Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Κινδυνεύει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αν δεν προσλάβει μηχανοδηγούς (Σ.Πιτσιόρλας)




Αποκαλυπτικός ο Σ.Πιτσιόρλας,Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ σε συνέντευξη του στην Εφημερίδα των Συντακτών,τόνισε τα όσα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ φωνάζουμε εδώ και 5 χρόνια. Στην συνέντευξη του αναφέρει: Να σας φέρω ένα παράδειγμα: από φέτος έχει απελευθερωθεί η σιδηροδρομική αγορά και ήδη μια αυστριακή εταιρεία έχει βγάλει άδεια και μπορεί ναχρησιμοποιήσει το δίκτυο με δικά της τρένα, εμπορικά στην αρχή. Αν αυτό υλοποιηθεί, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει τεράστιο πρόβλημα. Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες της γιατί δεν της επιτρέπεται να προσλάβει μηχανοδηγούς για να μεταφέρει τα φορτία. Γι΄ αυτό και δεν μπορεί να εξυπηρετήσει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ελλείψεις έχουμε και στις υποδομές του δικτύου, που μπορούν να αντιμετωπιστούν από τον ΟΣΕ με τη μορφή του ΣΔΙΤ, υποθέτω. Ολα αυτά πρέπει να γίνουν σύντομα. Είναι έργα που βλέπουν προς το μέλλον. Η συζήτηση που σε όλα αυτά βλέπει εχθρούς που μας κρατά στο παρελθόν, μας γυρνά στη μιζέρια και τη φτώχεια".

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Στάση εργασίας σε ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ, τρένα – προαστιακό στις 2/2, από τις 11.00 έως τις 16.00




Στη συνεδρίαση του συντονιστικού των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες που πραγματοποιήθηκε, την 26/01/2016, στα γραφεία του Συνδικάτου Εργαζομένων Ο.Α.Σ.Α, αποφασίστηκε ομόφωνα η πραγματοποίηση στάσης εργασίας την Τρίτη, 02 Φεβρουαρίου, από 11π.μ έως 4μ.μ, με ταυτόχρονη συγκέντρωση διαμαρτυρίας, ώρα 12:00 στο υπουργείο Μεταφορών.
Η στάση εργασίας αφορά μετρό, τραμ, ηλεκτρικό, λεωφορεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης, τρόλεϊ και τρένα – προαστιακό.

Όπως αναφέρουν, σε ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι: «εμείς, οι εργαζόμενοι στις Αστικές Συγκοινωνίες, συντονίζουμε τη δράση μας με αφετηρία την ανωτέρω ομόφωνη απόφαση, σηματοδοτώντας τη δυναμική μας και την κοινή περαιτέρω πορεία μας.

Η σφοδρή, καταστροφική λαίλαπα μέτρων, βαπτισμένη από τη σημερινή Κυβέρνηση σαν «Συμφωνία με τους Εταίρους», αντί 3ο Μνημόνιο, επιβάλλει μια δυσκολότερη συνέχεια των προηγούμενων μνημονιακών Κυβερνήσεων, που βέβαιο είναι ότι θα «ρημάξει» κάθε κεκτημένο, πλήττοντας και ακυρώνοντας κατακτήσεις ετών.

Είμαστε έτοιμοι, όλοι μαζί, ενωτικά, να σταματήσουμε τα αδηφάγα σχέδιά τους εις βάρος του λαού. Με βασική κατεύθυνση και βάση τη διασφάλιση των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών απαιτούμε:

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Εξοπλισμός 2 εκατ. για τα δημόσια ΚΤΕΟ σαπίζει στις αποθήκες του υπ. Μεταφορών

 Εξοπλισμός 2 εκατ. για τα δημόσια ΚΤΕΟ σαπίζει στις αποθήκες του υπ. Μεταφορών

Από οδηγός στην ΕΘΕΛ, αντιπρόεδρος στο Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας (EΛ.IN.Υ.A.E.);


Ακόμη μία καταγγελία για διορισμό που προκαλεί αίσθηση…
Από το τιμόνι της ΕΘΕΛ και 25 χρόνια οδηγός στα αστικά λεωφορεία αντιπρόεδρος στο... Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας φέρεται να τοποθετήθηκε πριν λίγες ημέρες ο Αλέξανδρος Κομίνης, συνδικαλιστής και πρώην πρόεδρος των οδηγών της ΕΘΕΛ, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα των Νέων και της στήλης του Γ. Παπαχρήστου!
Ο κ. Κομίνης μάλιστα φέρεται να μίλησε για θέματα παρεμφερή της «επιστήμης» του σε εκπομπή της ΕΡΤ, που ήταν και ο λόγος κατά το δημοσίευμα, που αποκαλύφθηκε η νέα του ιδιότητα.

Το ΤΑΙΠΕΔ έδωσε διορία στην ΟΣΥ για έξωση από το Ελληνικό ως τον Οκτώβριο!



Το ΤΑΙΠΕΔ, δια μέσου της «Ελληνικό ΑΕ», απέστειλε επιστολή στις Οδικές Συγκοινωνίες, με θέμα… το «ξήλωμα» του αμαξοστασίου Ελληνικού. Μάλιστα, στο σχετικό έγγραφο, αναφέρεται ως διορία ο Οκτώβριος του 2016.

Για το λόγο αυτό, η ΟΣΥ προχώρησε στη συγκρότηση επιτροπής για τη διερεύνηση των επιπτώσεων στο συγκοινωνιακό έργο, στον προϋπολογισμό και στις εγκαταστάσεις της Ο.ΣΥ. Α.Ε. και των δυνατοτήτων υποστήριξης εφαρμογής των τροποποιήσεων, που προκύπτουν από την άρση ή διαφοροποίηση λειτουργίας του αμαξοστασίου Ελληνικού.

Υπενθυμίζεται ότι η ΟΣΥ είναι αντίθετη στο «λουκέτο» του αμαξοστασίου (είναι ένα από τα μεγαλύτερα), πόσω μάλλον όταν στο Ελληνικό εγκαταστάθηκε και κέντρο ελέγχου του συστήματος της τηλεματικής.

Για την εκμετάλλευση του Ελληνικού έχει επικρατήσει σχήμα υπό τη Lamda Development, αλλά η κυβέρνηση επιθυμεί νέες διαπραγματεύσεις, σχεδόν από μηδενική βάση.

Φ.Φωτεινός

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Ελεγκτές εισιτηρίων οι οδηγοί σε λεωφορεία και τρόλεϊ



Νέο μέτρο με στόχο την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής προωθεί το υπουργείο Μεταφορών, φέρνοντας τους οδηγούς σε ρόλο ελεγκτών.

Την είσοδο όλων των επιβατών από την μπροστινή πόρτα των λεωφορείων και τρόλεϊ και τον έλεγχο των εισιτηρίων και των καρτών απεριορίστων διαδρομών από τον οδγό του οχήματος σκοπεύει να εφαρμόσει το υπουργείο Μεταφορών προκειμένου να ανακόψει τον πλήρη... εκτροχιασμό των εσόδων από την εισιτηριοδιαφυγή, το κόσυος της οποίας για το σύστημα των συγκοινωνιών της Αθήνας υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 40 εκατ. ευρώ ετησίως.

Στόχος της ηγεσίας του υπουργείου είναι να καλυφθεί προσωρινά το κενό που άφησε η κατάργηση των «εθελοντών»-ελεγκτών στον έλεγχο κομίστρου των λεωφορείων που γινόταν από οδηγούς εκτός βάρδιας που λάμβαναν το μισό των προστίμων που βεβαίωναν.

Με δυαρχία οι διοικήσεις στις ΔΕΚΟ.



Ο πρώην πρύτανης του ΑΠΘ Γιάννης Μυλόπουλος πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ

Επιμένει στο μοντέλο της «δυαρχίας» το υπουργείο Υποδομών. Λίγες μόλις ημέρες μετά το εντυπωσιακό «κούρεμα» των αρμοδιοτήτων του πρόεδρου της ΕΥΔΑΠ από το ΔΣ της εισηγμένης, έπειτα από την σύγκρουση του πρόεδρου της εταιρίας, κ. Κωνσταντίνου Παπαδόπουλου με τον διευθύνοντα σύμβουλο, κ. Γιάννη Μπενίση, ο υπουργός Υποδομών, κ. Χρήστος Σπίρτζης τοποθετεί στις Αττικό Μετρό και ΟΣΕ, αντίστοιχα, ξεχωριστούς προέδρους και διευθύνοντες συμβούλους.
Συγκεκριμένα, την ερχόμενη Τρίτη περνούν από ακρόαση στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, οι προτεινόμενοι από τον υπουργό Υποδομών κ.κ. Γιώργος Αποστολόπουλος και Κωνσταντίνος Πετράκης για τις θέσεις του προέδρου του Δ.Σ. και του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ, αντίστοιχα.

«Τρέχουν» να μαζέψουν στον ΟΑΣΑ οφειλές από υπουργεία


«Τρέχουν» να μαζέψουν οι νέες διοικήσεις των ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ τις οφειλές υπουργείων, έναντι των αστικών συγκοινωνιών για την άσκηση κοινωνικής πολιτικής.               Έως το Νοέμβριο, ο ΟΑΣΑ είχε εισπράξει 20,5 εκατ. λιγότερα, σε σχέση με πέρυσι από οφειλές υπουργείων.


Για παράδειγμα, το υπ. Εργασίας έχει εκκρεμότητες από το 2011. Μάλιστα, έως τον περασμένο Νοέμβριο δεν είχαν υπογραφτεί, ακόμα, οι σχετικές συμβάσεις του ΟΑΣΑ, όπως ορίζει ο νόμος, με τα υπουργεία Εργασίας, Παιδείας, Προστασίας του Πολίτη, Ναυτιλίας και Εθνικής Άμυνας, τα οποία ασκούν κοινωνική πολιτική, προσφέροντας δωρεάν ή με μειωμένο κόμιστρο μετακίνηση σε κοινωνικές ομάδες που ορίζουν (ΑΜΕΑ, σώματα ασφαλείας, άνω των 65 ετών, πολύτεκνοι, φοιτητές κλπ).

Αν εισπράττονταν τα πραγματικά ποσά, ο ΟΑΣΑ θα ήταν υγιέστατος και θα μειωνόταν δραστικά η κρατική επιδότηση…

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Ο «σπάταλος πρύτανης» του ΑΠΘ θα γίνει ο νέος πρόεδρος της Αττικό Μετρό


Συνεχίζεται η τοποθέτηση φιλοκυβερνητικών στελεχών στους συγκοινωνιακούς φορείς από τον υπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ Χρήστο Σπίρτζη. Μετά τις ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ σειρά έχουν οι Αττικό Μετρό και ο ΟΣΕ. Και σε αυτή την περίπτωση, η θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου θα διασπαστεί στα 2 έτσι ώστε σε δύο καρέκλες να καθίσουν 4 φιλοκυβερνητικά στελέχη.

Σύμφωνα με τις προτάσεις που κατέθεσε ο Χρήστος Σπίρτζης στη Βουλή, στην Αττικό Μετρό, ο επί πολλά χρόνια πρόεδρος Χρήστος Τσίτουρας θα αντικατασταθεί από τονΓιάννη Μυλόπουλο (πολιτικός μηχανικός, πρώην πρύτανης του ΑΠΘ και πρόεδρος της ΕΡΤ3), ενώ για τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου προτείνεται ο Θόδωρος Παπαδόπουλος (μηχανολόγος - μηχανικός).

Στον ΟΣΕ, για τη θέση του προέδρου προτείνεται ο Γιώργος Αποστολόπουλος, ενώ για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου προτείνεται ο Κώστας Πετράκης(συγκοινωνιολόγος και πρώην υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος της Αθήνας με τον ΣΥΡΙΖΑ).

Συζήτηση πάντως θα προκαλέσει σίγουρα η αντικατάσταση του Χρήστου Τσίτουρα από τον Γιάννη Μυλόπουλο. Ο πρώην πρύτανης του ΑΠΘ (προέρχεται από το ΠΑΣΟΚ αλλά μεταπήδησε στον ΣΥΡΙΖΑ) κατηγορήθηκε πολλές φορές για κακοδιαχείρηση κονδυλίων κατά τη διάρκεια της θητείας του στο Αριστοτέλειο.

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Προσλήψεις, αλλαγές στα εισιτήρια και τηλεματική: το νέο στρατηγικό σχέδιο για τον ΟΑΣΑ



Με αφορμή την χτεσινή απάντηση απάντηση του Υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ Χρήστου Σπίρτζη στη Βουλή, επί της επίκαιρης ερώτησης του Βουλευτή της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη σχετικά με τα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, το υπουργείο εξέδωσε non paper το οποίο περιέχει το στρατηγικό σχέδιο που θα ακολουθήσουν οιφρεσκοδιορισμένες διοικήσεις των ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ.

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

8,28 εκατ. επιπλέον εισέπραξε το κράτος από τα τέλη κυκλοφορίας



Περί τα 100.578 οχήματα επιπλέον προμηθεύτηκαν τέλη κυκλοφορίας για το 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείο Οικονομικών, φέρνοντας στα δημόσια ταμεία επιπλέον 8,28 εκατ. ευρώ.

Οχήματα Τέλη Κυκλοφορίας                                                                                                                                                                      2013- 5.372.196- 1.080.835.587 ευρώ
2014- 5.312.322-  1.063.608.974 ευρώ
2015 5.412.900-   1.071.892.465 ευρώ
Διαφορά 2014-2015 100.578
8.283.491 ευρώ

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Επανασχεδιασμό της γραμμής 4 του Μετρό φέρνει το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος



SNFCC/Yiorgis Yerolymbos
Εντολή για επανασχεδιασμό της γραμμής 4 του Μετρό έχει δοθεί στην Αττικό Μετρό και τον ΟΑΣΑ από τα αρμόδια υπουργεία προκειμένου να εξυπηρετηθεί μέσω αυτής και το Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στο Δέλτα Φαλήρου.

Η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Κέντρου Πολιτισμού, η ολοκλήρωση της κατασκευής του οποίου αναμένεται μέσα στη χρονιά στεγάζοντας την Εθνική Βιβλιοθήκη και την Εθνική Λυρική Σκηνή, έχει βρεθεί τους τελευταίους μήνες στο επίκεντρο των συζητήσεων μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Καθώς σύμφωνα με τις μελέτες αναμένεται να προσελκύσει 1,5 εκατ. επισκέπτες ετησίως, κρίνεται απαραίτητη η σύνδεσή του με το δίκτυο του Μετρό.

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Στάσεις εργασίας όλο το μήνα σε τρένα και Προαστιακό

Σε τρίωρες επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας αποφάσισε να προχωρήσει η Πανελλήνια Ομοσπονδία σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ) μέσα στον Ιανουάριο, ξεκινώντας από την Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016.
Λόγω των στάσεων εργασίας θα υπάρξουν ματαιώσεις και τροποποιήσεις στα δρομολόγια όλου του σιδηροδρομικού δικτύου, των αμαξοστοιχιών του Προαστιακού της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας, καθώς και στα δρομολόγια των λεωφορείων στη διαδρομή Κιάτο – Πάτρα και αντιστρόφως.
Για τις αμαξοστοιχίες που τα δρομολόγια τους επηρεάζονται από τις στάσεις εργασίας δεν γίνεται ήδη με πρωτοβουλία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκράτηση εισιτηρίων.
Επίσης τις ώρες και ημέρες των στάσεων εργασίας δεν θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια της γραμμής 3 του Μετρό, στο τμήμα Δ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.
Οι ημέρες και οι ώρες που έχουν εξαγγελθεί οι στάσεις εργασίας είναι οι εξής:
Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016 (05:00-08:00, 13:00-16:00, 21:00-24:00)
Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016 (12:00-15:00)
Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016 (05:00-08:00, 13:00-16:00, 21:00-24:00)
Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016 (05:00-08:00, 13:00-16:00, 21:00-24:00)
Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016 (05:00-08:00, 13:00-16:00, 21:00-24:00)
Τα δρομολόγια που θα ανασταλούν τις παραπάνω ημέρες θα προστεθούν εδώ όταν υπάρξει ανακοίνωση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Διπλώματα οδήγησης: Αποκαλυπτική έκθεση για την... «αιώνια» ελληνική κομπίνα


Τις διαστάσεις του πλέον διαχρονικού σκανδάλου διαφθοράς με ετήσιο τζίρο πάνω από 120 εκατ. ευρώ, στο οποίο συμμετέχουν σχεδόν αναγκαστικά η πλειονότητα των Ελλήνων πολιτών, οι περισσότεροι αρμόδιοι δημόσιοι υπάλληλοι και ιδιαίτερα σημαντικό ποσοστό των «ενδιάμεσων» προσώπων, επιχειρεί να καταγράψει πολύμηνη έρευνα του υπουργείου Μεταφορών που παρουσιάζει «Το Βήμα».


Πρόκειται για τις διαβλητές διαδικασίες έκδοσης αδειών οδήγησης που έχουν αφεθεί, παρά τις δεκάδες εξαγγελίες μέτρων, για σχεδόν 50 χρόνια στα «χέρια» ενός πολυσύνθετου κυκλώματος περίπου 3.000 ιδιωτικών και δημοσίων υπαλλήλων οι οποίοι χρηματίζονται και εκβιάζουν τους υποψήφιους οδηγούς.

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

"Καμπανάκι" στον ΟΑΣΘ από τον Σπίρτζη


Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, αναφερόμενος στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης υποστήριξε πως υπάρχει θέμα, για την τήρηση της σύμβασης από την πλευρά του Οργανισμού. Μάλιστα, ανέφερε πως αν δεν λυθούν προβλήματα (σ.σ.: όπως να δώσει ο ΟΑΣΘ τα στοιχεία που του έχουν ζητηθεί, να εγκαταστήσει ηλεκτρονικό σύστημα για την καταγραφή των εισιτηρίων και να επιβλέπει το συγκοινωνιακό έργο) θα υπάρξουν προβλήματα στην χρηματοδότησή του.

Απογοητευτικό το 2015 για τις συγκοινωνίες, οι ελπίδες του 2016


Andrea Bonetti4
Όσο ελπιδοφόρο ήταν το 2014 για τις συγκοινωνίες της Αθήνας, τόσο απογοητευτικό με τη σειρά του ήταν το 2015. Κυρίως οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες αλλά και οι αποφάσεις κυβέρνησης και διοικήσεων των συγκοινωνιακών φορέων, διέψευσαν τις προσδοκίες που είχαμε και σε πολλές περιπτώσεις μας γύρισαν στο παρελθόν.

ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΠΙΡΤΖΗ ΣΤΟΝ ΟΑΣΘ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ-ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ....


Ο υπουργός, σε δηλώσεις του στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Θεσσαλονίκη, έκανε λόγο για μη τήρηση των συμβάσεων από την πλευρά του ΟΑΣΘ.                                                 Επίθεση κατά του ΟΑΣΘ για τις συμβάσεις με το ελληνικό δημόσιο και τις επιδοτήσεις που λαμβάνει εξαπέλυσε ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης.

Το νέο χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης



Στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών Χ. Σπίρτζης προκειμένου να συντονίσει τις διαπραγματεύσεις για την επανεκκίνηση των εργασιών για την κατασκευή του Μετρό. Κατά την διάρκεια των συσκέψεων αποφασίστηκε η άμεση επανεκκίνηση των εργασιών μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου καθώς και το χρονοδιάγραμμα για την πορεία και την ολοκλήρωση των έργων.
Αναλυτικά, το πλαίσιο για την επανεκκίνηση και την ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει τρεις φάσεις:

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Αναλυτικό πρόγραμμα της ΣΤΑΣΥ ΑΕ για την περίοδο 21 Δεκεμβρίου 2015 έως 9 Ιανουαρίου 2016


Ανακοινώθηκε το αναλυτικό πρόγραμμα κινήσεως των μέσων σταθερής τροχιάς στο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών Αθηνών από την εταιρεία ΣΤΑΣΥ Α.Ε. για το χρονικό διάστημα από τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015 έως το Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση από τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015, έως και το Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016, τα δρομολόγια της ΣΤΑΣΥ (Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ) θα εκτελούνται με μειωμένη συχνότητα.

Το πρόγραμμα διαμορφώνεται ως ακολούθως:

ΟΑΣΑ: Πώς θα κινηθούν λεωφορεία - τρόλλεϋ από 1 ως 3 Ιανουαρίου


Ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι τις ημέρες 1,2 και 3 Ιανουαρίου 2016 θα ισχύσει πρόγραμμα δρομολογίων Κυριακής και αργιών για λεωφορεία και τρόλλεϋ.                                                   Ειδικότερα, στις 02 Ιανουαρίου 2016 ημέρα Σάββατο θα δρομολογηθούν όλα τα οχήματα σε πρόγραμμα δρομολόγησης «Κυριακής» με τις ακόλουθες ιδιαιτερότητες:



1. Θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στις επιμέρους ανάγκες των Γραμμών (πρώτα δρομολόγια 05:00, ειδικά δρομολόγια κ.τ.λ. ) με στόχο να καλυφθούν οι ελλείψεις που τυχόν προκύπτουν με την αλλαγή των δρομολογήσεων από Σάββατο σε Κυριακή,

2. Οι γραμμές του αεροδρομίου θα λειτουργήσουν με το προγραμματισμένο πρόγραμμα των 7-ημερών.

Διαβάστε περισσότερα:
Το αναλυτικό πρόγραμμα λειτουργίας λεωφορείων και τρόλλεϋ για Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά - Θεοφάνεια