Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΤΑΞΙ: ΑΠΟΨΕΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ



Με αφορμή ανάρτηση σε φιλικό blog συναδέλφων από τη Θεσσαλονίκη, που γνωστοποιούν τη διαφωνία συναδέλφων ιδιοκτητών ταξί του Αγρινίου και της πέριξ αυτού ευρύτερης περιοχής (δες αναλυτικά Εδώ), θέλαμε να πούμε τα εξής:
Οι παρενέργειες, οι παγίδες και τα στραβά ενός νόμου (4070/12) που, αν και γράφτηκε στο πόδι, είχαν προφανή σκοπό. Να απελευθερώσουν τις υπηρεσίες ταξί και να προετοιμάσουν το έδαφος στον μνημονιακό ν. 4093/12. Άλλωστε το είχε πει τότε (δηλαδή ότι «τώρα τελειώσαμε με τα ταξί και σε λίγο θα πιάσουμε τα βανάκια») ο «φίλος-φίλτατος» Μαυρουδής που τα "θυμιάκια" έτρεχαν για να τον βοηθήσουν στον εκλογικό αγώνα του στα βουνά του υπόλοιπου Αττικής το 2012, την οποία Αττική τα "θυμιάκια" και ο Μαυρουδής έκαναν μια αχανή έδρα χωρίς κανένα σχεδιασμό, στρατηγική, χωρίς καμία μελέτη για το τιμολόγιο (μονή/διπλή ταρίφα) και τις παρενέργειες που θα υπάρξουν, και, φυσικά, χωρίς κανένα σεβασμό στους συναδέλφους των περιοχών δίπλα από την Αττική (Κορινθία, Εύβοια, Βοιωτία, κ.λπ.), τους οποίους τους έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια σφυρίζοντας αδιάφορα κάθε φορά που αυτοί διαμαρτύρονται.

Μέσω… ΕΣΠΑ θα έρθουν τα ΝΕΑ λεωφορεία στην Ο.ΣΥ!




Για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020, χωρίς προς το παρόν να έχει εγκριθεί, έχει προταθεί η προμήθεια νέων οχημάτων της ΟΣΥ, σύμφωνα με όσα αναφέρει, απαντώντας σε κοινοβουλευτική ερώτηση, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Γρηγόρης Δημητριάδης...
Στο πλαίσιο αυτό, η ΟΣΥ εκπονεί μελέτη σκοπιμότητας για το συγκεκριμένο θέμα ώστε να είναι δυνατή η ένταξη του έργου με μεγαλύτερο βαθμό ωριμότητας.

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Η Αθήνα ξεμένει από λεωφορεία - «σύνταξη» για τουλάχιστον 500 ως του χρόνου


Το 2016 θα πρέπει να αποσυρθούν περίπου 500 λεωφορεία λόγω ηλικίας και ασυμβίβαστου με την περιβαλλοντική νομοθεσία, γεγονός που απειλεί με «έμφραγμα» τις μαζικές μεταφορές στην πρωτεύουσα.
Σήμερα, ο στόλος της OΣY αποτελείται σήμερα από 2.387 λεωφορεία και τρόλλεϋ, 17 τύπων. Tα λεωφορεία είναι 13 τύπων με μέση ηλικία 11,8 ετών, ενώ τα τρόλλεϋ 4 τύπων με μέση ηλικία 12,7 ετών.
Σε καθημερινή βάση εκτελούν δρομολόγια 1.265 λεωφορεία και 173 τρόλλεϋ, με εφεδρεία άλλα 253 και 35 αντίστοιχα. Συνολικά το σύστημα των οδικών συγκοινωνιών χρειάζεται 1.518 λεωφορεία και 208 τρόλλεϋ διαθέσιμα κάθε μέρα.
Η απώλεια των 500 λεωφορείων σε μία διετία φέρνει σε οριακό επίπεδο το δυναμικό του στόλου της «Oδικές Συγκοινωνίες A.E.» (OΣY), που αντιμετωπίζει πλέον τον κίνδυνο να μην μπορεί να εκτελέσει το καθημερινό έργο της.
Και αυτό, παρά το γεγονός ότι το έργο των λεωφορείων έχει συρρικνωθεί κατά 50% τα τελευταία τρία χρόνια.
Εκτιμάται πλέον ότι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα απαιτηθούν πάνω από 80 εκατ. ευρώ για την ανανέωση του στόλου.

Μείωση προστίμων σε Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ


Η μείωση στην αξία αλλά και στα τεμάχια των προστίμων που επιβλήθηκαν στους λαθρεπιβάτες, τους δύο πρώτους μήνες του 2015, δεν αποδίδεται στην επιτυχή καταστολή της εισιτηριοδιαφυγής στα μέσα σταθερής τροχιάς.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών των αστικών συγκοινωνιών, οι δύο πρώτοι μήνες του έτους χαρακτηρίστηκαν από μια αρνητική περιρρέουσα ατμόσφαιρα, η οποία δυσχέραινε το έργο των ελεγκτών.
Συγκεκριμένα, εκτιμάται ότι οι ελεγκτές ήταν πιο επιφυλακτικοί κατά τη διεξαγωγή ελέγχων, καθώς διαπιστώθηκε ότι, ενώ δεν περιορίστηκαν οι έλεγχοι, μειώθηκαν τα επιβαλλόμενα πρόστιμα ανά ελεγκτή.
Οι βάρδιες ήταν ακριβώς ίδιες, ο αριθμός των ελεγκτών δεν τροποποιήθηκε, ωστόσο οι ημέρες των εκλογών δεν αποτελούσαν και τις ευνοϊκότερες συνθήκες για το έργο των ελεγκτών, όπως σημειώνουν στελέχη των συγκοινωνιακών εταιρειών.

10 εκατ. ευρώ για... πέταμα στο Μετρό



Με αναλογικό και απαρχαιωμένο εξοπλισμό της Siemens, ο οποίος έχει σταματήσει να παράγεται και να συντηρείται εδώ και πολλά χρόνια, εξακολουθεί να λειτουργεί κομβικό δίκτυο επικοινωνιών του μετρό της Αθήνας, με αποτέλεσμα το σύστημα να βρίσκεται πια στα όριά του.
Μάλιστα, παρ' όλο που οι εταιρείες, τόσο η ΑΜΕΛ στο παρελθόν όσο και η ΣΤΑΣΥ σήμερα, έχουν πολλές φορές ζητήσει την αντικατάστασή του με ένα σύγχρονο, ψηφιακό σύστημα, εν τούτοις η Αττικό Μετρό συνεχίζει να περιλαμβάνει το αναλογικό σύστημα της Siemens στα τεύχη δημοπράτησης του μετρό.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από αύριο στον Πειραιά λόγω Τραμ



Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2016 θα ισχύσουν από αύριο στον Πειραιά, λόγω εργασιών κατασκευής του τροχιόδρομου του Τραμ.
Η Τροχαία παρακαλεί του οδηγούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την οδική σήμανση.
Συγκεκριμένα θα γίνουν οι εξής ρυθμίσεις:

Εκτος κυκλοφορίας η εθνική Αθηνών-Πατρών έως τη Μεγάλη Τετάρτη


Από σήμερα (30/3) έως και τη Μεγάλη Τετάρτη (8/4) θα τεθεί εκτός κυκλοφορίας η εθνική οδός Αθηνών-Πατρών, στην ευρύτερη περιοχή της Κορίνθου, από τον ανισόπεδο κόμβο προς Επίδαυρο έως τον κόμβο προς Τρίπολη.Οι διακοπές στην κίνηση των οχημάτων θα γίνονται κατά φάσεις και οι οδηγοί θα ακολουθούν τις υποδείξεις της τροχαίας, ενώ κάποια διαστήματα θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν την παλιά εθνική οδό.

Τα 30 σιδηροδρομικά έργα μέχρι 2025!



Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών 2014-2025: Πάνω από 5 δις ευρώ για σιδηροδρομικά έργα.
Σιδηροδρομικό θα είναι οριστικά το μέλλον της χώρας. Όπως δείχνει το ΣΠΕΜ 2014-2025 η ζυγαριά σταματάει να είναι "μονόπαντη" με στόχευση μόνο σε δρόμους και τα επόμενα πολλά χρόνια τα σιδηροδρομικά έργα θα πάρουν τη σκυτάλη στα μεγάλα έργα.

Αποτροπή τραγωδίας, εξαιτίας του σιδηροδρομικού ατυχήματος, στο χωριό Γέφυρα!!!


Μόνο από τύχη αποτράπηκε μια σιδηροδρομική τραγωδία με απρόβλεπτες συνέπειες, έξω από τη Θεσσαλονίκη.Δύο ώρες μετά τον εκτροχιασμό εμπορικής αμαξοστοιχίας της COSCO, το πρωί του Σαββάτου στο ύψος του χωριού Γέφυρα, λόγω της καθίζησης του εδάφους κάτω από τις ράγες, θα περνούσε από το σημείο επιβατικό τρένο με δεκάδες επιβάτες.

Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Εκτροχιάστηκε εμπορική αμαξοστοιχία έξω από τη Θεσσαλονίκη - Δύο τραυματίες


 

Δύο τραυματίες είναι ο απολογισμός του εκτροχιασμού εμπορικής αμαξοστοιχίας έξω από τη Θεσσαλονίκη εξαιτίας της καταρρακτώδους βροχής.
Από το συμβάν, που σημειώθηκε στο 29 χλμ. στο χωριό Γέφυρα, τραυματίστηκαν ελαφρά οι δύο μηχανοδηγοί, οι οποίοι και μεταφέρθηκαν προληπτικά στο νοσοκομείο.
Η καταρρακτώδης βροχή είχε προκαλέσει υποχώρηση του εδάφους κάτω από τις ράγες, με αποτέλεσμα να εκτροχιαστούν τα 19 από τα 27 βαγόνια της αμαξοστοιχίας.

Σημειώνεται ότι η αμαξοστοιχία είχε αποχωρήσει λίγο μετά της 8 από τη Θεσσαλονίκη με προορισμό τα Σκόπια φορτωμένη με ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

Πρόσω ολοταχώς, η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ από την Cosco.


Η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ- με την κινεζική COSCO να είναι ένας εκ των διεκδικητών της εξαγοράς του- θα ολοκληρωθεί εντός των επομένων εβδομάδων, σύμφωνα με δηλώσεις του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Γιάννη Δραγασάκη, στο πρακτορείο Xinhua. «Η COSCO συμμετέχει ενεργά στην διαδικασία (της πλειοδοσίας) και θα μπορούσε να κάνει μια πολύ ανταγωνιστική προσφορά», δήλωσε ο κ. Δραγασάκης.

Τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, συμμετέχουν στην "Ώρα της Γης"!!!


 Στηρίζουν την παγκόσμια πρωτοβουλία της WWF
Την παγκόσμια πρωτοβουλία της WWF, «Ώρα της Γης», στηρίζουν οι Συγκοινωνίες Αθηνών, συμβάλλοντας ενεργά στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα περιβαλλοντικής προστασίας και κλιματικής αλλαγής.
Ειδικότερα, από αύριο έως και το Σάββατο 28 Μαρτίου, μέσω ενός σύντομου ηχητικού μηνύματος που θα ακούγεται σε όλες τις αποβάθρες του μετρό και του τραμ, οι Συγκοινωνίες Αθηνών, σε συνεργασία με τη WWF, θα ενημερώνουν το επιβατικό κοινό για την «Ώρα της Γης», προσκαλώντας τους πολίτες να συμμετάσχουν στην εκστρατεία ευαισθητοποίησης για το περιβάλλον και να σβήσουν τα φώτα για μία ώρα, το βράδυ του Σαββάτου 28 Μαρτίου (20.30-21.30).

Κίνδυνος επιστροφής 3,5 δις. € από επιδοτήσεις στο σιδηρόδρομο, ανέφερε ο κ. Σπίρτζης!




Ο αναπληρωτής υπουργός, αν και εμφανίστηκε υπέρμαχος του «ενιαίου ΟΣΕ», ανέφερε ότι το συγκεκριμένο εγχείρημα περιέχει προβλήματα, δεδομένου ότι ελλοχεύει ο κίνδυνος επιστροφής τυχόν παράνομων κρατικών ενισχύσεων, ύψους 3,5 δις. ευρώ, που δόθηκαν στο σιδηρόδρομο, από το ελληνικό δημόσιο.Σημαντικές δυσκολίες παρουσιάζει το μοντέλο ενοποίησης των σιδηροδρομικών εταιρειών, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην OpenEΡT.

Γι’ αυτό, οι κινήσεις του υπουργείου Υποδομών θα είναι «στρατηγικές και συντεταγμένες», καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού δύναται να αξιώσει την επιστροφή του ανωτέρω ποσού.
Για τις ιδιωτικοποιήσεις (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, περιφερειακά αεροδρόμια) δεν ξεκαθάρισε εάν θα προχωρήσουν, τονίζοντας ότι εξετάζονται διάφορα μοντέλα, όπως η είσοδος ιδιώτη στο μετοχικό κεφάλαιο, ο οποίος θα λάβει το management, επίτευξη στρατηγικών συνεργασιών, κ.α.
Επίσης, ο κ. Σπίρτζης παραδέχτηκε ότι υπάρχει έλλειψη βαγονιών και μηχανών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάτι το οποίο ενδέχεται να επιφέρει συρρίκνωση δρομολογίων. «Όπου υπάρχουν τέτοια προβλήματα, θα αντικατασταθούν οι διοικήσεις», ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών.
Γενικότερα, για τις διοικήσεις των ΔΕΚΟ του υπ. Υποδομών και Μεταφορών, ο αν. υπουργός σημείωσε ότι θα υπάρξουν αλλαγές, αφήνοντας αιχμές ότι «κάποιοι προχώρησαν διαγωνισμούς κατά το δοκούν».
Τα κύρια σημεία της συνέντευξης του Χρ. Σπίρτζη για το σιδηρόδρομο
-Στον όμιλο του ΟΣΕ έχουμε πολύ μεγάλα προβλήματα. Τα προβλήματα δεν έχουν να κάνουν μόνο με την ιδιωτικοποίηση. Έχουν να κάνουν με ανοιχτές υποθέσεις στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ.
-Εάν θεωρηθεί, όπως ελέγχεται η χώρα από την ΕΕ, ότι δόθηκαν κρατικές ενισχύσεις στον ΟΣΕ και πάμε σε μια άλλου είδους λογική, στο «πόδι», και όχι σε μια συγκροτημένη λογική, τότε θα κλιθούμε να επιστρέψουμε 3,5 δις. ευρώ.
-Με το θέμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εξαρτάται τι λέμε ιδιωτικοποίηση. Γενικότερα, στις ιδιωτικοποιήσεις, όπως στα αεροδρόμια, εξετάζονται διάφορα μοντέλα, όπως ένα μεικτό σχήμα, με ιδιώτη στο management, συνεργασίες σε στρατηγικούς τομείς, κ.α. Δεν θα ξεπουλήσουμε τη χώρα, αλλά ούτε θα πάμε πίσω.
-Εάν και είμαι θετικός στη σύσταση ενός ενιαίου ΟΣΕ, αυτό προσκρούει σε άλλα σημεία. Δεν μπορεί να γίνει ένας ο ΟΣΕ, θα προχωρήσουμε σε στρατηγικό ανασχεδιασμό.


Συντάκτης: Φ. Φωτεινός

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, στο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο. Δείτε εικόνες!!!


  

Το ypodomes.com έχοντας υπόψη ότι τελικά τα έργα μετρούν περισσότερο, επισκέπτεται τα εργοτάξια στα μεγάλα έργα που κατασκευάζονται στη χώρα. Ενα από αυτά λίγο εξω από την πόλη είνιαι το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο στοΘριάσιο Πεδίο στον Ασπρόπυργο Αττικής. Είναι ένα έργο που η στόχευση του δεν είναι επιβατική αλλά εμπορική, εκεί που η χώρα μας εχει το πραγματικό πλεονέκτημα στο σιδηροδρομο.

Το πάρκινγκ των 15 εκατομμυρίων



ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΛΙΟΣ
O χώρος στάθμευσης στη συμβολή της οδού Πειραιώς με την Ιερά Οδό λειτουργεί σε 24ωρη βάση, διαθέτει πέντε υπόγεια επίπεδα και έχει συνολική χωρητικότητα 274 οχημάτων.
Υπό κανονικές συνθήκες, η έναρξη λειτουργίας ενός χώρου στάθμευσης δεν αποτελεί σημαντική είδηση. Η περίπτωση όμως του πάρκινγκ της εταιρείας Αττικό Μετρό στον Κεραμεικό είναι μοναδική. Το πάρκινγκ κατασκευάστηκε στον χώρο όπου αρχικά επρόκειτο να γίνει ο σταθμός μετρό του Κεραμεικού, που «μετακινήθηκε» κατά 300 μέτρα εξαιτίας των αρχαιολογικών ευρημάτων. Και πέρασε από «σαράντα κύματα» μέχρι να κατασκευαστεί και να λειτουργήσει.

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Σύμφωνα με σχέδιο των Ρωσικών Σιδηροδρόμων Λονδίνο – Νέα Υόρκη με αυτοκίνητο: Ο υπεραυτοκινητόδρομος των τριών ηπείρων και των 21.000 χλμ



Πώς θα αντιμετωπίζατε κάποιον αν σας έλεγε ότι μπορείτε να ταξιδέψετε από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη με το αυτοκίνητό σας;

Και όμως, την πρόταση αυτή διατυπώνει ο επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων – και στενός φίλος του Πούτιν, Βλάντιμιρ Γιακούνιν.

Το σχέδιο του Γιακούνιν για να ξεπεραστεί το ανυπέρβλητο φυσικό εμπόδιο του Ατλαντικού είναι απλό: Στροφή προς την ανατολή.

Οι επενδυτές, αναθερμαίνουν το ενδιαφέρον τους, για τους διαγωνισμούς της ΕΡΓΟΣΕ!



Επανέρχεται το… ενδιαφέρον στους διαγωνισμούς της ΕΡΓΟΣΕ. Απ’ ότι φαίνεται, οι ισχυροί κατασκευαστικοί όμιλοι Άκτωρ - ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - J&P Άβαξ, που τα τελευταία χρόνια κατέβαιναν, συχνά, ως κοινοπραξία και «μονοπωλούσαν» τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ, απέκτησαν ισχυρούς «αντιπάλους».

Η μη απάντηση για το τραίνο από τον Υπουργό Σταθάκη



Η κοινοβουλευτική διαδικασία για τον Αντουάν, τον δικό μας επίτιμο δημότη, ήταν σε όλη την πρωθυπουργία του μία μάλλον ενοχλητική γι΄αυτόν διαδικασία. Έτσι σπάνια εμφανιζόταν στην Βουλή, πιο σπάνια, και μόνον αν ήταν υποχρεωμένος, έπαιρνε το λόγο, και είχε πλήρως αδρανοποιήσει την πολύ χρήσιμη για τη λειτουργία του Κοινοβουλίου και της Δημοκρατίας, ώρα του πρωθυπουργού.
Πολύ ορθά η τότε αντιπολίτευση και σημερινή κυβέρνηση τον κατηγορούσε, όπως κατηγορούσε και τους Υπουργούς, διότι σπάνια έδιναν σαφείς απαντήσεις, στις επίκαιρες ερωτήσεις, ερωτήσεις και αναφορές που τους υποβάλλοντο.
Γιατί όμως σας τα λέω όλα αυτά τώρα;
Διότι σήμερα ειλικρινά δεν πίστευα στα μάτια μου.

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Τα πρώτα αυτοκίνητα της Καλύμνου και οι πρώτοι ταξιτζήδες..!



Του Γεωργίου Εμ. Γιαννικουρή
Η Κάλυμνος, αμέσως μετά την απελευθέρωση, προσπαθούσε σιγά - σιγά να σταθεί στα πόδια της. Ένα νησί λαβωμένο, από την καταπίεση πουυπέστη από τους κατακτητές και περισσότερο μάλιστα από τους τελευταίους «Χριστιανούς», «Ευρωπαίους», «πολιτισμένους» φασίστες Ιταλούς και «Αρίους» Γερμανούς.
Οι πολύπαθοι κάτοικοί του με πολύ κουράγιο και δύναμη ψυχική, συνέρχονταν, επιδιδόμενοι σε ατέρμονους αγώνες επιβίωσης, μα πάντα με την αξιοπρέπεια που τους χαρακτηρίζει.
Η οικονομία των κατοίκων του νησιού σε κακά χάλια. Η ανοικοδόμηση ελάχιστη και η μόνη «βιομηχανία» που έδινε το λιγοστό ψωμί, στους πολλούς, ήταν αυτή του σφουγγαριού, σε όλες της τις μορφές, δηλαδή, αυτής της παραγωγής και της επεξεργασίας, με τα γνωστά αποτελέσματα. Η κατάσταση του νησιού απελπιστική.

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Δεν πωλείται ο Ο.Σ.Ε, δηλώνει ο κ. Λαφαζάνης



«Σε οριακό σημείο ο στραγγαλισμός της Οικονομίας. Θέλουν να εξοντώσουν τον λαό μας», τονίζει ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτης Λαφαζάνης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Επένδυση» Σε οριακό σημείο έχει ήδη φτάσει ο στραγγαλισμός της ελληνικής οικονομίας, δηλώνει σε σημερινή συνέντευξή στην εφημερίδα «Επένδυση» ο Υπουργός ΠΑΠΕΝ, Παναγιώτης Λαφαζάνης, κάνοντας λόγο για πρωτοφανή νεοαποικιακό εκβιασμό που ασκείται σε βάρος μιας μικρής χώρας, μόνο και μόνο επειδή η Κυβέρνησή της αντιστέκεται και δεν ακολουθεί νεοφιλελεύθερα μονεταριστικά δόγματα.