Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Τίτλοι τέλους για 10 τρόλεϊ NEOPLAN N6014 (6000)



Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.ΣΥ. Α.Ε. αποφάσισε ομόφωνα, την οριστική απόσυρση των δέκα (10) οχημάτων σειράς 6000, που απαιτούν το υψηλότερο κόστος αποκατάστασης για να επανακυκλοφορήσουν (6003, 6006, 6022, 6028, 6029, 6031, 6040, 6042, 6054 και 6074), τη χρήση των εξαρτημάτων τους ως ανταλλακτικά για τα ενεργά οχήματα του στόλου και τέλος την εκποίηση τους με πλειοδοτικούς διαγωνισμούς (κατόπιν της σχετικής αποτίμησης της αξίας τους) ως scrap μετάλλου.

Δείτε την σχετική απόφαση:

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Σε κυκλοφορία οι νέοι σύγχρονοι συρμοί του Μετρό! Τα χαρακτηριστικά τους

Σταδιακά κάνουν την εμφάνιση τους, κυρίως στις γραμμές 3 και 2, οι νέοι συρμοί του Μετρό! Εδώ και περίπου 2 εβδομάδες, οι νέοι συρμοί κυκλοφορούν τις βραδινές ώρες (μετά τις 8), προκειμένου να γίνουν οι αναγκαίοι έλεγχοι, πριν από τη πλήρη ενσωμάτωσή τους, δηλαδή τη λειτουργία από το πρωί έως το βράδυ.                                                      Του Φώτη Φωτεινού                                                                                                                    

Για πρώτη φορά πλεόνασμα και στις Οδικές Συγκοινωνίες


Πλεονασματική χρήση εμφανίζει για το 2013 η εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες (λεωφορεία και τρόλεϊ) σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από την απολογιστική έκθεση, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η κρατική επιχορήγηση η οποία φέτος ήταν μειωμένη κατά 13 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία, για πρώτη λοιπόν φορά στην ιστορία της, η ΟΣΥ, η μετά από τη συγχώνευση της ΕΘΕΛ και του ΗΛΠΑΠ (λεωφορεία-τρόλεϊ) , εμφανίζει θετικό πρόσημο στο ισοζύγιο για το 2013 της τάξεως των 53.512.563 ευρώ. Η κρατική επιχορήγηση μειώθηκε κατά 8,37% από 156.293.330 ευρώ το 2012 σε 143.217.201 ευρώ για την αντίστοιχη περίοδο το 2013.

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Με ρυθμούς χελώνας ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο

8532500204_2f2527d276_c
Με πολύ αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς συνεχίζεται ο διαγωνισμός του ΟΑΣΑ για το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Οι δεσμευτικές προσφορές είχαν κατατεθεί ήδη από τον Ιούλιο του 2013 ενώ η έγκρισή της τεχνικής τους αξιολόγησης από το Δ.Σ. του ΟΑΣΑ ανακοινώθηκε σήμερα, 6 μήνες αργότερα.
Το επόμενο βήμα αφορά στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών. Σε κάθε περίπτωση η επιλογή του αναδόχου καθώς και η εξέταση των όποιων ενστάσεων πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα στο έτος ενώ ο υπουργός Μεταφορών κ. Χρυσοχοΐδης έχει δηλώσει πως οι μπάρες στο μετρό θα μπουν μέσα στο 2014, κάτι που φαντάζει μη ρεαλιστικό αυτή τη στιγμή. Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 4 Απριλίου του 2011, σχεδόν 3 χρόνια πριν.
Οι τρεις εταιρίες που υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές είναι οι:

  1. INTRASOFT INTERNATIONAL – ΙΝΤRΑΚΑΤ
  2. ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ
  3. ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – LG CNS
Αντικείμενο του έργου είναι η σταδιακή αντικατάσταση του χάρτινου εισιτηρίου από ηλεκτρονικές «έξυπνες κάρτες» οι οποίες θα διευκολύνουν την πρόσβαση των επιβατών στα μέσα μαζικής μεταφοράς, και η εγκατάσταση  ενός κλειστού κυκλώματος πυλών στους σταθμούς του Μετρό που θα συμβάλει στη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την εισαγωγή των ηλεκτρονικών εισιτηρίων αποτελεί ο χωρισμός του λεκανοπεδίου σε ζώνες έτσι ώστε οι μετακινήσεις σε μικρότερες αποστάσεις να είναι κοστίζουν φθηνότερα από μετακινήσεις σε πιο μακρινές περιοχές.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 94 εκατομμύρια ευρώ. Ο ΟΑΣΑ, που είναι ο φορέας ανάθεσης του έργου, θα συμμετάσχει στην υλοποίησή του με ποσό 35 εκατομμυρίων ευρώ μέσω του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων. Τον περασμένο Νοέμβριο εγκρίθηκε και συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης(ΕΤΠΑ) ύψους 29,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Στο πλαίσιο του έργου, ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Το ελληνικό δημόσιο δεν αγοράζει μια προμήθεια, αλλά μια υπηρεσία, ενώ στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.
 Τηλεματική έως το 2015
Μία από τις κοινοπραξίες εταιριών που υπέβαλε προσφορά για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, οι Intrasoft International – Intrakat, έχει αναλάβει και το έργο της τηλεματικής για τα Λεωφορεία και Τρόλεϊ το οποίο  αναμένεται να παραδοθεί το 2015. Το έργο, μεταξύ άλλων αφορά στην εγκατάσταση ενός δικτύου 1000 «έξυπνων» στάσεων καθώς και τη δυνατότητα πληροφόρησης των επιβατών για το χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς και από το κινητό τους τηλέφωνο ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Πάνω από 200 δις. δολάρια για σιδηροδρομικά έργα στην Μέση Ανατολή


Ένας από τους σταθμούς του μετρό του Ριάντ έχει σχεδιαστεί από τον παγκοσμίου φήμης αρχιτέκτονα Zaha Hadid.
Δισεκατομμύρια δολάρια δαπανώνται σήμερα για σιδηροδρομικά έργα και Μετρό σε διάφορες χώρες της Μέσης Ανατολής που το ύψος τους φτάνει τα 200 δις. δολάρια.

Μεταξύ των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων είναι τα Μέτρο του Ριάντ και της Ντόχα, τα σιδηροδρομικά έργα στην Τζέντα την Μέκκα και του Αμπού Ντάμπι.

Νέα παράταση για την προμήθεια 25 καινούργιων συρμών τραμ



Νέα παράταση -την τρίτη κατά σειρά- έδωσε η διοίκηση της Αττικό Μετρό στο διαγωνισμό για την προμήθεια 25 καινούργιων συρμών τραμ, που θα καλύψουν τις ανάγκες των επεκτάσεων του μέσου σε Πειραιά και Αθήνα.

Η προθεσμία υποβολής των προσφορών μετατέθηκε για τις 14 Απριλίου, ενώ παράλληλα τροποποιήθηκαν και ορισμένα άρθρα του διαγωνισμού.

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Δυο νέους σταθμούς απέκτησε ο Προαστιακός: Λυκότρυπα και Πύργος Βασιλίσσης

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από σήμερα το πρωί, οι συρμοί του Προαστιακού, που εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα (Στ. Λαρίσης) – Άνω Λιόσια, θα πραγματοποιούν στάσεις στους σταθμούς Πύργος Βασιλίσσης και Λυκότρυπα.
Αναλυτικά:

Στάση εργασίας σε ΟΣΕ και Προαστιακό την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου

3ωρη στάση εργασίας μεταξύ 12:00 – 15:00               εξήγγειλε η Π.Ο.Σ. για τους εργαζόμενους του ομίλου ΟΣΕ (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) εντός του νομού Αττικής για την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014.
Στη στάση εργασίας δεν θα συμμετέχει το προσωπικό που εμπλέκεται στην κυκλοφορία των δρομολογίων Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα , θα επηρεάσει όμως τα δρομολόγια του Προαστιακού. Επίσης, τις ώρες τις στάσεις εργασίας δεν θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια του Μετρό στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

Καταργούνται τα παρακάτω δρομολόγια:

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ «ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ»

Τιμόνι «πούπουλο» στην πόλη και «βράχος» στον αυτοκινητόδρομο. Η Volvo Trucks κατάφερε και δημιούργησε το καλύτερο τιμόνι αλφάδι της αγοράς!

VOLVO DYNAMIC STEERING

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ «ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ» ΤΗΣ ΣΟΥΗΔΙΚΗΣ ΦΙΡΜΑΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥ ΣΠΑΓΚΑΤΟΥ ΤΟΥ ΖΑΝ ΚΛΩΝΤ ΒΑΝ ΝΤΑΜ


Το Volvo Dynamic Steering (VDS) βοηθά σημαντικά το έργο του οδηγού πίσω από το τιμόνι, καθώς συνδυάζει το συμβατικό υδραυλικό τιμόνι με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι τοποθετημένος στο μηχανισμό του τιμονιού. Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει στον οδηγό ένα πιο ασφαλές, άνετο και απολαυστικό περιβάλλον εργασίας.
Στον αυτοκινητόδρομο η κατοχυρωμένη κορυφαία τεχνολογική καινοτομία των Σουηδών προσφέρει ασυναγώνιστη κατευθυντικότητα. Στις χαμηλές ταχύτητες ακόμα και ένα βαριά φορτωμένο φορτηγό στρίβει τόσο εύκολα που μπορείτε να στρίψετε το τιμόνι ακόμη και με το ένα δάκτυλο.
Αναλυτικές πληροφορίες για το νέο σύστημα της Volvo Trucks δημοσιεύονται στο Car & Truck της νέας χρονιάς που κυκλοφορεί.

Γνωρίστε το Volvo Dynamic Steering…


O Jan-Inge Svensson, αρχιμηχανικός πλαισίων της Volvo Trucks, παρουσιάζει το Δυναμικό Σύστημα Διεύθυνσης…




Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Πώς να διαγράψετε πρόστιμο από Μέσο Μαζικής Μεταφοράς αν επιβλήθηκε τις πρώτες δύο βδομάδες του μήνα

Δυνατότητα διαγραφής του προστίμου που επιβλήθηκε από ΟΑΣΑ, ΟΣΥ ή ΣΤΑΣΥ υπάρχει πλέον
για την πλειονότητα των παραβατών, αρκεί αυτό να επιβλήθηκε μέσα στις δύο πρώτες βδομάδες του μήνα.


Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

11185 Ο ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Το 11185, είναι ο νέος αριθμός κλήσης του Κέντρου Εξυπηρέτησης Επιβατών ΟΑΣΑ Καλώντας σε αυτό, οι επιβάτες μπορούν να αντλούν πληροφορίες για δρομολόγια ή μεταβιβάσεις, σταθμούς και στάσεις, τιμές και ισχύ εισιτηρίων και καρτών, εκδοτήρια, έλεγχο κομίστρου, αναζήτηση απολεσθέντων αντικειμένων, χώρους στάθμευσης, φύλαξη αποσκευών και γενικότερα χρήσιμες οδηγίες για τη μετακίνησή τους με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Μιλάμε για τρελή ανάπτυξη!!! «Φρένο» από την Ελληνική νομοθεσία σε επαναστατικό όχημα του Πολυτεχνείου Κρήτης!!

Το αυτοκίνητο είναι 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής και «γεννήθηκε» στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης από μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών. Κινείται με υδρογόνο και με εξωπραγματικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα!.

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Ποιο τραγούδι με τον Ζαμπέτα τρέλλανε τους σωφέρ στο 5ο ΚΤΕΛ (VIDEO)


Απέναντι από το 5ο ΚΤΕΛ υπάρχει ακόμα ένα καφενείο που μαζεύονται οι τελευταίοι επανπομείναντες οδηγοί που δούλευαν σε εκείνο το χώρο όταν έσφιζε από ζωή. Ένας απ' αυτούς είναι ο Γιώργος Σιδέρης, ο οποίος έχει εγκατασταθεί στην Αίγινα αλλά πολλές φορές περνά από τα παλιά λημέρια του.

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Πιάστηκαν στα "πράσα" οι λαθρεπιβάτες. Περισσότερα έσοδα λόγω των ελέγχων

                                                                                                           Περισσότερα τα πρόστιμα στους λαθρεπιβάτες. Η αναδιοργάνωση του σώματος ελεγκτών στην ΟΣΥ και η κατηγοριοποίησή τους έχει ενισχύσει τον ελεγκτικό μηχανισμό
Η ενίσχυση του σώματος ελεγκτών τις αστικές συγκοινωνίες με τις δύο εταιρείες (ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) οδήγησε όπως δείχνουν τα αποτελέσματα στην αυξητική τάση του καταλογισμού προστίμων, γεγονός που αποτυπώνεται και στα έσοδα.                                                                                        Σύμφωνα με την Καθημερινή, τόσο η εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες όσο και οι Σταθερές Συγκοινωνίες εμφανίζουν αυξητική τάση στον καταλογισμό των προστίμων, γεγονός που αποτυπώνεται και στα έσοδα των εταιρειών όπως επισημαίνουν στελέχη και των δύο. Η αναδιοργάνωση του σώματος ελεγκτών στην ΟΣΥ φαίνεται ότι έχει ενισχύσει σημαντικά τον ελεγκτικό μηχανισμό, καθώς έχουν χωριστεί οι ελεγκτές σε τέσσερις κατηγορίες.

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Στην κυκλοφορία τα νέα λεωφορεία τού Δήμου Αμαρουσίου

Από το Γραφείο Τύπου τού Δήμου Αμαρουσίου

Με τέσσερα νέα λεωφορεία ενισχύει τον στόλο της η Δημοτική Συγκοινωνία Αμαρουσίου κατόπιν... δωρεάν παραχώρησης από την εταιρία Lamda Development...

 Τα νέα λεωφορεία παρελήφθησαν από τον Δήμαρχο Αμαρουσίου Γιώργο Πατούλη, στη διάρκεια τελετής παράδοσης παρουσία εκπροσώπων της εταιρίας Lamda Development.

Με την ευκαιρία της υπογραφής της δωρεάς της Lamda Develpoment προς τον Δήμο Αμαρουσίου και την παράδοση των λεωφορείων, ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γ. Πατούλης, δήλωσε:

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Λεωφορείο παρέσυρε δύο νεαρές κοπέλες στη Θεσσαλονίκη

Θύμα τροχαίου έπεσαν δύο γυναίκες στη Θεσσαλονίκη, οι οποίες παρασύρθηκαν από λεωφορείο του ΟΑΣΘ.
Το ατύχημα σημειώθηκε, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής αιτίες, το απόγευμα του Σαββάτου στη συμβολή των οδών Τσιμισκή και Αγίας Σοφίας στο κέντρο της συμπρωτεύουσας.

Έργα και ημέρες του Μιχάλη Λιάπη σε ΟΣΕ και ΟΑΣΑ

Οι ζημιές των δύο οργανισμών κατά τη θητεία του ως υπουργός μεταφορών
Η είδηση της σύλληψης του Μιχάλη Λιάπη, διότι είχε πλαστές πινακίδες στο τζιπ του ξάφνιασε τον πολιτικό κόσμο. Πρώην υπουργός, ανιψιός του ιδρυτή της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Καραμανλή, δεν είχε μαζί του ούτε δίπλωμα, ούτε άδεια οδήγησης, ούτε ασφάλεια, παρότι το «πόθεν έσχες» του δεν δικαιολογούσε σε καμία περίπτωση την αδυναμία κάλυψης των εξόδων ενός αυτοκινήτου… έστω και πολυτελούς.

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Φρικιαστικό θέαμα στον Προαστιακό



Με ένα αποτρόπαιο και φρικιαστικό θέαμα βρέθηκαν αντιμέτωποι οι επιβάτες του Προαστιακού σιδηροδρόμου όταν υποχρεώθηκαν να ταξιδέψουν...
με ένα σκοτωμένο αγριογούρουνο που κειτόταν για ώρα στο πάτωμα ενός βαγονιού.

Το βράδυ της προηγούμενης Κυριακής, στο δρομολόγιο από Αθήνα προς Χαλκίδα, ο διερχόμενος συρμός λίγο μετά τις Αφίδνες τραυμάτισε θανάσιμα ένα αγριογούρουνο. Ο οδηγός της αμαξοστοιχίας κατάφερε να ακινητοποιήσει το τρένο, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί κανείς από τους επιβάτες, και κυρίως χωρίς να εκτροχιαστεί ο συρμός.

Μετά όμως από αυτή τη δυσάρεστη έκπληξη, ακολούθησε και δεύτερη, όταν υπάλληλοι του Προαστιακού μετέφεραν το αιμόφυρτο αγριογούρουνο σε βαγόνι επιβατών και το άφησαν έκθετο στο πάτωμα, προκειμένου να το μεταφέρουν τελικώς σε κάποιο κρεοπωλείο. Η δικαιολογία των υπαλλήλων είναι ότι το αγριογούρουνο αποτελεί «καλό μεζέ» και δεν έπρεπε να πάει χαμένο.

Tι λέει, αλήθεια, η διοίκηση του Προαστιακού για αυτή την αποκρουστική εικόνα που υποχρεώθηκαν να αντιμετωπίσουν οι επιβάτες του;
http://trenomag.wordpress.com

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Στην εντατική οδηγοί του μετρό λόγω ηλεκτροπληξίας

αρχείο-λήψης-(3)Αύριο διαμαρτυρία στον σταθμό Συντάγματος

Ως «μεροκάματο του τρόμου» μπορεί πλέον να χαρακτηριστεί η εργασία στο μετρό, έπειτα από τα απανωτά περιστατικά ηλεκτροπληξίας σε ηλεκτροδηγούς του μετρό, μέσα στην καμπίνα του οδηγού.
Όπως καταγγέλλει στο «Π» ο Θάνος Παπασωτηρίου, υπάλληλος ανεφοδιασμού,μέλος του   Δ.Σ. του επιχειρησιακού σωματείου ΣΕΛΜΑ στις σταθερές συγκοινωνίες και πρώην ηλεκτροδηγός, ήδη τρεις  συνάδελφοι του έχουν νοσηλευθεί στην εντατική. Σήμερα πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο και ο τελευταίος.

Που πάνε οι εισπράξεις από τα διόδια; Αυτό που θα διαβάσετε είναι ασύλληπτο.