Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Τέλος στις άδειες κυκλοφορίας σε λευκό χαρτί Έρχεται η λύση μέσα στον Απρίλιο, σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών


Υποχρεωτικό το ΠΕΙ για τους επαγγελματίες οδηγούς
Όσοι έχουν αγοράσει αυτοκίνητο, καινούργιο ή μεταχειρισμένο τα τελευταία χρόνια έχουν πάρει για άδεια κυκλοφορίας ένα απλό λευκό χαρτί, μια μηχανογραφημένη εκτύπωση με μια σφραγίδα που το καθιστά επίσημο έγγραφο.
Ο λόγος είναι πολύ απλός: δεν υπάρχει το ειδικό πράσινο έντυπο που κανονικά συνοδεύει κάθε όχημα ως άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο, το λευκό αυτό έντυπο να φθείρεται ή να χάνεται εύκολα, λόγω ακριβώς του ότι είναι ένα απλό λεπτό χαρτί.
Μοναδικές εξαιρέσεις που παίρνουν το κανονικό πράσινο έντυπο είναι οι ιδιοκτήτες φορτηγών και όσοι πρόκειται - αποδεδειγμένα - να ταξιδέψουν με το όχημά τους στο εξωτερικό.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής, στελέχη του υπουργείου Μεταφορών διαβεβαιώνουν πως από τις 21 Απριλίου οι νέες άδειες κυκλοφορίας θα εκδίδονται στα πράσινα έντυπα και όχι σε λευκό χαρτί, καθώς αναμένεται μέχρι τότε να έχει ολοκληρωθεί η σχετική προμήθεια υλικού από το υπουργείο Υποδομών.
Ήδη από τον περασμένο Νοέμβριο ανατέθηκε στη μειοδότρια εταιρεία (του τρίτου και τελευταίου άγονου διαγωνισμού που έγινε τον Οκτώβριο), η εκτύπωση 3.200.000 εντύπων αδειών κυκλοφορίας, τα οποία επρόκειτο να παραδοθούν τον Φεβρουάριο, αλλά τελικώς καθυστέρησαν και το υλικό θα είναι διαθέσιμο τον Απρίλιο.
Όσον αφορά τις άδειες που έχουν ήδη εκδοθεί σε λευκά χαρτιά, δεν υπάρχει ακόμη καμία πρόβλεψη, καθώς ο αριθμός τους θεωρείται πολύ μεγάλος.
Η αντικατάστασή τους πιθανότατα θα γίνει σε δεύτερο χρόνο και σταδιακά (π.χ. στις μεταβιβάσεις λόγω αγοροπωλησίας), καθώς αποφασίστηκε από το υπουργείο Υποδομών πρώτα να εξομαλυνθεί η κατάσταση στην έκδοση των νέων αδειών.

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Σιδηροδρομική Εγνατία: Εκμετάλλευση της γεωπολιτικής και γεωγραφικής θέσης της χώρας λέει ο Σπίρτζης.



Την έμφαση του Υπουργείου στα σιδηροδρομικά έργα τόνισε ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξη του στο TV100.

Όπως είπε "η χώρα χρειάζεται ένα μεγάλο πρόγραμμα δημόσιων υποδομών και ιδιωτικών υποδομών, προκειμένου να πολεμήσουμε το μεγάλο πρόβλημα της ανεργίας,
να ολοκληρώσουμε τις υποδομές της χώρας, και αυτό κάνουμε, δίνουμε έμφαση στις σιδηροδρομικές υποδομές και στα μέσα σταθερής τροχιάς.

Δημοσιονομική «βόμβα» οι συμβάσεις παραχώρησης



Σκληρά παζάρια με τη Eurostat, για να μη συμπεριληφθεί το κόστος οδικών αξόνων και ΣΔΙΤ σε χρέος και έλλειμμα. Η εμπειρία άλλων κρατών της ΕΕ που αντιμετώπισαν ανάλογα θέματα. Άγνωστη η συνολική δαπάνη για τους πέντε αυτοκινητόδρομους που κατασκευάζονται.

Θέμα εβδομάδων είναι η τελική απόφαση της Eurostat για το αν θα συμπεριληφθούν τελικά στο δημόσιο χρέος και στο έλλειμμα τα δισεκατομμύρια που έχουν δαπανηθεί τα τελευταία χρόνια για τους οδικούς άξονες που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης.

Μάλιστα, την προηγούμενη εβδομάδα, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα (με τη συμμετοχή στελεχών της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, του Γενικού Λογιστηρίου, της Τράπεζας της Ελλάδος και των υπουργείων Υποδομών και Οικονομίας) η δεύτερη συνάντηση για το θέμα, τα στελέχη της Eurostat άκουσαν με έκπληξη τους διευθυντές του υπουργείου Υποδομών να υποστηρίζουν πως δεν γνωρίζουν το τελικό κόστος των πέντε οδικών έργων (μαζί με απαλλοτριώσεις, αποζημιώσεις προς εργολήπτες κ.λπ.).

Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

Αλλάζουν όλα σε λεωφορεία και τρόλεϊ από τη Δευτέρα 21 Μαρτίου


Σημαντικές αλλαγές και εκπλήξεις,που θα αλλάξουν την εμπειρία του επιβάτη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (λεωφορεία και τρόλεϊ) της Αθήνας,έρχονται από την Δευτέρα 21 Μαρτίου,σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ.
Στην τελική ευθεία βρίσκεται το έργο κατασκευής της
Τηλεματικής ΟΑΣΑ και υπολογίζεται, με βάση τη δέσμευση του αναδόχου, πως στις 21 Μαρτίου 2016 θα ξεκινήσει η εφαρμογή του και το σύστημα θα βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία εντός του Απριλίου.

Αντικείμενο του έργου είναι η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου συστήματος τηλεματικής για τα αστικά λεωφορεία και τα τρόλεϊ με σκοπό την πληροφόρηση των επιβατών, τη διαχείριση του στόλου και εποπτεία του συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ.

Το έργο ολοκληρώνεται με εντατικούς ρυθμούς.
Μέχρι σήμερα:
Έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση του τηλεματικού εξοπλισμού σε 1.800 οχήματα
Έχουν ολοκληρωθεί οι υποδομές και έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση οθονών πληροφόρησης σε 700 στάσεις
Διαβάστε τι περιλαμβάνει το σύστημα και πως λειτουργεί

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

Συγκοινωνία ή αυτοκίνητο; Εσείς επιλέγετε...

ΑΠΟΦΑΣΗ-ΒΟΜΒΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ: ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ



Με δεύτερη απόφαση οι αρεοπαγίτες αναγνώρισαν ευθύνη σε 41χρονο οδηγό νταλίκας για τον θάνατό του (εν ώρα εργασίας) επειδή δεν φορούσε ζώνη

Αλλάζει άρδην ο χάρτης των δικαιωμάτων που απολαμβάνουν εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος, με δύο αποφάσεις-βόμβα του Αρείου Πάγου που ανατρέπουν πολλά από τα έως σήμερα νομικά κεκτημένα των ιδιωτικών υπαλλήλων. Πλέον η ζυγαριά της Δικαιοσύνης γέρνει επικίνδυνα κατά των εργαζομένων, καθώς η σχετική νομολογία των δικαστηρίων που μέχρι τώρα τους προστάτευε σε περιπτώσεις εργατικών ατυχημάτων, σκληραίνει επικίνδυνα με τη βούλα του Αρείου Πάγου.

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Ελλείμματα 24,5 εκατ. ευρώ σε μετρό, τραμ και ΗΣΑΠ για το '15.


Στο ποσό των 24,5 εκατομμυρίων ευρώ ανήλθαν τα ελλείμματα της εταιρίας «Σταθερές Συγκοινωνίες» για το 2015, όπως ενημέρωσε την Βουλή ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Παναγιώτης Βόγκας.                                                             Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο οι κύριες αιτίες των ελλειμμάτων αυτών είναι η γενικότερη οικονομική κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα που μειώνει το αριθμό των διακινούμενων επιβατών, η αύξηση της εισιτηριοδιαφυγής, η μείωση των τιμών των εισιτήριων που έγινε τον Σεπτέμβριο του 2014 και η αύξηση του ΦΠΑ κατά 10 μονάδες.

Σημειώνεται ότι οι σταθερές συγκοινωνίες (Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ) τόσο το 2013 όσο και το 2014 κατέγραψαν κέρδη δίχως μάλιστα να λάβουν κρατική επιχορήγηση .
Η Βουλή επίσης ενημερώθηκε ότι για το διάστημα από τις 29 Ιουνίου του 2015 έως και τις 13 Ιουλίου του ίδιου έτους, όταν δηλαδή επιτρεπόταν η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς χωρίς εισιτήριο, η απώλεια εσόδων για τις συγκοινωνιακές εταιρίες ανήλθε σε 9.500.000 ευρώ

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

«Σκηνές» τέχνης τρεις σταθμοί του ΜΕΤΡΟ



Σε «σκηνές» τέχνης και πολιτισμού μετατρέπονται οι σταθμοί του δικτύου των Σταθερών Συγκοινωνιών, καθώς η εταιρεία, ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων μεγάλων μητροπολιτικών σιδηροδρόμων (Λονδίνο, Παρίσι, Νέα Υόρκη, κλπ) οργανώνει το πρόγραμμα «MetroStages», μέσα από το οποίο θα φιλοξενεί σε σταθμούς της νέους καλλιτέχνες.
Το πρόγραμμα «MetroStages» θα λειτουργήσει πιλοτικά στους σταθμούς «Σύνταγμα», «Ομόνοια» και «Πειραιάς», με στόχο να επεκταθεί σύντομα και σε άλλους σταθμούς του δικτύου της ΣΤΑΣΥ και σε αυτό θα μπορούν να συμμετάσχουν καλλιτέχνες ή ομάδες καλλιτεχνών που ασχολούνται με τη μουσική, το τραγούδι, το θέατρο, τα εικαστικά ή τη φωτογραφία και επιθυμούν να παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο επιβατικό κοινό.

ΟΑΣΑ: Φωτογραφική έκθεση «ΔΕΝ ΛΗΣΜΟΝΩ…….. Μία εικόνα χίλιες λέξεις», σε εννιά σταθμούς μετρό της πόλης


 «ΔΕΝ ΛΗΣΜΟΝΩ…….. Μία εικόνα χίλιες λέξεις» ΣΠΑΝΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΘΗΡΙΩΔΙΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΕ ΕΝΝΕΑ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΠΑΝΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΘΗΡΙΩΔΙΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΕ ΕΝΝΕΑ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ Η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «ΔEN ΛΗΣΜΟΝΩ», διοργανώνει μία πολύμορφη εκδήλωση με σημαντικό και σπάνιο φωτογραφικό υλικό.

Έκθεση φωτογραφίας με θέμα τη γερμανική βαναυσότητα σε 9 σταθμούς του Μετρό


Σε συνεργασία με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «ΔEN ΛΗΣΜΟΝΩ» (αγνώστων λοιπών στοιχείων) η ΣΤΑΣΥ οργανώνει φωτογραφική έκθεση σε 9 σταθμούς του Μετρό με θέμα τη «γερμανική βαναυσότητα» κατά την κατοχή. Η έκθεση θα διαρκέσει από τις 29 Φεβρουαρίου έως τις 3 Μαρτίου 2016 και θα πραγματοποιηθεί στους σταθμούς Ελληνικό, Άγιος Δημήτριος, Σύνταγμα, Μοναστηράκι, Εθνική Άμυνα, Αγία Παρασκευή, Άγιος Αντώνιος, Περιστέρι και Αιγάλεω του Μετρό. Αντιγράφουμε το ασυνήθιστα συναισθηματικά φορτισμένο Δελτίο Τύπου της ΣΤΑΣΥ χωρίς περαιτέρω σχολιασμό:

Η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «ΔEN ΛΗΣΜΟΝΩ», διοργανώνει μία πολύμορφη εκδήλωση με σημαντικό και σπάνιο φωτογραφικό υλικό.

Προαστιακός Αθήνας: Παραδίδεται τον Μάρτιο ο σταθμός ΖΕΦΥΡΙ



Τον Μάρτιο αναμένεται να παραδοθεί σε λειτουργία σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΡΓΟΣΕ ο νέος Προαστιακός σταθμός της Αθήνας στο ΖΕΦΥΡΙ. Το έργο είναι σχεδόν ολοκληρωμένο και θα ενταχθεί στη γραμμή Κιάτο-Αεροδρόμιο. Ο σταθμός ΖΕΦΥΡΙ κατασκευάζεται μέσω της εργολαβίας της Β` φάσης ανάπτυξης του Θριάσιου Πεδίου.


Η χρηματοδότηση του έργου καλύφθηκε από το ΕΣΠΑ 2007-2013 και εκτιμήθηκε σε 7,818,979.83 ευρώ μέσω του Ε.Π Ενίσχυση Υποδομών Προσπελασιμότητας - Ενέργειας" του Ε.Π. "Αττική" και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Ο σταθμός βρίσκεται επί της Αττικής Οδού ενδιάμεσα στους σταθμούς ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ και ΣΚΑ/ΑΧΑΡΝΑΙ και θα είναι ο μοναδικός "υπόγειος σταθμός" του δικτού του Προαστιακού καθώς βρίσκεται μέσα σε cut&cover της Αττικής Οδού.

Τα τρία «αγκάθια» για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.


Αρκετά είναι τα «αγκάθια» της αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τα όσα αφήνουν να εννοηθούν οι υποψήφιοι επενδυτές. Ειδικότερα: -Είναι φανερό ότι κανένας δεν θέλει το επιβατικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρά την προίκα των 50 εκατ. από τις άγονες γραμμές. Οι περισσότεροι θεωρούν ότι το επιβατικό έργο θα παραμείνει ζημιογόνο.

Γιατί κάποιοι σταθμοί του Μετρό συγκεντρώνουν τόσους λίγους επιβάτες;



Η καθημερινή εικόνα του σταθμού Ελαιώνα

Στους «δείκτες ποιότητας λειτουργίας» που ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ περιλαμβάνεται και η μέση ημερήσια επιβατική κίνηση των σταθμών του Μετρό. Όπως είναι φυσικό, οι περισσότεροι σταθμοί που βρίσκονται στο κέντρο της πόλης είχαν την υψηλότερη επιβατική κίνηση με πάνω από 17.000 επιβάτες ημερησίως.
Έξω από το κέντρο της Αθήνας όμως κάποιοι σταθμοί βρίσκονται ψηλά στη λίστα της επιβατικής κίνησης και κάποιοι στον πάτο. Γιατί συμβαίνει αυτό; Υπάρχουν διάφορες αιτίες
Λόγω θέσης του σταθμού Ο σταθμός με τη χαμηλότερη επιβατική κίνηση είναι ο σταθμός του Ελαιώνα που καθημερινά εξυπ ηρετεί μόνο 2878 επιβάτες. Αν και κατά το παρελθόν υπήρχαν σχέδια για ανάπλαση της περιοχής (κατασκευή γηπέδου ΠΑΟ, εμπορικού κέντρου, κεντρικού σταθμού ΚΤΕΛ) προς το παρόν ο σταθμός παραμένει «στη μέση του πουθενά» περιμένοντας μία μελλοντική ανάπτυξη του Ελαιώνα.

1992-2016: Το χρονικό ανάπτυξης του Μετρό της Αθήνας.



Πριν από 24 χρόνια ξεκίνησε το νέο κεφάλαιο στην ανάπτυξη Μητροπολιτικού Σιδηρόδρομου στην Αθήνα. Το 1992 ξεκίνησαν οι πρώτες εργασίες για την κατασκευή των πρώτων τμημάτων της γραμμής 2 και 3.
Στις αρχές του 2000 λειτούργησαν τα τμήματα Σεπόλια-Σύνταγμα της γραμμής 2 και Σύνταγμα-Εθνική Άμυνα της γραμμής 3. Λίγους μήνες αργότερα προστέθηκε το τμήμα Σύνταγμα-Δάφνη της γραμμής 2. Παράλληλα προχωρά η πρώτη επέκταση του δικτύου προς το Αιγάλεω.
Το 2001 με την ευκαιρία των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 δημοπρατούνται σε χρόνο ρεκόρ 3 νέες επεκτάσεις. Το καλοκαίρι του 2004 ολοκληρώνονται και λειτουργούν οι επεκτάσεις της γραμμής 3 Εθνική Άμυνα-Δουκ.Πλακεντίαςμε την προσθήκη και του τμήματος του Προαστιακού μέχρι το Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος και οι επεκτάσεις της γραμμής 2 Δάφνη-Άγιος Δημήτριος και Σεπόλια-Άγιος Αντώνιος.

Ραγδαία μείωση της επιβατικής κίνησης του μετρό



Ελεύθερη πτώση κατέγραψε η επιβατική κίνηση του μετρό το 2015, κατά τη διάρκεια του οποίου στους συρμούς του επιβιβάστηκαν σχεδόν 40 εκατ. λιγότεροι επιβάτες σε σχέση με το 2014.

Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) παρέλειψε να ανακοινώσει τα συγκριτικά στοιχεία, τα επίσημα στατιστικά θέλουν τις γραμμές 2 και 3 του μετρό να έχουν εξυπηρετήσει συνολικά 143.968.172 επιβάτες την προηγούμενη χρονιά, έναντι 180.439.000 επιβατών το 2014.

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

ΕΣΠΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (ΣΤΑΣΥ ΑΕ)-(ΟΣΥ ΑΕ)


Βελτίωση του Συστήματος Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής
Προσθήκη στα Προγράμματά μου
Υλοποίηση δράσεων βελτίωσης του συστήματος αστικών συγκοινωνιών, με στόχο τον έλεγχο και τη μείωση των αρνητικών επιπτώσεων των αστικών μεταφορών στο περιβάλλον στο πλαίσιο της ενίσχυσης της βιώσιμης αστικής κινητικότητας.
Σε ποιους απευθύνεται
Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ (ΟΣΥ ΑΕ)
Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ (ΣΤΑΣΥ ΑΕ)

Περίοδος υποβολήςαπό 12/2/2016 έως 31/12/2020
Περιοχή εφαρμογήςΌλη η Ελλάδα

Ενισχύσεις 750 εκατ. ευρώ θα επιστραφούν στο Δημόσιο εάν δεν ιδιωτικοποιηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.



Σε περιπέτειες θα μπει το Δημόσιο εάν δεν στεφθεί με επιτυχία η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ στις 20 Ιανουαρίου 2016 αποφάσισε την επαναπροκήρυξη του διεθνούς πλειοδοτικού διαγωνισμού για την πώληση του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ είναι να προσελκύσει μεγαλύτερο επενδυτικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία λειτουργεί μέχρι σήμερα ως μοναδικός πάροχος σιδηροδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα.

Οι υποψήφιοι επενδυτές μπορούν να εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους προς τους χρηματοοικονομικούς συμβούλους του ΤΑΙΠΕΔ από την 1η Φεβρουαρίου 2016, ενώ καταληκτική ημερομηνία υποβολής δεσμευτικών προσφορών έχει οριστεί η 26η Απριλίου 2016.

Ο Ολλανδός Γκερτ Γιαν Κούπμαν, αναπληρωτής διευθυντής και υπεύθυνος για τις κρατικές ενισχύσεις της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της ΕΕ, βρέθηκε προ ημερών στην Αθήνα για το θέμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σε συνάντηση με τη Διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ ξεκαθάρισε πως τυχόν ναυάγιο στον νέο διαγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα σημαίνει ότι η τελευταία θα κληθεί να επιστρέψει πίσω στο Δημόσιο γύρω στα 750 εκατ. ευρώ παράνομων ενισχύσεων. Δεδομένου ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν διαθέτει τα χρήματα αυτά, εαν δεν πουληθεί θα πρέπει να αναστείλει τη λειτουργία της.

Το ίδιο ακριβώς ισχύει για τη Rosco, θυγατρική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που επίσης βρίσκεται σε φάση ιδιωτικοποίησης, με ευθύνη τη συντήρηση του τροχαίου υλικού.

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΕ.


Στο Διοικητήριο του Πύργου παρουσιάστηκε σήμερα η Μελέτη για την αναβάθμιση και την ηλεκτροκίνηση της ΣΓ ‘’Πάτρα- Πύργος –Καλαμάτα’’ . Η παρουσίαση διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και την ΕΡΓΟΣΕ την οποία εκπροσώπησαν ο Δ/νων Σύμβουλος της εταιρίας κ. Θάνος Βούρδας και στελέχη των Δ/σεων Έργων και Μελετών.           Κατά την έναρξη της παρουσίασης ο κ. Βούρδας τόνισε: ’’Σήμερα 14 Φεβρουαρίου παρουσιάζουμε τη Μελέτη για την αναβάθμιση της γραμμής Πάτρα-Πύργος- Καλαμάτα που χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ και η ημερομηνία δεν είναι τυχαία. Όπως είχαμε συζητήσει και με τον κ. Περιφερειάρχη είναι η ώρα να ξανά- ‘’ερωτευτούμε’’ το Σιδηρόδρομο.

Το Σιδηρόδρομο ως σύγχρονο μέσο ανάπτυξης, ως εργαλείο ενίσχυσης των εμπορευματικών μεταφορών, της αύξησης του τουριστικού κεφαλαίου, της ανάδειξης περιοχών της χώρας μας, της άνετης, γρήγορης και οικονομικής μετακίνησης των πολιτών.
Η Μελέτη που παρουσιάζεται σήμερα αφορά μια διαδρομή που έχει ως κέντρο της την Αρχαία Ολυμπία, ενώνει τέσσερα λιμάνια, καλύπτει γρήγορα ανάγκες μετακινήσεων και συνδέεται με το Διευρωπαϊκό Δίκτυο της χώρας’’.
Στη συνέχεια έγινε παρουσίαση της μελέτης την οποία μπορείτε να δείτε
http://www.ergose.gr/files/ergose_document/Parousiasi_Patra_Pyrgos.pdf

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Βόλος: Μεγάλες οικονομικές ζημιές στο ΚΤΕΛ Μαγνησίας από τις αγροτικές κινητοποιήσεις


Σε οικονομικό αδιέξοδο κινδυνεύει να βρεθεί το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας, μία εξαιρετικά υγιής εταιρεία, εξαιτίας των πολυήμερων κινητοποιήσεων των αγροτών που κρατούν κλειστούς τους κύριους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Ήδη 150 εργαζόμενοι στο ΚΤΕΛ Μαγνησίας δεν πληρώθηκαν τον μισθό τους για τον Ιανουάριο, λόγω των περιορισμένων εσόδων της εταιρείας, αλλά χωρίς μισθούς έμειναν και οι 130 μέτοχοί του.

Το ΚΤΕΛ Μαγνησίας μέτρησε απώλειες ύψους 300.000 ευρώ τον Ιανουάριο, αφού ήταν μειωμένη η επιβατική του κίνηση στα εκτός Μαγνησίας δρομολόγια, και κυρίως για Αθήνα και Θεσσαλονίκη κατά 80%, ενώ τα δρομολόγια της εταιρείας περικόπηκαν κατά 60-70%. Επίσης το κόστος στην κίνηση των λεωφορείων αυξήθηκε δραματικά.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα εκτελείται μόλις 45% των δρομολογίων προς Αθήνα, δηλαδή πέντε δρομολόγια από έντεκα πριν τις κινητοποιήσεις, ενώ για τη Θεσσαλονίκη εκτελείται μόνο το 30% των δρομολογίων, δηλαδή τρία από τα δέκα προγραμματισμένα.

Τα ταξίδια των λεωφορείων διαρκούν για την Αθήνα μέχρι και 6,5 ώρες από 4 ώρες που απαιτούνται κανονικά, ενώ για τη Θεσσαλονίκη η κατάσταση είναι χειρότερη και τα λεωφορεία χρειάζονται 4,5 μέχρι και 5 ώρες, αντί για 2,5 ώρες υπό κανονικές συνθήκες.

Η πολύωρη ταλαιπωρία για τους επιβάτες έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση του επιβατικού κοινού.

Ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, Δημήτρης Κολυνδρίνης, δήλωσε ότι η εταιρεία στηρίζει τα αιτήματα των αγροτών και τα χαρακτηρίζει ως δίκαια. Με έμφαση όμως τόνισε ότι «οι απώλειες πλέον είναι μεγάλες και είναι επείγον το Υπεραστικό ΚΤΕΛ να ξεκινήσει να παράγει έργο κανονικά. Οι μέρες που χάθηκαν δεν γυρίζουν πίσω. Όμως, χρειάζεται να εκτελούνται απρόσκοπτα τα δρομολόγια ώστε να καλυφθούν οι παλιές και τρέχουσες υποχρεώσεις» συμπλήρωσε.

«Τα αιτήματα των αγροτών είναι δίκαια. Συμμεριζόμαστε τον αγώνα τους, όμως όταν μία επιχείρηση δεν μπορεί να λειτουργήσει απρόσκοπτα για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε υπάρχουν σοβαρά προβλήματα. Η κυβέρνηση με αυτή την ιστορία επαναπαύεται και δεν κάνει το παραμικρό για να δώσει λύση στο πρόβλημα» συμπλήρωσε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Μαγνησίας.

Νυχτερινά δρομολόγια για τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών από το Αστικό ΚΤΕΛ



Λεωφορείο για νυκτερινά δρομολόγια εντός της πανεπιστημιούπολης με σκοπό την ασφαλή μεταφορά των φοιτητών από τα απομακρυσμένα τμήματα στις κεντρικές στάσεις της αστικής συγκοινωνίας, έχει δρομολογηθεί από την 1η Φεβρουαρίου με τη συνδρομή του Αστικού ΚΤΕΛ. Πρόκειται για μία σημαντική απόφαση καθώς τα καταγραμμένα συμβάντα φοιτητών που δέχονται επιθέσεις από ομάδες ρομά ήταν πάρα πολλά και το τελευταίο διάστημα είχαν πολλαπλασιαστεί. Άλλωστε η πρυτανική αρχή ανταποκρινόμενη στις αναφορές των φοιτητών καθώς και άλλων μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας προχώρησε στη λήψη μέτρων.