητοί εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες σου επιτρέπουν να μετακινηθείς δωρεάν. Αν όχι, και πάλι δωρεάν θα μετακινηθείς, το κρίμα όμως στο λαιμό σου.
Μόνοι άτυχοι όσοι επιθυμούν επαναφόρτιση. Ανάλογα βέβαια του πόσο βαθιά είναι η επιθυμία. Γιατί μετά από λίγο αισθάνεσαι και κορόιδο αν είσαι ο μόνος που πληρώνει.
Η ανακοίνωση έχει αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της σε ολοένα και περισσότερους σταθμούς καθώς το απόθεμα ηλεκτρονικών εισιτηρίων εξαντλείται. Το περίεργο θα ήταν αν η ζήτηση είχε προβλεφθεί και η προμήθεια ανταλλακτικών να είχε γίνει εγκαίρως. Αν υπήρχε η στοιχειώδης οργάνωση και προγραμματισμός προκειμένου όλα να εξελιχθούν ομαλά.

Εργαζόμενοι στα αμαξοστάσια σαμποτάρουν τα Λεωφορεία;



Πολύ σοβαρές καταγγελίες εναντίον εργαζόμενων της ΟΣΥ έκανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης μέσα στη Βουλή. Ο υπουργός μίλησε για κυκλώματα εργαζομένων τα οποία δηλώνουν ψεύτικες βλάβες στα λεωφορεία αλλά ακόμα και για εργαζόμενους οι οποίοι προκαλούν οι ίδιοι βλάβες ώστε τα λεωφορεία να μη βγαίνουν στους δρόμους.

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Με τη συμμετοχή ιδιωτών όλες οι μελλοντικές επεκτάσεις του Μετρό



Με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημοσίου – Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) αναμένεται να κατασκευαστούν όλες οι μελλοντικές επεκτάσεις του Μετρό, με την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 να αποτελεί ίσως το τελευταίο 100% δημόσιο έργο επέκτασης του Μετρό της Αθήνας.


Σε δηλώσεις του από τη Θεσσαλονίκη με αφορμή την άφιξη του μετροπόντικα στο σταθμό της Καλαμαριάς, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σπίρτζης αναφέρθηκε στην κατασκευή των επεκτάσεων αυτών μέσω ΣΔΙΤ ως ειλημμένη απόφαση όταν ρωτήθηκε για το πώς θα κατασκευαστούν οι επεκτάσεις του Μετρό της Θεσσαλονίκης:

Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Απεργία ΜΜΜ: Χωρίς μετρό, ΗΣΑΠ, τρόλεϊ, τραμ και λεωφορεία τη Δευτέρα.



Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αντιδρώντας στοπολυνομοσχέδιο. Όπως ανακοίνωσαν τα Σωματεία εργαζομένων σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ, προχωρούν σε 24ωρη απεργία.
Σε ανακοινώσεις τους, οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν, μεταξύ άλλων, πως το «εκτρωματικό πολυνομοσχέδιο διαλύει τα τελευταία υπολείμματα κοινωνικού κράτους, που είχαν διασωθεί από την 7χρονη μνημονιακή θύελλα και επιδιώκει τον περιορισμό του συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος της απεργίας» και καλούν τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν δυναμικά στις πορείες διαμαρτυρίας, «διατρανώνοντας την αντίθεσή τους στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης».

Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Τι αλλάζει στην καθημερινότητα των 40.000 εργαζομένων των ΔΕΚΟ, λόγω ένταξης στο υπέρ-Ταμείο


Η ώρα της αλήθειας για τις ΔΕΚΟ έφτασε. Η μεταβίβαση 14 μικρών και μεγάλων κρατικών επιχειρήσεων στο υπέρ-Ταμείο, όπως προβλέπει το πολυνομοσχέδιο - σκούπα που κατατέθηκε στη Βουλή, σημαίνει ότι ο ελεγχόμενος από τους δανειστές νέος φορέας γίνεται και τυπικά, ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας, με περίπου 40.000 εργαζόμενους.

Τα «αγκάθια» που παραμένουν τη νέα χρονιά στο σύστημα έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων.



Η εικόνα στους τρεις μεγαλύτερους σταθμούς του Μετρό στο κέντρο της Αθήνας, Σύνταγμα-Πανεπιστήμιο-Ομόνοια, παρουσίαζεται σαφώς καλύτερη σε σχέση με τις ουρές για την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου που σχηματίζονταν το προηγούμενο έτος.
Ωστόσο, στις αρχές του νέου έτους όλα δείχνουν ότι γενικότερα η κατάσταση παραμένει χαοτική.

ΟΑΣΑ: Σε εφαρμογή η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για τις προσωποποιημένες κάρτες.



Θέμα χρόνου είναι η λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών από τον ΟΑΣΑ που θα επιλύσει το γόρδιο δεσμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και θα απαλλάξει τους πολίτες από την ταλαιπωρία της αναμονής στα εκδοτήρια και της αποστολής φακέλων. Πηγές στον Οργανισμό αναφέρουν ότι η λειτουργία της ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων θα ξεκινήσει άμεσα και θα ισχύσει και για τις ειδικές και ευπαθείς ομάδες πληθυσμού όπως είναι οι περίπου 40.000 ΑΜΕΑ, οι ένστολοι αλλά και οι άνεργοι για τους οποίους δεν υπάρχουν ακόμη σαφή στοιχεία για τον αριθμό τους.

Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

Εντυπωσιακή η αύξηση στην επιβατική κίνηση έφερε το Ηλεκτρονικό Εισιτήριο


Αν το τέλος του 2017 ήταν καθοριστικό για την επικράτηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, η χρονιά που έρχεται κρύβει ακόμα μεγαλύτερες προκλήσεις. Η εξοικείωση του επιβατικού κοινού, που σχεδόν επιβλήθηκε το τελευταίο τρίμηνο του έτους, είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος. Η απόλυτη εφαρμογή όμως του «έξυπνου» συστήματος, που θα φέρει και τα επιζητούμενα οικονομικά οφέλη στον ΟΑΣΑ, ο οποίος υπάγεται πια στο Υπερταμείο, γεγονός που εισάγει στη συζήτηση τον όρο βιωσιμότητα, συνεπάγεται κλείσιμο των πυλών, «προσωποποίηση» όσων δικαιούνται μειωμένο κόμιστρο, αλλά και έλεγχο στις οδικές συγκοινωνίες όπου και παρατηρείται η μεγαλύτερη αιμορραγία.

Video από τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα των Βαλκανίων και τους νέους σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Τιθορέα.


Σιγά – σιγά ο σιδηρόδρομος επανακτά τη δυναμική του με την ολοκλήρωση των έργων στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα.
Χθες, 8/1/18, πραγματοποιήθηκε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων στη διαδρομή Τιθορέα – Λιανοκλάδι, η οποία θα δοθεί σε εμπορική χρήση στις αρχές Φεβρουαρίου και με ηλεκτροκίνηση έως τον Απρίλιο.

ΟΑΣΑ: Δεν υπήρξε καμία διαρροή προσωπικών δεδομένων


Σε σχέση με τη διακινούμενη φημολογία σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περί δήθεν απώλειας προσωπικών δεδομένων πολιτών από τον ΟΑΣΑ, ο Οργανισμός για την αποκατάσταση της αλήθειας, έναντι της δημιουργικής φαντασίας των διακινητών της «είδησης», ενημερώνει:



Α. Δεν υπήρξε ποτέ διαρροή ή απώλεια προσωπικών δεδομένων πολιτών, καθώς ο ΟΑΣΑ δεν διαθέτει τέτοια στοιχεία.

Β. Υπήρξε εμπρησμός εγκαταστάσεων του Οργανισμού, στις 2 Δεκεμβρίου 2017, στο σταθμό της Καλλιθέας, όπου εκτός της υλικοτεχνικής υποδομής, καταστράφηκε και ένας αριθμός φακέλων καρτών προς έκδοση από συνδικαλιστικούς φορείς.

Γ. Ο ΟΑΣΑ έχει δρομολογήσει τη διαδικασία έκδοσής τους, η οποία προχωρά κανονικά και χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας ευφάνταστων διακινητών fake news.

Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς αναληθή.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Από την επίθεση στα γραφεία του ΗΣΑΠ, καταστράφηκαν 3.000 φάκελοι με στοιχεία πολιτών, για το ηλεκτρονικό εισιτήριο



Καταστράφηκαν 3.000 προσωποποιημένες κάρτες ηλεκτρονικού εισιτηρίου έπειτα από δολιοφθορά την οποία αποσιώπησε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών - Διπλή ταλαιπωρία για τους επιβάτες που πρέπει να προσκομίσουν ξανά τα πιστοποιητικά - Τα στοιχεία δεν υπεκλάπησαν, απαντά ο ΟΑΣΑ

Σφοδρή καραμπόλα στην Εθνική Οδό: Σύγκρουση λεωφρορείου με ΙΧ και φορτηγό!



Καραμπόλα τριών οχημάτων σημειώθηκε λίγο μετά τις 13:00 τη Δευτέρα στην παλιά εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου.

Σύμφωνα με πληροφορίες αστικό λεωφορείο συγκρούστηκε με ένα ΙΧ κι ένα φορτηγό με αποτέλεσμα να τραυματιστούν επτά άτομα, τα οποία κάθονταν στο πίσω μέρος του λεωφορείου.ο τροχαίο σημειώθηκε στο ρεύμα προς Κόρινθο, στο ύψος της Χαλυβουργικής.

Έπιασαν δουλειά οι «εκπαιδευτές» ηλεκτρονικού εισιτήριου.



Ειδικούς «εκπαιδευτές» που κατευθύνουν το επιβατικό κοινό στην αγορά του κατάλληλου ηλεκτρονικού εισιτηρίου επιστράτευσε ο ΟΑΣΑ σε μια προσπάθεια να μαζέψει το… αλαλούμ που έχει προκληθεί τους τελευταίους μήνες.

Πόσο δημόσιες είναι τελικά οι αστικές συγκοινωνίες;


Για τα περισσότερα κόμματα αλλά και για την πλειοψηφία του πληθυσμού, η διατήρηση του «δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών» είναι αδιαπραγμάτευτη ενώ ακόμα και η παραμικρή σκέψη ιδιωτικοποίησής τους αποτελεί αιτία πολέμου.

Αυτοί είναι οι σιδηροδρομικοί σταθμοί που μένουν εκτός λειτουργίας από την 1η Φεβρουαρίου.


Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί, Αμφίκλεια, Λιλαία και Μπράλου, θα βρίσκονται από την 1η Φεβρουαρίου εκτός λειτουργίας εξυπηρέτησης των σιδηροδρομικών δρομολογίων λόγω της έναρξης λειτουργίας της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα- Λιανοκλάδι.

Εικόνες από την επιθεώρηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα –Λιανοκλάδι.


​​
Χθες 08-01-2017 ​ πραγματοποιήθηκε επιθεώρηση της νεας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορεας -Λιανοκλαδι καθώς και των νέων σταθμών σε Τιθορέα και Λιανοκλάδι.

Παρόν ο υπουργός​ Μεταφορών και Υποδομών κ. Σπίρτζης,​ βουλευτές της περιφέρειας, οι ​ διοικήσεις ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, οι τοπικές​ δημοτικές αρχές, ​η πρόεδρος κ. Τσιαπαρίκου και ο αντιπρόεδρος κ. Γεωργόπουλος της Ρυθμιστική Αρχής​ Σιδηροδρόμων και στελέχη των κατασκευαστικών εταιρειών.

Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

Προωθείται η εγκατάσταση WiFi σε Λεωφορεία, Τρόλεϊ και Τραμ



Δράση για τη δημιουργία δικτύου Wi-Fi στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας προωθεί Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής.

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Κάν’ το όπως η Μαδρίτη.



«Αλλος παιδί δεν έκανε παρά η Μαριώ τον Γιάννη», θυμίζει η υπόθεση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Ηλεκτρονικό Εισιτήριο: Πότε και πώς θα κλείσουν οι πύλες στο μετρό



Σταδιακά, ενώ αρχικά προβλέπονταν για το τέλος Δεκεμβρίου, θα κλείσουν οι πύλες στους σταθμούς του μετρό, υπό τον φόβο των βανδαλισμών και της ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού. Η «πρώτη» και «δεύτερη» προτεραιότητα και τα χρονοδιαγράμματα.

Διώξεις για μίζες άνω των 200.000 ευρώ για έργα του μετρό



Ποινική δίωξη σε βάρος των εκπροσώπων δύο εταιριών που μετείχαν στην Κοινοπραξία Συμβούλων Μετρό Ελλάδος, άσκησε η εισαγγελία Πρωτοδικών μετά από ενδείξεις για δωροδοκία κρατικών υπαλλήλων.