Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

φορτηγό τρόλεϊ απο την SCANIA



Σήμερα, στην πολλά υποσχόμενη ηλεκτρική ενέργεια επενδύουν όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές φορτηγών.   Προς το παρόν πλείστες των προσπαθειών περιορίζονται στο κομμάτι της έρευνας και ανάπτυξης.                              Τα βασικά προβλήματα σε αυτό το εγχείρημα
αποτελούν η αυτονομία, η εργονομία και η έλλειψη των κατάλληλων υποδομών.                                 Συγκεκριμένα, οι σημερινές, τεράστιες, μπαταρίες δεν μπορούν να εξασφαλίσουν ικανοποιητική αυτονομία σε οχήματα μεγάλων διαδρομών και φορτιών ενώ η έλλειψη σταθμών ανεφοδιασμού εντείνει αυτό το πρόβλημα.

Ωστόσο η Scania βρίσκεται μερικά βήματα πιο μπροστά, αφού Ο Σουηδός κατασκευαστής σε συνεργασία με την Siemens, εδώ και μερικά χρόνια δοκιμάζει ένα είδος «φορτηγού-τρόλεϊ». Σύμφωνα με αυτήν την ιδέα, τα οχήματα θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρική ενέργεια από καλώδια που βρίσκονται πάνω από τον αυτοκινητόδρομο και κατά μήκος αυτού, όπως ακριβώς τα γνωστά σε όλους μας τρόλεϊ.

Η ασυνήθιστη ιδέα φαίνεται πως πλέον βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο, έχει δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες και δεν αποκλείεται σύντομα να προχωρήσει στο στάδιο της υλοποίησης, ξεκινώντας από την Σουηδία.

ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΕ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Derail Privatisations                       

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΔΙΤ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Αθήνα, 19 Μαρτίου 2014

 Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ: Κυρίες και κύριοι, σήμερα είναι μια πολύ σημαντική ημέρα για τις αστικές συγκοινωνίες. Ανακοινώνουμε την έναρξη υλοποίησης ενός πολύ μεγάλου έργου που θα αλλάξει τη μορφή των αστικών συγκοινωνιών και θα κάνει καλύτερη την καθημερινότητα των ανθρώπων. Οι αστικές συγκοινωνίες είναι από τα πιο σημαντικά δημόσια αγαθά για τον πολίτη.
Η κρίση και τα νέα οικονομικά δεδομένα των εταιρειών που εκτελούν το συγκοινωνιακό έργο, δημιούργησαν μια νέα πραγματικότητα για τους πολίτες, για τις αστικές συγκοινωνίες και τους εργαζόμενους.
Πρέπει να σας πω ότι η πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου ήταν να κρατήσουμε όρθιες τις συγκοινωνίες, να διασφαλίσουμε το δημόσιο χαρακτήρα τους, να βελτιώσουμε τα οικονομικά τους και να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες. Έγινε μια μεγάλη προσπάθεια με εμπιστοσύνη και σε συνεργασία με τους εργαζόμενους, τις διοικήσεις των φορέων και θέλω δημόσια να τους ευχαριστήσω γι’ αυτό.

Διαμάχη μεταξύ Θύμιου Λυμπερόπουλου (ΣΑΤΑ) με την εταιρεία Taxiplon

Διαμάχη έχει ξεσπάσει μεταξύ του προέδρου του ΣΑΤΑ Θ. Λυμπερόπουλου και της Taxiplon, σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική της ιδιωτικής εταιρείας. Μάλιστα, όπως αναφέρει στο διαδίκτυο το ΣΑΤΑ, «πριν από λίγο υπήρξε συνάντηση του υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου και της κας Μ. Τσάγκα, με τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο του ΣΑΤΑ Θύμιο Λυμπερόπουλο και Μάκη Κασιδιάρη. Μεταξύ άλλων, ο υφυπουργός αναφέρθηκε στη χθεσινή συνάντησή του με την εκπρόσωπο της εταιρίας taxiplon, σχετικά με τη νομιμότητα ή όχι των προσφορών της εταιρίας σε διάφορες διαδρομές. Ο κ. Παπαδόπουλος ισχυρίστηκε πως προειδοποίησε την συγκεκριμένη εταιρία ότι οποιαδήποτε παραποίηση του τιμολογίου είναι παράνομη. Αυτά που ισχυρίζεται ο κ. Παπαδόπουλος, με αυτά που δηλώνει η εταιρία και η εκπρόσωπός της (στις σελίδες που διατηρούν στο facebook) είναι εκ διαμέτρου αντίθετα. Προφανώς, εκτός από το τιμολόγιο, παραποιείται και η αλήθεια». H εταιρεία taxiplon, μεταξύ άλλων, έχει ειδικές προσφορές σε διάφορα τιμολόγια, όπωςδωρεάν διέλευση από τα διόδια της Αττικής Οδού για δρομολόγια προς το αεροδρόμιο των Σπάτων.

Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου (Hellenic Motor Museum)

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Αλλάζουν όλα στις συγκοινωνίες!Σε 2 χρόνια, ζωνικό σύστημα χρεώσεων στα εισιτήρια

Αλλάζουν όλα στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Σε δυο χρόνια, με την ολοκλήρωση των εργασιών για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, θα εφαρμοστεί ζωνικό σύστημα χρεώσεων (αναλογικές χρεώσεις) στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Του Φώτη Φωτεινού
Για παράδειγμα, ο επιβάτης του Μετρό δεν θα χρειαστεί να πληρώνει 1,4 ευρώ για τη διαδρομή “Σύνταγμα” - “Ευαγγελισμός”, αλλά σαφώς χαμηλότερο κόμιστρο. Από την άλλη πλευρά, για μακρινές διαδρομές, όπως στο δίκτυο των λεωφορείων για Σαρωνίδα ή στον Προαστιακό, εκτός του αστικού κομματιού, πιθανότατα θα επέλθουν αυξήσεις.
Τα ανωτέρω θα συντελεστούν με την πλήρη λειτουργία του “Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου” του ΟΑΣΑ, το οποίο προυποθέτει την τοποθέτηση μπαρών σε μετρό, ηλεκτρικό και προαστικό (υπολογίζεται μεταξύ Ιανουαρίου - Αυγούστου 2016), αλλά και τουρνικέ σε λεωφορεία και τρόλει, ενώ παρελθόν θα αποτελέσουν τα χάρτινα εισιτήρια.
Γενική περιγραφή του ΑΣΣΚ

Όλες οι λεπτομέρειες για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας

Πύλες εισόδου επιβατών σε σταθμό Μετρό των Βρυξελλών
Μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για το Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ηλεκτρονικό εισιτήριο) του ΟΑΣΑ που ανέδειξε την κοινοπραξία Τέρνα – LG CNS ως προσωρινό ιδιωτικό φορέα σύμπραξης, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και το χρονοδιάγραμμα του έργου. Το έργο πρόκειται να υλοποιηθεί σε 3 φάσεις που θα έχουν συνολική διάρκεια 24 μηνών (2 χρόνια).

Οι πιο εκνευριστικοί τύποι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς


Η συχνότητα των δρομολογίων μειώθηκε. Πολλές από τις λεωφορειακές γραμμές καταργήθηκαν.

Τα ωράρια που έχει αναρτήσει ο ΟΑΣΑ στο διαδίκτυο δεν συμφωνούν με αυτά κατά τα οποία περνούν τα τρόλεϊ από τις στάσεις....


Οι στάσεις εργασίας είναι πιο συχνές και από τα δρομολόγια. Κι όμως, υπάρχει χειρότερο πράγμα από την ανοργανωσιά των ίδιων των Μέσων: Οι επιβάτες τους.

Όχι όλοι, για να μην είμαστε και υπερβολικοί.


Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Στην κοινοπραξία Τερνα – LG CNS ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο


Screenshot (2)

Ολοκληρώθηκε μετά από σχεδόν 3 χρόνια το πιο χρονοβόρο και σημαντικό μέρος του διεθνούς διαγωνισμού για το Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ηλεκτρονικό εισιτήριο) του ΟΑΣΑ μέσω ΣΔΙΤ, με την κοινοπραξία της ελληνικής Τέρνα Ενεργειακής και της κορεάτικης LG CNS να ορίζεται ως ο προσωρινός ιδιωτικός φορέας σύμπραξης.
Όπως αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΑ, η ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ & ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α.Ε. ΚΑΙ LG CNS Co., Ltd. ήταν ο πρώτος επιλαχών με τις κοινοπραξίες ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ και INTRASOFT INTERNATIONAL – ΙΝΤRΑΚΑΤ να ακολουθούν.

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Δεκτές και οι πιστωτικές κάρτες στα εκδοτήρια του ΟΑΣΑ


ict250-contactless-lightled

Εισιτήρια και κάρτες του ΟΑΣΑ μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών θα μπορούν να αγοράζουν σύντομα οι επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας. Μέχρι το Πάσχα αναμένεται η εγκατάσταση των τερματικών συσκευών στα εκδοτήρια όλων των σταθμών Μετρό και ΗΣΑΠ καθώς και σε εκδοτήρια εισιτηρίων Λεωφορείων, Τρόλεϊ και Τραμ.

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Νέο αίτημα της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. για κάμερες εντός των συρμών του Μετρό ...

Εκ νέου αίτημα στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων πρόκειται εντός των ημερών να καταθέσει η εταιρεία ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) ζητώντας άδεια για την τοποθέτηση και λειτουργία καμερών ασφαλείας μέσα στους συρμούς του μετρό.                                                                     Το προηγούμενο αντίστοιχο αίτημα είχε απορριφθεί, όμως στελέχη της εταιρείας σημειώνουν ότι το νέο αίτημα πιθανότατα να έχει καλύτερη τύχη από το προηγούμενο.                                                                        Σύμφωνα με πληροφορίες, η τεκμηρίωση για την αναγκαιότητα τοποθέτησης των καμερών ασφαλείας είναι πληρέστερη σε σχέση με αυτήν του προηγούμενου αιτήματος. Αναφέρεται, μάλιστα, με ιδιαίτερη σαφήνεια ότι τα στοιχεία που θα καταγράφουν οι κάμερες δεν θα τα επεξεργάζεται η εταιρεία, ενώ θα τα διατηρεί για πεπερασμένο χρονικό διάστημα.

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

ΤΑΙΠΕΔ προς ΠΟΣ: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή θα πουληθεί ή θα οδηγηθεί σε εκκαθάριση

Σοκ και δέος στους σιδηροδρομικούς. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή θα πουληθεί ή θα οδηγηθεί σε εκκαθάριση. Αυτά ήταν τα λόγια της διοίκησης του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων (πρόεδρος Κ. Μανιατόπουλος, διευθύνων σύμβουλος Γ. Εμίρης), σε αντιπροσωπεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, με την οποία είχε ολιγόλεπτη συνάντηση, πριν από μερικές ημέρες.                       Του Φώτη Φωτεινού                                                                                       

Αυτό σημαίνει "δοκιμή"


Fehrenkötter


Πριν μερικά χρόνια, σε μια κίνηση άνευ προηγουμένου προχώρησαν οι διαχειριστές της μεγάλης γερμανικής μεταφορικής «Fehrenkötter». Σε μια προσπάθεια τους να εντοπίσουν το αποδοτικότερο φορτηγό της αγοράς δοκίμασαν τις ναυαρχίδες των επτά κορυφαίων Ευρωπαίων κατασκευαστών. Εντυπωσιακό στοιχείο,
το οποίο έδωσε ιδιαίτερη σημασία στην δοκιμή, ήταν το ότι και τα επτά φορτηγά άνηκαν στον στόλο της γερμανικής μεταφορικής. Συγκεκριμένα, στην δοκιμή που διήρκησε τρία χρόνια, έλαβαν μέρος ένα DAF XF ,  ένα Volvo FH , ενα MAN TGA , ένα Scania R , ένα Mercedes - Benz Actros , ένα IVECO Stralis και ένα Renault Premium (όλα, τράκτορες).
Και τα επτά φορτηγά ήταν αντίστοιχων κυβικών και χαρακτηριστικών (6x2 , 400-420 ίππων και αυτόματο κιβώτιο). Σε αυτό των τριών ετών ταξίδι, τα φορτηγά ανέλαβαν να τα διαχειριστούν οι επτά καλύτεροι οδηγοί της επιχείρησης.
Εκείνη η δοκιμή της «Fehrenkötter» ολοκληρώθηκε με επιτυχία και το αποτέλεσμα αποτέλεσε έκπληξη για όλους. Τότε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Joachim Ferenketter, δήλωνε: «Πρωταθλητής αναδείχθηκε το RenaultPremium. Είχε το χαμηλότερο λειτουργικό κόστος καθώς και την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου».
Σήμερα, η γερμανική εταιρεία βρίσκεται στο κατώφλι μιας νέας ιστορικής δοκιμής. Όλοι οι κατασκευαστές έχουν λανσάρει τους νέους του κινητήρες τεχνολογίας Euro 6, αυτοί θα είναι και στο επίκεντρο της νέας τριετούς δοκιμής. Το ερώτημα που ετέθη, πως τα αυστηρότερα περιβαλλοντικά πρότυπα επιδρούν στην μεταφορά και ποιο από τα επτά φορτηγά, κάτω από αυτές τις συνθήκες, είναι το αποτελεσματικότερο. Κι αυτή η δοκιμή θα διαρκέσει τρία χρόνια, τα φορτηγά που θα χρησιμοποιηθούν έχουν περίπου τον ίδιο εξοπλισμό, ενώ τα πρώτα αποτελέσματα θα δημοσιευτούν στην ΙΑΑ 2014.
Με πληροφορίες από το: dalnoboi.org

Αυτή τη νταλίκα σίγουρα… δεν την έχετε ξαναδεί ΠΟΤΕ !

 Η πιο προηγμένη νταλίκα του πλανήτη, που φέρει τα σήματα του αμερικανικού κολοσσού Walmart, έχει υβριδικό σύστημα κίνησης, κορυφαία αεροδυναμική και είναι φτιαγμένη από ανθρακονήματα...Το εντυπωσιακό όχημα ονομάζεται Walmart Advanced Vehicle Experience, ή απλούστερα WAVE.

Σύμφωνα με τη Walmart για την κίνησή του χρησιμοποιείται ένα πρωτότυπο υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει έναηλεκτρικό μοτέρ με έναν στροβιλοκινητήρα της Capstone.

Οι μικρές διαστάσεις των παραπάνω έδωσαν μεγαλύτερη ελευθερία στον σχεδιασμό της καμπίνας.

Ο οδηγός κάθεται ακριβώς στο κέντρο του φουτουριστικού τράκτορα και ελέγχει κάθε λειτουργία μέσα από μεγάλες οθόνες αφής.


Πρόοδος επεκτάσεων Μετρό και Τραμ: Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2014

AM_Peiraias_progress_Feb14_LGΣτον Πειραιά και τα προάστιά του επικεντρώνονται οι εξελίξεις σχετικά με τα έργα της Αττικό Μετρό καθώς πέρα από την επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό, ξεκίνησαν πρόσφατα και τα έργα της επέκτασης του Τραμ προς το κέντρο του Πειραιά. Την Κυριακή 16 Μαρτίου αναμένεται να εφαρμοστεί η β φάση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο κέντρο της πόλης, ενώ η α φάση βρίσκεται ήδη σε ισχύ από τις 23 Φεβρουαρίου. Στα πλαίσια των ρυθμίσεων αυτών, που αναμένονται να παραμείνουν σε ισχύ για 2 τουλάχιστον χρόνια, έχουν μεταβληθεί τα δρομολόγια 17 λεωφορειακών γραμμών και 2 γραμμών τρόλεϊ.

Θα αναστενάξουν οι οδηγοί του Ελληνικού και Ανθούσας μέχρι τον Αυγουστο



Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Λ. Μεσογείων έως τις 10 Αυγούστου λόγω έργων

Με υπομονή πρέπει να είναι «οπλισμένοι» οι οδηγοί που κινούνται στη Λ. Μεσογείων καθώς έχουν τεθεί σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, λόγω έργων για την κατασκευή πεζογέφυρας στην περιοχή του Σταυρού της Αγίας Παρασκευής...


Μέχρι τότε, η κυκλοφορία των οχημάτων, σε μήκος 300 μέτρων, στο ύψος των έργων επί της Λεωφόρου Μεσογείων, περιορίζεται σε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, μια υπέργεια και μία υπόγεια.

Παράλληλα, τίθενται σε εφαρμογή μια σειρά άλλων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, οι οποίες θα ισχύσουν καθ’ όλη την διάρκεια εκτέλεσης της πρώτης φάσης του έργου.

Πιο συγκεκριμένα:

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Τρόμος και πυροβολισμοί στα βραδινά δρομολόγια στο Ζεφύρι




Στα βραδινά δρομολόγια, όταν κλείνει η πόρτα του λεωφορείου της γραμμής που συνδέει τις Αχαρνές με το Ζεφύρι, οι λιγοστοί επιβάτες στριμώχνονται στο μπροστινό τμήμα του λεωφορείου...
Στα πίσω καθίσματα σχεδόν καθημερινά κάθονται τοξικομανείς, οι οποίοι συχνά κάνουν χρήση ναρκωτικών ουσιών ακόμα και μέσα στο όχημα.

Το λεωφορείο τους χειμερινούς μήνες μετά τις 6 το απόγευμα δεν περνά μέσα από το Ζεφύρι αλλά περιφερειακά, προκειμένου οι οδηγοί αλλά και οι επιβάτες να αισθάνονται ασφαλείς.
Η γραμμή 735 είναι μόνο μία από αυτές που οι οδηγοί αποκαλούν «υψηλού κινδύνου».
Κατά την διάρκεια των δρομολογίων, έχουν γίνει μάρτυρες σοβαρών επεισοδίων, καβγάδων, πετροπόλεμου, ενώ ορισμένοι έχουν δεχτεί και πυροβολισμούς, σύμφωνα με αυτά που καταγγέλλουν οι επιβάτες στο etheldrivers.blogspot.com

Δείτε στο βίντεο που μας έστειλαν, με αυτά που ειπαν....

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Μιλήστε στην ΟΣΥ και κερδίστε 150 κάρτες για Λεωφορεία και Τρόλεϊ


Αντίγραφο από DSC04150
Δράση με την ονομασία «Ελάτε να μιλήσουμε» θα πραγματοποιήσει η Ο.ΣΥ. τον Μάρτιο και τον Απρίλιο. Η εταιρία ζητάει από τους επιβάτες της να καταθέσουν τις απόψεις τους σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο ειδικά διαμορφωμένο διώροφο όχημα της εταιρείας, το οποίο θα βρίσκεται το Μάρτιο και τον Απρίλιο διαδοχικά στο Σύνταγμα, τοΧαλάνδρι, τη Γλυφάδα και το Περιστέρι και να κερδίσουν 150 κάρτες δωρεάν μηνιαίας μετακίνησης για το μήνα Μάιο με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.
Η πρώτη για τη δράση της Ο.ΣΥ. θα είναι η πλατεία Συντάγματος (απέναντι από το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη) το πρωί του Σαββάτου 15 Μαρτίου 2014. Επόμενα σημεία συνάντησης τις προσεχείς ημέρες:

Μόνο τυχαία δεν την «έπεσε», στην ΕΕ, ο Βλ. Γιακούνιν για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Για δεύτερη φορά, μέσα σε λίγους μήνες, ο διευθύνων σύμβουλος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων (RZD) Βλαντιμίρ Γιακούνιν την «έπεσε» στην ΕΕ, σχετικά με τον διαγωνισμό αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Πριν από μερικούς μήνες δήλωσε: «ανησυχώ, διότι γνωρίζω την ΕΕ και την πολιτική της. Ως τώρα δεν έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για το ποια θα είναι η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης Αν ενδιαφέρεστε, ερχόμαστε, αν δεν ενδιαφέρεστε, δεν ερχόμαστε».
Πριν από μερικές ημέρες δήλωσε: «δεν έχουμε ακόμη λάβει, από τους Έλληνες την τελική απόφασή τους, πώς θα προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση, γιατί συνεργάζονται με την ΕΕ και η ΕΕ τώρα λέει: Ας μην διαγράψουμε τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ας την ιδιωτικοποιήσετε πρώτα. Όμως έτσι δεν μπορεί να γίνει. Θα δούμε τι θα κάνουμε».
Εμμέσως ο Βλ. Γιακούνιν αναφερόταν στο «φάκελο των παράνομων κρατικών ενισχύσεων» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον οποίο η ΕΕ κρατά ανοιχτό.
«Καμία μεγάλη ιδιωτικοποίηση στην Ελλάδα δεν υλοποιείται, εάν δεν δώσει πρώτα το πράσινο φως η ΕΕ, η οποία κάνει τους απαραίτητους υπολογισμούς», επισημαίνουν οικονομικοί αναλυτές.
Από την άλλη πλευρά, προκύπτουν ευθύνες, σε εγχώριο επίπεδο, για τον τρόπο απόσχισης και "προικοδότησης" της εταιρείας, από το 2007 και έπειτα, με συνέπεια το ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων) να μπορεί να θέτει "τελεσίγραφα" στους σιδηροδρομικούς.    
Φώτης Φωτεινός 

ΕΚΤΑΚΤΟ: Άνοιξε ο σταθμός του ΗΣΑΠ στη Βικτώρια



Βρέθηκε ύποπτο αντικείμενο - είχε γίνει εκκένωση 
Συναγερμός σήμανε λίγο πριν τις 12:00 στο σταθμό του ΗΣΑΠ στη Βικτώρια γιατί βρέθηκε ύποπτο αντικείμενο. Άμεση ήταν η απόφαση για εκκένωση του σταθμού.

Αφού αποφασίστηκε να εκκενωθεί ο σταθμός του Ηλεκτρικού, κλήθηκε ομάδα του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών. για να ελέγξει το ύποπτο αντικείμενο.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Κανονικά λειτουργεί ο σταθμός του ΗΣΑΠ στην Βικτώρια καθώς η ύποπτη τσάντα που εντοπίστηκε στα εκδοτήρια ελέγχθηκε χωρίς ευρήματα από την αστυνομία.

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Η Ο.ΣΥ. ζητά τη γνώμη των επιβατών για τις συγκοινωνίες



Η Ο.ΣΥ. ζητάει από τους επιβάτες της να καταθέσουν τις απόψεις τους σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο ειδικά διαμορφωμένο διώροφο όχημα της εταιρείας, το οποίο θα βρίσκεται το Μάρτιο και τον Απρίλιο διαδοχικά στο Σύνταγμα, το Χαλάνδρι, τη Γλυφάδα και το Περιστέρι...

Οι επιβάτες θα κερδίσουν 150 κάρτες δωρεάν μηνιαίας μετακίνησης για το μήνα Μάιο με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.

«Τσάκωσαν» 86 εργαζόμενους στις Οδικές Συγκοινωνίες με πλαστά πτυχία!


Μετά τους δημοτικούς αστυνομικούς που είχαν καταθέσει στις υπηρεσίες τους πλαστούς τίτλους σπουδών, σειρά φαίνεται ότι έχουν και εργαζόμενοι των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες)....


Από την εξέταση που διενεργείται στους συνολικά 5.000 φακέλους εργαζομένων που προσελήφθησαν μετά την καθιέρωση του ΑΣΕΠ, ο έλεγχος έχει ολοκληρωθεί στους 1.800.

Από αυτούς διαπιστώθηκε ότι 86 περιπτώσεις εργαζομένων έχουν καταθέσει αλλοιωμένους τίτλους σπουδών.


Σιδηρόδρομος: Προς αποκρατικοποίηση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έργα από τον ...ΟΣΕ


Μία από τις σημαντικότερες αποκρατικοποιήσεις για το ΤΑΙΠΕΔ αφορά κομμάτια του ομίλου ΟΣΕ. Το σημαντικότερο αυτών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σε προχωρημένη φάση και τους επόμενους μήνες αναμένουμε τους Ρώσους (Rossiyskie Zhelenye Dorogi –RZD) και τους Γάλλους της SCNF να δώσουν το παρόν για της εταιρεία.

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Προσέλαβαν 80 εργαζόμενους στην ΟΣΥ με πλαστά ή παραποιημένα πτυχία


Πλαστά πιστοποιητικά σπουδών φέρνουν στην επιφάνεια οι εσωτερικοί έλεγχοι που γίνονται με εντολή του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης στους φακέλους του προσωπικού της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ). Τα πλαστά δικαιολογητικά χρησιμοποιήθηκαν για την πρόσληψη του προσωπικού των αστικών λεωφορείων και των τρόλεϊ, κυρίως στις τεχνικές υπηρεσίες.

Έτοιμο το πρώτο λεωφορείο Mercedes-Benz της σερβικής «Ikarbus»

Το πρώτο λεωφορείο που κατασκευάζεται στη Σερβία και φέρει το σήμα της «Mercedes-Benz» θα βγει στις 13 Μαρτίου από τη γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου «Ikarbus» στο Βελιγράδι...

Η μαζική παραγωγή του μοντέλου αυτού συνιστά μία τεράστια ευκαιρία για τις εξαγωγές της Σερβίας, δήλωσε στο σερβικό πρακτορείο Ειδήσεων «Tanjug» ο γενικός Διευθυντής της «Ikarbus», Αλεξάνταρ Βίτσεντιτς.

Ερευνα... ικανοποίησης επιβατών απο τον ΟΑΣΑ

Πρόχειρος διαγωνισμός για την ανάθεση υπηρεσιών έρευνας ικανοποίησης επιβατών προϋπολογισμού αξίας 45.000 ευρώ....





Επι πέντε μέρες.... στο αντίθετο ρεύμα !

ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΛΕΩΦ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ...

Εδώ και  πέντε μέρες έχει γίνει κάποιο τεχνικό έργο επί της λεωφ. Καραμανλή στην Αρτέμιδα με αποτέλεσμα η μία λωρίδα κυκλοφορίας στο μεγαλύτερό της μέρος να έχει εμπόδια και τα αυτοκίνητα να μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα

Σοβαρότατο είναι το πρόβλημα το βράδυ γιατί στο συγκεκριμένο σημείο δεν υπάρχει ούτε καν φωτισμός αλλά και οι υπεύθυνοι του συγκεκριμένου έργου δεν έχουν τοποθετήσει φώτα όπως όφειλαν.

Ας ελπίσουμε να μην έχουμε κάποιο σοβαρό ατύχημα... γιατί ως γνωστό όλοι θα βγάλουν την  «ουρά τους»  απέξω και για ΟΛΑ θα φταίει… ποιος άλλος; ...Ο οδηγός!

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Δείτε απίστευτες εικόνες με λεωφορεία στην Ινδία!























Και το καλύτερο... στο ΤΕΛΟΣ.

Τίτλοι τέλους για 10 τρόλεϊ NEOPLAN N6014 (6000)



Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.ΣΥ. Α.Ε. αποφάσισε ομόφωνα, την οριστική απόσυρση των δέκα (10) οχημάτων σειράς 6000, που απαιτούν το υψηλότερο κόστος αποκατάστασης για να επανακυκλοφορήσουν (6003, 6006, 6022, 6028, 6029, 6031, 6040, 6042, 6054 και 6074), τη χρήση των εξαρτημάτων τους ως ανταλλακτικά για τα ενεργά οχήματα του στόλου και τέλος την εκποίηση τους με πλειοδοτικούς διαγωνισμούς (κατόπιν της σχετικής αποτίμησης της αξίας τους) ως scrap μετάλλου.

Δείτε την σχετική απόφαση:

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Σε κυκλοφορία οι νέοι σύγχρονοι συρμοί του Μετρό! Τα χαρακτηριστικά τους

Σταδιακά κάνουν την εμφάνιση τους, κυρίως στις γραμμές 3 και 2, οι νέοι συρμοί του Μετρό! Εδώ και περίπου 2 εβδομάδες, οι νέοι συρμοί κυκλοφορούν τις βραδινές ώρες (μετά τις 8), προκειμένου να γίνουν οι αναγκαίοι έλεγχοι, πριν από τη πλήρη ενσωμάτωσή τους, δηλαδή τη λειτουργία από το πρωί έως το βράδυ.                                                      Του Φώτη Φωτεινού                                                                                                                    

Για πρώτη φορά πλεόνασμα και στις Οδικές Συγκοινωνίες


Πλεονασματική χρήση εμφανίζει για το 2013 η εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες (λεωφορεία και τρόλεϊ) σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από την απολογιστική έκθεση, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η κρατική επιχορήγηση η οποία φέτος ήταν μειωμένη κατά 13 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία, για πρώτη λοιπόν φορά στην ιστορία της, η ΟΣΥ, η μετά από τη συγχώνευση της ΕΘΕΛ και του ΗΛΠΑΠ (λεωφορεία-τρόλεϊ) , εμφανίζει θετικό πρόσημο στο ισοζύγιο για το 2013 της τάξεως των 53.512.563 ευρώ. Η κρατική επιχορήγηση μειώθηκε κατά 8,37% από 156.293.330 ευρώ το 2012 σε 143.217.201 ευρώ για την αντίστοιχη περίοδο το 2013.

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Με ρυθμούς χελώνας ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο

8532500204_2f2527d276_c
Με πολύ αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς συνεχίζεται ο διαγωνισμός του ΟΑΣΑ για το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Οι δεσμευτικές προσφορές είχαν κατατεθεί ήδη από τον Ιούλιο του 2013 ενώ η έγκρισή της τεχνικής τους αξιολόγησης από το Δ.Σ. του ΟΑΣΑ ανακοινώθηκε σήμερα, 6 μήνες αργότερα.
Το επόμενο βήμα αφορά στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών. Σε κάθε περίπτωση η επιλογή του αναδόχου καθώς και η εξέταση των όποιων ενστάσεων πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα στο έτος ενώ ο υπουργός Μεταφορών κ. Χρυσοχοΐδης έχει δηλώσει πως οι μπάρες στο μετρό θα μπουν μέσα στο 2014, κάτι που φαντάζει μη ρεαλιστικό αυτή τη στιγμή. Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 4 Απριλίου του 2011, σχεδόν 3 χρόνια πριν.
Οι τρεις εταιρίες που υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές είναι οι:

  1. INTRASOFT INTERNATIONAL – ΙΝΤRΑΚΑΤ
  2. ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ
  3. ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – LG CNS
Αντικείμενο του έργου είναι η σταδιακή αντικατάσταση του χάρτινου εισιτηρίου από ηλεκτρονικές «έξυπνες κάρτες» οι οποίες θα διευκολύνουν την πρόσβαση των επιβατών στα μέσα μαζικής μεταφοράς, και η εγκατάσταση  ενός κλειστού κυκλώματος πυλών στους σταθμούς του Μετρό που θα συμβάλει στη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την εισαγωγή των ηλεκτρονικών εισιτηρίων αποτελεί ο χωρισμός του λεκανοπεδίου σε ζώνες έτσι ώστε οι μετακινήσεις σε μικρότερες αποστάσεις να είναι κοστίζουν φθηνότερα από μετακινήσεις σε πιο μακρινές περιοχές.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 94 εκατομμύρια ευρώ. Ο ΟΑΣΑ, που είναι ο φορέας ανάθεσης του έργου, θα συμμετάσχει στην υλοποίησή του με ποσό 35 εκατομμυρίων ευρώ μέσω του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων. Τον περασμένο Νοέμβριο εγκρίθηκε και συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης(ΕΤΠΑ) ύψους 29,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Στο πλαίσιο του έργου, ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Το ελληνικό δημόσιο δεν αγοράζει μια προμήθεια, αλλά μια υπηρεσία, ενώ στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.
 Τηλεματική έως το 2015
Μία από τις κοινοπραξίες εταιριών που υπέβαλε προσφορά για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, οι Intrasoft International – Intrakat, έχει αναλάβει και το έργο της τηλεματικής για τα Λεωφορεία και Τρόλεϊ το οποίο  αναμένεται να παραδοθεί το 2015. Το έργο, μεταξύ άλλων αφορά στην εγκατάσταση ενός δικτύου 1000 «έξυπνων» στάσεων καθώς και τη δυνατότητα πληροφόρησης των επιβατών για το χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς και από το κινητό τους τηλέφωνο ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Πάνω από 200 δις. δολάρια για σιδηροδρομικά έργα στην Μέση Ανατολή


Ένας από τους σταθμούς του μετρό του Ριάντ έχει σχεδιαστεί από τον παγκοσμίου φήμης αρχιτέκτονα Zaha Hadid.
Δισεκατομμύρια δολάρια δαπανώνται σήμερα για σιδηροδρομικά έργα και Μετρό σε διάφορες χώρες της Μέσης Ανατολής που το ύψος τους φτάνει τα 200 δις. δολάρια.

Μεταξύ των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων είναι τα Μέτρο του Ριάντ και της Ντόχα, τα σιδηροδρομικά έργα στην Τζέντα την Μέκκα και του Αμπού Ντάμπι.

Νέα παράταση για την προμήθεια 25 καινούργιων συρμών τραμ



Νέα παράταση -την τρίτη κατά σειρά- έδωσε η διοίκηση της Αττικό Μετρό στο διαγωνισμό για την προμήθεια 25 καινούργιων συρμών τραμ, που θα καλύψουν τις ανάγκες των επεκτάσεων του μέσου σε Πειραιά και Αθήνα.

Η προθεσμία υποβολής των προσφορών μετατέθηκε για τις 14 Απριλίου, ενώ παράλληλα τροποποιήθηκαν και ορισμένα άρθρα του διαγωνισμού.

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Δυο νέους σταθμούς απέκτησε ο Προαστιακός: Λυκότρυπα και Πύργος Βασιλίσσης

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από σήμερα το πρωί, οι συρμοί του Προαστιακού, που εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα (Στ. Λαρίσης) – Άνω Λιόσια, θα πραγματοποιούν στάσεις στους σταθμούς Πύργος Βασιλίσσης και Λυκότρυπα.
Αναλυτικά:

Στάση εργασίας σε ΟΣΕ και Προαστιακό την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου

3ωρη στάση εργασίας μεταξύ 12:00 – 15:00               εξήγγειλε η Π.Ο.Σ. για τους εργαζόμενους του ομίλου ΟΣΕ (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) εντός του νομού Αττικής για την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014.
Στη στάση εργασίας δεν θα συμμετέχει το προσωπικό που εμπλέκεται στην κυκλοφορία των δρομολογίων Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα , θα επηρεάσει όμως τα δρομολόγια του Προαστιακού. Επίσης, τις ώρες τις στάσεις εργασίας δεν θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια του Μετρό στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

Καταργούνται τα παρακάτω δρομολόγια:

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ «ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ»

Τιμόνι «πούπουλο» στην πόλη και «βράχος» στον αυτοκινητόδρομο. Η Volvo Trucks κατάφερε και δημιούργησε το καλύτερο τιμόνι αλφάδι της αγοράς!

VOLVO DYNAMIC STEERING

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ «ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ» ΤΗΣ ΣΟΥΗΔΙΚΗΣ ΦΙΡΜΑΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥ ΣΠΑΓΚΑΤΟΥ ΤΟΥ ΖΑΝ ΚΛΩΝΤ ΒΑΝ ΝΤΑΜ


Το Volvo Dynamic Steering (VDS) βοηθά σημαντικά το έργο του οδηγού πίσω από το τιμόνι, καθώς συνδυάζει το συμβατικό υδραυλικό τιμόνι με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι τοποθετημένος στο μηχανισμό του τιμονιού. Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει στον οδηγό ένα πιο ασφαλές, άνετο και απολαυστικό περιβάλλον εργασίας.
Στον αυτοκινητόδρομο η κατοχυρωμένη κορυφαία τεχνολογική καινοτομία των Σουηδών προσφέρει ασυναγώνιστη κατευθυντικότητα. Στις χαμηλές ταχύτητες ακόμα και ένα βαριά φορτωμένο φορτηγό στρίβει τόσο εύκολα που μπορείτε να στρίψετε το τιμόνι ακόμη και με το ένα δάκτυλο.
Αναλυτικές πληροφορίες για το νέο σύστημα της Volvo Trucks δημοσιεύονται στο Car & Truck της νέας χρονιάς που κυκλοφορεί.

Γνωρίστε το Volvo Dynamic Steering…


O Jan-Inge Svensson, αρχιμηχανικός πλαισίων της Volvo Trucks, παρουσιάζει το Δυναμικό Σύστημα Διεύθυνσης…




Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Πώς να διαγράψετε πρόστιμο από Μέσο Μαζικής Μεταφοράς αν επιβλήθηκε τις πρώτες δύο βδομάδες του μήνα

Δυνατότητα διαγραφής του προστίμου που επιβλήθηκε από ΟΑΣΑ, ΟΣΥ ή ΣΤΑΣΥ υπάρχει πλέον
για την πλειονότητα των παραβατών, αρκεί αυτό να επιβλήθηκε μέσα στις δύο πρώτες βδομάδες του μήνα.


Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

11185 Ο ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Το 11185, είναι ο νέος αριθμός κλήσης του Κέντρου Εξυπηρέτησης Επιβατών ΟΑΣΑ Καλώντας σε αυτό, οι επιβάτες μπορούν να αντλούν πληροφορίες για δρομολόγια ή μεταβιβάσεις, σταθμούς και στάσεις, τιμές και ισχύ εισιτηρίων και καρτών, εκδοτήρια, έλεγχο κομίστρου, αναζήτηση απολεσθέντων αντικειμένων, χώρους στάθμευσης, φύλαξη αποσκευών και γενικότερα χρήσιμες οδηγίες για τη μετακίνησή τους με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Μιλάμε για τρελή ανάπτυξη!!! «Φρένο» από την Ελληνική νομοθεσία σε επαναστατικό όχημα του Πολυτεχνείου Κρήτης!!

Το αυτοκίνητο είναι 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής και «γεννήθηκε» στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης από μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών. Κινείται με υδρογόνο και με εξωπραγματικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα!.