Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΜΜ ΑΥΡΙΟ 18/10/2012



Με απεργίες και στάσεις εργασίας την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012 
 θα συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μεταφοράς στην 24ωρη απεργία που έχουν εξαγγείλει οι ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ.
Οι εργαζόμενοι στα Λεωφορεία θα πραγματοποιήσουν στάσεις εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9:00 π.μ. και από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας.

Μέτρα κατά της λαθρεπιβίβασης


Όπως είχε ανακοινωθεί από τον υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστή Χατζηδάκη το υπουργείο προχωρεί στην αναδιάταξη του μηχανισμού ελέγχων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με στόχο τον περιορισμό της λαθρεπιβίβασης κατά 50% μέχρι το τέλος του 2012.
Συμπληρώθηκαν τρεις εβδομάδες από την ημερομηνία που ξεκίνησαν να πραγματοποιούνται συστηματικοί και σχεδιασμένοι έλεγχοι κομίστρου στο Σύστημα Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας και συγκεκριμένα σε σταθμούς των μέσων Σταθερής Τροχιάς. 
Από τις 24 Σεπτεμβρίου έως και τις 14 Οκτωβρίου, διενεργήθηκαν σε καθημερινή βάση στατικοί και συνεχόμενοι έλεγχοι κομίστρου σε 16 επιλεγμένους κεντρικούς σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς. Στους ελέγχους αυτούς συμμετείχαν μόνιμοι ελεγκτές της ΣΤΑΣΥ και της ΟΣΥ, που εργάστηκαν σε πρωινές και απογευματινές βάρδιες, καλύπτοντας το σύνολο των ωρών λειτουργίας του συστήματος. 
Τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται σήμερα προέρχονται από τα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ (που πωλούν όλους τους τύπους εισιτήριων για μέσα σταθερής τροχιάς και λεωφορεία) και είναι αντιπροσωπευτικά του συνόλου. Τα επιμέρους αποτελέσματα της ΟΣΥ, λόγω διαφορετικού συστήματος προσμέτρησης θα ολοκληρωθούν σε σύντομο χρονικό σύστημα και θα δοθούν επίσης στη δημοσιότητα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα:

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

εκρεμμές το χρονοδιάγραμμα, ίσως να λειτουργήσει το 2016, ίσως το 2017


Μετρό Θεσσαλονίκης: εκρεμμές το χρονοδιάγραμμα, ίσως να λειτουργήσει το 2016, ίσως το 2017

Τα ανωτέρω προέκυψαν από την ενημέρωση που έγινε κατά την έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης με θέμα την πορεία του Μετρό της πόλης.

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Απίστευτος τραυματισμός επιβάτη σε λεωφορείο της ΕΘΕΛ



Τον ουρανό σφοντύλι είδε στην κυριολεξία αμέριμνη επιβάτης λεωφορείου του ΟΑΣΑ που κατευθυνόταν προς τον Πειραιά, όταν αποκολλήθηκε κομμάτι από την οροφή του...



Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

επιστρέφουν οι αστυνομικοί στους σταθμούς του Μετρό


Μετρό Αθήνας: επιστρέφουν οι αστυνομικοί στους σταθμούς του Μετρό
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, από την περασμένη Δευτέρα, έπειτα από συνεννόηση μεταξύ της Ελληνικής Αστυνομίας και της Διοίκησης της εταιρίας έχει επανενεργοποιηθεί η σύμβαση μεταξύ των δύο πλευρών για τη φύλαξη των σταθμών και εγκαταστάσεων των γραμμών 2 και 3 του Μετρό της Αθήνας.

Στο πλαίσιο της σχετικής σύμβασης, διατίθενται περίπου 80 ειδικοί φρουροί της ΕΛΑΣ, για την εξυπηρέτηση των οποίων παρέχονται χώροι εντός σταθμών του Μετρό. Η εξέλιξη αυτή συνδυάζεται και με τη γενικότερη προσπάθεια της ΕΛΑΣ για την αποτελεσματικότερη αστυνόμευση του κέντρου της Αθήνας.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται επίσης ότι η ΣΤΑΣΥ επανεξετάζει συνολικότερα το θέμα του συνδυασμού υπηρεσιών της ΕΛΑΣ και εταιρειών φύλαξης, δεδομένης μάλιστα και της σοβαρότατης νομικής και οικονομικής εμπλοκής, η οποία έχει προκύψει σε ένα διαγωνισμό για τη φύλαξη των σταθμών του μετρό, ο οποίος προκηρύχθηκε το 2010.

Αφορμή για την ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ αποτέλεσαν δημοσιεύματα περί υποβάθμισης της φύλαξης των σταθμών του Μετρό.


Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΛΛΕΥ



Μπορει το σκανδαλο με τις μιζες από τη ΜΑΝ να ξαναβγηκε στο προσκηνιο ανοίγοντας λογαριασμους από διευθυντες του πρωην ΗΛΠΑΠ και όχι μονο, τα σκανδαλα όμως και οι ΜΙΖΕΣ στα Τρολλευ συνεχιζονται ΚΑΝΟΝΙΚΑ και χωρις ενδιασμους, τοσο από τα ιδια προσωπα ,οσο και από καινουρια που καταχραζονται, διασπαταλουν, ΤΡΩΝΕ δημοσιο ΧΡΗΜΑ...


Εντυπωση και απορια σε ολους τους εργαζομενους προκαλεσε η αποφαση της διοικησης των πρωην ΗΛΠΑΠ (κ Λ. Δ να αναθεσει την συντηρηση 10 αρχικα , τρολλευ σε ιδιωτικη εταιρεια (μονο μια μπορει να κανει αυτή τη δουλεια) απαξιωνοντας το τεχνικο προσωπικο που χρονια τωρα λυνει και δενει όλα τα τρολλευ.

Που τα βρηκε τα λεφτα ο κ. Λ.του περισευουν ;

Αποφαση δευτερη

Αναθεση σε άλλη εταιρεια να αλλαξει εσωτερικα φωτιστικα σε 50 αρχικα και σε όλα αργοτερα τα τρολλευ.Δηλαδη η τεχνικη υπηρεσια του ΗΛΠΑΠ ουτε φωτα δεν μπορει να αλλαξει;

Προφανως όχι βεβαια αλλα αν τα φτιαχναν οι δικοι μας δεν θα υπηρχαν μιζες.

Καθαρισμος των κτιριων και των τρολλευ.ΕΝΑΣ ο υποψηφιος, 800.000 περιπου ο διαγωνισμος εμπλεκομενος πρωην προεδρος συνδικαλιστης και νυν τμηματαρχης για μιζα στην ολη υποθεση

ERP συστημα διαχειρισης, ενώ είναι πιο οικονομικο, οι υπευθυνοι αποφασιζουν να χρησιμοποιησουν άλλο πιο ακριβο και πιο δυσλειτουργικο. Λεπτομερεια: το ERP δεν χρειαζεται ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ για υποστηριξη ενώ το άλλο ΤΟΝ ΑΠΑΙΤΕΙ. Η μιζα και εδώ είναι η κινητηριος δυναμη για την αποφαση.

Καραμπινατο σκανδαλο ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΑΣ.

ΕΡΓΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ στην οδο Πειραιως κοστολογησης περιπου 5.000.000 ευρω

ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΑ

Ενώ το εργο το ανελαβε τεχνικη εταιρεια τη δουλεια την κανουνε εσωτερικα αναλαμβανοντας το ρολο του υπεργολαβου γνωστα ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ που λυμαινονται τον ΗΛΠΑΠ πολλα χρονια.Καθημερινα στην οδο Πειραιως αυτοκινητα του ΗΛΠΑΠ δουλευουνε ,ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ την ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ φυσικα με το ΑΖΗΜΙΩΤΟ για τους υμετερους.

Οι υπευθυνοι επιβλεψης του εργου από την πλευρα της εταιρειας Ο.ΣΥ. Α.Ε.. εχουν και την αρμοδιοτητα της ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΑΣ αλλιως πως εξηγειται το φαινομενα να εμφανιζονται τρεις και τεσσερις φορες κάθε μερα στο σημειο του εργου υποδυκνυοντας στους εργατες πως ακριβως να κανουν τη δουλεια. Στην ολη υποθεση εμλεκομενος είναι, διευθυντης του πρωην ΗΛΠΑΠ αλλα και άλλοι!........

Τα λεφτα είναι πολλα ΑΡΗ!

Ελπιζουμε στη διερευνηση από τη μερια σας των παραπανω και στη δημοσιευση.

Όσων αφορα το ERP μεσα στην εβδομαδα θα γινει επερωτηση στη βουλη των Ελληνων από βουλευτη και για όλα τα παραπανω ηδη ενημερωθηκε το υπουργειο συγκοινωνιων.

Επειδη όμως στην Ελλάδα ζουμε και ξερουμε πως αν δημοσιοποιηθει κατι δεν το ψαχνουμε για αυτό το στελνουμε και σε εσας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
Εργαζομενοι στα ΗΛΠΑΠ.

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Ανοίξαμε! Και σας περιμένουμε ..... Πάρε κόσμε!!!!!!!!



Νέος "φωτογραφικός" πρόχειρος διαγωνισμός.Αποφάσισαν λέει, ότι πρέπει να αντικατασταθούν τα φωτιστικά σάλας σε 50 οχήματα και γι' αυτό προκήρυξαν πρόχειρο διαγωνισμό.Δείτε το σχετικό έγγραφο: Ξέχασαν όμως να πουν ότι ήδη έχει δοκιμαστεί σε ένα όχημα, από κάποια εταιρεία. Δηλαδή θέλουν να μας πουν ότι η εταιρεία που τα δοκίμασε, θα μείνει "απ' έξω"; Τι πίνουν και δεν μας δίνουν; Η απαξίωση της τεχνικής υπηρεσίας του πρώην ΗΛΠΑΠ συνεχίζεται, στην τιμή του διαγωνισμού αναφέρεται η αγορά και η εγκατάσταση των φωτιστικών.

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Κινητικότητα για τα μελλοντικά έργα της Αττικό Μετρό


Μετρό Αθήνας: ξεκινούν οι μελέτες της επέκτασης της γραμμής 2 στο Ίλιον, "ψήνεται" η δημοπράτηση του έργου

Μετρό Αθήνας: ξεκινούν οι μελέτες της επέκτασης της γραμμής 2 στο Ίλιον, "ψήνεται" η δημοπράτηση του έργου
Έπρεπε να περάσει 1, 5 έτος από την διεξαγωγή του σχετικού διαγωνισμού αλλά φτάσαμε επιτέλους στο σημείο να ολοκληρωθεί η δημοπράτηση των τοπογραφικών μελετών της επέκτασης της Γραμμής 2 προς Ίλιον και τμημάτων της νέας γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας.

Ο διαγωνισμός αντιμετώπισε πολλά προβλήματα και καθυστερήσεις από αλλεπάλληλες ενστάσεις που υποβλήθηκαν. Τελικά με απόφαση της Αττικό Μετρό ΑΕ εγκρίθηκε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού εγκρίθηκε.

Ανάδοχος των μελετών είναι η εταιρεία Ι.ΚΑΛΗΜΕΡΗΣ-Κ.ΚΟΤΣΟΒΟΣ-Ν.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Ο.Ε με μέγιστη αμοιβή όλων των επιμέρους μελετών της συμφωνίας –πλαίσιο 192.548,10 ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ).

Η υπογραφή της σύμβασης αναμένεται το επόμενο χρονικό διάστημα ενώ η ολοκλήρωση των μελετών παραπέμπεται για τα τέλη του 2013. Ωστόσο κατά το ενδιάμεσο χρονικό διάστημα η Αττικό Μετρό θα μπορεί να δημοπρατήσει τα έργα σύμφωνα με την προσφιλή της τακτική να διεξάγει σε δύο φάσεις τους διαγωνισμούς.

Η πρώτη φάση είναι η πρόσκληση ενδιαφέροντος και η δεύτερη η κατάθεση τεχνικών και οικονομικών προσφορών που γίνεται σε χρονικό διάστημα που ξεπερνά το ένα έτος. Αν υπάρξει χρηματοδοτική κάλυψη το έργο της δημοπράτησης της επέκτασης προς Ίλιον θα μπορούσε να γίνει σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα.

Η επέκταση προς Ίλιον θεωρείται πολύ σημαντική από την Αττικό Μετρό καθώς περιλαμβάνει  σήραγγα μήκους 4χλμ και 3 σταθμούς σε Πετρούπολη, Άγιο Ιερόθεο και Ίλιον. Με αυτή την επέκταση προβλέπεται να προστεθούν περισσότεροι από 70.000 νέοι επιβάτες στο δίκτυο του Μετρό καθημερινά ενώ τα δυτικά προάστια θα αποκτήσουν ακόμα καλύτερη σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας.

Αναφορικά με τις μελέτες για τμήματα της νέας Γραμμής 4 αυτά θα βοηθήσουν στην ολοκλήρωση των μελετών που διεξάγονται εδώ και καιρό με σκοπό να προχωρήσει η δημοπράτηση του πρώτου τμήματος από το Γαλάτσι μέχρι το κέντρο της Αθήνας στον Ευαγγελισμό.

Πηγή: ypodomes.com

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Εντείνονται από αύριο οι έλεγχοι λαθρεπιβίβασης στα Μ.Μ.Μ.



Το νου σας από αύριο Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου. Οσοι μετακινείστε και δεν εκδίδετε εισιτήριοενδέχεται να πιαστείτε στη τσιμπίδα των ελεγκτών κι αυτό διότι τίθενται
σε εφαρμογή τα μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Λεωφορείον ο τρόμος! Σκηνές σοκ στο δρομολόγιο για Μενίδι

Εμπορία και χρήση ναρκωτικών, διαπληκτισμοί, μικροκλοπές και τραυματισμοί εμπλουτίζουν συνήθως το αστυνομικό δελτίο από κάποια υποβαθμισμένη περιοχή του κέντρου της Αθήνας.

Στην περίπτωση αυτή όμως δεν μιλάμε για ένα από τα γκέτο της πόλης, όπως συνήθως ονομάζονται οι γνωστές πλέον «πιάτσες» γύρω από την πλατεία Ομονοίας, όπου η παραβατικότητα ανθεί, παρά τις έσχατες φιλότιμες προσπάθειες για την αντιμετώπιση του φαινομένου. Πρόκειται για την καθημερινότητα όσων -είναι αναγκασμένοι να- χρησιμοποιούν τις λεωφορειακές γραμμές Α10 και Β10, που συνδέουν τις Αχαρνές (Μενίδι) με την πλατεία Βάθη.

Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

«Ανοίγει» η αγορά των τουριστικών λεωφορείων


«Ανοίγει» η αγορά των τουριστικών λεωφορείων
Δεσμεύσεις ότι η κυβέρνηση θα κάνει ό, τι χρειαστεί προκειμένου να «ανοίξει» μέχρι την επόμενη χρονιά η αγορά των τουριστικών λεωφορείων έδωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Απεργία της ΕΑΣ με λεωφορειούχους να δουλεύουν! (ΦΩΤΟ - VIDEO)


Σας παρουσιάζουμε οκτώ σπάνια καρέ από την απεργία που κήρυξαν ξαφνικά οι οδηγοί της Επιχειρήσεως Αστικών Συγκοινωνιών το πρωί της Τετάρτης 27 Αυγούστου 1980, οπότε και παρέλυσε η Αθήνα. 

Ήδη κυκλοφορούσαν τα πρώτα Ikarus της ΕΑΣ μαζί με τα οχήματα της πρώην ΑΣΠΑ στην Αθήνα ενώ είχε αρχίσει η σταδιακή απόσυρση των ιδιωτικών λεωφορείων του κατηργηθέντος ΕΚΤΕΛ, τα οποία χρησιμοποιούνταν ως "μισθωμένα οχήματα". Σύμφωνα με τον οδηγό του τότε 5ου κλιμακίου κ. Ν. Σφακιανού, αυτή η απεργία ήταν η τελευταία προσπάθεια που έκαναν οι λεωφορειούχοι να μεταπείσουν την κυβέρνηση του Γεωργίου Ράλλη σχετικώς με την κρατικοποίηση των συγκοινωνιών. 

Σε μια ένδειξη καλή θέλησης μάλιστα, πολλοί από τους παλιούς λεωρειούχους έσπευσαν να ξαναπιάσουν το βολάν και χρησιμοποίησαν κάθε διαθέσιμο ανθρώπινο πόρο από τα κλιμάκια του ΕΚΤΕΛ. "Ακόμα και εισπράκτορες ή φύλακες που είχαν Δ' κατηγορίας δίπλωμα ή στρατιωτικό ανέβηκαν εκείνη την ημέρα στα οχήματα", θυμάται ο κ. Σφακιανός. 

Τα ρεπορτάζ των εφημερίδων εκείνης της ημέρας διαπιστώνουν απίστευτη ταλαιπωρία των επιβατών,παρά και τον απεργοσπαστικό μηχανισμό που λειτούργησε από την πρώην ΑΣΠΑ σε Βοτανικό και Ελληνικό. Επίσης, για πρώτη φορά στα χρονικά σημειώθηκε κυκλοφοριακή συμφόρηση από το Πολεμικό Μουσείο μέχρι την Πανεπιστημίου με αποτέλεσμα να κινητοποιηθεί όλη η διαθέσιμη δύναμη τροχονόμων Αθηνών. 

Και κάτι που έγινε συνήθεια των οδηγών και ιδιοκτητών ταξί τα επόμενα χρόνια: Με πρόσχημα την εξυπηρέτηση των επιβατών δεν τήρησαν τη σύσταση της Τροχαίας για μονές κούρσες. Μόνο που τα ταξί τότε, κόντευαν να μετατραπούν σε λεωφορεία και με ευτράπελα που έδωσαν αφορμή να τα καυτηριάσει ο Χάρρυ Κλυν στις ταινίες του.

Δείτε το βίντεο εδώ: 


Κάντε κλικ και στις φωτογραφίες εδώ: 

Στις αφετηρίες της οδού Όθωνος ένα Scania Vabis Ρεντούμη κι ένα Mercedes Βιαμάξ, χωρίς μάσκες για να ψύχεται καλύτερα το ψυγείο των λεωφορείων και να αντέξουν τα πολλά δρομολόγια...
Χρησιμοποιήθηκε απεργοσπαστικός μηχανισμός από οδηγούς της πρώην ΑΣΠΑ που "καβάλησαν" τα Ikarus.
ΠΡΟΣΟΧΗ στη λεπτομέρεια πίσω αριστερά, με το Mercedes Βιαμάξ του 2ου ΚΤΕΛ
να μπαίνει στις αφετηρίες της οδού Ακαδημίας.

Χτυποκάρδια στο καρέ! Ένα κατοστάρι Scania Vabis Ρεντούμη, πιθανώς το 2/314, μπροστά από το ανακατασκευασμένο Scania Vabis B71 με αμάξωμα Μαυρουδή που έχει περισώσει σε άλλο στιγμιότυπο, λίγο πριν από το τέλος της ζωής του,
ο αείμνηστος Δημήτρης Κουτελίδης
Αυτή είναι η χαρά του ερευνητή των συγκοινωνιών με τόσα κουκλιά συγκεντρωμένα στις παλιές αφετηρίες της Ακαδημίας.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας, το πρώτο είναι το Scania Vabis Β71 Ταγκαλάκη που μετασκευάστηκε (αλλοιώνοντας τα όμορφα χαρακτηριστικά του αρχικού κατασκευαστή του), ακολουθεί κλασικός Ταγκαλάκης, μετά τρίτος είναι Ρεντούμης και τέταρτος άλλος ένας Ταγκαλάκης. Από τα έξι τα τέσσερα πρώτα πρέπει να είναι Scania ενώ το τελευταίο έχει γραμμές Wetter και είναι Mercedes Biamax.
Οι τότε αφετηρίες του Ψυχικού από ψηλά ενώ στρίβει (προερχόμενο από Χολαργό ή Παπάγου) ένα κατοστάρι.

Το επόμενο καρέ δείχνει καλύτερα το κατοστάρι.
Καρέ από την λεωφόρο βασιλίσσης Σοφίας στο οποίο φαίνεται λεωφορείο κατασκευής Ταγκαλάκη,
κατά πάσα πιθανότητα Volvo.

Στο ύψος της Μουρούζη κατοστάρια, Ikarus και χαμός από αυτοκίνητα. Εντύπωση προκαλεί η χειμερινή στολή του τροχονόμου ενώ υποτίθεται πως είναι τραβηγμένο στα τέλη Αυγούστου 1980.

Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Ένα βαγόνι γεμάτο νεκρούς στο μετρό της Αθήνας

Όσο η ζωή δυσκολεύει, οι ζωντανοί λιγοστεύουν. 
Μια μαρτυρία από το μετρό της Αθήνας...Άνοιξα τα μάτια λίγο πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι. Αυτό συμβαίνει τις μέρες του άγχους. Πρώτη σκέψη της ημέρας ‘δεν έχω πληρώσει τη δεη’. Γαμώ τη δεή, η επόμενη σκέψη. Το αντίδοτο του άγχους κοιμάται δίπλα μου. Ευτυχώς. Μέχρι να φτάσω στο μετρό η δεη έχει γίνει μια δουλειά που θα ταχτοποιήσω αύριο.

Μπαίνω στο μετρό. Αλλάζω γραμμή στο Σύνταγμα και μπαίνω στο βαγόνι που με οδηγεί στον τελικό προορισμό. Μόλις που πρόλαβα να βρω τη γωνιά μου και να βγάλω το βιβλίο, μια σπαρακτική φωνή από δίπλα επαναλαμβάνει ‘Δε μπορώ να πάρω ανάσα’, ΄Χάνομαι’. Είναι μια γυναίκα γύρω στα 40 με τα ρούχα της δουλειάς. Έχει ιδρώσει, το βλέμμα της φανερώνει απελπισία, δε μπορεί να πάρει ανάσα. Παθαίνει έμφραγμα, κρίση πανικού, τι συμβαίνει; Οι διπλανοί της δεν την κοιτάνε καν. Την πλησιάζω. Δεν κουνιέται κανείς.

Μόνο εγώ την ακούω ρε; Τι γίνεται;

Στη διαδρομή μέχρι την επόμενη στάση, φωνάζει σπαρακτικά πως δεν έχει ανάσα. Κουνάει τα χέρια της για να κάνει αέρα στο πρόσωπο της. Σηκώνεται όρθια, το σώμα της έχει μια κλίση προς τα πάνω σαν να προσπαθεί να βγει πάνω από όλους μας, για να αναπνεύσει.

Δε νιώθετε ρε σείς την απελπισία της;

Η οδηγός του μετρό έρχεται στο βαγόνι μας και με πολύ αυστηρό ύφος της λέει ‘ Σας παρακαλώ κυρία μου, περάστε έξω’. Δε μπορώ να καταλάβω τι γίνεται, γιατί της μιλάει έτσι, τι έκανε λάθος; Τη βοηθάω να βγει έξω. Την ώρα που βγαίνει φωνάζει ‘Είχε σταματήσει για χρόνια. Με έχει πιάσει κρίση πανικού. Χάνομαι’. Ζητάει απελπισμένα ένα μπουκάλι νερό. Το ξέρω ότι δεν έχω στην τσάντα, αλλά κοιτάω. Δε ξέρω τι να κάνω. Ένα μπουκάλι νερό ρε σεις. Ο χρόνος έχει παγώσει στην αποβάθρα. Στην απόλυτη ησυχία μια γυναίκα φωνάζει την απελπισία της. Δε μπορεί να αναπνεύσει. Την ακούτε;

Γιατί κοιτάτε όλοι έτσι; Τι έχετε πάθει ρε; Τι σας συμβαίνει;

Ένας ζωντανός ανάμεσα τους της ρίχνει ένα μπουκάλι νερό στα μαλλιά, μια άλλη ζωντανή της δίνει οδηγίες για βαθιές ανάσες. Συνέρχεται. Ηρεμεί. Η ανάσα της κοπάζει, αλλάζει το βλέμμα της. Ζητάει συγνώμη.

Σας ζητάει συγνώμη ρε.

Πλησιάζει το βαγόνι, κάνει να ξαναμπεί. Δυο γυναίκες γύρω στα 60 δεν την αφήνουν. Απαγορεύεται να μπεις της λένε. Η κοπέλα που την είχε βοηθήσει νωρίτερα κι εγώ από λίγο πιο πίσω τους απαντάμε. Τι σημαίνει απαγορεύεται; Οι πόρτες κλείνουν, η γυναίκα μένει απέξω, το μετρό φεύγει.

Τι συμβαίνει; Υπάρχει κάποιος άνθρωπος εδώ μέσα ή έχετε πεθάνει όλοι ρε σεις;

Κλαίω. Δεν είναι μόνο η απελπισία της και τα σπαρακτικά της λόγια που με έχουν λυγίσει. Είναι που δεν υπάρχουν ζωντανοί. Τι έχουν πάθει; Δε μπορώ να συγκρατήσω με τίποτα τα δάκρυα μου. Τα σκουπίζω. Ό άντρας δίπλα μου με κοιτάει.

Τι με κοιτάς ρε; Κι αυτό σου φαίνεται περίεργο; Νιώθεις ρε;

Κι άλλος ένας ζωντανός, γύρω στα 60, κλαίει κι αυτός. Δεν προλαβαίνω να τα μαζέψω και πέφτουν κι άλλα. Κλαίμε εμείς για σας, τρέχουμε εμείς για σας. Για σας, τα ζόμπι με τις ωτοασπίδες που αγχώνεστε να φτάσετε στη δουλειά σας. Που κοιτάνε παγωμένοι, που μπροστά στην απελπισία του άλλου μάθατε μόνο να παγώνετε. Δε σκεφτήκατε σε καμία στιγμή άραγε πως θα μπορούσατε να είστε εσείς στη θέση της; Δε ξέρω πως τα καταφέρνετε.

Βγαίνω από το μετρό. Θέλω να μιλήσω σε έναν ζωντανό. Τα λέω. Κλαίω. Πρώτα μια περιγραφή, μετά η στεναχώρια και τα δε θέλω να ζω εδώ, κωλοέλληνες.

Εδώ, η ζωή δυσκολεύει. Νομίζεις πως θα την αντέξεις, από τη μία σκέφτεσαι πως εσύ πρέπει να συνεχίσεις να είσαι αυτός που θα βοηθήσεις τη γυναίκα που χάνεται και από την άλλη δεν αντέχεις άλλο να τους κοιτάς όλους αυτούς τους παγωμένους. Τους αδιάφορα παγωμένους.

Καθώς έμπαινα στο γραφείο, με έπιασα να φωνάζω σιωπηλά αυτά που δεν είπα στην 60άρα με το απαγορεύεται. Πόσα ‘εσείς μας φέρατε ως εδώ’ να επανέλαβα άραγε.

Την ξέρω την κρίση πανικού. Είναι μια σκέτη φρίκη. Ωμή απελπισία που σου κόβει την ανάσα. Αυτό που σε πεθαίνει όμως δεν είναι αυτό. Θάνατος είναι αυτά τα εκατοντάδες όρθια και καθιστά ζόμπι που παρακολουθούσαν. Τα σώματα τους έχουν παγώσει από το θάνατο.

Η μόνη με ζεστό ακόμα χνώτο φώναζε ‘χάνομαι’ και 4-5 ζωντανοί της κρατούσαν το χέρι.

Αυτοί, οι μόνοι ζεστοί.

Τα οδικά έργα θα δημιουργήσουν 60.000 θέσεις εργασίας - απελευθέρωση των ΚΤΕΛ

Ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης παρουσίασε τις προτεραιότητες από το νέο του πόστο, που περιλαμβάνουν επίσης την επιτάχυνση της απορρόφησης κονδυλίων του ΕΣΠΑ, τις ιδιωτικοποιήσεις με προεξάρχουσα την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον νέο αναπτυξιακό νόμο, την κατάρτιση εθνικής εξαγωγικής στρατηγικής, αλλά και το «άνοιγμα» των υπεραστικών οδικών μεταφορών

Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ισχύουν από την Πέμπτη 3/8/2012 και μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου



Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ισχύουν από την Πέμπτη 3/8/2012 και μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου σε τμήματα της Λ.Ποσειδωνος, Λ.Συγγρού και Πειραιώς λόγω εργασιών συντήρησης ασφαλτοτάπητα. Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις δεν θα ισχύουν τις Παρασκευές και τα Σάββατα.
Συγκεκριμένα θα πραγματοποιηθεί προσωρινή, τμηματική και ανά μία λωρίδα διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στους εξής δρόμους:

Μικραίνει το εργοτάξιο στο σταθμό ΑΝΑΛΗΨΗ, ανάσα για την πόλη


Μικραίνει το εργοτάξιο στο σταθμό ΑΝΑΛΗΨΗ, ανάσα για την πόλη

Οι καθυστερήσεις του έργου στο Μετρό Θεσσαλονίκης και η επιτάχυνση των εργασιών κατασκευής του βρέθηκαν στο επίκεντρο της σύσκεσκεψης που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Ανάπτυξης.

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

To 2015 η πλήρης απελευθέρωση των ΚΤΕΛ στην Ελλάδα


Κανονικά η απελευθέρωση της αγοράς είχε προγραμματιστεί για το 2019
4 χρόνια νωρίτερα θα έρθει η απελευθέρωση των υπεραστικών επιβατικών οδικών μεταφορών, κοινώς των ΚΤΕΛ,όπως ο Υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών, Κωστής Χατζηδάκης, ανακοίνωσε σχετικά στη σημερινή συνέντευξη τύπου

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Στις ράγες οι... Βερσαλλίες



Το περίφημο αστικό τρένο RER, που καθημερινά εξυπηρετεί εκατοντάδες Παριζιάνους, ανακαινίστηκε πρόσφατα έτσι ώστε οι συρμοί του να μοιάζουν με αίθουσες από το Παλάτι των Βερσαλλιών.

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Απόσπασμα της ομιλία του Κ. Χατζηδάκη στη συζήτηση για τις προγραμματικές δηλώσεις, για τις Αστικές Συγκοινωνίες


Πολύ μεγάλη σημασία έχει για μας και το ζήτημα της ομαλής λειτουργίας τωναστικών συγκοινωνιών.

Για το σκοπό αυτό θα προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση του Οργανογράμματος τόσο στην ΟΣΥ ΑΕ όσο και στην ΣΤΑΣΥ ΑΕ, τα μέσα σταθερής τροχιάς, για να είναι πιο λειτουργική η νέα δομή.